Heb naar mijn beste weten omschreven wat ik versta onder het groter goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit.
Maar dat is wat je krijgt als je links combineert met nsb.
Nee knakworst, jij maakt jezelf belachelijk met dat gedraai en afschuiven op trollen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:24 schreef Stealthy het volgende:
[..]
Heb naar mijn beste weten omschreven wat ik versta onder het groter goed.
Ik zie het als de benaming voor een beweging vanuit een/het collectief.
Het is niet aan mij persoonlijk om daar een totale invulling aan te geven hetzij te omschrijven als zijnde wat het voor mij betekend
Als jullie die logische beredenering niet kunnen begrijpen zijn jullie niet echt nugger en anders gewoon aan het trollen.
Ga er niet verder op in.
Jullie maken jullie zelf belachelijk
Wanneer je mijn andere reacties leest en mijn reden voor het rapporteren ziet/leest dan zou je daar zelf toe moeten kunnen relateren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee knakworst, jij maakt jezelf belachelijk met dat gedraai en afschuiven op trollen.
Wat de algemene defnitie van "het groter goed" is, weten we wel, hebben we jou niet voor nodig.
JIJ kiest ervoor om die term te gebruiken, leg dan eens uit wat JIJ vind dat dat grotere goed is in deze situatie.
Ik forceer niets, jij bent degene die niet kan antwoorden op een simpele vraag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef Stealthy het volgende:
[..]
Wanneer je mijn andere reacties leest en mijn reden voor het rapporteren ziet/leest dan zou je daar zelf toe moeten kunnen relateren.
Gebruik je verstand in plaats van moeite te stoppen in het forceren van een antwoord die in jouw straatje past op jouw persoonlijke vragen.
Welterusten.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:29 schreef LelijKnap het volgende:
""een beweging vanuit het collectief". Zoals de genocide in Roewanda? Of de wandeling van Mao? Of het Duitse offensief collectief jegens de jood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |