Dit zat ik dus ook te denken. Maargoed, waar eindigt dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:19 schreef DjeDje het volgende:
Gewoon laten, en volgende maand alles onopvallend veranderen.
Volgende keer er een grap van maken
Het eindigt met jouw kind aan oma's tiet als je geen ruggengraat toont.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Dit zat ik dus ook te denken. Maargoed, waar eindigt dit.
Eerst volgende keer een "grappige" opmerking maken iets van ; "zo alweer iets aan het veranderen haha" en hoe meer je dat doer denkcik wel dat ze de link kan leggen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Dit zat ik dus ook te denken. Maargoed, waar eindigt dit.
Je hebt gelijk, en ik zal toch m'n ballen bij elkaar moeten rapen. Niet iedereen is even assertief, maar ik begrijp ook wel dat ik een retorische vraag stel. Aangezien er maar 1 antwoord mogelijk is en dat is zeggen dat ik dat spuugzat ben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:23 schreef Seven. het volgende:
Sjongejonge. Eigenlijk ben je boos omdat je zelf een slapjanus bent. Zeg gewoon dat je het heel lief vindt wat ze probeert te doen maar dat je echt heel erg uitgekeken hebt naar deze dingen samen met je vriendin te doen, of ze het vanaf nu aan jou over kan laten. Een 'oh, ik wil echt niet dansen op mijn huwelijk' tussen neus en lippen door, klaar.
Trouwens, wil jouw vriendin wel dansen?
Jepp. Want gemeentehuis/trouwauto/jurk/pak/huwelijksreis/diner/fotograaf/DJ zijn gratis.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:24 schreef nuget het volgende:
poepoe, wel 4000,- euro voor je trouwerijtje.. straks ga je nog falliet.
ik zou me wat minder druk maken over alles, daar word het leven een stuk makkelijker van.
Wat dacht je van een volwassen gesprekje. Geen big deal, geen verwijten maar gewoon duidelijk maken dat je het zelf wil doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:26 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en ik zal toch m'n ballen bij elkaar moeten rapen. Niet iedereen is even assertief, maar ik begrijp ook wel dat ik een retorische vraag stel. Aangezien er maar 1 antwoord mogelijk is en dat is zeggen dat ik dat spuugzat ben.
uh nee, maar 4000 euro is echt niet veel voor een trouwerij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:27 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Jepp. Want gemeentehuis/trouwauto/jurk/pak/huwelijksreis/diner/fotograaf/DJ zijn gratis.
Nou, het zal me het feestje wel worden!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:27 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Jepp. Want gemeentehuis/trouwauto/jurk/pak/huwelijksreis/diner/fotograaf/DJ zijn gratis.
Waar maak je uit op dat die bruiloft 4000¤ kost? Dat is helaas alleen het feest.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:28 schreef nuget het volgende:
[..]
uh nee, maar 4000 euro is echt niet veel voor een trouwerij.
maar dat moet je natuurlijk lekker zelf weten
Sarcasme?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, het zal me het feestje wel worden!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:29 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat die bruiloft 4000¤ kost? Dat is helaas alleen het feest.
Dat was NA jou quote. Maargoed, IK vind 4000¤ voor een feestje veel geld. Niet iedereen is financieel onafhankelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:30 schreef nuget het volgende:
[..]je somt het zelf op in je vorige post grapjas..
dan nog, waar maak je je druk over.. het is immers maar geld.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:31 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Dat was NA jou quote. Maargoed, IK vind 4000¤ voor een feestje veel geld. Niet iedereen is financieel onafhankelijk.
Als je er heel veel van hebt is dat inderdaad niet erg. Maar ik heb erg graag een leuk leven, en van die 4000¤ zou ik bijvoorbeeld leuke dingen kunnen doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:32 schreef nuget het volgende:
[..]
dan nog, waar maak je je druk over.. het is immers maar geld.
quote:
waarom ga je uberhaubt trouwen dan? je maakt je alleen maar druk om het geld.. de rest boeit je geen reet volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Als je er heel veel van hebt is dat inderdaad niet erg. Maar ik heb erg graag een leuk leven, en van die 4000¤ zou ik bijvoorbeeld leuke dingen kunnen doen.
Je hebt groot gelijk. Het moet leuk blijven en je moet doen wat je zelf wilt. Ik heb vanavond al aangegeven bij m'n vriendin dat het van mij allemaal ook niet echt hoeft op deze manier. Wie weetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef Seven. het volgende:
[..]voor mij is 4000 euro ook een rib uit mijn lijf, daarom wil ik gewoon lekker trouwen in het buitenland met een paar vrienden die niet te beroerd zijn om zelf ook eens een rondje te geven. Rot op met je feest, dan bezat ik me liever in de kroeg om het na afloop te vieren, in plaats van een hoop geld over de balk te smijten om alle aanwezigen een leuke avond te bezorgen. En zelf constant zorgen maken over geld en de gasten. LEUK!
Jawel, het boeit me enorm. Ik wil een leuke avond hebben, en als dat niet mogelijk is vind ik dat zonde van mijn geld, raar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:35 schreef nuget het volgende:
[..]
waarom ga je uberhaubt trouwen dan? je maakt je alleen maar druk om het geld.. de rest boeit je geen reet volgens mij.
Dat begin ik wel te vinden ja. Dat was overigens niet zo, maar ik wil geen gezeur, want daar heb ik een hekel aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:35 schreef Seven. het volgende:
Ik krijg de indruk dat Jandirkie eigenlijk de bruiloft een beetje flauwekul vindt.
Tussen mij en mijn aanstaande gaat het prima en we kunnen niet wachten tot we getrouwd zijn en samen gelukkig zijn, ik irriteer me alleen kapot aan d'r moeder, waar ze overigens prima mee kan opschieten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:39 schreef Myrr het volgende:
En waar staat je aanstaande in dit verhaal? Je komt niet gelukkig over en je aanstaande zou jou hierin moeten steunen en niet als een slappe zakkin achter d'r ouders aan moeten hobbelen en jou ongelukkig laten.
Als het zo geweldig gaat tussen jullie, waarom trekt zij dan haar mond niet open naar haar ouders toe?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:41 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Tussen mij en mijn aanstaande gaat het prima en we kunnen niet wachten tot we getrouwd zijn en samen gelukkig zijn, ik irriteer me alleen kapot aan d'r moeder, waar ze overigens prima mee kan opschieten.
Weet je, dat arme kind heeft hoogstwaarschijnlijk heel d'r leven gedroomd van deze dag. Jij hakt er wel makkelijk op los met je botte bijl. Je kunt niet zomaar haar droomdag torpederen als jou dat zo uitkomt. Haar moeder snapt haar dochter tenminste, zij begrijpt dat voor jouw aanstaande samen dansen een belangrijk onderdeel van die droomdag is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:36 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Het moet leuk blijven en je moet doen wat je zelf wilt. Ik heb vanavond al aangegeven bij m'n vriendin dat het van mij allemaal ook niet echt hoeft op deze manier. Wie weet
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:16 schreef Jandirk het volgende:
Zoals aangegeven, ik word helemaal leip van m'n schoonmoeder. Ik ga over een aantal maanden trouwen. We wonen nu allebei nog thuis, maar ik ga volgende maand al in ons huis. Ik heb nu een week de sleutel, en m'n schoonmoeder heeft al meer gedaan dan me lief is. In de badkamer heeft ze (met schoonvader) oude plankjes weggehaald en nieuwe op de muur gemonteerd. Ziet er erg netjes uit, maar er is niks overlegd en ik heb nergens om gevraagd. Een magneetbord is al van de muur geschroefd en daar gaat ze een doek op maken zodat die er weer netjes uit ziet. Ze heeft de kast verzet zoals ze denk dat het mooist is.
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb hier helemaal niet om gevraagd. Nu denk je van, trek dan je bek open, maar dat vind ik nogal lastig. Ik heb het er met mijn aanstaande over gehad en die zegt: Ja ze vind het gewoon leuk om te doen. Een aantal keren heeft ze al gezegd, ja in m'n hoofd heb ik het al helemaal ingericht. Dat zegt ze dan lacherig, en ze bedoeld het goed, maar wat moet ik er op zeggen? Normaal ben ik erg makkelijk en vind ik een hoop goed, maar m'n huis inrichten wil ik samen met mijn vriendin/aanstaande doen.
Volgende gezeik wat betreft de feestavond.
Ik zeg al jaren dat ik niet ga dansen, geen openingsdans, niks, ook mijn ouders doen er niet aan mee. Gewoonweg omdat het niet mijn en ons ding is. Nu waren mijn ouders en ceremoniemeesteres bij mijn schoonouders op bezoek, krijg ik net te horen dat mijn schoonmoeder zegt dat ik dansen geweldig vind en dat zij de hele avond gaan dansen. Mijn ouders snappen daar natuurlijk niks van en kijken mij dan raar aan. Ook zegt ze tegen mijn ouders "jullie gaan toch ook zeker wel dansen?" Ze weet donders goed van niet maar maakt ze op zo'n manier belachelijk.
Zoals begrijpelijk begin ik me zorgen te maken over deze avond. Kost me toch even om en nabij 4000¤.
Klacht is dus dat ze op m'n zenuwen begint te werken(best behoorlijk) en dat ik nu al geen zin meer heb in het feest, terwijl dat de mooiste dag van m'n leven moet worden.
Ik moet het gewoon even van me afschrijven, want ik maak me er echt druk over en weet niet goed hoe ik het moet aanpakken. ( behalve dat ik m'n schoonmoeder verrot scheld van binnen )
Tenzij zij deze shit achter de schermen goedkeurt omdat ze anders met een hork als TS tuinstoelen krijgt in plaats van een bank.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Myrr het volgende:
Ik bedoel, als mijn vader dit zou flikken (mijn schoonouders belachelijk maken, dingen in mijn mond leggen, ons huis aanpassen) dan zou ik daar zeer zeker als dochter wel mijn bek over open trekken en al helemaal als ik merk dat mijn vriend er last van heeft. Andersom zou hij precies hetzelfde doen, en vandaar de vraag waarom jouw aanstaande dit alles gewoon laat gebeuren.
Bwhehe, Jandirkie zijn vriendin heeft haar geheime wapen ingezet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:41 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Tussen mij en mijn aanstaande gaat het prima en we kunnen niet wachten tot we getrouwd zijn en samen gelukkig zijn, ik irriteer me alleen kapot aan d'r moeder, waar ze overigens prima mee kan opschieten.
Moet je ook niet willen, je moeder in moeten schakelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bwhehe, Jandirkie zijn vriendin heeft haar geheime wapen ingezet.
Wat een ongein is dit dan weer. Als je je er niet prettig bij voelt doe je dat toch gewoon niet. Het is niet alleen die mooiste dag van het vrouwtje hé.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:44 schreef Myrr het volgende:
Ahja, en dat dansen, doe dat gewoon joh balhaar. Wat ben je voor lul als je op je eigen bruiloft je vrouw de openingsdans ontneemt 'omdat je nou eenmaal niet danst'. Wat je ouders doen moeten zij weten maar jij gaat je eigen vrouw niet voor schut zetten op haar eigen bruiloft.
Jandirkie en zijn vriendin stevenen keihard af op een scheiding.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen, je moeder in moeten schakelen.
Het is verdomme een dans van 20 seconden. Het is geven en nemen hoor. Als jij daar mee je vrouw een gelukkige herinnering meegeeft, dan doe je dat gewoon.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat een ongein is dit dan weer. Als je je er niet prettig bij voelt doe je dat toch gewoon niet. Het is niet alleen die mooiste dag van het vrouwtje hé.
Dit is verrek 1 van de weinige zinnige opmerking die ik nu tegenkom. Eerst moet ik m'n bek opentrekken, daarna moet ik maar dansen omdat het hoort. Fok zit vol ontwikkelde en perfecte Ariërs heb ik zo het vermoeden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat een ongein is dit dan weer. Als je je er niet prettig bij voelt doe je dat toch gewoon niet. Het is niet alleen die mooiste dag van het vrouwtje hé.
Mooie samenvatting, al acht ik dat vrouwtje ook niet echt volwassen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jandirkie en zijn vriendin stevenen keihard af op een scheiding.
JD himself is nog een klein kind.
JD zijn meisje is er niet tegen opgewassen.
Ze kennen elkaar amper.
Blijkbaar hebben ze ook nog eens totaal uiteenlopende ideeen over inrichting en bruiloft.
Dat belooft veel gedoe aangaande financien en huishouden.
JD heeft geen flauw benul waar hij aan begint als hij denkt dat trouwen en samenwonen automatisch leidt tot geluk.
Ik zeg het je, oma heeft de kroon op het geluk over een paar jaar aan d'r tiet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:48 schreef Myrr het volgende:
Tevens is het wel zijn huis en heeft die schoonmoeder daar helemaal niets te zoeken. Ik vind het zelfs een beetje onterend en respectloos naar je vent toe om dit soort shit uit te halen. Trouw dan gewoon niet.
Ik wil wel een blog bij gaan houden hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jandirkie en zijn vriendin stevenen keihard af op een scheiding.
JD himself is nog een klein kind.
JD zijn meisje is er niet tegen opgewassen.
Ze kennen elkaar amper.
Blijkbaar hebben ze ook nog eens totaal uiteenlopende ideeen over inrichting en bruiloft.
Dat belooft veel gedoe aangaande financien en huishouden.
JD heeft geen flauw benul waar hij aan begint als hij denkt dat trouwen en samenwonen automatisch leidt tot geluk.
Je kunt er niet verder naast zitten, maargoed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:50 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Dit is verrek 1 van de weinige zinnige opmerking die ik nu tegenkom. Eerst moet ik m'n bek opentrekken, daarna moet ik maar dansen omdat het hoort. Fok zit vol ontwikkelde en perfecte Ariërs heb ik zo het vermoeden.
Het is ook de enige post die in jouw straatje past.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:50 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Dit is verrek 1 van de weinige zinnige opmerking die ik nu tegenkom. Eerst moet ik m'n bek opentrekken, daarna moet ik maar dansen omdat het hoort. Fok zit vol ontwikkelde en perfecte Ariërs heb ik zo het vermoeden.
R.I.P TSquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zeg het je, oma heeft de kroon op het geluk over een paar jaar aan d'r tiet.
Nee, lekker je vent opzadelen met een gekunsteld optreden omdat het nou eenmaal hoort. Als je vent zich daar niet fijn bij voelt en je dat al weet sinds je überhaupt over trouwen bent begonnen moet je ook niet lopen ouwehoeren dat ie het daadwerkelijk niet gaat doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is verdomme een dans van 20 seconden. Het is geven en nemen hoor. Als jij daar mee je vrouw een gelukkige herinnering meegeeft, dan doe je dat gewoon.
Even serieus dan. Hoe oud zijn jullie en wie van jullie heeft bedacht dat het een goed idee zou zijn om van huis uit te trouwen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Ik wil wel een blog bij gaan houden hoor
Dan houden we hem er nog ff inquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:50 schreef zarGon het volgende:
Kerel, niet meteen je openingspost verwijderen. Man the fuck up.
Iets zegt mij dat TS die 4000 euro liever aan een auto uit zou geven dan aan een gekunsteld feestje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nee, lekker je vent opzadelen met een gekunsteld optreden omdat het nou eenmaal hoort. Als je vent zich daar niet fijn bij voelt en je dat al weet sinds je überhaupt over trouwen bent begonnen moet je ook niet lopen ouwehoeren dat ie het daadwerkelijk niet gaat doen.
Iets met geven en nemen toch.
Ah, de reden dat ex nu ex is. Ook zo'n hork.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Iets zegt mij die 4000 euro liever aan een auto uit zou geven dan aan een gekunsteld feestje.
24 en 23quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Even serieus dan. Hoe oud zijn jullie en wie van jullie heeft bedacht dat het een goed idee zou zijn om van huis uit te trouwen?
Of Jandirk kan dit natuurlijk zelf ook doen. Begin gewoon subtiel met een paar meubels te verschuiven en zeg dat je het zo beter vindt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
Alleen pussy's laten zich overrulen door hun schoonmoeder .
Laat duidelijk merken dat jij de baas bent en zij degene is die moet dimmen.
Mijn schoonmoeder zou nooit kasten gaan verplaatsen of andere dingen ongevraagd gaan doen, doet ze dat wel kan ze een opmerking verwachten in de trant van "zal ik morgen bij jou even de keuken komen verbouwen? Of "zou je aub niet ongevraagd dingen willen aanpassen in MIJN huis, bedankt"
Niet asociaal worden of schelden maar wel gewoon direct duidelijk maken dat jij de dienst uitmaakt en dat je dit soort acties niet op prijs stelt.
Nogal asociaal ook om ongevraagd zaken te veranderen zeg.
Zie het als een test
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Of Jandirk kan dit natuurlijk zelf ook doen. Begin gewoon subtiel met een paar meubels te verschuiven en zeg dat je het zo beter vindt.
![]()
Serieus, waarom niet? Zij doet dat ook bij hem thuis en veel duidelijker kun je het niet maken.
TS hoeft zich niet druk te maken om zijn kind, ik zal het nog maar eens zeggen dan. Oma's tiet jonguh.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Durft hij niet joh
Gaat nog leuk worden als het schatje van TS straks bevallen is van de eerste koter en oma gaat doodleuk tegen de zin van de ouders in allerlei zaken bepalen aangaande de opvoeding van zoon of dochterlief
Ik zou trouwens wel keihard lachen als iemand dit eens zou flikken bij schoonmama.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Durft hij niet joh
Gaat nog leuk worden als het schatje van TS straks bevallen is van de eerste koter en oma gaat doodleuk tegen de zin van de ouders in allerlei zaken bepalen aangaande de opvoeding van zoon of dochterlief
Ach best sneu maar het is toch een beetje grow some balls niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou trouwens wel keihard lachen als iemand dit eens zou flikken bij schoonmama.
Als je trouwen niet leuk vind of niet 4000 euro waard vindt dan moet je niet trouwen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Als je er heel veel van hebt is dat inderdaad niet erg. Maar ik heb erg graag een leuk leven, en van die 4000¤ zou ik bijvoorbeeld leuke dingen kunnen doen.
Als je ruzie wil moet je zeker van niets zeggen naar 'ik ben het spuugzat' gaan. Breng het rustig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:26 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en ik zal toch m'n ballen bij elkaar moeten rapen. Niet iedereen is even assertief, maar ik begrijp ook wel dat ik een retorische vraag stel. Aangezien er maar 1 antwoord mogelijk is en dat is zeggen dat ik dat spuugzat ben.
uit huis trouwen kan nog best wel eens een groter probleem zijn dan het lijkt... Zeker met een schoonmoeder die jullie huis als het verlengde van het hare ziet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:55 schreef Jandirk het volgende:
[..]
24 en 23
Uit huis trouwen is het hele probleem niet. Ook tussen mij en mijn vriendin is het probleem niet. Maar tis of m'n schoonmoeder er nu al een bom onder legt.
Het zit niet goed tussen jou en je vriendin als jullie niet eens communiceren over je schoonmoeder en het feit dat jij moeite hebt met haar gedrag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:55 schreef Jandirk het volgende:
[..]
24 en 23
Uit huis trouwen is het hele probleem niet. Ook tussen mij en mijn vriendin is het probleem niet. Maar tis of m'n schoonmoeder er nu al een bom onder legt.
Precies zoals mijn vrouw en ik het gedaan hebben. Het was een topdag en jaren later krijgen we van de aanwezigen nog te horen dat het zo gezellig was.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:27 schreef trovey het volgende:
Waarom ga je in vredesnaam een feest geven voor je trouwerij als je er een hekel aan hebt? Als ik de schurft zou hebben aan dat soort feesten (en dat heb ik) dan zou ik wat anders organiseren, etentje met familie en eventueel goede vrienden en dat was het, duur zat en je hebt zelf ook nog lol van je eigen trouwerij.
Zou de mooiste dag van je leven moeten zijn en niet de dag waaraan je je dood ergert.
Op zo'n manier je aanstaande voor het karretje spannen én een kutgevoel geven omdat JIJ geen ruggengraat hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:36 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Het moet leuk blijven en je moet doen wat je zelf wilt. Ik heb vanavond al aangegeven bij m'n vriendin dat het van mij allemaal ook niet echt hoeft op deze manier. Wie weet
Minder mensen uitnodigen. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:29 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat die bruiloft 4000¤ kost? Dat is helaas alleen het feest.
Hij wil neuken, dat doet zijn vriendin enkel als ze een ring om haar vinger heeft.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Florentius het volgende:
Trouwen terwijl jullie beiden nog thuis wonen, hillarisch!!!
Kerel je bent niet goed bij je hoofd, niet waard om voorbij de eerste 3 regels te lezen.
Trouwen uitstellen, je nieuwe huis in samen met haar en wil je over 3 jaar nog steeds trouwen, om god weet wat voor reden, dan pas beslissen.
Wat een grap!
Jij beschrijft precies wat ik later wilquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef Seven. het volgende:
voor mij is 4000 euro ook een rib uit mijn lijf, daarom wil ik gewoon lekker trouwen in het buitenland met een paar vrienden die niet te beroerd zijn om zelf ook eens een rondje te geven. Rot op met je feest, dan bezat ik me liever in de kroeg om het na afloop te vieren, in plaats van een hoop geld over de balk te smijten om alle aanwezigen een leuke avond te bezorgen. En zelf constant zorgen maken over geld en de gasten. LEUK!
Met een moker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:49 schreef Leandra het volgende:
De volgende keer dat Truus lacherig zegt dat ze de inrichting van jullie huis al helemaal voor zich ziet, zeg je dat je je dat wel voor kunt stellen, zo zou jij haar huis ook wel eens opnieuw en in jouw stijl willen inrichten.
Helemaal geen feest geven, nog beter.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Minder mensen uitnodigen. Probleem opgelost.
quote:
Beide een ruggengraat groeien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef betyar het volgende:
TS, Lees hier wat ik meemaak:
R&P / Mijn schoonmoeder.
Jij komt net kijken.
Ik weet uit ervaring hoe lastig schoonmoeders kunnen zijn, als ze met de beste bedoelingen je leven bepalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:16 schreef Jandirk het volgende:
Zoals aangegeven, ik word helemaal leip van m'n schoonmoeder. Ik ga over een aantal maanden trouwen. We wonen nu allebei nog thuis, maar ik ga volgende maand al in ons huis. Ik heb nu een week de sleutel, en m'n schoonmoeder heeft al meer gedaan dan me lief is. In de badkamer heeft ze (met schoonvader) oude plankjes weggehaald en nieuwe op de muur gemonteerd. Ziet er erg netjes uit, maar er is niks overlegd en ik heb nergens om gevraagd. Een magneetbord is al van de muur geschroefd en daar gaat ze een doek op maken zodat die er weer netjes uit ziet. Ze heeft de kast verzet zoals ze denk dat het mooist is.
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb hier helemaal niet om gevraagd. Nu denk je van, trek dan je bek open, maar dat vind ik nogal lastig. Ik heb het er met mijn aanstaande over gehad en die zegt: Ja ze vind het gewoon leuk om te doen. Een aantal keren heeft ze al gezegd, ja in m'n hoofd heb ik het al helemaal ingericht. Dat zegt ze dan lacherig, en ze bedoeld het goed, maar wat moet ik er op zeggen? Normaal ben ik erg makkelijk en vind ik een hoop goed, maar m'n huis inrichten wil ik samen met mijn vriendin/aanstaande doen.
Volgende gezeik wat betreft de feestavond.
Ik zeg al jaren dat ik niet ga dansen, geen openingsdans, niks, ook mijn ouders doen er niet aan mee. Gewoonweg omdat het niet mijn en ons ding is. Nu waren mijn ouders en ceremoniemeesteres bij mijn schoonouders op bezoek, krijg ik net te horen dat mijn schoonmoeder zegt dat ik dansen geweldig vind en dat zij de hele avond gaan dansen. Mijn ouders snappen daar natuurlijk niks van en kijken mij dan raar aan. Ook zegt ze tegen mijn ouders "jullie gaan toch ook zeker wel dansen?" Ze weet donders goed van niet maar maakt ze op zo'n manier belachelijk.
Zoals begrijpelijk begin ik me zorgen te maken over deze avond. Kost me toch even om en nabij 4000¤.
Klacht is dus dat ze op m'n zenuwen begint te werken(best behoorlijk) en dat ik nu al geen zin meer heb in het feest, terwijl dat de mooiste dag van m'n leven moet worden.
Ik moet het gewoon even van me afschrijven, want ik maak me er echt druk over en weet niet goed hoe ik het moet aanpakken. ( behalve dat ik m'n schoonmoeder verrot scheld van binnen )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |