Weet ik wel zeker. En ik zat al helemaal verheugd achter mn computer.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:46 schreef essnhills het volgende:
Niet dat ik weet, gewoon een lapohunter denk ik.
Het vorige topic zegt genoeg...quote:Op zondag 13 juli 2014 09:46 schreef essnhills het volgende:
Niet dat ik weet, gewoon een lapohunter denk ik.
Mooiquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:27 schreef Fiorano het volgende:
20+21 augustus weer een Hunt volgens de ibood FB
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
Ah dat wordt weer kijken kijken niet kopen
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
je kan binnen 8 werkdagen gewoon de boel retour sturen zonder opgaaf van reden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:13 schreef ZetaOS het volgende:
Ik weet nog goed dat ibood Nep Fake Parajumpers Kodiak Herenparka`s verkocht als echte
Ik blij voor 250 euro er 1tje gekocht te hebben, komt ie aan in een zakje van 500 gram![]()
![]()
Dikke nep, ik bellen met ibood, dat zijn echte jounuuuh! gooien ze de telefoon op de haak![]()
:'
Ibood![]()
Had ze gepakt danquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:13 schreef ZetaOS het volgende:
Ik weet nog goed dat ibood Nep Fake Parajumpers Kodiak Herenparka`s verkocht als echte
Ik blij voor 250 euro er 1tje gekocht te hebben, komt ie aan in een zakje van 500 gram![]()
![]()
Dikke nep, ik bellen met ibood, dat zijn echte jounuuuh! gooien ze de telefoon op de haak![]()
:'
Ibood![]()
hier ook. heb genoeg geld uitgegeven deze maand alquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
IK heb sowieso geen geld want geen werkquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier ook. heb genoeg geld uitgegeven deze maand al
een dora tosti ijzerquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
IK heb sowieso geen geld want geen werkMaar dan nog zou ik echt niet weten wat ik zou willen kopen. Echt niks nodig of iets waarvan ik denk: nou dat zou wel leuk zijn.
ik wil nog van alles, maar dat moet maar wachtenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
IK heb sowieso geen geld want geen werkMaar dan nog zou ik echt niet weten wat ik zou willen kopen. Echt niks nodig of iets waarvan ik denk: nou dat zou wel leuk zijn.
Nou ruim een half jaar al, ontslagen wegens re-organisatie. Dus zo een hunt is wel leuk tussendoor, heb ik wat te doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil nog van alles, maar dat moet maar wachten
en geen werk?
hoe lang, waarom, enz..
ik heb geen werk maar wel loonquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doe je goed danquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen werk maar wel loon
en wil wel de dora en sponsbob tosti ijzer!!
mail stond alleen woensdag toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:43 schreef essnhills het volgende:
Ah, woensdag en donderdag dus?
Toevallig heb ik donderdag vrij, maar de rest van de week lange dagen werken dus ik ben er niet zoveel bij als anders.
Ik ging uit van wat hierboven werd gepostquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mail stond alleen woensdag toch?
Heb de mail al gewist
wachten op een nieuwe opdracht.. maar ook helaas wel beperkte tijd hoor.. Moet wel binnen nu en een maand aan de slag zijn anders geen loon meer....quote:
Ah op die manier. Lijkt me wel stressvol dan. Hopelijk krijg je snel een mooie klus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
wachten op een nieuwe opdracht.. maar ook helaas wel beperkte tijd hoor.. Moet wel binnen nu en een maand aan de slag zijn anders geen loon meer....
Ik kijk normaal echt nooit of zelden op iboodquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef Nizno het volgende:
kijkt er uberhaupt wel eens iemand op ibood zelf waarbij je de banner boven aan ziet?
Valt mee, ben betaald huisvrouw die regelmatig op vacaturesites kijktquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die manier. Lijkt me wel stressvol dan. Hopelijk krijg je snel een mooie klus.
[..]
schande.quote:
Dat sowieso. Maar alles was vroeger leuker... de kermis is ook weinig meer aanquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:53 schreef Hi_flyer het volgende:
Een paar jaar geleden waren de hunts toch een stuk leuker dan nu....
Mjah ik heb nooit echt iets nodigquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Valt mee, ben betaald huisvrouw die regelmatig op vacaturesites kijkt
[..]
schande.
Nou....mijn kilo jelly beans is wel opquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik heb nooit echt iets nodigEn dan moet er ook toevallig NET iets staan wat je wel nodig hebt.
Die was volgens mij niet eens zo heel goedkoopquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou....mijn kilo jelly beans is wel op
In de winkel heb ik ze alleen maar duurder gezien en in een andere webshop ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was volgens mij niet eens zo heel goedkoopKwam ook door de verzendkosten natuurlijk.
Wat zag ik nou een poosje terug, bij de Lidl of zo een soort winkel dacht ik. Weet het niet meer precies.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de winkel heb ik ze alleen maar duurder gezien en in een andere webshop ook.
Maar het scheelde inderdaad maar ¤2,-
Die heb ik niet in de buurtquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zag ik nou een poosje terug, bij de Lidl of zo een soort winkel dacht ik. Weet het niet meer precies.
Nee ik ook niet maar ik las het ergens of mijn zus had het erover zoiets. Nou ja misschien is die zak nu goedkoperquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik niet in de buurten iedereen is altijd superenthousiast.
Heb echt het idee dat ik van alles mis.
Ja, was heel raar. Ik had die veel eerder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar ik las het ergens of mijn zus had het erover zoiets. Nou ja misschien is die zak nu goedkoperDuurde trouwens echt heel lang voordat ik ze binnen had, de verzendtermijn is wel drie keer verschoven
de mijne heb ik geannuleerdquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou....mijn kilo jelly beans is wel op
Ik weet nog niet of ik ze nu ga kopen, misschien als ze donderdagavond langskomen.quote:
ja, zo gietijzeren pan wil ook nog welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik ze nu ga kopen, misschien als ze donderdagavond langskomen.
Het enige wat ik echt wil, is de Creuset pan, maar die is al 4 hunts niet meer geweest.
Mijn tripje naar Limburg gaat een jaar uitgesteld wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo gietijzeren pan wil ook nog wel
maar ik ga me inhouden.
overdag zal ik toch niet veel kunnen kijken.
en mijn tripje naar duitsland was gisteren duur zat. dus tot de volgende loon ff geen dure aankopen doen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn tripje naar Limburg gaat een jaar uitgesteld wordenmaar dat vertel ik je van de week wel.
essje ligt al te slapen, moet ik dr wakkermaken ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hunt? Wanneer? Is essgodin er?
Doe maar met een emmer waterquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
essje ligt al te slapen, moet ik dr wakkermaken ?
hoi karinaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
Morgen en overmorgen. Ik ga wel zo slapen dus ik ben er morgenochtend wel (af en toe, de hele dag vind ik niet meer zo leuk).
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe maar met een emmer water
Jaquote:
Geef mij maar de schuld als je dat doetquote:
Niet bij essjequote:
Ik heb zo m'n momenten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat je zo romantisch was joh
Nee niet echt. Nou ja die sponge bob tosti ijzer die nooit meer komt hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n momenten.
Jij nog iets op het spoor ?
Nee, ik heb nu een baan die m'n aandacht vereist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jimbo ga je weer 3k posts maken?
Ik vind dat we ibood moeten mailen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet echt. Nou ja die sponge bob tosti ijzer die nooit meer komt heDe onvoorwaardelijke liefde heb ik al.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef Luukiemaster het volgende:
Dat haalt Jimbo met gemak op deze manier!
Ik heb geen kat om een emmer water overheen te gooienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je een natte poes, uh kat.
Lol die heb ik nooit aan laten makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vind dat we ibood moeten mailen.
Als jij hem nou vanaf je @fok doet om er wat druk achter te zetten
Ik kan hem vanaf admin@fok.nl sturen als je wiltquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vind dat we ibood moeten mailen.
Als jij hem nou vanaf je @fok doet om er wat druk achter te zetten
een glas water is ook goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen kat om een emmer water overheen te gooien
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol die heb ik nooit aan laten makenDus dat zal iemand anders meoten doen.
Hahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.
Ik heb nog wel een @f0k.nl enzo![]()
of fok.nI *met een hoofdletter I
die verkapte datelijn daar bedoel je ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaNou misschien helpt posten in die chat wel, heb ik nooit gedaan eigenlijk.
Is dat zo? Ik lees het nooit eigenlijk. Zie het alleen een beetje voorbij komen. Kansje dus voor de single FOK!Kers hier in dit topicquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die verkapte datelijn daar bedoel je ?
Als je je best doet daar blijkbaar wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb morgen dus een date?
Hohoho
t is net fok, maar dan nog autistischer en kanslozerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik lees het nooit eigenlijk. Zie het alleen een beetje voorbij komen. Kansje dus voor de single FOK!Kers hier in dit topic
essje knipt nu vast ja in dr dromenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb morgen dus een date?
Hohoho
Die hebben dan vast geen leuke meetsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t is net fok, maar dan nog autistischer en kanslozer
wij ook niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hebben dan vast geen leuke meets
Goed puntquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij ook niet.
Maar we maken ze leuk onderling
Ja als jullie zaterdag nou naar die film kwamen. Daarna gaan we bier drinken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:45 schreef Jimbo het volgende:
Littlerabbit moet ook weer eens bier komen drinken
ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed puntIk had het altijd wel gezellig hoor.
ja maar... stomme stad enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja als jullie zaterdag nou naar die film kwamen. Daarna gaan we bier drinken.
Nou dat lijkt mij ook wel leuk, ben ik nog nooit geweest. Ik ben niet zo moeilijk hoor dat ik niet naar Rotterdam wil komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar... stomme stad enzo
Regel eens een film bij pathe de kuip
trustenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik ga slapen. Ben ik morgen fris voor de hunt
quote:
goed verhaal manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga hier vandaag niet meer posten, tot morgen
ik ook, met een hand.quote:
Heb niks voor handen om mee te betalen, volgens mij niet eens genoeg geld op mijn rekeningquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Doei.
Ik zie jullie morgenmiddag rond 13:30 wel weer
jij hier!quote:
niets boeiends idd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:00 schreef Nattekat het volgende:
Op die eerste laptop na niks gemist gelukkig... nog 5 uurtjes
Jaquote:
werkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ffies maar vandaag
Straks weer werken.
Horecaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
werken
Herkenbaar
Wat voor werk doe je ?
bah.quote:
In het zuiderzeemuseumquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bah.
En waar ben je te bewonderen? Dan vraag ik je alvast om 2 chocomel en een redbull te halen voor me
Ohh maar das niet verkeerd werkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
In het zuiderzeemuseum
En redbull hebben we niet
Nee is leuk werken hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ohh maar das niet verkeerd werken
en geen redbullMaar maar, dubbele expresso dan maar?
Mja heb je wel weer lekker geld om bij de hunt uit te geven morgenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee is leuk werken hoor
Maar werk de afgelopen weken een beetje veel, dit wordt dag 8 achterelkaar ook, morgen een dagje vrij..
Dubbele espresso hebben we wel
Niks mis met een mooie jurkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:19 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ja wehkamp weet wat ik wil
het probleem zit hem dan ook in de erectie die je er constant in hebt...quote:
psiesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja heb je wel weer lekker geld om bij de hunt uit te geven morgen
Daar heb ik eigenlijk nooit zo'n last van als ik een jurk draag.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het probleem zit hem dan ook in de erectie die je er constant in hebt...
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
psies
Maar ik ga niet de hele nacht wakker blijven hoorik heb slaap nodig
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit zo'n last van als ik een jurk draag.
ik heb net 2 weken terug salaris gehad hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wow, kijk ik op Ibood, zie ik zomaar een hunt!
Morgen heel de dag bruiloft
En dom gepland, als ze het een weekje later doen heeft iedereen net geld gekregen...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat dacht ik ook
tot 2 uur gehunt, toen 6uur ging mn vriendin dr wekker en toen maar wakker gelegen
ik mag gelukkig nog.heul even blijven liggen. Moet pas 5 over half 10 de deur uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:24 schreef Jimbo het volgende:
pff al weer bijna kwart voor. ik ga maar eens een broek aantrekken enzo. Voor je het weet moet ik aan den arbeit
Xeorquote:
Goed hoorquote:
Ook goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorbeetje moe van al het werken
En jij?
Bij mij altijd de 25e, is bij een hoop mensen zo volgens mijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb net 2 weken terug salaris gehad hoor
quote:
Ik vandaagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Bij mij altijd de 25e, is bij een hoop mensen zo volgens mij
nicequote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ook goednu aan de arbeit
Manager is op vakantie dus HUNT volgen
Je werkt nog steeds in de horeca ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
nice
Ik kan niet de hunt volgen op mn werk. Geen computer enzulks
Geen idee of dat zo is bij de meesten. Niet bij iedereen iigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
lekker hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik mag gelukkig nog.heul even blijven liggen. Moet pas 5 over half 10 de deur uit.
Jupquote:
ik snap dit dus niet he.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
hoiquote:
Goede reden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lekker hoor
Ik moet pas om half 10 weken (of nja 9:15 aanwezig) maar ben er elke dag wel rond 9 puur omdat ik me thuis verveel en ze daar chocomel hebben
Jij met je chocomelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lekker hoor
Ik moet pas om half 10 weken (of nja 9:15 aanwezig) maar ben er elke dag wel rond 9 puur omdat ik me thuis verveel en ze daar chocomel hebben
lekker vrijgezel.quote:
ja kan moeilijk aan het bier gaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij met je chocomel
Ik moet om 10 uur beginnen vandaag
chocomel is altijd een goede redenquote:
WAT???????quote:
kop hem maar inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
HeerlijkAl wat gekocht op de HUNT? Of naar iets op zoek?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja kan moeilijk aan het bier gaan
om 0700
op het werk
kan jij ook onbeperkt koekjes pakkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks op werk ook een chocomel neem, met slagroom
[..]
kop hem maar in
Ja, een nieuw vriendje
[..]
kop hem maar in
Ja, een nieuw vriendje
Dikmakersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan jij ook onbeperkt koekjes pakken
Al maanden johquote:
Koffersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
HeerlijkAl wat gekocht op de HUNT? Of naar iets op zoek?
[..]
kop hem maar in
Ja, een nieuw vriendje
Boxquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koffers
En een box.
Verder misschien als ik tegen iets aanloop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohquote:
ja, slaapquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:36 schreef Luukiemaster het volgende:
Mogge! Ben er ook weer!
Niks gemist vannacht zie ik?
Geen koekjes, maarja, er sneuvelt wel eens een gebakjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan jij ook onbeperkt koekjes pakken
Niet 6keer per jaar op vakantie gaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:38 schreef Luukiemaster het volgende:
Pfoe! Een koffer!?![]()
Toch al op vakantie geweest!
omgquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen koekjes, maarja, er sneuvelt wel eens een gebakje
En ik kan lekkere broodjes maken voor de lunch
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omg
ik ben ooit eens ontslagen omdat ik de hele tijd koekjes vrat
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Box![]()
Whehehe, die heb ik nu alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
horeca, niks voor mijquote:
Skeere studentenleven!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet 6keer per jaar op vakantie gaan
Jamaar ik niet!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:38 schreef Luukiemaster het volgende:
Pfoe! Een koffer!?![]()
Toch al op vakantie geweest!
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omg
ik ben ooit eens ontslagen omdat ik de hele tijd koekjes vrat
wat is daar zo vreselijk aan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:40 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik mis de horeca
De ECHTE horeca.. werk nu bij het IKEA restaurant ><
quote:
Ik zag het al helemaal voor je, je zit de hele dag achter je computer koekjes te vreten en koffie te zuipen en op een gegeven moment komt de baas je vragen om dat maar gewoon thuis te gaan doenquote:
Opzich wel okay hoor maar ik mis het echte horeca gevoel waar je mensen een ervaring en een echt leuke tijd probeert te geven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
wat is daar zo vreselijk aan?naast de obvious dingen.. geen leuke werkgever?
draaien tot sluitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het ook niets.Vond alleen de tijden al kut.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik zag het al helemaal voor je, je zit de hele dag achter je computer koekjes te vreten en koffie te zuipen en op een gegeven moment komt de baas je vragen om dat maar gewoon thuis te gaan doen
paardenballetjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:46 schreef Xeor het volgende:
Ikea is duur geworden![]()
Zweedse balletjes![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:45 schreef Myraela het volgende:
Ik stond in de keuken. Wij maakte altijd "milkshakes" van het ijs als de chef niet in de buurt was.
Ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
draaien tot sluit
en werken in het weekend
horecaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.En wij hadden ook maar zelden echt een weekend alsin 2 dagen achter elkaar vrij.
Heb je telkens 1 dag vrij, daar heb je ook niets aan.
Of dat het zo in de planning stond dat je juist 10 dagen achter elkaar moest werken.Dan was je helemaal gesloopt.
Ahja zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:45 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Opzich wel okay hoor maar ik mis het echte horeca gevoel waar je mensen een ervaring en een echt leuke tijd probeert te geven.
Bij de IKEA is het gewoon massaproductie
Meestal zo, maar als kok v reet je toch minder gezien je alles al loopt te proevenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:51 schreef Myraela het volgende:
Bij ons was het trouwens wel gemeen. Bediening moest betalen voor de lunch. En de koks niet.
Oh echt? Ik dacht dat bediening meestal ook wel gratis kreeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Meestal zo, maar als kok v reet je toch minder gezien je alles al loopt te proeven
Dat hebben wij ook ja. En natuurlijk lange.dagenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.En wij hadden ook maar zelden echt een weekend alsin 2 dagen achter elkaar vrij.
Heb je telkens 1 dag vrij, daar heb je ook niets aan.
Of dat het zo in de planning stond dat je juist 10 dagen achter elkaar moest werken.Dan was je helemaal gesloopt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:51 schreef Myraela het volgende:
Bij ons was het trouwens wel gemeen. Bediening moest betalen voor de lunch. En de koks niet.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:53 schreef Jimbo het volgende:
over werk gexsproken. ik ga dr maar eens vandoor.
kusjekroel (gelukkig is t maar 3 min rijden zonder file)
quote:
uhuh, en hoe vaak heb je er nou meteen 3 nodig?quote:
Nooit, je kan beter naar de action gaan er er 1 kopen voor een knaakquote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
uhuh, en hoe vaak heb je er nou meteen 3 nodig?
Preciesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:00 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nooit, je kan beter naar de action gaan er er 1 kopen voor een knaak
Hé zoveel geld heb ik niet hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:02 schreef essnhills het volgende:
Ja tenzij je tijdens de hunt 3 tv's koopt natuurlijk.
Doet het hier gewoon.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:04 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
Klopt het dat 1DK het niet doet?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:04 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
oh, nou in dat geval zou ik zo'n kabeltje lekker per stuk kopen bij de actionquote:
quote:
quote:
Hier ook, net deed die het welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik krijg internal server error.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:10 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
De Hunt! Ik kan vandaag helemaal niet kijken
Jullie hebben niet veel gemist hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:11 schreef Uccie het volgende:
Ik kan daar ook niet zien wat ik al gemist heb
veel gezeik mee iddquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:04 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
Haaaj Jimboquote:
vrij weinigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:11 schreef Uccie het volgende:
Ik kan daar ook niet zien wat ik al gemist heb
mja, zelfde mensen, zelfde meuk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Haaaj Jimbo![]()
Rustig hier trouwens. Elke hunt is het stiller, de lol is er een beetje af geloof ik.
Ja het eerste wat ik zag waren die overhemden, die herkende ik van vorige kerenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja, zelfde mensen, zelfde meuk.
na 5 jaar dezelfde troep heb je t ook welgezien gok ik
gelukkig hebben wij elkaar nog
als ze dat kut tosti ijzer nou eens in de aanbieding gooidenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het eerste wat ik zag waren die overhemden, die herkende ik van vorige keren![]()
Dat maakt het nog draaglijkEn ik ga niet zeuren over vroeger, mp3 spelers en zulks.
Ja verdommequote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze dat kut tosti ijzer nou eens in de aanbieding gooiden
allemaal EOL idd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:23 schreef Uccie het volgende:
Oh nu doet ie het, wat dingen, veel ietsen en veel camera's.
Maar zo te zien oudere types dus dan kom ik nog niet heel erg in de verleiding.
Oeh jij werkt in een winkel die camera's verkoopt....in de randstad toevallig? Dan kom ik in januari een keertje bij je buurtenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
allemaal EOL idd.
Wij hebben ze nieteens meer in de winkel, en zeker niet voor die alsnog hoge prijzen
Hoi, ik kijk ook alleen even in de thee pauzes. Maar vanavond ben ik er bij!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:27 schreef Nizno het volgende:
ow en hoi natuurlijk.
Ook meteen doei want ik tik even niet meer mee de komende uren. Vanavond en mogelijk morgen weer.
zie dmquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh jij werkt in een winkel die camera's verkoopt....in de randstad toevallig? Dan kom ik in januari een keertje bij je buurten
quote:
koop een ar cee helicopterquote:
Ik krijg bij ziggo nooit ietsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:49 schreef Jimbo het volgende:
Zo, mooi gedaan van KPN (complimentjes zijn ook wel eens op zn plek)
Ze bellen me net, tevredenheids-onderzoekje. Nu heb ik zelf veel problemen met mn verbinding gehad maar ze helpen me altijd wel goed.
Dus aan t eind van het gesprek toch mooi een paar maanden wat gratis pakketten gehad. Tuurlijk snap ik ook wel dat dit puur een marketing ding is en klanten binding (fuck, ik werk zelf op de marketing afdeling tenslotte) maar dat wil niet zeggen dat ik er minder blij mee ben.
Dus, kpn. bedankt
Vliegenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik er mee moet doen
Ik heb dit regelmatig gehad.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik er mee moet doen
Je kat ermee laten vliegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |