SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Deisyy ga je schamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een tijdje geleden vond ikdie Van der Gijp wel grappig, totdat hij dat zelf ook ging vinden. Wat een irritante ADHD-er en ook nog eens helemaal verlekkerd van zichzelf.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Derksen, Gijp en consorten mogen ze van mij trouwens voor een vuurpeleton zetten.
Allemaal zelfingenomen prutsers, met een strontirritant programma als resultaat.
Gaat helemaal nergens over...
In de jaren 70 deden ze niet zo moeilijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Hij is wel wat over de grens hč, ik heb ook heel hard getwijfeld of het wel of niet zou posten.
En ik besloot het wel te doen![]()
O that's not me
Ja jullie hebben de schuld... Niet wijquote:Op maandag 7 juli 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de jaren 70 deden ze niet zo moeilijk.
Het is onze generatie die verantwoordelijk is voor de vertrutting.
Een vuurpeloton nog wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:57 schreef MadMaster het volgende:
Derksen, Gijp en consorten mogen ze van mij trouwens voor een vuurpeleton zetten.
Allemaal zelfingenomen prutsers, met een strontirritant programma als resultaat.
Gaat helemaal nergens over...
MM voelt zich een beetje de Zwarte Piet en komt daarom hard uit de hoek...quote:Op maandag 7 juli 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vuurpeloton nog wel.
Kom ik aan met m'n deportaties naar Rottumerplaat.
Voel me opeens een heel stuk softer dan ik toch al ben.
Ik vond jou daar inderdaad nogal mild in, klagen over prepuberende 5-jarigenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vuurpeloton nog wel.
Kom ik aan met m'n deportaties naar Rottumerplaat.
Voel me opeens een heel stuk softer dan ik toch al ben.
Heb ik iets gezegd over prepuberende 5-jarigen? Dat moet een hoax zijn, want die bestaan niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond jou daar inderdaad nogal mild in, klagen over prepuberende 5-jarigen![]()
Wacht maar een jaar of 10.
Ben jij bij Van der Gijp in de leer geweest?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
MM voelt zich een beetje de Zwarte Piet en komt daarom hard uit de hoek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
Die rondemissen zijn ook niet meer wat ze ooit waren....Kut oortje of stonk ie uit zn bek ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Kingstown het volgende:
Die rondemissen zijn ook niet meer wat ze ooit waren....Ik heb al een hekel aan luchtkussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand dat bij mij doet, dan zoen ik haar de volgende keer op haar mond.
Dat zal haar leren...
Jij reageerde op een moeder die klaagde of haar prepuber van 5.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ik iets gezegd over prepuberende 5-jarigen? Dat moet een hoax zijn, want die bestaan niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |