Door regen koel je sneller af, maar tis nu zo warm dat je je daar over geen zorgen hoeft te maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:53 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ok ik heb nog nooit door de regen gefietst, maar dat kan dus geen kwaad?:P haha ik vind nat worden niet zozeer,erg. Wil alleen zekerweten niet ziek worden
Gabbaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neuj, als t koud is dan is t dan natuurlijk wel extra koud, maar op dit moment valt dat best mee. Gewoon extra ondershirtje aan ofzo.
Ik vind het nu fijner om zonder regenjasje te fietsen en nat te worden van de regen dan met en nat te worden van het zweet..
Hihi je moest de naam aanpassen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
Ja korte broek en regenjasje. Niet mauwen Hobbelrop.
[ afbeelding ]
Te duur.quote:
Niet meer naar het werk fietsen dus?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gisteren in de sportschool dacht ik, wat flinke arbeid aan de leg press etc is vast goed voor m'n knieen, en het korte klimvermogen. Ze zijn het er vandaag niet zo mee eens, misschien toch overdreven. Hopelijk morgen gewoon weer weggetrokken. Het wordt mooi fietsweer einde van de week, en de keuken is eindelijk bijna af, nog 1 weekendje doorbuffelen en ik heb weer tijd in het weekend voor andere dingen!
Heb alleen een regenjasje, verder nog geen beenstukken of lange broek ofzo. Ben bang dat ik niet in de buurt woon haha woon bijna in Limburg (nog net in Brabant). zou wel de juiste maat zijn haha.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor kleding heb je wel? Gewoon korte broek, beenstukken, eventueel schoenhoezen en een regenjas. Je kan prima beginnen met zo'n plastic regenjas van 15 euro ofzo van de decathlon. Ik heb nog een paar 41/43 BBB waterflex hoezen thuis die je voor weinig kan overkopen al sje in de buurt woont. HEb toen de verkeerde maat besteld
Die komt regelmatig kijken dit jaar alleen niet echt, als ik hier in Beverwijk koers komt ze wel kijken zei ze gister.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kweenie.Misschien Sloten. OoitEn jij de jouwe?
[..]
[..]
Ik heb d'r nog niet in bikini gezien
Ligt froome eruit???quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mandy afgestapt en froome nu al gevallen
Genot.
Dan kom ik daar ook nog een keer meerijdenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:09 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Die komt regelmatig kijken dit jaar alleen niet echt, als ik hier in Beverwijk koers komt ze wel kijken zei ze gister.
Gister was er kans op winst, reden met 22 man rondjes waaronder 1 klein jochie van ~10 en een vrouw. En ging niet heel hard.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kom ik daar ook nog een keer meerijden
al na 3 dates naar iedereen schreeuwen dat je een relatie hebt... ppffff de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben een soort van niet echt single meer.
En ze fietst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !
Staat er heul nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:28 schreef the_critic het volgende:
[..]
al na 3 dates naar iedereen schreeuwen dat je een relatie hebt... ppffff de jeugd van tegenwoordig
quote:Dat heeft ook een tijd geduurd he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Mwah, er rijden er nog zat bij dan waar ik niet van win.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:16 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Gister was er kans op winst, reden met 22 man rondjes waaronder 1 klein jochie van ~10 en een vrouw. En ging niet heel hard.
Jammer dat ik zelf alleen pas 6 uur klaar was met werken waardoor ik het niet ging halen, dus toen maar even gekeken.
true, maar top 5 was mogelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, er rijden er nog zat bij dan waar ik niet van win.
Foto van haar fiets bedoel je toch wel zeker ?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:28 schreef the_critic het volgende:
[..]
grapje.. leuk man. Zien graag snel een foto van miss vinnie voorbij komen. Net zoals jij je ook hebt mogen vergapen aan de schoonheid van miss critic[/spoiler]
Nou het woord fiets en wielrenner viel wel elke keer, ik zie het probleem niet!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom op jongens het gaat nu al 3/4 posts over de chick van Kano even ontopic weer.
Gewoon tinderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:53 schreef Tommeke het volgende:
Heb je haar gehosseld bij die fietscursus Kano?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:18 schreef Gripper het volgende:
Toch niet gewoon ouderwets in de kroeg he Kano?
"He ik ben wielrenner. Wil je ff voelen hoe hard mn beenspieren zijn? En dr tussenin heb ik nog iets veel harders, woehahahaha"
Vind het leuk dat je een vriendinnetje hebt maar nu zelf ook niet zo offtopic zijn hequote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens hoor. Er zijn hele topicreeksen speciaal voor dit soort vragen. Maargoed, laten we er nou maar over ophouden en fappen op de ridley noah retro en lage marmotte tijden
Ik vind het heel ontopic, ik hoef me nu niet meer af te trekken met de gedachte's aan alle knappe & lieve vrouwen die direct danwel indirect met dit topic te maken hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vind het leuk dat je een vriendinnetje hebt maar nu zelf ook niet zo offtopic zijn he
Jij bent geen sportmod, we moeten ergens anders klagen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het heel ontopic, ik hoef me nu niet meer af te trekken met de gedachte's aan alle knappe & lieve vrouwen die direct danwel indirect met dit topic te maken hebben![]()
Maar je kan je klacht hier deponeren
Kan, t gaat om t linkerplaatjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:56 schreef Patroon het volgende:
Die shifters lijken wel van Mollema te zijn. Die heeft een allergie voor dat rubber.
Een demper?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fiets van Nibali
[ afbeelding ]
(links)
Stond op bikeradar geloof ik, kun je aan draaien en zodoende zadelhoogte met een marge van een centimeter aanpassen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan, t gaat om t linkerplaatje![]()
De fuk is dat.
Lood.quote:
Zou dat al rijdend werkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:01 schreef muzas het volgende:
http://www.bikeradar.com/(...)-of-tour-tech-41643/
Zie bijschrift.
Denk dat ze morgen meer aan een snorkel en ingebouwde ruitenwissertjes in hun bril hebben dan aan dempende zadelpennen....quote:
En ik maar denken dat ik écht sterker geworden ben, maar komt gewoon door het scherenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:59 schreef the_critic het volgende:
damn.... http://www.grinta.be/nl/nieuws/3536/tijdsverschil-geschoren-benen
Lijkt me toch wel gevaarlijk om in een peloton met 1 hand onder je zadel te gaan lopen friemelen..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Lijkt me, want anders is een imbusje makkelijker denk ik.
Nou ja, als het 1 soepele beweging is... Een bidon pakken lukt ze ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel gevaarlijk om in een peloton met 1 hand onder je zadel te gaan lopen friemelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |