Misschien kan je die van Karina lenen die ze gisteravond had.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
ik lust wel een worstenbroodje in mijn mondje
Ik moest ook niet lachen. Sorry.quote:
twitter:JohanCruyff twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:50:28Ik heb jarenlang een goede relatie met Alfredo Di Stefano genoten. We verliezen een geweldig mens en een geweldige voetballer. Rust zacht. reageer retweet
Kunnen we het wel netjes houden. Ik eet.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Misschien kan je die van Karina lenen die ze gisteravond had.
Jammer, hij heeft zeer subtiel GTA, Asterix en SBS grapjes in zijn paints verwerkt, dat kan ik waarderen. Gelukkig zitten Alors en ik wel op één lijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal.
Kijk maar uit dat Johannes dit niet zietquote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
ik lust wel een worstenbroodje in mijn mondje
Typisch die megalomane Cruijff die zich weer op de voorgrond probeert te spelen over de rug van een dode hardwerkende oude man.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Evertjan het volgende:
twitter:JohanCruyff twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:50:28Ik heb jarenlang een goede relatie met Alfredo Di Stefano genoten. We verliezen een geweldig mens en een geweldige voetballer. Rust zacht. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het een beetje ordinair begint te worden dan ben ik wegquote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Johannes dit niet ziet
Valt me tegen van jou dit.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer, hij heeft zeer subtiel GTA, Asterix en SBS grapjes in zijn paints verwerkt, dat kan ik waarderen. Gelukkig zitten Alors en ik wel op één lijn.
Maar dit geheel terzijde, alles de schuld van het Twelftal en de engnekken daarachter
Hij heeft wel gelijk, het is renes zaak. Iet of johan meteen naar huis gaat en johan moet geen ziektes wrbijhalenquote:
Ik vond het ook erg goed. Het is dat het topic heel oud is. Anders had ik even gepost met een compliment.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer, hij heeft zeer subtiel GTA, Asterix en SBS grapjes in zijn paints verwerkt, dat kan ik waarderen. Gelukkig zitten Alors en ik wel op één lijn.
Maar dit geheel terzijde, alles de schuld van het Twelftal en de engnekken daarachter
En toch de boel gered.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef Paul het volgende:
Thijs vd Brink heeft niets gezegd in de uitzending
Als zelfs SunChaser hier komt moet het wel echt serieus zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, het is renes zaak. Iet of johan meteen naar huis gaat en johan moet geen ziektes wrbijhalen
Boskamp ook niet.. niemand had er echt zin in. Gênante televisiequote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef Paul het volgende:
Je moet zulke dingen niet willen promoten.quote:
I know.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik had wel het idee dat Jezus Christus zich openbaarde in de gedaante van Tijs van de Brink tegen het einde van de uitzending.
Dat is gewoon de harde humor van Sierd, iedereen weet dat het niet echt waar is wat Sierd verkondigd.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Ze worden lafaards genoemd door Sierd en komen voor zichzelf op.
Wat een hoop debielen in dit topic
Nee hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
iedereen weet dat het niet echt waar is wat Sierd verkondigd.
De Lor en de Nor is een gouden koppel, ik ken mijn plaats op de achtergrond.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 07-07-2014 om 22:01:13De waarheid: we zijn dit WK 1x gevraagd voor een item in #vioranje, kwam toen qua tijd slecht uit, ging daarom niet door. En dat was het reageer retweet
Ik voel me nu inderdaad een fout marketingbureau. Ik wilde de mensen enkel een alternatief geven voor die gladjanussen, van eigen bodem.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet zulke dingen niet willen promoten.
Sierd trolltquote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 07-07-2014 om 22:01:13De waarheid: we zijn dit WK 1x gevraagd voor een item in #vioranje, kwam toen qua tijd slecht uit, ging daarom niet door. En dat was het reageer retweet
Ze hebben niet geleerd van hun oude meester, die grijpt ieder programma aan om aan zendtijd te komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
Het blijft maar doorgaan he...quote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
Sierd en Genee vormen samen een prima trollduo.quote:
GTST ORANJEquote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
Het houdt niet op, totdat je iets doetquote:
Mwah denk het niet hoor, Sierd was wel even serieus over wat hij kwijt wildequote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef Pascalus het volgende:
Niet doorhebben dat Sierd een grap maakte.
Ik denk niet dat Derksen en Gijp onder de indruk zijn van RTL mannetjesquote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik neem aan dat RTL wel een hartig woordje gaat spreken met Derksen en Gijp, ze gaan niet lachend 4 ton per jaar betalen, terwijl Derksen (en in mindere mate Gijp) de show eigenhandig de nek omdraait.
Tijsie Tijsiequote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het houdt niet op, totdat je iets doet
Wie is diegene die iets gaat doen, om dit trio weer nader tot elkaar te laten komen
Met Sierd weet je het nooitquote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef Pascalus het volgende:
Niet doorhebben dat Sierd een grap maakte.
Dat over die buitenspel van Costa Rica was een terecht punt. Je weet dat ze scherp op buitenspel spelen en dan sta je als spits ongeveer 45 keer buitenspel, dat is niet echt slim.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef Paul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |