En dan heel veel van die heerlijke shots van jankende brazilianen op de tribunequote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Duitsland een heerlijk potje resultaatvoetbal op de mat gaat leggen. Als Brazilië v Nederland de finale wordt, vrees ik dat onze jongens niet bestand zijn tegen de corruptie en het massale stadion.
Ik wil dat gezicht van die dikke zeug Scolari zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan heel veel van die heerlijke shots van jankende brazilianen op de tribune
Ja bij de amok. Lekker manquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind, heb je trouwens al goede sticky rice op?
Nee Banh mi met gebakken ei en jasmijnthee. Beetje brak.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Feli.
Ik neem aan whisky bij het ontbijt?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee Banh mi met gebakken ei en jasmijnthee. Beetje brak.
Gisteren zaten we echt top, mooi uitzicht en 30 cent per 45cl bier.
[ afbeelding ]
Hebben ze dat in vietnam niet?quote:
Dat is nog erger dan hier manquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee Banh mi met gebakken ei en jasmijnthee. Beetje brak.
Gisteren zaten we echt top, mooi uitzicht en 30 cent per 45cl bier.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:54 schreef Dven het volgende:
Heb nog steeds hartkloppingen en een pijnlijk lichaam van alle drank, coke en vechtpartijen van afgelopen weekend
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken en een aantal dagen en counting geheelontouder
Ik denk dat nog niet alles uit m'n lever is weggetrokkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezelf quoten
Je merkt dat je alcohol nodig hebt om normaal te functioneren.
We zaten op het terras net voor penalties Nederland - Costa Rica. Beneden op de hoofdbaan waren twee gasten aan het vechten. Die zigeuner kreeg klappen tot en met dus wij juichen. Komt hij naar boven gerend, het terras op, grijpt een stoel en wil een vriend van me ermee slaan. Dus ik pak die stoel af en duw hem weg. Wilde de rust bewaren. Leuk redelijk gelukt dus ik ging weer voetbal kijken begon die opeens naar mij te wijzen dat hij mij ging pakken, sukkelquote:
Hoe langquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gelijk weer 4 kilo eraf trouwens.78 nu.
Baasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
We zaten op het terras net voor penalties Nederland - Costa Rica. Beneden op de hoofdbaan waren twee gasten aan het vechten. Die zigeuner kreeg klappen tot en met dus wij juichen. Komt hij naar boven gerend, het terras op, grijpt een stoel en wil een vriend van me ermee slaan. Dus ik pak die stoel af en duw hem weg. Wilde de rust bewaren. Leuk redelijk gelukt dus ik ging weer voetbal kijken begon die opeens naar mij te wijzen dat hij mij ging pakken, sukkelWaas voor ogen, heb hem gestompt en met z'n gezicht tegen een auto aangesmeten. Bloedend loopt hij weg en komt hij een kwartier later met een aantal zigeunermaatjes van hem terug.
Toen hebben we het plein maar even schoongeveegd. Politie kwam nog wel maar gelukkig ken ik een aantal van de agenten en heeft iedereen een hekel aan zigeuners dus bleef het bij een waarschuwing dat ik niet zomaar auto's van een ander moet gebruiken om een zigeuner nokkie tegenaan te slaan
Was wel een perfecte avond, zeker na het winnen met penalties
Goede stats wel. Ik begin ook weer die kant op te kruipen. Wel bijna 10 cm korterquote:
Ik moet altijd werken stinho.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
knut moet jij maandag werken. lekker depressief naar werk na de wk finale
Als NL finale haalt ga ik naar Nederland liften of treinen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
knut moet jij maandag werken. lekker depressief naar werk na de wk finale
Alsof ik nog AOW krijg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij werkt ook verder na je AOW zeker.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Als NL finale haalt ga ik naar Nederland liften of treinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |