Tjah, je moet toch een uurtje of 4, 5 vollullen. En in zo'n suffe etappe als vandaag moet je wel eens naar clichés grijpen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef kenkerlekker het volgende:
In 1980 was dat een leuke uitspraak, omdat Joop Zoetemelk dat elke dag zei. Hij won toen de Tour de France. Dat waren nog eens tijden.
Nu moeten we het op Ned1 doen met het duo Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra, die die uitspraak elke 5 minuten doen, omdat ze niks te vertellen hebben. Ik wil Jean Nelissen (r.i.p.) als commentator. Of de Boog. Maar niet die twee ex-wielrenners. Laat ze onderbroeken verkopen ofzo, net als Frénk Rijkaard toen zijn voetbalcarrière over was.
Eurosport zit steeds reclame tussen, dus dat zet ik niet aan. En Jack van Gelder is er nu niet op Radio 1
Dit maal het oneindige.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef trolley het volgende:
TDF
Meest debiele sport die onze planeet kent, dat wielrennen
Veel puurder dan wielrennen wordt het niet. Ja, misschien hardlopen en openwater zwemmen, maar dat is dan weer verschrikkelijk saai om naar te kijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef trolley het volgende:
TDF
okquote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef trolley het volgende:
TDF
Boogerd is echt dodelijk saai, die vind ik nou echt 3x niksquote:Op maandag 7 juli 2014 16:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gewoon Boogerd erbij, wordt het al veel leuker.
Herbert en Maduc zijn samen met Boogerd de beste wielercommentatoren van Nederland, al zegt dat ook veel over de rest.
Ik vond hem altijd de leukste van de driequote:Op maandag 7 juli 2014 16:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Boogerd is echt dodelijk saai, die vind ik nou echt 3x niks
Voor hem zal je nu toch naar Eurosport moeten gaan, sinds z'n dopingbekentenis is hij persona non grata bij de NOS. Boogie heeft geen tv-stem vind ikquote:Op maandag 7 juli 2014 16:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd de leukste van de drie
Dat is in elke topsport zo, wielrennen is nu één van de schonere sporten. Bij atletiek wordt er elke dag wel weer iemand levenslang geschorst en daar hoor je dan weer vrij weinig vanquote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef pokkerdepok het volgende:
wie zou er dit jaar aan de doping zitten, vraag ik me af bij wielrennen.
meestal allemaal geloof ik.
of het lijkt nu schoon. voordat ze armstrong te pakken hadden, had ie wel al 7 tours gewonnen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is in elke topsport zo, wielrennen is nu één van de schonere sporten. Bij atletiek wordt er elke dag wel weer iemand levenslang geschorst en daar hoor je dan weer vrij weinig van
Oh. Welke WK-wedstrijd mis ik momenteel?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef Kiid het volgende:
Wielrennen kijken terwijl het WK in volle gang is. Beetje naar mannen kijken in hun strakke broekjes en shirts
WK is 's avonds, wielrennen overdag.. Zie het probleem niet zoquote:Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef Kiid het volgende:
Wielrennen kijken terwijl het WK in volle gang is. Beetje naar mannen kijken in hun strakke broekjes en shirts
Brutale vlegel. Je moet jezelf opladen voor de WK wedstrijden en niet je tijd verdoen met een hommo sport als wielrennen. Ze rennen niet eensquote:Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh. Welke WK-wedstrijd mis ik momenteel?
Vooral die mannen van middelbare leeftijd die je zowat aanrijden elke keer weerquote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef trolley het volgende:
TDF
Werkt niet op stream, aangezien Sporza-stream alleen voor de Belgen te bekijken is (en proxy/dns niet werkt)quote:Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef hoink581 het volgende:
Voor wielrencommentaar moet je dan ook overschakelen op de Belg.
Brazilië–Kroatië nee?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:23 schreef bosa_kaba het volgende:
Leuk man dat wielrennen. Lekker 5 uur naar een tergend langzaam kluitje kijken. En de winnaar wordt altijd gepakt met doping. Zelfde idee als je nog naar voetbal gaat kijken terwijl je van te voren de uitslag al weet en dat je weet dat het is omgekocht. Wat een kutsport zeg. En als je hier streams zelfs van opzoekt:keer oneindig.
Dat is een 'uitzondering', helaas gebeuren dingen zoals in die wedstrijd steeds vaker. Maar het is, in tegenstelling tot bij wielrennen, niet gemeengoed in de sport. Men gaat er bij het voetbal nog steeds (misschien soms of vaak ten onrechte, dat weten we immers niet) vanuit dat het spel eerlijk en oprecht verloopt, bij wielrennen weet iedereen dat je genept wordt en nog kijken er mensen naar.quote:
Niet weten dat ook Frank de Boer gepakt is op dopingquote:Op maandag 7 juli 2014 17:31 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
Dat is een 'uitzondering', helaas gebeuren dingen zoals in die wedstrijd steeds vaker. Maar het is, in tegenstelling tot bij wielrennen, niet gemeengoed in de sport. Men gaat er bij het voetbal nog steeds (misschien soms of vaak ten onrechte, dat weten we immers niet) vanuit dat het spel eerlijk en oprecht verloopt, bij wielrennen weet iedereen dat je genept wordt en nog kijken er mensen naar.Tja, dan kan ik toch alleen maar zo
kijken.
Had al gehoopt dat de sport uitgestorven was, maar helaas. Moeten we weer de hele dag tijdens het zappen die dopingstieren zien.
Niet mijn duidelijk geformuleerde argumentatie begrijpenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet weten dat ook Frank de Boer gepakt is op doping
Frénk heeft in een kliko gezeten om zijn vrouw te kunnen bespioneren, die gekquote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef kenkerlekker het volgende:
Frénk Rijkaard toen zijn voetbalcarrière over was.
Op den Belg dan? Met Renaat en de Josequote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef kenkerlekker het volgende:
In 1980 was dat een leuke uitspraak, omdat Joop Zoetemelk dat elke dag zei. Hij won toen de Tour de France. Dat waren nog eens tijden.
Nu moeten we het op Ned1 doen met het duo Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra, die die uitspraak elke 5 minuten doen, omdat ze niks te vertellen hebben. Ik wil Jean Nelissen (r.i.p.) als commentator. Of de Boog. Maar niet die twee ex-wielrenners. Laat ze onderbroeken verkopen ofzo, net als Frénk Rijkaard toen zijn voetbalcarrière over was.
Eurosport zit steeds reclame tussen, dus dat zet ik niet aan. En Jack van Gelder is er nu niet op Radio 1
Weet ik, maar Eurosport heeft die vervelende onderbrekingen. Toch maar NOS dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voor hem zal je nu toch naar Eurosport moeten gaan, sinds z'n dopingbekentenis is hij persona non grata bij de NOS. Boogie heeft geen tv-stem vind ik
Er is een programma genaamd hola o.i.d. waarmee dat wel zou moeten kunnen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Werkt niet op stream, aangezien Sporza-stream alleen voor de Belgen te bekijken is (en proxy/dns niet werkt)
Klopt, heb het zelf ook geprobeerd maar bij mij wil het niet erg lukken, schijnt dat ze dat op één of andere manier hebben weten te blokkeren. Maakt op zich ook niet heel veel uit, NOS is ook nog wel goed te doenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er is een programma genaamd hola o.i.d. waarmee dat wel zou moeten kunnen.
Weet ik verder niets van, maar heb het wel eens langs zien komen in de livetopics.
Want dat is de tour niet?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Veel puurder dan wielrennen wordt het niet. Ja, misschien hardlopen en openwater zwemmen, maar dat is dan weer verschrikkelijk saai om naar te kijken.
Nee. Bergetappes zijn prachtig. En de laatste 20km van een sprintetappe ook. Woensdag over de kasseien wordt ook mooi.quote:
Doping is bij voetbal natuurlijk minder zinvol dan bij duursporten.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:53 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
Zodra ik bij 1 op de 3 voetbalwedstrijden het idee heb dat er genept wordt, dan kijk ik ook niet meer
Wielrennen is leuk om te kijken? Uren kijken hoe een paar man fietsen. De finish is boeiend voor de rest gebeurt er niks.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Veel puurder dan wielrennen wordt het niet. Ja, misschien hardlopen en openwater zwemmen, maar dat is dan weer verschrikkelijk saai om naar te kijken.
Ik fiets zelf ook (sinds een paar maanden nu), maar zelfs nu vind ik er nog geen fuck aan om naar te kijken. Misschien inderdaad de laatste sprint, maar verder niks.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee. Bergetappes zijn prachtig. En de laatste 20km van een sprintetappe ook. Woensdag over de kasseien wordt ook mooi.
Voetbal is tegenwoordig inderdaad steeds minder leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Doping is bij voetbal natuurlijk minder zinvol dan bij duursporten.
Wel kent voetbal:
- matchfixing
- schwalbes
- tijdrekken
- aanstellerij cq het 'aannaaien van kaarten'
Kijk eens een bergetappequote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:26 schreef very het volgende:
[..]
Ik fiets zelf ook (sinds een paar maanden nu), maar zelfs nu vind ik er nog geen fuck aan om naar te kijken. Misschien inderdaad de laatste sprint, maar verder niks.
Fiets eens een heuveltje in Limburg op en je hebt ineens een enorme bak extra respect voor de heroïsche bergetappes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:26 schreef very het volgende:
[..]
Ik fiets zelf ook (sinds een paar maanden nu), maar zelfs nu vind ik er nog geen fuck aan om naar te kijken. Misschien inderdaad de laatste sprint, maar verder niks.
quote:
Ik heb drie weken terug in de Ardennen gefietst, dus ik weet heus wel dat het volop zwaar is. Maar dat maakt het voor mij in ieder geval nog niet leuker om naar te kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Fiets eens een heuveltje in Limburg op en je hebt ineens een enorme bak extra respect voor de heroïsche bergetappes.
Als ik mezelf vol doping stop kom ik die berg ook wel op hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Fiets eens een heuveltje in Limburg op en je hebt ineens een enorme bak extra respect voor de heroïsche bergetappes.
Nee, jij komt met doping die berg niet op. Het is de meest slopende sport die er is (op allerlei sporten na die geen rol van betekenis spelen zoals ultra-loop bijvoorbeeld). 3 weken lang zoveel km's maken. En gay? Ik zie daar het punt niet aan, maar voetballers die na ieder doelpunt bovenop elkaar springen vind ik toch wat meer te vergelijken met homoseksuele neigingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:27 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Als ik mezelf vol doping stop kom ik die berg ook wel op hoor.
Daarnaast: wielrennen heroïsch noemenflikker toch op man, het is met afstand de aller saaiste sport ooit om te zien en de amateurs op straat moeten echt kapot. Daarnaast is de tour extreem gay
Hoe weet jij dat? Inderdaad, dat weet je niet. Wielrennen speelt ook, behalve in dat fietswereldje zelf, geen enkele rol van betekenis. En ja: Gay. Supergay zelfs: Te strakke broekjes en geschoren benen = heel, heel erg gay.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, jij komt met doping die berg niet op. Het is de meest slopende sport die er is (op allerlei sporten na die geen rol van betekenis spelen zoals ultra-loop bijvoorbeeld). 3 weken lang zoveel km's maken. En gay? Ik zie daar het punt niet aan, maar voetballers die na ieder doelpunt bovenop elkaar springen vind ik toch wat meer te vergelijken met homoseksuele neigingen.
Tenzij je gewoon fit bent (en je dus zonder doping die berg ook wel opkomt) gaat doping je niet helpen. Dat helpt voornamelijk bij herstellen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Inderdaad, dat weet je niet. Wielrennen speelt ook, behalve in dat fietswereldje zelf, geen enkele rol van betekenis. En ja: Gay. Supergay zelfs: Te strakke broekjes en geschoren benen = heel, heel erg gay.
Hoe weet jij dat ik niet fit ben? Daarnaast: het gaat er niet om of ik het wel of niet kan, het gaat erom dat wielrennen gewoon de meest nichterige sport is die er bestaat. Dat het zwaar is, dat zal best. het zal ook best zwaar zijn om jezelf als homo door een ander in de reet te laten neuken, maar dat maakt het niet minder gay.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tenzij je gewoon fit bent (en je dus zonder doping die berg ook wel opkomt) gaat doping je niet helpen. Dat helpt voornamelijk bij herstellen.
Je snapt er gewoon geen kut van. Niks mooier dan bijv. een waaier etappe met om de haverklap ontsnappingenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:27 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Als ik mezelf vol doping stop kom ik die berg ook wel op hoor.
Daarnaast: wielrennen heroïsch noemenflikker toch op man, het is met afstand de aller saaiste sport ooit om te zien en de amateurs op straat moeten echt kapot. Daarnaast is de tour extreem gay
Nou, een mooie waaier etappe, wauw!!!! Ontsnappingen omfg!! Uren kijken naar skinny nichtjes op fietsen maar HET IS ZO EPISCH EN ZWAAR EN HEROÏSCH!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Je snapt er gewoon geen kut van. Niks mooier dan bijv. een waaier etappe met om de haverklap ontsnappingen
Jij ziet alleen maar mensen trappen om zo snel mogelijk over de streep te komen. Als je niet snapt dat er veel meer achter zit ga ik er niet eens verder moeite in steken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:22 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou, een mooie waaier etappe, wauw!!!! Ontsnappingen omfg!! Uren kijken naar skinny nichtjes op fietsen maar HET IS ZO EPISCH EN ZWAAR EN HEROÏSCH!
Oh nee, het is gewoon gay en saai
Oh ik zie best dat er meer achter zit, hoor, maar ik vind het nog steeds, met afstand, de allergayste sport op aarde. Dat jij dat niet kan snappen is best logisch want je bent kennelijk een liefhebber van de de fietsflikkers en je hebt dus per definitie al een plaat voor je hoofd en een gebrek aan smaak.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij ziet alleen maar mensen trappen om zo snel mogelijk over de streep te komen. Als je niet snapt dat er veel meer achter zit ga ik er niet eens verder moeite in steken.
Dat mag jij vinden we leven immers in een vrij land. Dat je vervolgens op een paar aannames sneue conclusies trekt om stoer te doen op een anoniem internetforum zegt genoeg over je persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:27 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Oh ik zie best dat er meer achter zit, hoor, maar ik vind het nog steeds, met afstand, de allergayste sport op aarde. Dat jij dat niet kan snappen is best logisch want je bent kennelijk een liefhebber van de de fietsflikkers en je hebt dus per definitie al een plaat voor je hoofd en een gebrek aan smaak.
Ja, het gaat me inderdaad helemaal om het "stoer zijn" op een internetforum. Die conclusie zegt genoeg over je (gebrek aan) intellect.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden we leven immers in een vrij land. Dat je vervolgens op een paar aannames sneue conclusies trekt om stoer te doen op een anoniem internetforum zegt genoeg over je persoonlijkheid.
"Kijk mij mezelf eens profileren in de Klaagbaak"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:35 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja, het gaat me inderdaad helemaal om het "stoer zijn" op een internetforum. Die conclusie zegt genoeg over je (gebrek aan) intellect.
Maar ik kan het je ook niet kwalijk nemen, want ik denk dat de doping gewoon naar je hoofd is gestegen. Daarom vergeef ik je, knul.
Lol, ja, het gaat om 'profileren'.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef fathank het volgende:
[..]
"Kijk mij mezelf eens profileren in de Klaagbaak"
Het begint een beetje droevig te worden. Maakt niet uit hoor iedereen is jong geweest.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |