Wat een toneelspelquote:Op maandag 7 juli 2014 23:41 schreef HPLC het volgende:
was deze al langsgekomen?
Ik blijf er maar om lachen
Hij is nauwelijks zwart te noemen. Hooguit donker. Dat klinkt ook minder racistisch. Racist.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)j-training-lazio.htm
Je moet wel heel wanhopig zijn om je carriere nieuw leven in te blazen als je je als zwarte speler aanbiedt bij Lazio
[..]
Toch wel neigend naar zwart hoor met zijn vreemde rugnummerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is nauwelijks zwart te noemen. Hooguit donker. Dat klinkt ook minder racistisch. Racist.
hij lijkt heel erg op die spits van twentequote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel neigend naar zwart hoor met zijn vreemde rugnummer
[ afbeelding ]
Scholieren in Leidenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
nog niet.
ga donderdag nog iets maken voor geschiedenis.
erger ik me ook de tyfus aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scholieren in Leiden
Gisteren nog de berm in gereden door zo'n kutkind. Gewoon met z'n 5en naast elkaar![]()
Volgende keer neem ik een fietspomp mee.
Haha schoolquote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
erger ik me ook de tyfus aan.
Gelukkig is er vandaag regen en wordt iedereen door papi en mami naar school gebracht voor wat proefwerken. En ik zit pas om 10:30 op de fiets
Gefeliciteerd, dat je alcohollever het nog lang mag houden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:42 schreef Saind het volgende:
Je ziet het niet echt maar het regent.
Ik ben trouwens jarig. Dus als je me wil feliciteren, dat mag.
Feli.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:42 schreef Saind het volgende:
Je ziet het niet echt maar het regent.
Ik ben trouwens jarig. Dus als je me wil feliciteren, dat mag.
Ik hoop dat die panische braziliaan met zn adios spanja dan gefilmd wordt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Brazilië mag niet winnen vanavond.
Als Nederland de finale haalt, gaat het fout tegen Brazilië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |