abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142094466
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Gezonde manier om uit je sleur te komen, en die kick kun je uit niks anders halen ?
Ik snap het nog steeds niet, en wat deadprez schrijft daar ben ik het echt helemaal mee eens, wat moeten je kinderen hiervan denken ?
Die kick zou ik misschien inderdaad ergens anders uit kunnen halen. Maar ik zou bij god niet weten wat, bunjeejumpen ofzo?
pi_142094473
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef Seconde het volgende:

[..]

Conclusie's uit leeftijden trekken :')
Op 18 jarige leeftijd domme praat verkondigen op een forum :')
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:18:01 #128
395200 deadprez
One more rail
pi_142094475
quote:

[..]

Nee, het ging me er meer om dat een hooligan geen slechte vader hoeft te zijn. Veel hooligans zijn dat ook echt niet. Maar het brengt wel een soort levensstijl mee en in mijn inziens niet een geheel verkeerde. Het is niet zoals de 'normale' levensstijl, maar heeft zijn voor en zijn nadelen.
Natuurlijk hoeft een hooligan niet per se een slechte vader te zijn. Maar goed, hier gaan we niet uitkomen denk ik en dat maakt verder ook niet uit. Ik vind het wel een verkeerde levensstijl en zal het waarschijnlijk ook nooit begrijpen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:18:15 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142094485
quote:

[..]

Nee, het ging me er meer om dat een hooligan geen slechte vader hoeft te zijn. Veel hooligans zijn dat ook echt niet. Maar het brengt wel een soort levensstijl mee en in mijn inziens niet een geheel verkeerde. Het is niet zoals de 'normale' levensstijl, maar heeft zijn voor en zijn nadelen.
Uhuh, de kinderen en familie van Carlo Picornie zijn enorm trots op hem :Y.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_142094535
quote:
2s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef deadprez het volgende:

[..]

Natuurlijk hoeft een hooligan niet per se een slechte vader te zijn. Maar goed, hier gaan we niet uitkomen denk ik en dat maakt verder ook niet uit, ik vind het wel een verkeerde levensstijl en zal het waarschijnlijk ook nooit begrijpen.
Dat is ook niet erg, je hebt het in ieder geval geprobeerd. Dat is beter dan mensen die alle voetbalsupporters gelijk als tokkie beschouwen en zeggen dat ze gelijk opgesloten moeten worden als er eens iets gebeurd.
pi_142094556
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Uhuh, de kinderen en familie van Carlo Picornie zijn enorm trots op hem :Y.
Moet ik hier serieus op in gaan? Wat een kinderachtige reactie en ook best respectloos.
pi_142094587
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef Questular het volgende:

[..]

Op 18 jarige leeftijd domme praat verkondigen op een forum :')
Doe je het weer
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:21:34 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142094654
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:19 schreef Seconde het volgende:

[..]

Moet ik hier serieus op in gaan? Wat een kinderachtige reactie en ook best respectloos.
Respectloos? ben je nou serieus?

Respect voor volwassen mensen die elkaar in elkaar willen slaan om voetbal? Ik heb meer respect voor net uitgescheten diarree dan voor hooligans die MIJN sport verneuken.
Get woke, go broke!
pi_142094664
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:20 schreef Seconde het volgende:

[..]

Doe je het weer
Heel goed gezien, je bent best pienter voor je leeftijd (zie je doe ik het weer).
Ik ben trouwens wel benieuwd aan welke club je verbonden bent.
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:21:53 #135
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_142094677
Onzin. Vechten voor een voetbalclub is voor domme paupers met het verstand van de anus van een varken. ipv zich te bekommeren over wereldse problemen slaat het plebs elkaar het hoofd in vanwege een spelletje :')
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neźrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_142094720
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Questular het volgende:

[..]

Heel goed gezien, je bent best pienter voor je leeftijd (zie je doe ik het weer).
Ik ben trouwens wel benieuwd aan welke club je verbonden bent.
Ik neem dat maar op als een compliment, ik ben supporter van FC Groningen.
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:26:19 #137
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142094879
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:17 schreef Seconde het volgende:

[..]

Die kick zou ik misschien inderdaad ergens anders uit kunnen halen. Maar ik zou bij god niet weten wat, bunjeejumpen ofzo?
Bijvoorbeeld, of een echt ruige vechtsport gaan doen zoals kooi vechten, MMA, daar heb ik enorm respect voor, maar een beetje voor de lol elkaar de kop in slaan daar zie ik de ''kick'' niet van in. Een goeie knokpartij is nooit weg daar ben ik heel eerlijk in, maar er zijn zoveel meer manieren die wel gewoon van deze tijd zijn.
Het komt gewoon zo ontzettend kansloos en triest over, en ik ben ervan overtuigd dat de adrenaline 100 x harder door je lichaam giert als je in een kooi een gevecht hebt, je dwingt er overigens ook echt veel meer respect mee af en je houd er ook nog een leuke cent aan over. Je hebt er gewoon helemaal niks aan, gast denk aan je toekomst en ga iets doen waar je die kick uithaalt en er ook nog in je verdere leven iets aan hebt, je bent pas 18...
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:26:52 #138
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_142094905
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Eiwitshake het volgende:
Onzin. Vechten voor een voetbalclub is voor domme paupers met het verstand van de anus van een varken. ipv zich te bekommeren over wereldse problemen slaat het plebs elkaar het hoofd in vanwege een spelletje :')
Ja zoiets. Dit soort randdebielen binden zich juist aan deze sport.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_142094908
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Respectloos? ben je nou serieus?

Respect voor volwassen mensen die elkaar in elkaar willen slaan om voetbal? Ik heb meer respect voor net uitgescheten diarree dan voor hooligans die MIJN sport verneuken.
Jou sport? Het is allang geen sport meer voor de liefhebbers, het is een sport van het geld. Als je echt zo'n liefhebber was dan zou je dat weten. Desondanks ben ik benieuwd naar jou clubje.

En ja ik ben serieus, de dood van Picornie is een grote smet op het hooliganisme in Nederland. Grappen over zijn dood vind ik respectloos.
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:28:39 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142094986
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:26 schreef Seconde het volgende:

[..]

Jou sport? Het is allang geen sport meer voor de liefhebbers, het is een sport van het geld. Als je echt zo'n liefhebber was dan zou je dat weten. Desondanks ben ik benieuwd naar jou clubje.

En ja ik ben serieus, de dood van Picornie is een grote smet op het hooliganisme in Nederland. Grappen over zijn dood vind ik respectloos.
Droom maar lekker verder. Ik hoop dat je weet dat de spelers en het bestuur van jouW club aan niets en niemand een grotere hekel hebben dan aan jou.

Picornie was 1 ding: een goed begin.
Get woke, go broke!
pi_142094995
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, of een echt ruige vechtsport gaan doen zoals kooi vechten, MMA, daar heb ik enorm respect voor, maar een beetje voor de lol elkaar de kop in slaan daar zie ik de ''kick'' niet van in. Een goeie knokpartij is nooit weg daar ben ik heel eerlijk in, maar er zijn zoveel meer manieren die wel gewoon van deze tijd zijn.
Het komt gewoon zo ontzettend kansloos en triest over, en ik ben ervan overtuigd dat de adrenaline 100 x harder door je lichaam giert als je in een kooi een gevecht hebt, je dwingt er overigens ook echt veel meer respect mee af en je houd er ook nog een leuke cent aan over. Je hebt er gewoon helemaal niks aan, gast denk aan je toekomst en ga iets doen waar je die kick uithaalt en er ook nog in je verdere leven iets aan hebt, je bent pas 18...
Ik vind je advies aardig, maar ik heb voor dit gekozen. Daarnaast doe ik aan kickboxen, geen hoog niveau maar dat is ook een passie van me.
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:30:21 #142
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142095052
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:26 schreef Seconde het volgende:

[..]

Hij heeft wel gewoon gelijk want het is zijn sport, zijn sport staat als een tokkie sport bekend wereldwijd door de soort groeperingen waar jij ook in zit. Voetbal gaat om geld klopt, maar je vergeet dat heel veel mensen van het spelletje voetbal genieten, en opa die met zijn kleinkinderen op de tribune zit is de dupe van jullie gedrag.

De dood van Picornie boeit me echt niks, eigen schuld dikke bult dan had je maar niet zo achterlijk moeten doen en meneer die hooligan uit moeten hangen..
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:31:24 #143
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142095110
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef Seconde het volgende:

[..]

Ik vind je advies aardig, maar ik heb voor dit gekozen. Daarnaast doe ik aan kickboxen, geen hoog niveau maar dat is ook een passie van me.
Als jij aan kickboxen doet vindt ik het nog veel triester, ga daar wedstrijden doen dan heb ik nog enig respect voor je...
pi_142095113
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Droom maar lekker verder. Ik hoop dat je weet dat de spelers en het bestuur van jouW club aan niets en niemand een grotere hekel hebben dan aan jou.

Picornie was 1 ding: een goed begin.
Of blijf jij ook je ogen sluiten? Voetbal kost uiteindelijk levens, jouw sport kost levens en ook nog eens veel levens. Dat onze spelers een hekel aan ons hebben is meerendeels bullshit, tuurlijk zijn er meningen over ons vanuit het spelerskamp maar we zullen hun altijd met 100 % supporten en steunen en betalen uiteindelijk hun salaris.

En onze club heeft veel te danken aan ons.
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:32:52 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142095187
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:31 schreef Seconde het volgende:

[..]

Of blijf jij ook je ogen sluiten? Voetbal kost uiteindelijk levens, jouw sport kost levens en ook nog eens veel levens. Dat onze spelers een hekel aan ons hebben is meerendeels bullshit, tuurlijk zijn er meningen over ons vanuit het spelerskamp maar we zullen hun altijd met 100 % supporten en steunen en betalen uiteindelijk hun salaris.

Nee, nee nee en NEE.

Jullie kosten ME inzet, boetes, materieele schade, wedstrijden zonder publiek, uitsluitingen Europees voetbal en meer.

Dat is jullie "bijdrage" en ELKE maar dan ook ELKE speler kotst keihard op jullie.
Get woke, go broke!
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:33:46 #146
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_142095226
quote:

[..]

en betalen uiteindelijk hun salaris.

En daar komt de grootheidswaan van de zielige hooligan naar boven :')
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neźrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_142095229
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:30 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Hij heeft wel gewoon gelijk want het is zijn sport, zijn sport staat als een tokkie sport bekend wereldwijd door de soort groeperingen waar jij ook in zit. Voetbal gaat om geld klopt, maar je vergeet dat heel veel mensen van het spelletje voetbal genieten, en opa die met zijn kleinkinderen op de tribune zit is de dupe van jullie gedrag.

De dood van Picornie boeit me echt niks, eigen schuld dikke bult dan had je maar niet zo achterlijk moeten doen en meneer die hooligan uit moeten hangen..
Ik snap het helemaal, ben het helemaal met je eens. Maar in wat voor geval is die opa met zijn kleinkinderen de dupe van ons gedrag?
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:35:52 #148
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142095303
quote:

[..]

Blijf daar maar lekker in geloven, wat een rare verknipte ideeėn heb jij zeg. Jullie zorgen voor mega veel overlast, ergernis en jullie betalen hun salaris helemaal niet, dat doen de trouwe supporters die met hun kinderen naar de wedstrijd gaan en zichzelf netjes gedragen, maar het gros wordt betaald door sponsoren die al helemaal niet op jullie zitten te wachten.
Zonder sponsoren bestond dat clubbie daar in Groningen al niet eens meer, en dan zullen we het nog niet hebben over hoeveel geld de provincie in Euroborg heeft gestopt.
Door jullie staat ieder voetbal stadion vol met ME en politie, moet je eens kijken wat de gemeenschap dat kost.
Dat je daar niet bij stilstaat zegt eigenlijk al genoeg.
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:36:04 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142095311
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:33 schreef Seconde het volgende:

[..]

Ik snap het helemaal, ben het helemaal met je eens. Maar in wat voor geval is die opa met zijn kleinkinderen de dupe van ons gedrag?
Omdat jij niet lekker met je kleinkind van 5 naar een wedstrijd gaat als er aan de ene kant doorgesnoven petjes als jij staan en de ME aan de andere kant.

Echt, we moeten die ME voor 1 keer een totale vrijbrief geven, kijken of je nog zo'n grote bek hebt.
Get woke, go broke!
pi_142095312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, nee nee en NEE.

Jullie kosten ME inzet, boetes, materieele schade, wedstrijden zonder publiek, uitsluitingen Europees voetbal en meer.

Dat is jullie "bijdrage" en ELKE maar dan ook ELKE speler kotst keihard op jullie.
Wij zouden het nooit zo ver laten komen dat we wedstrijden zonder publiek moeten spelen en al helemaal niet dat we Europees voetbal zouden missen. De ME inzet is inderdaad waar maar word verschrikkelijk overdreven en van onze eigen club slopen we nooit iets.

En als je een beetje verstand van het wereldje had dan zou je weten dat oa. Feyenoord en Groningen zonder de echte harde kern waarschijnlijk niet meer zouden bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')