He wtf dit heb ik toch helemaal niet geschreven zit een mod grapjes te maken of zo hahaha wtf of ik ben gehackt zo gek... Wat is derhalve eigenlijk precies?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef mapirna het volgende:
[..]
En wie ben jij? Derhalve verder niet gelezen
kijk nog eens goed einsteinquote:Op maandag 7 juli 2014 22:26 schreef mapima het volgende:
[..]
He wtf dit heb ik toch helemaal niet geschreven zit een mod grapjes te maken of zo hahaha wtf of ik ben gehackt zo gek... Wat is derhalve eigenlijk precies?
huh je hebt gelijk ik dacht net dat een mod grapjes zit te maken maar iemand heeft een account mapiRNa gemaakt. :S zo ziek joh diegene moeten ze collecte laten doen voor wnf of zoquote:Op maandag 7 juli 2014 22:15 schreef Rezania het volgende:
Nice, TS heeft een ban.
Edit: Kloontje heeft een ban blijkbaar.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef mapima het volgende:
[..]
jawel ik ben klaar met het roc ik zit daar niet meer dus doe nu universiteit studielink zegt ik ben ingeschreven
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:28 schreef mapima het volgende:
[..]
huh je hebt gelijk ik dacht net dat een mod grapjes zit te maken maar iemand heeft een account mapiRNa gemaakt. :S zo ziek joh diegene moeten ze collecte laten doen voor wnf of zo
Pics.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef mapima het volgende:
[..]
jawel ik ben klaar met het roc ik zit daar niet meer dus doe nu universiteit studielink zegt ik ben ingeschreven
Ik zag het gelijk al, diegene was nml niet blauw. (Op mobiel is de TS altijd blauw, zodat je die herkent in verdere reacties.)quote:Op maandag 7 juli 2014 22:28 schreef mapima het volgende:
[..]
huh je hebt gelijk ik dacht net dat een mod grapjes zit te maken maar iemand heeft een account mapiRNa gemaakt. :S zo ziek joh diegene moeten ze collecte laten doen voor wnf of zo
Hahahah ja je hebt gelijk hihhiihquote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik zag het gelijk al, diegene was nml niet blauw. (Op mobiel is de TS altijd blauw, zodat je die herkent in verdere reacties.)
Spring anders een keer van de duikplank met een touw aan je nek.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik zag het gelijk al, diegene was nml niet blauw. (Op mobiel is de TS altijd blauw, zodat je die herkent in verdere reacties.)
gedraaaag jequote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spring anders een keer van de duikplank met een touw aan je nek.
Waarom dat? Hij zei nooit dat het touw gespannen moest zijn. Misschien bedoelde hij het touw van een reddingsboei en wilde hij zeggen 'ga iets nuttigs doen zoals leren zwemmen.'quote:
stel je aan heequote:Op maandag 7 juli 2014 23:12 schreef sanne007 het volgende:
Leer eerst is het woord autisme goed te schrijven voordat je er over begint. Eigenlijk wil jij gewoon niks bereiken in het leven en zou je hier graag een excuus voor willen. Want het is gewoon kut autisme!
ik wil alleen een diagnose jaquote:Op maandag 7 juli 2014 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dus je hebt liever een aandoening die je het leven moeilijk maakt dan een gewoon normaal leven, omdat je zodra je die aandoening hebt enigszins geholpen wordt om er mee om te gaan?
Deze man weetquote:Op maandag 7 juli 2014 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Was deadprez maar mod want dan had dit geen leven meer gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |