quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef Ciscus het volgende:
goed stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik kan die 2e wel gebruiken voor de beker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:26 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind die tweede wel goed eigenlijk
-O, die is al verdwenen-
Ja goeiequote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik kan die 2e wel gebruiken voor de beker.
Ziek verhaal Ciscus! Hovenier en ik zijn de maffia van Fokland? Of is de wietteelt reguleert in heel Europa? Ik Zie trouwens dat ik van dat geld een prima bedrijfje heb opgezet. Een mooie luchtvaartmaatschappij haha!:) Nice.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:42 schreef Sejt het volgende:
Wat test results van seizoen 1 voor de geļnteresseerden / volgers:
Fok! DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reputatie van de competitieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! media!!Heb je bij de clubs helemaal niks ingevuld qua stats? Want volgens mij is het niveautje al aardig als ik naar de reputatie van de competitie kijk:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De reputatie van de competitie heb ik zelf ingevuld. Iets hoger dan de Eredivisie en dat is op dit moment relatief hoog, omdat er nog geen goede spelers zijn toegevoegd aan de teams.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:36 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Heb je bij de clubs helemaal niks ingevuld qua stats? Want volgens mij is het niveautje al aardig als ik naar de reputatie van de competitie kijk:P
Voor de clubs stel ik een reputatie in die vergelijkbaar is met Ajax.I love my mispoken words.![]()
Haha dank. Ik vind de luchtvaartmaatschappij Hobbel Air nog de beste vondst van allemaal haha. De wietteelt is volledig gelegaliseerd in Fokland en Nederland is de enige officiėle handelspartner op dit gebied.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:04 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ziek verhaal Ciscus! Hovenier en ik zijn de maffia van Fokland? Of is de wietteelt reguleert in heel Europa? Ik Zie trouwens dat ik van dat geld een prima bedrijfje heb opgezet. Een mooie luchtvaartmaatschappij haha!:) Nice.
1 klein foutje: het hoogste punt was 120 meter, maar er is ook een plateau van 150 meter hoog.
Verder vind ik dat mensen die hun naam missen vooral zelf nog wat kleinigheidjes toe mogen voegen, waarom zij belangrijk zijn geweest voor Fokland!
Misschien ook leuk om de succesvolle teams straks toe te voegen aan de wiki. Dus als een team vaak kampioen wordt, europees wat presteert etc. Maar dat is voor latere zorg,
Ik hoop nu eigenlijk dat anderen de tekst aanvullen (en aanpassen), dus uh...ga je gang!![]()
Ik ben op zoek naar een grafische artiest, die club logo's kan aanmaken voor de deelnemers.
Het is op zich niet veel werk per club, maar ik zou het werk graag uitbesteden naar een ander, aangezien het proces daardoor zal versnellen.
Nadat een deelnemer zijn club logo uitgezocht heeft, zullen er 2 bestanden aangemaakt moeten worden. Eén met de maximale grootte 200x200 en de ander met maximale grootte 18x18.
Beide met transparante achtergrond.I love my mispoken words.![]()
Mooi verhaal Ciscus.
Bij de flora en fauna miste ik alleen de (Fok)hont.
Of heb ik er overheen gelezen?![]()
Ondertussen is er erg goede progressie in de database en de opzet. Na veel brainstorms met Hobbel_Rob, PierreTT, Super-B en Ciscus lijkt het erop dat we later vandaag al de inschrijvingen gaan openen!
De OP is aangepast met een aantal nieuwe regels en meer informatie!I love my mispoken words.![]()
Wat betreft de ¤ 100.000.000 en www.transfermarkt.co.uk. Dit is Euro's tegenover waardes in Ponden. Hoe word dit gesteld?(vervelend om alles om te moeten rekeken)
![]()
Ik heb het budget aangepast naar £ 100.000.000 puur voor de inschrijving. In de editor en FM gebeurt alles in ¤.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:03 schreef ambiance het volgende:
Wat betreft de ¤ 100.000.000 en www.transfermarkt.co.uk. Dit is Euro's tegenover waardes in Ponden. Hoe word dit gesteld?(vervelend om alles om te moeten rekeken)
I love my mispoken words.![]()
Worden de transferprijzen van speler vanaf die site gehaald voor het spel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:03 schreef ambiance het volgende:
![]()
Ja, je moet spelers kiezen volgens de waardes op http://www.transfermarkt.(...)pieler/marktwertetop.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:11 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Worden de transferprijzen van speler vanaf die site gehaald voor het spel?
Staat allemaal in het inschrijvingsformulier dat straks gepubliceerd wordt.
Jammer dat je dan talenten hebt die dit seizoen doorgebroken zijn en dus veel meer waard zijn dan in FM2014, aan het begin van het seizoen. Dat kan bij sommige spelers miljoenen schelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja, je moet spelers kiezen volgens de waardes op http://www.transfermarkt.(...)pieler/marktwertetop.
Staat allemaal in het inschrijvingsformulier dat straks gepubliceerd wordt.![]()
Kan je dan trouwens ook niet beter wachten tot na het WK. Want het gaat nog wel schommelen schat ik zo.![]()
Dit is de beste website naar mijn weten. En waardes uit FM (laatste update) kunnen we niet gebruiken, aangezien we er niet uit van kunnen gaan dat iedereen FM heeft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:14 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Jammer dat je dan talenten hebt die dit seizoen doorgebroken zijn en dus veel meer waard zijn dan in FM2014, aan het begin van het seizoen. Dat kan bij sommige spelers miljoenen schelenOp dit moment denken we aan een inschrijvingsperiode van vandaag t/m zondagavond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:14 schreef HamburgerHenk het volgende:
Kan je dan trouwens ook niet beter wachten tot na het WK. Want het gaat nog wel schommelen schat ik zo.
Maar het spelerssalaris haal je dan weer wel uit FM?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:29 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit is de beste website naar mijn weten. En waardes uit FM (laatste update) kunnen we niet gebruiken, aangezien we er niet uit van kunnen gaan dat iedereen FM heeft.
[..]
Op dit moment denken we aan een inschrijvingsperiode van vandaag t/m zondagavond.![]()
Dat wordt meegenomen naar je club, inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Maar het spelerssalaris haal je dan weer wel uit FM?
Ik zie niet echt mogelijkheid om de salarissen duidelijk(er) te maken voor deelnemers. Men kan natuurlijk een verzoek indienen om te vragen wat een speler heeft als salaris.
Het salaris heeft daarentegen alleen impact op je financiėn. Het wordt niet gebruikt tijdens het inschrijvingsproces.I love my mispoken words.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: