Ben ik een keer in DH blijf je op een terras ergens zitten ipv even meetenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben 13 jaar user en heb nog nooit een FOK!meet gehad.
Niet dat ik op zoek ben naar een semantische discussie, maar voor mij is een meet zo'n bijeenkomt waar een grote groep in één keer bij elkaar komt. E'n-op-één ontmoetingen of ontmoetingen met een select gezelschap vallen daar dan weer niet onder in mijn beleving.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik een keer in DH blijf je op een terras ergens zitten ipv even meeten
Afschrikken niet direct, maar enigszin van hun apropos zijn ze welquote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Schrikt dat soort directheid mannen dan echt af?
Tja, als ik moet kiezen tussen 'bier' of 'reizen, dan weer bier' dan is de keus snel gemaakt.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik een keer in DH blijf je op een terras ergens zitten ipv even meeten
Mijn man drinkt geen bier. En het was wel handig zo op een verveelde vrijdagmiddag spontaan een potje bier te drinken met wat uhm 'vreemden'.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben 13 jaar user en heb nog nooit een FOK!meet gehad.
Maar IK!!!!!!!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, als ik moet kiezen tussen 'bier' of 'reizen, dan weer bier' dan is de keus snel gemaakt.
Ik snap het wel hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet dat ik op zoek ben naar een semantische discussie, maar voor mij is een meet zo'n bijeenkomt waar een grote groep in één keer bij elkaar komt. E'n-op-één ontmoetingen of ontmoetingen met een select gezelschap vallen daar dan weer niet onder in mijn beleving.
En een ijsthee o.i.d. is geen alternatief voor hem?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:22 schreef Tally het volgende:
Mijn man drinkt geen bier. En het was wel handig zo op een verveelde vrijdagmiddag spontaan een potje bier te drinken met wat uhm 'vreemden'.
Jij hebt geen idee hoe aartslui ik ben.quote:
Maar IK!!!!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee hoe aartslui ik ben.
Hij houdt er niet van om in de kroeg te hangen of op een terrasje te zitten.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En een ijsthee o.i.d. is geen alternatief voor hem?
Ik was zeker op je blijven wachten als je mijn kant op was gekomen.quote:
Ik vind mensen kijken juist heerlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij houdt er niet van om in de kroeg te hangen of op een terrasje te zitten.
Dan schiet het niet op nee.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef Tally het volgende:
Maar die optie stelde je niet voor natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was zeker op je blijven wachten als je mijn kant op was gekomen.
Maar wel van gezellig treinen spotten op de zondagochtend?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij had al een Twisterdate met Tamashii staan.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar die optie stelde je niet voor natuurlijk
Die liet het afweten en dat had ik jou ge-apptquote:Op maandag 7 juli 2014 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij had al een Twisterdate met Tamashii staan.
Ook niet eensquote:Op maandag 7 juli 2014 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar wel van gezellig treinen spotten op de zondagochtend?
Bootjes?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook niet eens
Vliegtuigen ook niet trouwens.
Nopequote:
Ghehehequote:Op maandag 7 juli 2014 22:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Nope
Of het moet denk ik op 't zandpad geweest zijn. Kijken of er iemand liep die hij kon chanteren. Ofzo
Kut he die late wedstrijden!!!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef Fascination het volgende:
Fijn weer dat Nederland - Argentinie om 22:00 begint woensdag.
Weet zeker dat m'n moeder zou zeggen: dan neem je het op.quote:
Klopt idd ja. Dan dacht ik op dat moment waarschijnlijk dat je in gezelschap was van GvsE. Daar ben ik bang van, dus die ontloop ik als het kan.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Die liet het afweten en dat had ik jou ge-appt
Ik denk dat ik hier op de grote markt ga kijken. Maar ik vind het wel te laat eigenlijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet zeker dat m'n moeder zou zeggen: dan neem je het op.![]()
Dan maar geen nachtrust.
Ik heb vandaag nog tegen al mijn medewerkers geroepen dat ik ze donderdag stipt op tijd verwacht op kantoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef Fascination het volgende:
Fijn weer dat Nederland - Argentinie om 22:00 begint woensdag.
Die was niet mee, ik was met een andere vriendin. 1 zonder FOK!, althans ze heeft vandaag een account aangemaakt. Wie weet gaat ze ooit nog postenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt idd ja. Dan dacht ik op dat moment waarschijnlijk dat je in gezelschap was van GvsE. Daar ben ik bang van, dus die ontloop ik als het kan.
Succes daarmeequote:Op maandag 7 juli 2014 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog tegen al mijn medewerkers geroepen dat ik ze donderdag stipt op tijd verwacht op kantoor.
Heeft ze ook zo' goed stel... eh... hersenen?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Die was niet mee, ik was met een andere vriendin. 1 zonder FOK!, althans ze heeft vandaag een account aangemaakt. Wie weet gaat ze ooit nog posten
Dat dan weer wel jaquote:
Jaquote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft ze ook zo' goed stel... eh... hersenen?
Ik heb ze goed onder de duim.quote:
Oeh.quote:
Jij heerlijke man jijquote:
Zelf ga ik uiteraard wel later binnen komen donderdag. Gewoon, omdat het kan.quote:
Schuif je mij nou gewoon aan de kant voor 1 van mijn vriendinnenquote:
Dat zou op zich wel geniaal zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelf ga ik uiteraard wel later binnen komen donderdag. Gewoon, omdat het kan.
Neuh, waarom kiezen als je kan delen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Schuif je mij nou gewoon aan de kant voor 1 van mijn vriendinnen
I really like the way you think my dearquote:
Je mag wel aan mijn poesje zittenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat preutse gedoe ook altijd.
Ik hoorde trouwens van iemand dat mannen bij haar altijd krampachtig de intieme delen vermijden bij het viezelevozelen in eerste instantie. Dat doe ik nooit eigenlijk.
Je mannenpoesje zeker.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag wel aan mijn poesje zitten
Art dit is niet gewoon fout, dit is faxie-foutquote:Op maandag 7 juli 2014 22:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag wel aan mijn poesje zitten
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Art dit is niet gewoon fout, dit is faxie-fout
Ontken het eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |