Arme Rez, zou me niks verbazen als hij heel binnenkort fulltime in Leiden gaat studeren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:19 schreef mapima het volgende:
oja vanaf 1 september zit ik elke dag met rezania in de treinalleen stapt hij uit in delft en ik bij rdam centraal of blaak moet nog ff kijken
Ze gaat keihard falen en daar elke week over klagenquote:
Daarom, ik heb echt veel verschillende richtingen gedaan voordat ik uitkwam op de studie die ik nu doe.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:55 schreef mapima het volgende:
Ja dat is ook gek he vmbo moet echt super vroeg als ze 14 zijn ook al iets met een richitng echt rare beleid in dit land :S
DM je fb profiel maarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:26 schreef mapima het volgende:
[..]
uh kijk mijn facebook maar daar is foto van mijn vwo diploma met naam en alles hoor
waarom woont die jongen niet op kamers?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Arme Rez, zou me niks verbazen als hij heel binnenkort fulltime in Leiden gaat studeren.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:49 schreef KingRoland het volgende:
Bedoel je die rijke typetjes? aka VVD'ers?
Mocht dat zo zijn dan is het wederom een bevestiging hoeveel er mis is met het huidige onderwijssysteem.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:19 schreef mapima het volgende:
[..]
bekijk mn facebook maar daar staat foto van diploma en screen van studielink met dat ik ingeschreven ben op universiteit :S
Ten eerste insinueer ik dat nergens en ten tweede waren je contrastudentikoze opmerkingen mij al eerder opgevallen welke niet in overeenstemming waren met je prominente UI, helaasch.quote:
Waarom zou ik belang hechten aan studentikoziteit in mijn 5e jaar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ten eerste insinueer ik dat nergens en ten tweede waren je contrastudentikoze opmerkingen mij al eerder opgevallen welke niet in overeenstemming waren met je prominente UI, helaasch.
of niet als je kijkt naar hoeveel mensen van vwo dit jaar gezakt zijn en dat belachelijk veel mensen meer dan vorige jaren moesten herkansen om te slagenquote:Op woensdag 9 juli 2014 04:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn dan is het wederom een bevestiging hoeveel er mis is met het huidige onderwijssysteem.
Dat mensen die minder presteren dan jij überhaupt deel mogen nemen aan het examen is natuurlijk de werkelijke klacht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:44 schreef mapima het volgende:
[..]
of niet als je kijkt naar hoeveel mensen van vwo dit jaar gezakt zijn en dat belachelijk veel mensen meer dan vorige jaren moesten herkansen om te slagenen ik ben in 1x geslaagd
Niet alle rijke types stemmen rechts.quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:49 schreef KingRoland het volgende:
Bedoel je die rijke typetjes? aka VVD'ers?
Zeker waar, al verwacht ik dat het percentage VVD stemmers onder corpsleden relatief hoog ligt t.o.v. niet corporale studenten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:50 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Niet alle rijke types stemmen rechts.
Eenschquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:08 schreef IfImJamesDean het volgende:
Onterechte klacht: kakkers zijn geweldig
Die haren wapperen altijd zo lekker als je ze een zwiepert op die kaakjes geeft, dat klopt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:08 schreef IfImJamesDean het volgende:
Onterechte klacht: kakkers zijn geweldig
ja misschien heb je daar gelijk in ja het is een schande ja ik kan het niet begrijpen jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat mensen die minder presteren dan jij überhaupt deel mogen nemen aan het examen is natuurlijk de werkelijke klacht.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef mapima het volgende:
[..]
ja misschien heb je daar gelijk in ja het is een schande ja ik kan het niet begrijpen ja
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:35 schreef mapima het volgende:
[..]
nou dan stuur je een dm en ik kan zo via pb op fb bevesyigen datbik mapima ben plus selfie maken met opdrachten als steek twee vingers op of zo op fb
Zeg lieve schat, waar komt die drang vandaan om alles maar te willen bewijzen aan een stelletje onbekenden op internet en iedereen je facebook profiel te dm'enquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:19 schreef mapima het volgende:
[..]
bekijk mn facebook maar daar staat foto van diploma en screen van studielink met dat ik ingeschreven ben op universiteit :S
sang, i can takkie srananquote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef spambot31 het volgende:
Net op tijd gezien dat dit een mapima topic was, zodat ik kon stoppen met lezen.
[ afbeelding ]
neee!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:37 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bedje toe? Het is al bijna kwart voor elf.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:42 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Daarom juist. Groeit er al gras op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |