Kijken we vooral niet graag VI oranje, omdat Wilfred achterbaks en een onderkruipsel is?quote:
Die ogenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:44 schreef Pascalus het volgende:
Die Harry van Raaij-imitatie blijft geweldig
derksen, gijp en derksenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:29 schreef Old_Pal het volgende:
Wat een kutprogramma. Derksen, vd Gijp en Derksen zitten er alleen maar voor de poen. Onderling hebben ze de pest aan elkaar. Wat een toneelspelers.
VI is een onwaarachtig programma dat de kijkers besodemietert.
Vroeger was er wel chemie tussen die gasten, daarom was het ook leuk om naar te kijken. Nu zitten ze er inderdaad alleen nog maar om de poen. Het zal best wel zo zijn dat ze het een keer uitpraten, maar de oude sfeer krijg je niet meer terug denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:29 schreef Old_Pal het volgende:
Wat een kutprogramma. Derksen, vd Gijp en Derksen zitten er alleen maar voor de poen. Onderling hebben ze de pest aan elkaar. Wat een toneelspelers.
quote:
Bedankt ouwe reus, origineel ook dat je dit weer komt roepenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:29 schreef Old_Pal het volgende:
Klopt, je zag dat hij er echt wel mee zat, dat hele toneelstukje over dat het 'm niet boeide was overduidelijk niet waar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:15 schreef JaneDoe het volgende:
gijp is trouwens sowieso niet consequent in zij quasi nonchalante houding
in de opening van de uitzending gisteren zegt hij eerst dat hij die column niet gelezen heeft en dat hij t morgen wel ziet... even verderop zegt hij dat hij t gelezen heeft en dat hij t voor kennis waarneemt
en daarnaast idd dat niet aankijken
Daar ging het mis, toen de dildo's, de autootjes, de tuinmeubelen en de Ici Paris-directeuren de studio in mochten.quote:
Genee kan Derksen inhoudelijk wel aan hoor. Alleen dan krijg je weer het goedkoop scoren argument van Derksen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Genee probeerde trouwens de boel te sussen, maar ik hoorde hem alleen Gijp erop aanspreken dat communicatie via de media niet handig is en dat je beter iets rechtstreeks tegen iemand kan zeggen. Derksen ergens op aanspreken durft echter niemand, omdat je dan weet dat je verbaal onder de tafel wordt geveegd. Terwijl zijn actie schandaliger is dan dat interview van Gijp
Alsof Genee Derksen niet durft aan te spreken, heb je ooit weleens eerder VI gezien? Tering.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Genee probeerde trouwens de boel te sussen, maar ik hoorde hem alleen Gijp erop aanspreken dat communicatie via de media niet handig is en dat je beter iets rechtstreeks tegen iemand kan zeggen. Derksen ergens op aanspreken durft echter niemand, omdat je dan weet dat je verbaal onder de tafel wordt geveegd. Terwijl zijn actie schandaliger is dan dat interview van Gijp
Precies, dan krijg je weer zo'n rits nietszeggende one-liners over dat Johan niks heeft met 'dat wereldje', 'goedkoop scoren', 'meneer plakhaar', 'weinig mensen met een mening', 'albert verlinde smult', blablabla.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:43 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Genee kan Derksen inhoudelijk wel aan hoor. Alleen dan krijg je weer het goedkoop scoren argument van Derksen.
Hij zei er wel iets over, maar hij was niet hard genoeg. Wat Derksen deed is te laag voor woorden maar ik heb niemand iets in die trant tegen hem horen zeggen. Die kerel lult zich vervolgens overal uit en bagatelliseert zijn eigen verbale braaksel..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof Genee Derksen niet durft aan te spreken, heb je ooit weleens eerder VI gezien? Tering.
Lijkt me duidelijk dat hij beide erop aansprak.
Dat idee heb ik niet. Ten eerste heeft hij getracht publicatie van de column te voorkomen. Ten tweede is er een relatief grote kans dat dit het einde van zijn baan betekent. Lijkt me niet dat hij daarvan smult. Wel probeert hij er uiteraard het beste van te maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dan krijg je weer zo'n rits nietszeggende one-liners over dat Johan niks heeft met 'dat wereldje', 'goedkoop scoren', 'meneer plakhaar', 'weinig mensen met een mening', 'albert verlinde smult', blablabla.
Genee zat juist wel een beetje te genieten had ik het idee, die is zo publiciteitsgeil dat hij het juist prachtig vindt dat de RTL Boulevard's en Shownieuwsen van deze wereld hem nu gaan bellen om z'n mening te geven over deze 'rel'.
Ja maar wat moet je dan? Het is nu even benoemd, iedereen heeft z'n mening gegeven (goed, in vrij neutrale termen), maar je kan moeilijk daar anderhalf uur hierover gaan zitten emmeren, het zijn wat irritaties over en weer, en dan wordt het zo'n 'welles/nietes' op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij zei er wel iets over, maar hij was niet hard genoeg. Wat Derksen deed is te laag voor woorden maar ik heb niemand iets in die trant tegen hem horen zeggen. Die kerel lult zich vervolgens overal uit en bagatelliseert zijn eigen verbale braaksel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |