Langzame/Lange Duurloop.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zoiets is ook wel een optie ja. Doe nu idd wel al een beetje opbouwen met afstand. Wat is een ldl?
Ga dat schema sowieso maar eens op de iPod zetten danquote:Op maandag 7 juli 2014 23:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Evy 5-10 gaan doen. Op die manier krijg je vanzelf meer uithoudingsvermogen, en dat helpt je dan mooi om je tempo op de 5km beter vast te houden
Ik heb nu het 5-10km schema opgepakt van deze site: http://www.start-to-run.c(...)2-miles-14-weeks.pdfquote:Op maandag 7 juli 2014 23:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vast wel
Maar moet echt nog iets aan mijn snelheid doen.
Maar daarna wel toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb nu het 5-10km schema opgepakt van deze site: http://www.start-to-run.c(...)2-miles-14-weeks.pdf
Daar heb je ook oefeningen om sneller te worden, maar of je op dat moment gelukkiger wordt van die oefeningen... ik niet
Dat lijkt mij op dit moment het meest verstandige ja. In principe ben je nog maar net begonnen en moet je je voorlopig nog niet te druk maken om snelheid.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga dat schema sowieso maar eens op de iPod zetten dan![]()
dit dus.... de grootste valkuil is volgens mij dat lopers vaak 'te snel, te hard en te ver' willen lopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat lijkt mij op dit moment het meest verstandige ja. In principe ben je nog maar net begonnen en moet je je voorlopig nog niet te druk maken om snelheid.
rond de 10km inderdaad lijkt me een mooie training!quote:Op maandag 7 juli 2014 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Zaterdag vanzelfsprekend tempoloop gehad (ekiden) en gister ldl.. Wat is nou slim om morgen te doen? Km of 10 op normaal tempo? (tussen wedstrijd en ldl snelheid)
Een lichte intervaltraining is misschien wel leuk. Een uurtje op duurlooptempo met daarin 3 series van 5x30seconden op 5km tempo. Niet harder dan dat!quote:Op maandag 7 juli 2014 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Zaterdag vanzelfsprekend tempoloop gehad (ekiden) en gister ldl.. Wat is nou slim om morgen te doen? Km of 10 op normaal tempo? (tussen wedstrijd en ldl snelheid)
scheer je weg!!quote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Een lichte intervaltraining is misschien wel leuk.
Op dit moment mijn kuitenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
las Yuki's post over haar kuiten...
Mijn 'probleemgebied' blijft altijd mijn grote bilspier.
Hebben jullie ook 'spiergroepen' waar je altijd last van hebt en anderen waar je nooit wat voelt?
Mijn kuiten bijv...nooit geen centje pijn.
Tof, er is hier een leuk rondje van een km of 8 dus zou het wel tof vinden die op den duur te kunnen doen. En die is heel makkelijk uitbreidbaarquote:Op maandag 7 juli 2014 23:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat lijkt mij op dit moment het meest verstandige ja. In principe ben je nog maar net begonnen en moet je je voorlopig nog niet te druk maken om snelheid.
Op deze manier ga je echt wel snelheid winnen op de kortere afstand en kom je ook nog eens op die 10km uit
Grappig, mijn voorlopige doel is ook 'dat leuke rondje van 8 km. hier'quote:Op maandag 7 juli 2014 23:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tof, er is hier een leuk rondje van een km of 8 dus zou het wel tof vinden die op den duur te kunnen doen. En die is heel makkelijk uitbreidbaar![]()
Thanx allemaal voor de tips
Haha woon je ook toevallig in Eindhoven zo ja dan kunnen we hem een keer samen doenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Grappig, mijn voorlopige doel is ook 'dat leuke rondje van 8 km. hier'
Nee, wist al wel dat je niet in de buurt woont. Ik heb een ander leuk rondjequote:Op maandag 7 juli 2014 23:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha woon je ook toevallig in Eindhoven zo ja dan kunnen we hem een keer samen doen
Er zijn ook zoveel leuke rondjes hequote:Op maandag 7 juli 2014 23:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, wist al wel dat je niet in de buurt woont. Ik heb een ander leuk rondje
Ik zou bij jullie allebei graag een keer een rondje komen lopen maar die vliegtickets zijn zo schreeuwend duurquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:16 schreef flipsen het volgende:
Mijn rondje is ook leuk, maar ook niet in de buurtDat van RD ook niet echt...
We hebben in het verleden al eens een ticket verloot, dus hou de facebookpagina in de gaten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:31 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zou bij jullie allebei graag een keer een rondje komen lopen maar die vliegtickets zijn zo schreeuwend duur(want dan willen man en kindjes ook wel mee natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |