Rokershoestjequote:
quote:Belkin-ploegleider Merijn Zeeman laat tegenover de NOS weten dat Mollema 'oké is'.
Heb jij wel eens zo´n klappert gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen wordt echt genieten stinho.
quote:
Dit seizoen nog maar 1 keer, idd toen er een jochie in een ajax shirt zonder te kijken overstakquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut heeft zelfs al eens een kind doodgereden op zijn fiets.
Haha. Dat was ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Dit seizoen nog maar 1 keer, idd toen er een jochie in een ajax shirt zonder te kijken overstak
Baasquote:Hoewel hij het fantastisch had gevonden om de WK-finale op zich te mogen nemen, en hij de verplichte terugreis als ‘zuur’ beschrijft, blijft de scheidsrechter uit Oldenzaal positief. “Ik denk dat we prima kans maakten op de finale. Maar dat zijn nu eenmaal de regels”, zegt Kuipers dinsdag tegen de NOS. “We hadden een verdomd goede reden om in het vliegtuig te stappen.”
“Als Nederland de finale haalt, gaan we weer terug om die bij te wonen. Dat hadden we in een vroegtijdig stadium al afgesproken met de KNVB”, legt hij uit.
Oooo jij hebt het er op zitten ja? Ik moet over een paar wekenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja prima hoor. Net verhuisd. Jij ook al over?
Nee, absoluut niet, maar ik heb er totaal geen zin meer inquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oooo jij hebt het er op zitten ja? Ik moet over een paar weken
Alles klaar nu?
bergen morgen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen wordt echt genieten stinho.
Hij gaat alleen nog maar vissen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al sinds 2011 joh, die man valt niet meer serieus te nemen
Hehehe ik ben er nu al klaar mee en mijn opdracht was alleen nog maar: 'Regel verhuisdozen'quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, maar ik heb er totaal geen zin meer inGa in de herfst op wat regenachtige dagen wel weer verder klussen.
Ik kan er goed wonen nu
En succes
Zak sprot gekocht voor de dieren. Slechts 1 hond mot het. Door de aankoop wel de hele dag Hilversum III in mijn hoofd.quote:
Ik snap 't niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Zak sprot gekocht voor de dieren. Slechts 1 hond mot het. Door de aankoop wel de hele dag Hilversum III in mijn hoofd.
quote:
quote:Alle venters hadden eigen aria`s
Voor sprot en haring voor begonia`s
Zelf in fabrieken kwam van overal
Toch weer een liedje door de grote hal
Hilversum III bestond nog niet
Maar ieder had zijn eigen stem
Op elke steiger klonk een lied
Van paljas of Jeruzalem
Ik stuur John williams op je af.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, maar ik heb er totaal geen zin meer inGa in de herfst op wat regenachtige dagen wel weer verder klussen.
Ik kan er goed wonen nu
En succes
Hoe kom je dan aan je cokequote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor een neger doe ik de deur niet open.
Weet je hoe zwaar dat is. Moet ze de hele dag achter de PC zitten in plaats van slechts 2/3e. Misschien wel wat voor Inso_quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Karina
Netflix Is Looking To Pay Someone To Watch Netflix All Day
Ploughing through your new favourite series on Netflix is something you probably enjoy doing after a working day, but what if it was your working day? You see, Netflix has a fancy recommendation engine that suggests movies and shows you might like based on your prior viewing habits.
To do that successfully, it needs information from a special group of humans that goes beyond the basics like genre and user rating. "Taggers," as they're known, analyse Netflix content and feed the recommendation engine with more specific descriptors if, for example, a film is set in space or a cult classic. In short, these people get paid to watch TV all day, and Netflix is currently hiring a new tagger in the UK.
Ik eet vanavond snert. Eerst fietsen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
Net ff naar de toko geweest, niet handig met trek
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |