abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142031906
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dit.

Maar dat is wat je krijgt als je links combineert met nsb.
Heb naar mijn beste weten omschreven wat ik versta onder het groter goed.
Ik zie het als de benaming voor een beweging vanuit een/het collectief.

Het is niet aan mij persoonlijk om daar een totale invulling aan te geven hetzij te omschrijven als zijnde wat het voor mij betekend ;)

Als jullie die logische beredenering niet kunnen begrijpen zijn jullie niet echt nugger en anders gewoon aan het trollen.

Ga er niet verder op in.
Jullie maken jullie zelf belachelijk :)
pi_142031993
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:24 schreef Stealthy het volgende:

[..]

Heb naar mijn beste weten omschreven wat ik versta onder het groter goed.
Ik zie het als de benaming voor een beweging vanuit een/het collectief.

Het is niet aan mij persoonlijk om daar een totale invulling aan te geven hetzij te omschrijven als zijnde wat het voor mij betekend ;)

Als jullie die logische beredenering niet kunnen begrijpen zijn jullie niet echt nugger en anders gewoon aan het trollen.

Ga er niet verder op in.
Jullie maken jullie zelf belachelijk :)
Nee knakworst, jij maakt jezelf belachelijk met dat gedraai en afschuiven op trollen.

Wat de algemene defnitie van "het groter goed" is, weten we wel, hebben we jou niet voor nodig.

JIJ kiest ervoor om die term te gebruiken, leg dan eens uit wat JIJ vind dat dat grotere goed is in deze situatie.
pi_142032020
""een beweging vanuit het collectief". Zoals de genocide in Roewanda? Of de wandeling van Mao? Of het Duitse offensief collectief jegens de jood?
pi_142032172
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee knakworst, jij maakt jezelf belachelijk met dat gedraai en afschuiven op trollen.

Wat de algemene defnitie van "het groter goed" is, weten we wel, hebben we jou niet voor nodig.

JIJ kiest ervoor om die term te gebruiken, leg dan eens uit wat JIJ vind dat dat grotere goed is in deze situatie.
Wanneer je mijn andere reacties leest en mijn reden voor het rapporteren ziet/leest dan zou je daar zelf toe moeten kunnen relateren.

Gebruik je verstand in plaats van moeite te stoppen in het forceren van een antwoord die in jouw straatje past op jouw persoonlijke vragen.

Welterusten.
pi_142032251
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef Stealthy het volgende:

[..]

Wanneer je mijn andere reacties leest en mijn reden voor het rapporteren ziet/leest dan zou je daar zelf toe moeten kunnen relateren.

Gebruik je verstand in plaats van moeite te stoppen in het forceren van een antwoord die in jouw straatje past op jouw persoonlijke vragen.

Welterusten.
Ik forceer niets, jij bent degene die niet kan antwoorden op een simpele vraag.

En het hoeft al helemaal niet 'in mijn straatje' te passen, hoe je daar nu weer opkomt?
pi_142032292
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:29 schreef LelijKnap het volgende:
""een beweging vanuit het collectief". Zoals de genocide in Roewanda? Of de wandeling van Mao? Of het Duitse offensief collectief jegens de jood?
pi_142033795
Vrijheid van meningsuiting willen inperken.

Die NSB'ers lijken godverdomme wel kleine PVV'ertjes.

De ironie. :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142034037
Mooi zo, hoe minder Geert hoe beter
pi_142034108
Goede actie TS. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')