Ja, we zijn het niet gewend denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Schrikt dat soort directheid mannen dan echt af?
Damn, echt geil als een vrouw dat zo zegt.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De eerste keer dat een vrouw in de kroeg in mijn oor fluisterde dat ze ontzettend veel zin in me had verslikte ik me ook bijna in een tijgernootje.
Waarna ik mijn bier achterover geslagen heb en met haar mee ben gegaan natuurlijk.
Ja maar hoe moet een vrouw het dan aanpakken?quote:
Sommige wel. Die willen het gevoel hebben dat ze je moet veroveren.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja dat was het wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, echt geil als een vrouw dat zo zegt.
Maar veroveren zie ik als relatiemateriaal zeg maar.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Sommige wel. Die willen het gevoel hebben dat ze je moet veroveren.
De ander vind het alleen maar makkelijk en met die laatste heb je dan vaak ook dat gezeik niet
Ja weet ik veel, ons eerst even voorbereiden en het niet ineens zo out of the blue op tafel gooien.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet een vrouw het dan aanpakken?
Pff dat klinkt wel heel lastig hoor!!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ons eerst even voorbereiden en het niet ineens zo out of the blue op tafel gooien.
Ja maar zo zien sommige het niet. Seks moet je moeite voor doenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar veroveren zie ik als relatiemateriaal zeg maar.
Ik wil geen relatie, ik wil gewoon mijn behoeftes bevredigd hebben
Hmm net als ik denk dat ik de regels snap veranderen ze die weerquote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar zo zien sommige het niet. Seks moet je moeite voor doen
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De eerste keer dat een vrouw in de kroeg in mijn oor fluisterde dat ze ontzettend veel zin in me had verslikte ik me ook bijna in een tijgernootje.
Waarna ik mijn bier achterover geslagen heb en met haar mee ben gegaan natuurlijk.
Eh, is dat zo vreemd dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat het vaak in de liefde is dat iemands labiele, emotionele kant naar boven komt (ook niet zo raar, omdat het zo heftig kan zijn) en dat maken mannen bij andere mannen vaak niet zo mee omdat ze er slechts vriendschappelijk mee omgaan.
Nee, verre van zelfs. Ik heb liever dat directe dan al die irritante subtiele hints.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja, want anders doe je als vrouw iedereen en dan voelt hij zich niet bijzonder meer.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar zo zien sommige het niet. Seks moet je moeite voor doen
Ik ben zo slecht in hints!!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
[..]
Eh, is dat zo vreemd dan?
[..]
Nee, verre van zelfs. Ik heb liever dat directe dan al die irritante subtiele hints.
Ik denk eigenlijk niet dat dat het is.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, want anders doe je als vrouw iedereen en dan voelt hij zich niet bijzonder meer.
Wat dan?quote:
Ja ik vind het ook moeilijk hoor..quote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm net als ik denk dat ik de regels snap veranderen ze die weer
Ik snap hints ook niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in hints!!
Ik kan ze niet geven, ik snap ze vaak niet!! En ik baal ervan dat mijn opmerkingen als hints worden gezien
Hmm er vallen nu wel puzzelstukjes op hun plek!!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, want anders doe je als vrouw iedereen en dan voelt hij zich niet bijzonder meer.
Idd dan ben je misschien wel één van de vele die dat gat gebruikt heeftquote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij ook zovaakquote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik baal ervan dat mijn opmerkingen als hints worden gezien
Misschien dat we, omdat het dus niet zo vaak gebeurd, het gewoon een beetje een ongemakkelijke situatie vinden.quote:
Ik snap hints vrijwel nooit of te laat. Daarom wil ik altijd graag duidelijkheid...quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in hints!!
Ik kan ze niet geven, ik snap ze vaak niet!! En ik baal ervan dat mijn opmerkingen als hints worden gezien
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Bij mij ook zovaak
'wat zie je er leuk uit in je overhemd''
'''zullen we maar weggaan uit dit cafe ' met zo n vieze glimlach
nee
dat zei ik ook hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]! Die ga ik binnenkort eens proberen bij iemand. Zul je natuurlijk net zien dat ik de reactie krijg: "Oké, doei.
"
wie is danquote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
En dan heb je nog de mannen die dan denken dat ze iets grappigs moeten gaan zeggen als een vrouw zo direct is.
Verbazingwekkend wel eigenlijk dat ik toch nog bij haar in bed ben beland
godver wat klinkt dit herkenbaarquote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik natuurlijk.
Met mijn stomme humor op de foute momenten.
Ik vind teasen iets anders dan hints droppen. Maar dat kan aan mij liggenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
Ik snap hints welvind het dan ook leuk om terug te teasen. Juist voor de gein een terug hinten hehe.
Ik had eens een meet met eenquote:
faxie toevallig?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had eens een meet met eenFOK!ker
die me vroeg: we gaan toch niet neuken hè? Nee man lunchen! Das toch geen ander woord voor neuken hè? Nee man gewoon een broodje eten. Toch niet de mijne? Neehej we kopen er eentje!!
Vond ik eigenlijk wel soort van cute
Klopt.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind teasen iets anders dan hints droppen. Maar dat kan aan mij liggen
Ik was het ook niet, dan blijft er weinig over uit deze scquote:
Dan mist de vraag 'in welk gat stop je dat broodje dan?' nog.quote:
Wie zegt dat het uit deze sc komt?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was het ook niet, dan blijft er weinig over uit deze sc
Broodje worst? Broodje 'frikandel speciaal'? Ik heb wel zin in een broodje 'warm vlees' of 'rosbief'.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mist de vraag 'in welk gat stop je dat broodje dan?' nog.
En in het kader van de hints: zo, als je zulke grote happen in één keer kan nemen, dan komt het straks in bed ook wel goed.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
Broodje worst? Broodje 'frikandel speciaal'? Ik heb wel zin in een broodje 'warm vlees' of 'rosbief'.
Niemand, maar men roddelt hier graagquote:
Ghehequote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had eens een meet met eenFOK!ker
die me vroeg: we gaan toch niet neuken hè? Nee man lunchen! Das toch geen ander woord voor neuken hè? Nee man gewoon een broodje eten. Toch niet de mijne? Neehej we kopen er eentje!!
Vond ik eigenlijk wel soort van cute
Dat preutse gedoe ook altijd.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
Ik grijp altijd direct naar de kut. Wordt ook niet altijd geapprecieerd.
Ik ben 13 jaar user en heb nog nooit een FOK!meet gehad.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef Tally het volgende:
Ik ben al 15 jaar user op FOK! en heb de laatste 5 jaar geen meets meer gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |