Ik heb toch wat tijd over, dus ik ga het verhaal aanvullen c.q aanpassen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Haha dank. Ik vind de luchtvaartmaatschappij Hobbel Air nog de beste vondst van allemaal haha. De wietteelt is volledig gelegaliseerd in Fokland en Nederland is de enige officiële handelspartner op dit gebied.
Ik hoop nu eigenlijk dat anderen de tekst aanvullen (en aanpassen), dus uh...ga je gang!
40 punten is wel enorm weinig voor het maken van je coach..quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:20 schreef Sejt het volgende:
Inschrijvingen zijn geopend!!
Download het inschrijfformulier hier: download link
Vul het zorgvuldig in.
Stuur het naar het volgende email adres zodra je klaar bent: fokalsclub@gmail.com
De deadline is zondagavond om 20.00u!
De OP is aangepast.
Je hoeft dan ook niet punten in alle categorien te stoppen. Zelfde methode als bij Fok als speler.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:31 schreef Super-B het volgende:
[..]
40 punten is wel enorm weinig voor het maken van je coach..
Toch is het erg weinig hahahaquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:37 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook niet punten in alle categorien te stoppen. Zelfde methode als bij Fok als speler.
Welke Word versie heb je?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:35 schreef Swaytje het volgende:
Het formulier werkt bij mij niet lekker, kan de helft van de vakjes niet invullen.. Ligt dit aan mij?
Mooi.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:39 schreef Swaytje het volgende:
[..]
2010
edit: nvm, opnieuw gedownload, nu werkt die wel
Aan het begin dacht ik om rond de 150 - 200 punten te verdelen in die categoriën, maar dat zou erg onoverzichtelijk worden en een te hoge drempel voor nieuwe deelnemers.quote:
Ik vind het wel duidelijk hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef Hermanna het volgende:
Ik snap niet echt waar je hoeveel punten in mag zetten. Kan je ook gewoon alles niet invullen en het gewoon random laten gebeuren? Ik wil toch eigenlijk alleen spelers kiezen.
Uiteraard mag dat, FM zal deze waardes dan zelf invullen. Ik weet alleen niet wat daar dan uit zal komen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef Hermanna het volgende:
Ik snap niet echt waar je hoeveel punten in mag zetten. Kan je ook gewoon alles niet invullen en het gewoon random laten gebeuren? Ik wil toch eigenlijk alleen spelers kiezen.
Dit is een voorbeeld van een inschrijving.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef Hermanna het volgende:
Jah dat ziet er anders uit dan bij open officequote:Op woensdag 9 juli 2014 13:51 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld van een inschrijving.
Binnen het blauwe heb ik 40 punten te verdelen volgens de comment.
[ afbeelding ]
En ja, je kan alles leeg laten. Dan vult FM het in voor je.
Echter, een stadion is geloof ik wel handig.
Dat snap ik - ik wist niet dat het er zo anders uit kon zien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:53 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Jah dat ziet er anders uit dan bij open office
[ afbeelding ]
Je rivaal of rivalen. Dat kan elke club in de wereld zijn, maar ook een fokker, als je zijn club al kent. De waarde bepaalt de graad van rivaliteit. 1 minst - 100 meestquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat kun je eigenlijk invullen bij Rival Clubs?
Dat wil ik wel.quote:
Is goed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat wil ik wel.
Laten we op het formulier gewoon schrijven: "Club superniger (100)" en "Club Sejt (100)"
Dan kan ik de clubnamen eraan hangen zodra onze clubs in de database aangemaakt zijn.
Hey welkom terug!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:04 schreef TheFastOne het volgende:
Net als met de eerste ronde met de spelers wil ik hier ook graag aan mee doen![]()
Miguel Goncalves was uiteraard het grootste succes van de eerste speelronde. International van Portugal en scoren op het WK toen dat nog bijzonder was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |