Slaap lekker meidquote:
POSTEN!!!quote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal eens kijken morgen misschien heb ik hem nog wel. Als het echt 7 jaar geleden is geweest
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht dat hij bij Air ertussen is geglipt, die houdt toch een database bij.
Een klik? Nee, verre van, maar dan kan het nog wat vriendelijker dan je af en toe doet. Ik heb ook niet met iedereen hier een klik, maar zie je mij ooit vervelend/lullig reageren?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan het als evil opvatten natuurlijk!
Heb jij het idee dat er iets van klik is tussen ons? Zo ja, sure???? Ik steek geen tijd in mensen waar geen klik mee is.
Leuk om mee te dollen op het forum maar that's it. Toch?
quote:
Klaar wakker hierquote:
Even een VPN'tje op zetten danquote:Op maandag 7 juli 2014 23:29 schreef Tally het volgende:
niet die op t forum zijn gezet) bewaard. Van de week zag ik op mn N
Ik denk dat het verschil hem zit in de opvatting.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:30 schreef yats het volgende:
[..]
Een klik? Nee, verre van, maar dan kan het nog wat vriendelijker dan je af en toe doet. Ik heb ook niet met iedereen hier een klik, maar zie je mij ooit vervelend/lullig reageren?
At this moment....quote:Op maandag 7 juli 2014 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]![]()
Dan was je Tinderslet nu een slap aftreksel geweest
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef Tally het volgende:
Mijn man wil net Spuiten en Slikken kijken die hij had opgenomen via digitale tv. Zet hij hem aan begint Mickey Mouse clubhouse te spelen
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef Tally het volgende:
Mijn man wil net Spuiten en Slikken kijken die hij had opgenomen via digitale tv. Zet hij hem aan begint Mickey Mouse clubhouse te spelen
Whehehequote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef Tally het volgende:
Dat eerste sowieso. Dat tweede betwijfel ik af en toe. Dat derde is onzin. Maargoed, je doet maar.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil hem zit in de opvatting.
Ik zeg gewoon wat ik denk en bedoel dat vaak zat niet eens zo lullig als het wordt opgevat.
Jij probeert juist het omgekeerde en dat komt op mij vaak zat over als lullig.
kan gebeuren toch? Ik heb geen hekel aan je, kan leuk kletsen met je soms maar ik zeg ook wat ik denk en dat kan kut overkomen.
Waarom is mijn ervaring van jouw posts onzin?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso. Dat tweede betwijfel ik af en toe. Dat derde is onzin. Maargoed, je doet maar.
wees blij, die kijkt daar nog liever naarquote:
tevens is dit een geweldig voorbeeld van wat ik net zeiquote:Op maandag 7 juli 2014 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso. Dat tweede betwijfel ik af en toe. Dat derde is onzin. Maargoed, je doet maar.
Boefjesquote:
Ja die kijkt al weg als ze ziet dat er iemand gaat zoenen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wees blij, die kijkt daar nog liever naar
Laat maarquote:Op maandag 7 juli 2014 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom is mijn ervaring van jouw posts onzin?
Ik ervaar jou zo en dat kan gebeuren, beetje stom om dat als onzin te bestempelen puur omdat je het er niet mee eens bent.
True thatquote:Op maandag 7 juli 2014 23:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die kijkt al weg als ze ziet dat er iemand gaat zoenen.
Al is ze wel gek op mn tietenMaar hej wie niet
3 en 1. Zijn een week na elkaar jarigquote:Op maandag 7 juli 2014 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boefjes![]()
Hoe oud zijn die van jou nu eigenlijk? 3 en 2 ongeveer?
Hmm dat kan later nog wel lastig worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |