Zanik niet zo.. Ik heb NIETS tegen je geloof of jouw invulling daarvan.. Lange tenen moslim..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou nou, ik geloof dat is van mijn geloof val...
Als je dat per se als argument wil gebruiken vind ik de Bijbelse regel - drink maar met mate - overtuigender. Maar ik ben er van overtuigd dat er niet per se een gezondheidsreden achter zit, en dat is ook helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoeveel alcohol verslaafden zijn er op de wereld? Er zitten meer nadelen aan verbonden dan voordelen niet iedereen heeft de controle om zich in te houden dus is het beter om het niet te doen. Aangezien het risicovol is.
Lul niet zo dom, varken eten is niet schadelijker dan rund of kangoeroequote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoeveel alcohol verslaafden zijn er op de wereld? Er zitten meer nadelen aan verbonden dan voordelen niet iedereen heeft de controle om zich in te houden dus is het beter om het niet te doen. Aangezien het risicovol is.
Varkensvlees is te veel om te typen de nadelen die het bevat. Maar ik hou het er gewoon op dat ze erg nasty zijn.
Lol! Wat is het dan!?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Volgens mij snap je het niet zo goed. Varken is gewoon haram. Heeft niks met bewaren te maken?
[..]
Ohmygod, reallyyyyyyyyyyyyyyyyy Crip you didnt just say that
YOU JUST DID NOTTTTTTTTT
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, varken eten is niet schadelijker dan rund of kangoeroe
Ga toch weg, betweterig mens. Alsof je de eerste bent die dit punt ooit heeft opgerakeld. Ik leg je net uit dat het niets met gezondheidsredenen te maken heeft/hoeft te hebben. Lees je wel?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zanik niet zo.. Ik heb NIETS tegen je geloof of jouw invulling daarvan.. Lange tenen moslim..
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, varken eten is niet schadelijker dan rund of kangoeroe
quote:Moslims eten het daarom ook niet vanwege gezondheidsredenen
Ik ga het eens kijken! Stel me niet teleur.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geniale serie EVER. Heb nog nooit zoveel gelachen om zo'n serie.![]()
![]()
Leg het me maar eens uit dan.. Dank u wel alstublieft...quote:
DOEN DOEN DOEN EN LAAT WETEN WAT JE ER VAN VOND KUSJESquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga het eens kijken! Stel me niet teleur.
ALSO: TIJD VOOR FAJRBRBRB
Lees terug dan wat themagnificent gepost heeft, wat crip erover gezegd heeft, wat che_ niet gezegd heeft etc. Niet lullig bedoeld, maar je wil het niet lezen ofzo?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leg het me maar eens uit dan.. Dank u wel alstublieft...
Natuurlijk ben ik niet de eerste of de laatste... DUH...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga toch weg, betweterig mens. Alsof je de eerste bent die dit punt ooit heeft opgerakeld. Ik leg je net uit dat het niets met gezondheidsredenen te maken heeft/hoeft te hebben. Lees je wel?
Gezondheidsredenen? NU??quote:
NIET OM GEZONDHEIDSREDENEN.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezondheidsredenen? NU??
In de tijd van Mohammed vind ik het zinnig, nu niet meer
Het blijft gewoon verboden. Gezondheidsredenen is een van de dingen die ik aangaf die ermee temaken kunnen hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezondheidsredenen? NU??
In de tijd van Mohammed vind ik het zinnig, nu niet meer
Wat dan? Zijn jullie net zo debiel als de joden met hun 2 keukens of een idee dan in de oudheid Zinnig was maar nu niet meer???quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
NIET OM GEZONDHEIDSREDENEN.Gezondheidsredenen maken niet uit. Ze doen er niet toe. Hoe veel duidelijker kan dit zijn?
Het is een verbod van God om je te testen. Houd je je aan zijn voorschriften, dan ben je een goede moslim. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat dan? Zijn jullie net zo debiel als de joden met hun 2 keukens of een idee dan in de oudheid Zinnig was maar nu niet meer???
Ja, maar zonder praktisch nut dan toch... Totaal onzinnig.. Terwijl het TOEN uitermate zinnig wasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Het blijft gewoon verboden. Gezondheidsredenen is een van de dingen die ik aangaf die ermee temaken kunnen hebben
Haha, wat was het dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:24 schreef Crip het volgende:
O nee jk, was geen jodenster. Leek er wel veel op.
Nee, het was nuttig voor de gezondheid van de gelovigen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een verbod van God om je te testen. Houd je je aan zijn voorschriften, dan ben je een goede moslim. Zo simpel is het.
Ik ben overigens niet gelovig, maar ik wil best debiel zijn als je dat fijn vindt.
Waarom praat je steeds over ''TOEN''.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar zonder praktisch nut dan toch... Totaal onzinnig.. Terwijl het TOEN uitermate zinnig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |