Naar aanleiding van
R&P / Ik word gek van mijn schoonmoeder:( zal ik even wat posten over mijn schoonmoeder.
Wij wonen met ons gezin langs schoonmoeder. Schoonmoeder woont alleen en heeft enkel ons. Mijn schoonvader is 11 jaar geleden gestorven.
Mijn schoonmoeder komt ongevraagd bij ons binnen en komt schoonmaken, neemt de was mee en sinds onze vaatwasser kapot is neemt ze de vaat mee naar haar huis om het af te wassen om het vervolgens keurig weer te komen brengen, zelfs mijn onderbroeken worden gestreken.
Onze kinderen kunnen wij ten alle tijden naar haar brengen als wij naar een feestje moeten of iets anders hebben, ze zegt haar afspraken en uitjes er voor af.
Vrijdag gaan we op vakantie en zorgt schoonmoeder voor de hond, konijn en schildpadden. Het hele huis gaat ze in de tijd dat wij weg zijn eens flink onderhanden nemen en zorgt ervoor dat wij in een fris huis thuis komen.
Dit allemaal is uiteraard er vervelend en ik ben geneigd om te verhuizen zodat wij een eigen leven kunnen leiden.
Vanmorgen ook, komt ze binnen en gaat de keuken poetsen doen terwijl TS offertes aan het maken is en vlug weg moest, "Ik sluit wel af" zei ze en ik ging vlug naar een paar klanten. Kom ik een paar uur later terug en heeft ze ook nog eens de speelkamer van de kinderen opgeruimd en liep ze met een stofzuiger rond.
Nu kwam ze met de vraag of ik de partytent wilde opruimen zodat ze tijdens onze vakantie de tuin kon doen en buiten de boel kon opruimen.
Ik breek straks dus met tegenzin de partytent af en vraag me wel af of ze de zitmaaier kan bedienen.
Het is zelfs zo erg dat ik haar wijs op de punten die ze is vergeten. Dan gaat ze vlug naar de plekken toe om het zuiver te maken.
Ja mensen, het leven van Betyar is zwaar, heel zwaar.
[ Bericht 3% gewijzigd door betyar op 08-07-2014 12:50:30 ]