abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2014 @ 03:05:13 #101
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_142034537
Dat zijn nog eens teksten van Johan in deze heerlijke Sport Aan Tafel promo.
Ruud Ter Weijden was ook een prima anchor jarenlang.

dinsdag 8 juli 2014 @ 03:27:13 #102
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_142034697
Heinze Bakker heeft zeer actuele info over Rene van der Gijp, op 1:38

pi_142034747
quote:
Kijken we vooral niet graag VI oranje, omdat Wilfred achterbaks en een onderkruipsel is?
of zeg ik nu iets vreemds ;)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 03:44:39 #104
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_142034796

Die Harry van Raaij-imitatie blijft geweldig _O-
Ik ben inmiddels overleden.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 04:36:46 #106
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142034928
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 03:44 schreef Pascalus het volgende:

Die Harry van Raaij-imitatie blijft geweldig _O-
Die ogen _O-
Oh.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 04:37:19 #107
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142034929
Geweldig die oude filmpjes trouwens, VI is toch een schitterend programma. Jammer alleen van de laatste tijd, dat de spontaniteit er vaak uit is.
Oh.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 07:15:41 #108
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_142035304
gijp is trouwens sowieso niet consequent in zij quasi nonchalante houding
in de opening van de uitzending gisteren zegt hij eerst dat hij die column niet gelezen heeft en dat hij t morgen wel ziet... even verderop zegt hij dat hij t gelezen heeft en dat hij t voor kennis waarneemt

en daarnaast idd dat niet aankijken
  dinsdag 8 juli 2014 @ 07:29:38 #109
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_142035383
Wat een kutprogramma. Derksen, vd Gijp en Derksen zitten er alleen maar voor de poen. Onderling hebben ze de pest aan elkaar. Wat een toneelspelers.

VI is een onwaarachtig programma dat de kijkers besodemietert.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  dinsdag 8 juli 2014 @ 07:38:20 #110
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_142035441
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 07:29 schreef Old_Pal het volgende:
Wat een kutprogramma. Derksen, vd Gijp en Derksen zitten er alleen maar voor de poen. Onderling hebben ze de pest aan elkaar. Wat een toneelspelers.

derksen, gijp en derksen :')
bedankt voor je dagelijkse braaksel
  Redactie Frontpage dinsdag 8 juli 2014 @ 08:35:48 #111
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_142035957
980.000 ramptoeristen :9
pi_142036193
quote:

Vroeger was er wel chemie tussen die gasten, daarom was het ook leuk om naar te kijken. Nu zitten ze er inderdaad alleen nog maar om de poen. Het zal best wel zo zijn dat ze het een keer uitpraten, maar de oude sfeer krijg je niet meer terug denk ik.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:17:10 #113
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142036427
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_142036475
quote:

Bedankt ouwe reus, origineel ook dat je dit weer komt roepen ^O^
pi_142036519
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 07:15 schreef JaneDoe het volgende:
gijp is trouwens sowieso niet consequent in zij quasi nonchalante houding
in de opening van de uitzending gisteren zegt hij eerst dat hij die column niet gelezen heeft en dat hij t morgen wel ziet... even verderop zegt hij dat hij t gelezen heeft en dat hij t voor kennis waarneemt

en daarnaast idd dat niet aankijken
Klopt, je zag dat hij er echt wel mee zat, dat hele toneelstukje over dat het 'm niet boeide was overduidelijk niet waar.

Verder vond ik Sierd wel goed eigenlijk, hij had wel een puntje... 4 jaar terug was Johan voorzitter van de Bert van Marwijk fanclub, en nu winnen we 3 wedstrijden op rij door ingrepen van van Gaal, dan moet je ook gewoon je mening even in kunnen slikken, en geen idiote kreten roepen, gevolgd door '... maar het is heus een goede trainer heurrr!' :')

Verder was het natuurlijk vooral aan het begin erg pijnlijk om te zien. Wel goed dat Rene al ergens in een interview aangaf dat t misschien beter is dat hij ook gewoon wisselende gast wordt ^O^
pi_142036649
quote:
Daar ging het mis, toen de dildo's, de autootjes, de tuinmeubelen en de Ici Paris-directeuren de studio in mochten.
pi_142036793
Genee probeerde trouwens de boel te sussen, maar ik hoorde hem alleen Gijp erop aanspreken dat communicatie via de media niet handig is en dat je beter iets rechtstreeks tegen iemand kan zeggen. Derksen ergens op aanspreken durft echter niemand, omdat je dan weet dat je verbaal onder de tafel wordt geveegd. Terwijl zijn actie schandaliger is dan dat interview van Gijp
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:43:52 #118
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_142036834
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Genee probeerde trouwens de boel te sussen, maar ik hoorde hem alleen Gijp erop aanspreken dat communicatie via de media niet handig is en dat je beter iets rechtstreeks tegen iemand kan zeggen. Derksen ergens op aanspreken durft echter niemand, omdat je dan weet dat je verbaal onder de tafel wordt geveegd. Terwijl zijn actie schandaliger is dan dat interview van Gijp
Genee kan Derksen inhoudelijk wel aan hoor. Alleen dan krijg je weer het goedkoop scoren argument van Derksen. :W
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:44:31 #119
53267 TC03
pi_142036851
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Alsof Genee Derksen niet durft aan te spreken, heb je ooit weleens eerder VI gezien? Tering. :')

Lijkt me duidelijk dat hij beide erop aansprak.
pi_142036897
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:43 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Genee kan Derksen inhoudelijk wel aan hoor. Alleen dan krijg je weer het goedkoop scoren argument van Derksen. :W
Precies, dan krijg je weer zo'n rits nietszeggende one-liners over dat Johan niks heeft met 'dat wereldje', 'goedkoop scoren', 'meneer plakhaar', 'weinig mensen met een mening', 'albert verlinde smult', blablabla.

Genee zat juist wel een beetje te genieten had ik het idee, die is zo publiciteitsgeil dat hij het juist prachtig vindt dat de RTL Boulevard's en Shownieuwsen van deze wereld hem nu gaan bellen om z'n mening te geven over deze 'rel'.
pi_142036907
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Alsof Genee Derksen niet durft aan te spreken, heb je ooit weleens eerder VI gezien? Tering. :')

Lijkt me duidelijk dat hij beide erop aansprak.
Hij zei er wel iets over, maar hij was niet hard genoeg. Wat Derksen deed is te laag voor woorden maar ik heb niemand iets in die trant tegen hem horen zeggen. Die kerel lult zich vervolgens overal uit en bagatelliseert zijn eigen verbale braaksel..
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:48:32 #122
53267 TC03
pi_142036914
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, dan krijg je weer zo'n rits nietszeggende one-liners over dat Johan niks heeft met 'dat wereldje', 'goedkoop scoren', 'meneer plakhaar', 'weinig mensen met een mening', 'albert verlinde smult', blablabla.

Genee zat juist wel een beetje te genieten had ik het idee, die is zo publiciteitsgeil dat hij het juist prachtig vindt dat de RTL Boulevard's en Shownieuwsen van deze wereld hem nu gaan bellen om z'n mening te geven over deze 'rel'.
Dat idee heb ik niet. Ten eerste heeft hij getracht publicatie van de column te voorkomen. Ten tweede is er een relatief grote kans dat dit het einde van zijn baan betekent. Lijkt me niet dat hij daarvan smult. Wel probeert hij er uiteraard het beste van te maken.
pi_142036916
Toch weet Genee eigenlijk al weken niet meer hoe hij dit moet aanpakken, er is duidelijk ook al veel over gesproken achter de schermen.

Ik zou wel eens willen weten wat de RTL directie hier van vindt, het is wel primetime zendtijd op RTL4, het is niet echt de bedoeling dat daar eind deze week nog een kleine 300.000 mensen naar kijken
٩๏̯͡๏)۶
pi_142036949
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij zei er wel iets over, maar hij was niet hard genoeg. Wat Derksen deed is te laag voor woorden maar ik heb niemand iets in die trant tegen hem horen zeggen. Die kerel lult zich vervolgens overal uit en bagatelliseert zijn eigen verbale braaksel..
Ja maar wat moet je dan? Het is nu even benoemd, iedereen heeft z'n mening gegeven (goed, in vrij neutrale termen), maar je kan moeilijk daar anderhalf uur hierover gaan zitten emmeren, het zijn wat irritaties over en weer, en dan wordt het zo'n 'welles/nietes' op een gegeven moment.

"JA JIJ GAAT ALTIJD VROEG WEG!"
"JA MAAR JIJ ZIT AAN DE ANTI-DEPRESSIVA"
"NEE MAAR JIJ DOET T ALLEEN VOOR HET GELD"
"JIJ LIGT TOT 15U TE SNURKEN IN JE PRESIDENTIELE SUITE!"
pi_142036970
Gijp en Derksen hebben allebei een veel te groot ego gekregen en hebben eigenlijk ook veel teveel ruimte op tv.. beiden van de buis halen zou een passende maatregel zijn, ze krijgen eigenlijk veel te veel aandacht. Alles wat Derksen Gijp en Van Gaal verwijt daar heeft jij zelf last van.. megalomane gek. en Gijp is het ook naar de bol gestegen.
pi_142036972
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je ziet hoe Derksen ook m.b.t. van Gaal lang zijn kop stijf heeft gehouden. Dan weet je wel dat hij niet tegen Wilfred gaat zeggen "Goed punt, je hebt gelijk Wilfred. Een welgemeend sorry van mijn kant".

Ze hebben behoorlijk wat succes met dit programma. Je ziet wel vaker dat duo's en groepen dan uit elkaar vallen. Ze wanen zich toch allemaal de motor van het succes.
pi_142036988
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch weet Genee eigenlijk al weken niet meer hoe hij dit moet aanpakken, er is duidelijk ook al veel over gesproken achter de schermen.

Ik zou wel eens willen weten wat de RTL directie hier van vindt, het is wel primetime zendtijd op RTL4, het is niet echt de bedoeling dat daar eind deze week nog een kleine 300.000 mensen naar kijken
quote:
RTL sust ‘irritatie’ tussen Derksen en Gijp bij VI Oranje

Nederland volgt de ruzie tussen VI Oranje’s Johan Derksen en René van der Gijp alsof we naar Who’s Afraid of Virginia Woolf kijken. De zenderdirecteur van RTL 7 lacht om de jongensstrijd tussen de twee VI-helden die ‘een bom legt’ onder de succesvolle voetbalpraatshow.

Reactie RTL
“René, Johan en Wilfred zijn karakters die elkaar niet sparen, maar dat tegelijkertijd prima van elkaar kunnen hebben. Veel mensen schrikken daarvan, maar ik begin me juist zorgen te maken wanneer ze wat dat betreft op hun lauweren zouden rusten”, laat zenderdirecteur Marco Louwerens in een sms aan ThePostOnline weten.

Louwerens, die bekend staat om zijn zeer relaxte managementaanpak, wijt de zoveelste openbaar uitgevochten vete tussen de tafelheren Derksen en Gijp aan “irritatie, na wekenlang iedere dag bij elkaar aan tafel”, zegt hij. “We zijn nu al in gesprek over komend seizoen en die brainstormsessies verlopen goed.“

Eerdere ruzies
Na eerdere ruzies tussen presentator Wilfred Genee en Derksen ruziën nu Van der Gijp en Derksen. Gijp haalde in Trouw uit naar de geldzucht van Derksen, waarop Derksen vandaag op VI Premium reageert met de opmerking dat Gijp ‘een probleem’ vormt voor de show en ‘een bom legt’ onder het programma”

“Sinds zijn terugkeer (na een depressie, red) heb ik sterk de indruk dat hij (Van der Gijp, red) voor de uitzending antidepressiva slikt. Dan wordt hij hyper en schreeuwt en giert hij er anderhalf uur lustig op los, om zich vervolgens weer een paar dagen op te sluiten in Dordrecht. Willem van Hanegem kapte er meteen mee. Hij werd voortdurend overschreeuwd door René met de zoveelste anekdote over een paaldansclub. Na al die jaren beheers ik de kunst van het interrumperen wel, maar ik heb er geen trek meer in. Laat hem maar razen.

Na de zoveelste gierende monoloog gaan we over naar de rubriek De Krantjes, en dan volgt er opnieuw een stortvloed aan woorden en lachsalvo’s. Jan Boskamp stoot me voor de uitzending vaak aan. ‘We hoeven vanavond niets te zeggen’, fluistert hij dan. ‘René heeft zijn pillen ingenomen. ’ En als je er iets van zegt, dreigt Van der Gijp zijn contract te verscheuren. Maar Wim Kieft, Theo Janssen, Hans Kraay junior en Jan Boskamp worden volledig overschreeuwd door een patiënt die zichzelf niet is, maar zichzelf wijsmaakt dat hij moet entertainen.

René profileert zich als een orakel en duldt geen discussie of tegenspraak, van enige chemie is geen sprake meer. De lach was vroeger zijn wapen, dat beheerste hij als de beste. Met zijn ellelange tirades en zijn neplach is hij intussen een karikatuur van zichzelf. Maar uitgerekend hij gaat nu een bom onder het programma leggen. En ik kan nog steeds niet boos op hem worden.”

Aldus Derksen in zijn column achter de betaalmuur van VI. Van der Gijp en Derksen reageerden niet op telefoontjes. Genee maakte dinsdagmiddag een grap over de ‘boezemvrienden’ die elkaar vanavond weer ontmoeten.

Kan Genee zelf omgaan met conflicten? In eerdere instantie raakten hij en Derksen in zo’n woordenstrijd verwikkeld over onder meer de competentie van een Heerenveen-directeur, dat Derksen eens wegliep. Maar over Who’s Afraid of Virginia Woolf zei Genee al eens dat hij daar “buikpijn” van krijgt.

Om 20:32 uur kunt u weer kijken naar de show, live bij RTL 4.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2014 09:52:22 ]
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:52:35 #128
53267 TC03
pi_142037001
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja maar wat moet je dan? Het is nu even benoemd, iedereen heeft z'n mening gegeven (goed, in vrij neutrale termen), maar je kan moeilijk daar anderhalf uur hierover gaan zitten emmeren, het zijn wat irritaties over en weer, en dan wordt het zo'n 'welles/nietes' op een gegeven moment.

"JA JIJ GAAT ALTIJD VROEG WEG!"
"JA MAAR JIJ ZIT AAN DE ANTI-DEPRESSIVA"
"NEE MAAR JIJ DOET T ALLEEN VOOR HET GELD"
"JIJ LIGT TOT 15U TE SNURKEN IN JE PRESIDENTIELE SUITE!"
Zo is het wel inderdaad. :{

Tevens denk ik dat Genee sommige irritaties van Derksen deelt. Er zal best een kern van waarheid in zitten als Johan zegt dat Gijp steeds bij de directie klaagt over Genee en Derksen. Vanuit dat oogpunt denk ik dat Genee het in principe eens is met Derksen, maar dat hij de manier waarop Derksen met dit probleem omgaat totaal niet constructief vindt.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:55:20 #129
53267 TC03
pi_142037048
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je ziet hoe Derksen ook m.b.t. van Gaal lang zijn kop stijf heeft gehouden. Dan weet je wel dat hij niet tegen Wilfred gaat zeggen "Goed punt, je hebt gelijk Wilfred. Een welgemeend sorry van mijn kant".
Mensen die nog steeds niet snappen dat Derksen al jaaaaaren achtereen verkondigt dat hij Van Gaal een uitstekende trainer vindt maar dat hij hem enkel als persoon niet mag. :') :') :')
pi_142037054
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zo is het wel inderdaad. :{

Tevens denk ik dat Genee sommige irritaties van Derksen deelt. Er zal best een kern van waarheid in zitten als Johan zegt dat Gijp steeds bij de directie klaagt over Genee en Derksen. Vanuit dat oogpunt denk ik dat Genee het in principe eens is met Derksen, maar dat hij de manier waarop Derksen met dit probleem omgaat totaal niet constructief vindt.
Das ook wel een beetje een aanklacht richting de RTL directie, die nemen het blijkbaar niet serieus genoeg, of zijn niet in staat het binnenskamers te houden. Als Gijp daar echt wekelijks voor de deur staat om te klagen hadden ze toch allang wat sessies moeten houden om er uit te komen onderling, of in ieder geval te zorgen dat het nu niet via de media wordt uitgevochten.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:56:38 #131
53267 TC03
pi_142037077
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Das ook wel een beetje een aanklacht richting de RTL directie, die nemen het blijkbaar niet serieus genoeg, of zijn niet in staat het binnenskamers te houden. Als Gijp daar echt wekelijks voor de deur staat om te klagen hadden ze toch allang wat sessies moeten houden om er uit te komen onderling, of in ieder geval te zorgen dat het nu niet via de media wordt uitgevochten.
Het zijn alle drie behoorlijk grote persoonlijkheden, die zijn niet echt te sturen door een willekeurige nobody van de RTL.
pi_142037119
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mensen die nog steeds niet snappen dat Derksen al jaaaaaren achtereen verkondigt dat hij Van Gaal een uitstekende trainer vindt maar dat hij hem als persoon niet mag. :') :') :')
Dat is het punt niet. Dat constant zure gedoe over Van Gaal als mens en die vergelijking met bv. Mussolini, daar zit de gemiddelde VI Oranje-kijker niet op te wachten. Ik denk dat bv. een Gijp daar ook wel een beetje klaar mee is.

M.i. naast het doorslaan in commerciële items een van de redenen van de dalende kijkcijfers.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 10:02:16 #133
53267 TC03
pi_142037196
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Dat constant zure gedoe over Van Gaal als mens en die vergelijking met bv. Mussolini, daar zit de gemiddelde VI Oranje-kijker niet op te wachten. Ik denk dat bv. een Gijp daar ook wel een beetje klaar mee is.

M.i. naast het doorslaan in commerciële items een van de redenen van de dalende kijkcijfers.
Alsof Van Gaal elke aflevering wordt vergeleken met Mussolini? Derksen begint daar toch zelf niet over?

Daarnaast verander je nu de discussie, dus ter herinnering: jij zei dat Derksen 'sorry, je hebt gelijk' moet zeggen. Dat is bullshit, Derksen heeft nooit ongelijk gehad.
pi_142037313
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:02 schreef TC03 het volgende:

[..]

Alsof Van Gaal elke aflevering wordt vergeleken met Mussolini? Derksen begint daar toch zelf niet over?

Daarnaast verander je nu de discussie, dus ter herinnering: jij zei dat Derksen 'sorry, je hebt gelijk' moet zeggen. Dat is bullshit, Derksen heeft nooit ongelijk gehad.
Hij heeft ongetwijfeld gelijk, maar het is nu vaak zonder aanleiding. Hij MOET het er altijd even bij zeggen, terwijl ik de laatste anderhalve / twee weken geen rare persco's meer heb gezien, en van Gaal zo'n beetje de enige trainer dit toernooi is die meerdere wedstrijden heeft weten te beslissen met directe ingrepen. Geen enkele trainer heeft zo'n directe invloed op het resultaat gehad.

Dan moet je ook gewoon een keer kunnen zeggen 'Geweldige wissels, hij doet het echt fantastisch dit toernooi.' En dan een punt. En geen 'Maaarrrr het blijft een nare persoonlijkheid, narcistische trekjes, schreeuwen naar de media, bla, bla bla'.
pi_142037325
quote:

[..]

Als Derksen trouwens echt ballen zou hebben dan zou hij i.p.v. antidepressiva cocaïne hebben geschreven.. volgens mij wordt je van antidepressiva niet hyper nl. En wij kunnen niet weten wat de exacte waarheid is, we waren er niet bij. Zal wel ergens in het midden liggen..
pi_142037327
Ter nagedachtenis aan het programma wat Cuby and the Blizzards

pi_142037328
quote:

[..]

Hij had bv. kunnen zeggen dat de gedragingen van Van Gaal, die hij dan kennelijk minder vindt, kennelijk toch minder relevant waren dan gedacht. De gemiddelde kijker wil, denk ik, na een overwinning wat vrolijke mensen zien en horen hoe goed het wel niet was. Niet de hele tijd zuur gedoe. Inhoudelijk heeft hij vast gelijk, maar daar gaat het niet om.

Het gaat er mij ook niet zo zeer over wie nu schuld heeft en wie niet. De kijkcijfers dalen, dan komen er allerlei irritaties boven drijven.... Als dat tweede al niet bedoeld is om het eerste weer wat op te krikken.
pi_142037330
Wat Derksen geflikt heeft is lager dan laag.. die man heeft totaal afgedaan voor mij.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 10:11:16 #139
53267 TC03
pi_142037409
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij had bv. kunnen zeggen dat de gedragingen van Van Gaal, die hij dan kennelijk minder vindt, kennelijk toch minder relevant waren dan gedacht. De gemiddelde kijker wil, denk ik, na een overwinning wat vrolijke mensen zien en horen hoe goed het wel niet was. Niet de hele tijd zuur gedoe. Inhoudelijk heeft hij vast gelijk, maar daar gaat het niet om.

Het gaat er mij ook niet zo zeer over wie nu schuld heeft en wie niet. De kijkcijfers dalen, dan komen er allerlei irritaties boven drijven.... Als dat tweede al niet bedoeld is om het eerste weer wat op te krikken.
Hoezo zijn die 'minder relevant' dan gedacht? Het gaat erom hoe relevant Derksen het vindt. Derksen zijn taak is om zijn mening te geven over wat er gebeurt. Dat is de kracht van het programma. Waarom zou Derksen excuses moeten aanbieden voor het uiten van zijn mening? Ten tweede kunnen lagere kijkcijfers aan veel meer dingen liggen.
pi_142037433
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is natuurlijk ook zo, als je favoriete land heeft gewonnen wil je gewoon JUICHEN, en geen zure analytische praatjes over wat eigenlijk allemaal niet goed ging, ook al hebben ze daar best gelijk in wellicht.

Snap niet dat ze dat zelf ook niet inzien, in 2010 was het een groot succes, met de Bert van Marwijk fanclub, en nu is het haten op Louis en is duidelijk te zien dat mensen afhaken.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 10:13:13 #141
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142037458
Derksen wordt gewoon te oud voor dit vak. Dat moet hij accepteren, net als Willem van Hanegem en Hans Kraay sr.

Tijd voor vernieuwing. Ik zeg:
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_142037495
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:13 schreef satecl het volgende:
Derksen wordt gewoon te oud voor dit vak. Dat moet hij accepteren, net als Willem van Hanegem en Hans Kraay sr.

Tijd voor vernieuwing. Ik zeg:
[ afbeelding ]
Nog grotere zwerver
  dinsdag 8 juli 2014 @ 10:16:11 #143
53267 TC03
pi_142037544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ter nagedachtenis aan het programma wat Cuby and the Blizzards

Wist niet dat dat zij zo goed waren. :o
  dinsdag 8 juli 2014 @ 10:16:49 #144
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142037562
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nog grotere zwerver
Maar inhoudelijk beter.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_142037602
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoezo zijn die 'minder relevant' dan gedacht? Het gaat erom hoe relevant Derksen het vindt. Derksen zijn taak is om zijn mening te geven over wat er gebeurt. Dat is de kracht van het programma. Waarom zou Derksen excuses moeten aanbieden voor het uiten van zijn mening? Ten tweede kunnen lagere kijkcijfers aan veel meer dingen liggen.
Wat ik al zei, inhoudelijk heeft hij gelijk, maar op dit WK heeft Van Gaal niet raar gedaan tegen journalisten, niet op een balkon staan schreeuwen, etc. Hij heeft goed gewisseld, de tactiek lijkt tot nu toe de juiste te zijn en dan punt. Niet elke keer dat ja, maar... Het is ook vrij voorspelbaar geworden allemaal.

Natuurlijk mag Derksen zijn mening geven, maar dat programma dient om zoveel mogelijk kijkcijfers te genereren. Dat zure gedoe van Derksen, helpt daar niet bij. De doorgeslagen commerciële items ook niet. Dat laatste heeft ook wel te maken met zelfoverschatting (en daar hebben zowel de mensen aan tafel als de programmamakers last van), denken er mee weg te kunnen komen.

De koek is gewoon na zoveel jaar op. Inhoudelijk vond ik "Sport aan Tafel" het beste en het leukste, de top van het programma is rond 2010 bereikt. De programmamakers hebben toen kennelijk bedacht dat het alleen nog beter kon door het programma wat meer te richten op "het grote publiek" en de heren aan tafel zijn zichzelf gaan overschatten.

Allerlei commerciële items om het commercieel wat beter uit te melken, allerlei uitgerangeerde RTL-mensen die aandacht nodig hebben, Gijp die overal doorheen ratelt, Wilfred die zijn rol niet echt meer kent, Derksen die er helemaal geen zin meer in heeft, etc.
pi_142037674
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat ik al zei, inhoudelijk heeft hij gelijk, maar op dit WK heeft Van Gaal niet raar gedaan tegen journalisten, niet op een balkon staan schreeuwen, etc. Hij heeft goed gewisseld, de tactiek lijkt tot nu toe de juiste te zijn en dan punt. Niet elke keer dat ja, maar... Het is ook vrij voorspelbaar geworden allemaal.

Natuurlijk mag Derksen zijn mening geven, maar dat programma dient om zoveel mogelijk kijkcijfers te genereren. Dat zure gedoe van Derksen, helpt daar niet bij. De doorgeslagen commerciële items ook niet. Dat laatste heeft ook wel te maken met zelfoverschatting (en daar hebben zowel de mensen aan tafel als de programmamakers last van), denken er mee weg te kunnen komen.
Ze moeten gewoon back to basic volgend seizoen VI. Minder schijtlollige filmpjes, Rene (en wellicht Derksen zelf ook) laten rouleren in de poule Kieft/Bossie/Kraay/Schelveccio. Plus wat nieuw bloed zou niet mistaan, en dan het liefst een oud (top)voetballer/trainer. Het hoeft geen hoorcollege te worden zoals bij de NOS, maar iemand die nog wat feeling heeft met het hedendaagse voetbal zou niet slecht zijn.
pi_142037695
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nog grotere zwerver
En een pedant mannetje ook nog.. Vind zijn uiterlijk erg vies maar kennelijk wil hij graag afwijkend zijn. Borst heeft dezelfde ziekte als Derksen en Gijp.. een veel te groot ego en denken dat je iets voorstelt omdat je toevallig een mening goed kan formuleren of uiten. Borst kan wel goed schrijven maar daar had hij het beter bij kunnen laten.. op tv straalt hij alleen maar zelfgenoegzaamheid uit
pi_142037740
Het probleem is dat ze eigenlijk niks meer te melden hebben. De randzaken zijn hoofdzaken geworden en andersom.

Ze worden zo langzamerhand de LPF van de voetbaljournalistiek.
pi_142037744
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon back to basic volgend seizoen VI. Minder schijtlollige filmpjes, Rene (en wellicht Derksen zelf ook) laten rouleren in de poule Kieft/Bossie/Kraay/Schelveccio. Plus wat nieuw bloed zou niet mistaan, en dan het liefst een oud (top)voetballer/trainer. Het hoeft geen hoorcollege te worden zoals bij de NOS, maar iemand die nog wat feeling heeft met het hedendaagse voetbal zou niet slecht zijn.
Dat vind ik ook. Niet de 300e keer dat filmpje van Louis van Gaal over de bus, een vallende Blatter, etc. Voetballers en trainers hebben ze eruit gelaten, omdat die niet veel toevoegden, geloof ik. Mag wat mij betreft toch wel weer terug. Als het wat meer over voetbal gaat en wat minder schijtlolligheden, dan zijn er vast wel mensen die inhoudelijk wat toevoegen.

Het is nu erg voorspelbaar allemaal. Zoveel jaar samen aan tafel. Alles is wel gezegd, voor veel kijkers geldt "we weten het nu wel".

Dat rouleren is wel een goed idee.
pi_142037785
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Niet de 300e keer dat filmpje van Louis van Gaal over de bus, een vallende Blatter, etc. Voetballers en trainers hebben ze eruit gelaten, omdat die niet veel toevoegden, geloof ik. Mag wat mij betreft toch wel weer terug. Als het wat meer over voetbal gaat en wat minder schijtlolligheden, dan zijn er vast wel mensen die inhoudelijk wat toevoegen.
Een andere samenstelling van de tafelheren lijkt mij de enige oplossing. Ik keek al niet vaak meer, maar nu heb ik er helemaal geen zin meer in.. je wordt toch in de maling genomen door mensen die er alleen zitten voor het geld. Zet er een paar anderen neer die nog echt plezier hebben in wat ze doen en wie weet of het weer leuk wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')