Weet ik wel zeker. En ik zat al helemaal verheugd achter mn computer.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:46 schreef essnhills het volgende:
Niet dat ik weet, gewoon een lapohunter denk ik.
Het vorige topic zegt genoeg...quote:Op zondag 13 juli 2014 09:46 schreef essnhills het volgende:
Niet dat ik weet, gewoon een lapohunter denk ik.
Mooiquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:27 schreef Fiorano het volgende:
20+21 augustus weer een Hunt volgens de ibood FB
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
Ah dat wordt weer kijken kijken niet kopen
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
je kan binnen 8 werkdagen gewoon de boel retour sturen zonder opgaaf van reden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:13 schreef ZetaOS het volgende:
Ik weet nog goed dat ibood Nep Fake Parajumpers Kodiak Herenparka`s verkocht als echte
Ik blij voor 250 euro er 1tje gekocht te hebben, komt ie aan in een zakje van 500 gram![]()
![]()
Dikke nep, ik bellen met ibood, dat zijn echte jounuuuh! gooien ze de telefoon op de haak![]()
:'
Ibood![]()
Had ze gepakt danquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:13 schreef ZetaOS het volgende:
Ik weet nog goed dat ibood Nep Fake Parajumpers Kodiak Herenparka`s verkocht als echte
Ik blij voor 250 euro er 1tje gekocht te hebben, komt ie aan in een zakje van 500 gram![]()
![]()
Dikke nep, ik bellen met ibood, dat zijn echte jounuuuh! gooien ze de telefoon op de haak![]()
:'
Ibood![]()
hier ook. heb genoeg geld uitgegeven deze maand alquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
IK heb sowieso geen geld want geen werkquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier ook. heb genoeg geld uitgegeven deze maand al
een dora tosti ijzerquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
IK heb sowieso geen geld want geen werkMaar dan nog zou ik echt niet weten wat ik zou willen kopen. Echt niks nodig of iets waarvan ik denk: nou dat zou wel leuk zijn.
ik wil nog van alles, maar dat moet maar wachtenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
IK heb sowieso geen geld want geen werkMaar dan nog zou ik echt niet weten wat ik zou willen kopen. Echt niks nodig of iets waarvan ik denk: nou dat zou wel leuk zijn.
Nou ruim een half jaar al, ontslagen wegens re-organisatie. Dus zo een hunt is wel leuk tussendoor, heb ik wat te doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil nog van alles, maar dat moet maar wachten
en geen werk?
hoe lang, waarom, enz..
ik heb geen werk maar wel loonquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doe je goed danquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen werk maar wel loon
en wil wel de dora en sponsbob tosti ijzer!!
mail stond alleen woensdag toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:43 schreef essnhills het volgende:
Ah, woensdag en donderdag dus?
Toevallig heb ik donderdag vrij, maar de rest van de week lange dagen werken dus ik ben er niet zoveel bij als anders.
Ik ging uit van wat hierboven werd gepostquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mail stond alleen woensdag toch?
Heb de mail al gewist
wachten op een nieuwe opdracht.. maar ook helaas wel beperkte tijd hoor.. Moet wel binnen nu en een maand aan de slag zijn anders geen loon meer....quote:
Ah op die manier. Lijkt me wel stressvol dan. Hopelijk krijg je snel een mooie klus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
wachten op een nieuwe opdracht.. maar ook helaas wel beperkte tijd hoor.. Moet wel binnen nu en een maand aan de slag zijn anders geen loon meer....
Ik kijk normaal echt nooit of zelden op iboodquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef Nizno het volgende:
kijkt er uberhaupt wel eens iemand op ibood zelf waarbij je de banner boven aan ziet?
Valt mee, ben betaald huisvrouw die regelmatig op vacaturesites kijktquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die manier. Lijkt me wel stressvol dan. Hopelijk krijg je snel een mooie klus.
[..]
schande.quote:
Dat sowieso. Maar alles was vroeger leuker... de kermis is ook weinig meer aanquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:53 schreef Hi_flyer het volgende:
Een paar jaar geleden waren de hunts toch een stuk leuker dan nu....
Mjah ik heb nooit echt iets nodigquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Valt mee, ben betaald huisvrouw die regelmatig op vacaturesites kijkt
[..]
schande.
Nou....mijn kilo jelly beans is wel opquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik heb nooit echt iets nodigEn dan moet er ook toevallig NET iets staan wat je wel nodig hebt.
Die was volgens mij niet eens zo heel goedkoopquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou....mijn kilo jelly beans is wel op
In de winkel heb ik ze alleen maar duurder gezien en in een andere webshop ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was volgens mij niet eens zo heel goedkoopKwam ook door de verzendkosten natuurlijk.
Wat zag ik nou een poosje terug, bij de Lidl of zo een soort winkel dacht ik. Weet het niet meer precies.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de winkel heb ik ze alleen maar duurder gezien en in een andere webshop ook.
Maar het scheelde inderdaad maar ¤2,-
Die heb ik niet in de buurtquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zag ik nou een poosje terug, bij de Lidl of zo een soort winkel dacht ik. Weet het niet meer precies.
Nee ik ook niet maar ik las het ergens of mijn zus had het erover zoiets. Nou ja misschien is die zak nu goedkoperquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik niet in de buurten iedereen is altijd superenthousiast.
Heb echt het idee dat ik van alles mis.
Ja, was heel raar. Ik had die veel eerder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar ik las het ergens of mijn zus had het erover zoiets. Nou ja misschien is die zak nu goedkoperDuurde trouwens echt heel lang voordat ik ze binnen had, de verzendtermijn is wel drie keer verschoven
de mijne heb ik geannuleerdquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou....mijn kilo jelly beans is wel op
Ik weet nog niet of ik ze nu ga kopen, misschien als ze donderdagavond langskomen.quote:
ja, zo gietijzeren pan wil ook nog welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik ze nu ga kopen, misschien als ze donderdagavond langskomen.
Het enige wat ik echt wil, is de Creuset pan, maar die is al 4 hunts niet meer geweest.
Mijn tripje naar Limburg gaat een jaar uitgesteld wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo gietijzeren pan wil ook nog wel
maar ik ga me inhouden.
overdag zal ik toch niet veel kunnen kijken.
en mijn tripje naar duitsland was gisteren duur zat. dus tot de volgende loon ff geen dure aankopen doen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn tripje naar Limburg gaat een jaar uitgesteld wordenmaar dat vertel ik je van de week wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |