Dan vraagt het eigenlijk om 2 foto'squote:
Deze vrouw!!quote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan vraagt het eigenlijk om 2 foto'sdie ene van 7 jaar geleden en een nieuwe om te vergelijken
Als dat het niet is komt het omdat je niet lief genoeg geweest bent.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh is dat het!!
Ado, mag ik aub een billenfoto van jou?![]()
Nee!!!!!
Ik ben altijd lief!!quote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Als dat het niet is komt het omdat je niet lief genoeg geweest bent.
Eh...nee dusquote:
Que?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef Tally het volgende:
En nu is Odol gaan slapen
Dank jullie wel
Stelletje aasgieren
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh is dat het!!
Ado, mag ik aub een billenfoto van jou?![]()
Nee!!!!!
Nee, toen was ik zelfs nog vrijgezel en neukte ik alles wat los en vast zatquote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat jij bestond
[..]
Ja, 2007, hoewel de SEX SC wel iets later geweest zou kunnen zijn. Tijd gaat hard!quote:
Ik denk srs dat je weinig verschil zietquote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan vraagt het eigenlijk om 2 foto'sdie ene van 7 jaar geleden en een nieuwe om te vergelijken
Gewoon gezeik en gedoe en blegh!quote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw nachten onderbroken dan?
Tegen jou niet maar ik vind jou dan ook niet boeiend genoegquote:
Multiquote!!!quote:Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef Tally het volgende:
En nu is Odol gaan slapen
Dank jullie wel
Stelletje aasgieren
Dat beoordeel ik dan graag zelfquote:Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk srs dat je weinig verschil ziet
En dat heb ik gemistquote:Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die heb ik vlgs mij niet eens meer
[..]
Nee, toen was ik zelfs nog vrijgezel en neukte ik alles wat los en vast zat
[..]
Ja, 2007, hoewel de SEX SC wel iets later geweest zou kunnen zijn. Tijd gaat hard!
Sommige hier zaten nog op de basisschool
[..]
Ik denk srs dat je weinig verschil ziet
Zonder quotesquote:
Niets mis meequote:Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef Adolecens het volgende:
Nee, toen was ik zelfs nog vrijgezel en neukte ik alles wat los en vast zat
En bedanktquote:Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen jou niet maar ik vind jou dan ook niet boeiend genoeg
quote:
geilbakquote:
Het single zijn of rondneuken?quote:
Haha, toen sloeg je alles nog op?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal eens kijken morgen misschien heb ik hem nog wel. Als het echt 7 jaar geleden is geweest
Wellicht dat hij bij Air ertussen is geglipt, die houdt toch een database bij.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal eens kijken morgen misschien heb ik hem nog wel. Als het echt 7 jaar geleden is geweest
Je kan het als evil opvatten natuurlijk!quote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis mee
[..]
En bedankt
Ik begin het je steeds meer te gunnen dat je die pic niet te zien krijgt
Bothquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |