Maar zelfs dan hoef je nog geen 7000 troepen te laten omkomen bij wijze van spreken (of misschien letterlijk ondertussen), en die zogenaamd gewonde minister is ook weinig meer van te horen, ik wil eerst even de nieuwsberichten afwachten wat betreft deze situatie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Komt omdat er ook bijna niemand is om er op toe te zien. Bij een wapenstilstand hoort ook dat je geen troepen verplaatst of nieuwe posities inneemt, beide partijen deden dat de laatste keer.
Onzin, Oekraïne wou het zelf niet. De rebellen, Rusland en de EU wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:40 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Maar was daar wel zelf voorstander van, ok het was een regeling met Rusland, maar die rebellen hebben zelf ook niet laten zien een wapenstilstand een fantastisch idee te vinden.
Wat gek, de Oekraïne wil niet dat er mensen vliegtuigen uit de lucht schieten. Dat zouden ze natuurlijk gewoon moeten toe laten. Toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Onzin, Oekraïne wou het zelf niet. De rebellen, Rusland en de EU wel.
De rebellen kwamen tijdens het staakt-het-vuren met een totaal onrealistisch eisenpakket om überhaupt aan de onderhandelingstafel aan te schuiven. Op die manier wordt het ook niks.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Natuurlijk willen ze dat niet. Net als Hitler ook niet wou dat zijn vliegtuigen uit de lucht worden geschoten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef malleable het volgende:
[..]
Wat gek, de Oekraïne wil niet dat er mensen vliegtuigen uit de lucht schieten. Dat zouden ze natuurlijk gewoon moeten toe laten. Toch?
Dat is jouw mening. Maar Oekraïne wou het staakt-het-vuren niet verlengen, terwijl de rebellen, Rusland en de EU dat wel wouden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef Igen het volgende:
[..]
De rebellen kwamen tijdens het staakt-het-vuren met een totaal onrealistisch eisenpakket om überhaupt aan de onderhandelingstafel aan te schuiven. Op die manier wordt het ook niks.
Wat verwacht jij dat een overheid doet als er gewapende troepen strategische punten bezetten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Natuurlijk willen ze dat niet. Net als Hitler ook niet wou dat zijn vliegtuigen uit de lucht worden geschoten.
Je punt?
Aanvallen natuurlijk, net als Hitler ook 'zijn land' verdedigde.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef malleable het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dat een overheid doet als er gewapende troepen strategische punten bezetten?
Een staakt-het-vuren dat niet wordt nageleefd en waarbij beide kanten niet bereid zijn om over echte vrede te onderhandelen is ook niks waard.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Maar Oekraïne wou het staakt-het-vuren niet verlengen, terwijl de rebellen, Rusland en de EU dat wel wouden.
Het werd niet nageleefd door de regering waardoor de rebellen dat natuurlijk ook niet meer doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Een staakt-het-vuren dat niet wordt nageleefd en waarbij beide kanten niet bereid zijn om over echte vrede te onderhandelen is ook niks waard.
Mijn punt is dat als je gewapende troepen een ander land in stuurt je schuldig bent aan het starten van een oorlog. Net als Hitler was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Aanvallen natuurlijk, net als Hitler ook 'zijn land' verdedigde.
Wat is je punt nou?
Er is geen enkel bewijs dat Rusland doet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:01 schreef malleable het volgende:
[..]
Mijn punt is dat als je gewapende troepen een ander land in stuurt je schuldig bent aan het starten van een oorlog. Net als Hitler was.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het werd niet nageleefd door de regering waardoor de rebellen dat natuurlijk ook niet meer doen.
Blijf het maar herhalen dan ga je het vanzelf geloven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat Rusland doet.
Dat is jou mening.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het werd niet nageleefd door de regering waardoor de rebellen dat natuurlijk ook niet meer doen.
Stoer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:04 schreef Igen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, ik hoop dat je je erin verslikt.
Ik heb ook een interview van een ex-Al Qaida strijder die zegt dat Al Qaida gesteund wordt door Israël en de VS. Is dat volgens jou ook bewijs?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:05 schreef malleable het volgende:
[..]
Blijf het maar herhalen dan ga je het vanzelf geloven.
http://www.theguardian.co(...)rn-ukraine-interview
Volgens mij was het Oekraïne wat zelf, zonder steun van wie dan ook, een wapenstilstand heeft afgekondigd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:07 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Volgens mij was het Oekraïne wat zelf, zonder steun van wie dan ook, een wapenstilstand heeft afgekondigd.
Jawel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee.
http://www.bbc.com/news/world-europe-28225517
Die is van 20 juni..quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:10 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Jawel.
http://www.nu.nl/buitenla(...)and-van-week-af.html
Door deze actie werd er überhaupt over wapenstilstanden onderhandeld.
Dat is waar, maar Oekraïne wou het niet verlengen en verbrak het eerste staakt-het-vuren zelf.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg, Oekraïne was al eerder, daar doelde ik op.
Het is niet zo raar als Oekraïne het niet verlengt als de rebellen net doen alsof er geen wapenstilstand is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Oekraïne wou het niet verlengen en verbrak het eerste staakt-het-vuren zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |