I know. Maar vooralsnog gewoon een kortharige persquote:Op maandag 7 juli 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is wel gerigistreerd als apart ras inmiddels.
En ik vind ze echt geweldig, ook qua karakter, wat ik éigenlijk nog belangrijker vind, maar niet vooraf wist...
Moet je over een vriendin schrijven toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Buh, die anekdote wordt gewoon helemaal niks!
Waar heb je die voor nodig dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Buh, die anekdote wordt gewoon helemaal niks!
vriend. Maar meer een vriend van Ado en ik heb geen dingen met hem gedaan/besproken/wat dan ook die me zijn bijgeblevenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je over een vriendin schrijven toch?
Hmmquote:Op maandag 7 juli 2014 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vriend. Maar meer een vriend van Ado en ik heb geen dingen met hem gedaan/besproken/wat dan ook die me zijn bijgebleven![]()
En t is voor een fotoboekje voor zn verjaardag.
Wel grappig, want ik heb drie foto's ofzo waar we allebei op staan, van dezelfde avond en hij aan de ene kant van de kamer, ik aan de andereen die moet er dus bij
![]()
Klinkt als een onmogelijke opgave. Daarnaast, waarom moet dat erbij? Daar heb jij niks aan, maar hij ook nietquote:Op maandag 7 juli 2014 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vriend. Maar meer een vriend van Ado en ik heb geen dingen met hem gedaan/besproken/wat dan ook die me zijn bijgebleven![]()
Wel grappig, want ik heb drie foto's ofzo waar we allebei op staan, van dezelfde avond en hij aan de ene kant van de kamer, ik aan de andereen die moet er dus bij
![]()
Of een andere boeg, schoolfeestjes van vroeger, jongens aan de ene kant, meisjes aan de andere kant.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm
Gooi het dan over de boeg van mysterieuze man ofzo?
Kan Ado dat niet verzinnen?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Zeker weten!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn jullie net zo vrolijk als ik?
neequote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
het is heel persoonlijk en op zich wel n leuk idee, maar ik weet gewoon niks, alleen dat staat ook weer zo stomquote:Op maandag 7 juli 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als een onmogelijke opgave. Daarnaast, waarom moet dat erbij? Daar heb jij niks aan, maar hij ook niet.
ja, zoiets zei Ado ook al.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een andere boeg, schoolfeestjes van vroeger, jongens aan de ene kant, meisjes aan de andere kant.
GMTA.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja, zoiets zei Ado ook al.
Het was tijdens het WK van 2010" dus dat heb ik er alvast bij gezet
Nee, vast nietquote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook niet heel vrolijk. Maar wel vrolijker dan ik vanmorgen/vanmiddag was.
Nu ga ik lekker in bed een serie kijken. Zonder FOK!.
Ja, sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |