abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142035732
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, kijk. De lijst is toch nog langer en de stelling blijft houdbaar.
Nee, want ik ben geen "niburuist". De zaken die ik noemde zijn ofwel fysisch onmogelijk (JFK, 9/11, maanlandingen) ofwel klopt het verhaal niet met de feiten (Sandy Hook, Boston Bombings).

quote:
Zijn er bepaalde sites die volgens jou wél de waarheid verkondigen?
Niemand kent "de" waarheid.
Het beste wat je kan doen is zoveel mogelijk waarheidsvinding doen, dat betekent dus juist veel verschillende bronnen tegen elkaar afwegen, juist per sé niet uitgaan van 1 site/boek/dominee die "de waarheid" verkondigt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142035739
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:09 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, of de maanlanding. O-)

Helaas heeft El_Matador zich eenzijdig teruggetrokken uit een topic waarin hij aankondigde voor eens en voor altijd te gaan bewijzen dat de maanlanding niet heeft plaatsgehad.
Oh, dat komt heus nog wel, maar dat ga ik niet met een stel randmongolen delen, dat snap je. :)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 8 juli 2014 @ 08:13:28 #103
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_142035751
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh, dat komt heus nog wel, maar dat ga ik niet met een stel randmongolen delen, dat snap je. :)
Voordat je ook in dit topic iedereen de huid vol scheldt... met wie ga je dat dan wel delen?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_142035757
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:13 schreef Molurus het volgende:

[..]

Voordat je ook in dit topic iedereen de huid vol scheldt... met wie ga je dat dan wel delen?
Dat zie ik nog wel.

pi_142035762
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, want ik ben geen "niburuist". De zaken die ik noemde zijn ofwel fysisch onmogelijk (JFK, 9/11, maanlandingen) ofwel klopt het verhaal niet met de feiten (Sandy Hook, Boston Bombings).
Ik denk niet dat het zin heeft om daarover te gaan discussiëren. Jij gelooft dat en ik niet en het gaat me niet lukken om je van iets anders te overtuigen. Ik vind dit soort zaken interessant om te zien. Meer niet.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:15:00 #106
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_142035764
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zie ik nog wel.
Nou... laat het even weten. Ze wachten allemaal in spanning daarop. :P
pi_142035766
quote:

[..]

Waarom niet?
pi_142035784
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zin heeft om daarover te gaan discussiëren. Jij gelooft dat en ik niet en het gaat me niet lukken om je van iets anders te overtuigen. Ik vind dit soort zaken interessant om te zien. Meer niet.
Nee, zoals zovaak leg je anderen woorden in de mond, alleen om je eigen stelling kracht bij te zetten.

Je bent zelf ook aardig religieus in je antitheisme trouwens. Het is je al door velen verteld, maar toch blijf je eraan vasthouden.

Fysische wetten gelden, ook als een dominee zegt dat de Aarde plat is of een of andere media die iets beweert en het wordt massaal voor waar aangenomen.

Nooit twijfelen is juist een teken van geloof/religie. Er moet een vast verhaal zijn anders raken mensen in de war.

pi_142035787
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom niet?
Irrelevant voor dit topic.

pi_142035792
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, zoals zovaak leg je anderen woorden in de mond, alleen om je eigen stelling kracht bij te zetten.

Je bent zelf ook aardig religieus in je antitheisme trouwens. Het is je al door velen verteld, maar toch blijf je eraan vasthouden.

Fysische wetten gelden, ook als een dominee zegt dat de Aarde plat is of een of andere media die iets beweert en het wordt massaal voor waar aangenomen.

Nooit twijfelen is juist een teken van geloof/religie. Er moet een vast verhaal zijn anders raken mensen in de war.
Drie keer gelezen, maar ik mis je punt.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:19:22 #111
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_142035794
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Irrelevant voor dit topic.
Het lijkt mij eerlijk gezegd volledig on topic.
pi_142035795
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:15 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nou... laat het even weten. Ze wachten allemaal in spanning daarop. :P
Welnee, deden ze dat, zouden ze luisteren. Maar nee, een stel kanslozen die letterlijk zeggen "ik weet er geen fuck van" die eventjes vanaf de zolderkamer mijn punten "debunken". Kansloos.

dinsdag 8 juli 2014 @ 08:23:16 #113
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_142035830
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welnee, deden ze dat, zouden ze luisteren. Maar nee, een stel kanslozen die letterlijk zeggen "ik weet er geen fuck van" die eventjes vanaf de zolderkamer mijn punten "debunken". Kansloos.
Ehm... zover je met argumenten kwam, dat was niet vaak, werd er wel degelijk inhoudelijk op gereageerd. Zo is er na je vertrek nog in detail geanalyseerd hoe het nou precies zit met die foto's en wat je daar wel of niet uit kunt afleiden.

Dat dat niet leidt tot de conclusie die jij wilt trekken... sja... maakt dat hen "kansloos"?

Het feit dat jij vooral degene was die daar aan het schelden was en jij degene was die zich heeft teruggetrokken uit dat topic zegt voor mij genoeg.
pi_142035854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:23 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ehm... zover je met argumenten kwam, dat was niet vaak, werd er wel degelijk inhoudelijk op gereageerd. Zo is er na je vertrek nog in detail geanalyseerd hoe het nou precies zit met die foto's en wat je daar wel of niet uit kunt afleiden.

Dat dat niet leidt tot de conclusie die jij wilt trekken... sja... maakt dat hen "kansloos"?

Het feit dat jij vooral degene was die daar aan het schelden was en jij degene was die zich heeft teruggetrokken uit dat topic zegt voor mij genoeg.
:D

Ik was "aan het schelden"? Flikker toch op man, ben jij dominee ofzo?

Kansloos inderdaad. Lui die van niks weten en wel een mening hebben. Prima, maar daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen.

Die Aarde klopt van geen kanten, maar dat maakt jou niet uit. Jij gelooft dat we op de maan zijn geweest. :)

pi_142035879
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik was "aan het schelden"? Flikker toch op man, ben jij dominee ofzo?

Kansloos inderdaad. Lui die van niks weten en wel een mening hebben. Prima, maar daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen.

Die Aarde klopt van geen kanten, maar dat maakt jou niet uit. Jij gelooft dat we op de maan zijn geweest. :)
Hé, vanwaar die agressie?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:28:16 #116
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_142035884
quote:

[..]

Ik was "aan het schelden"?
Correct. Wil je misschien enkele tientallen quotes?

quote:

Kansloos inderdaad. Lui die van niks weten en wel een mening hebben.
De mensen daar waren tenminste aan het rekenen aan optica. Veel verder dan 'het kan niet' kwam jij zelf niet. Als je echt ergens verstand van hebt dan wist je dat goed te verbergen.

quote:

Prima, maar daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen.

Stampvoeten en roepen 'het kan niet' overtuig je niemand mee. Heb je dat zelf niet door?
pi_142035903
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:28 schreef Molurus het volgende:

[..]

Correct. Wil je misschien enkele tientallen quotes?

[..]

De mensen daar waren tenminste aan het rekenen aan optica. Veel verder dan 'het kan niet' kwam jij zelf niet. Als je echt ergens verstand van hebt dan wist je dat goed te verbergen.

[..]

Stampvoeten en roepen 'het kan niet' overtuig je niemand mee. Heb je dat zelf niet door?
Gozer, zelfs op mijn teaser werd niet inhoudelijk ingegaan. Een of andere uitvlucht met een berekening die alleen op 1 foto wordt toegepast en niet op de honderden andere foto's uit dezelfde serie. Ik heb duidelijk gemaakt dat dat dus geen tegenbewijs is, maar dat wilde er niet in.

Sja, zoals gezegd, kanslozen ga ik mijn tijd niet aan verdoen. :)

dinsdag 8 juli 2014 @ 08:32:29 #118
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_142035928
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gozer, zelfs op mijn teaser werd niet inhoudelijk ingegaan.
Jouw teaser bevatte dan ook geen enkele berekening. Wat wil je dan?

Maar om je tegemoet te komen is er door de andere deelnemers wel degelijk gerekend aan je claims. Maar blijf vooral doen alsof dat niet is gebeurd. ;)

quote:
19s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:30 schreef El_Matador het volgende:

Sja, zoals gezegd, kanslozen ga ik mijn tijd niet aan verdoen. :)
En met je tegenstanders kansloos noemen overtuig je ook niemand.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:33:20 #119
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_142035935
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zoals gezegd.. "gelovigen die niet willen weten dat ze gelovig zijn". Die kunnen daar erg agressief van worden als je ze daar toch op wijst. Ik heb dit vaak meegemaakt, ook met mensen die geloven in Ufo's en Zero Point Energy enzo.
pi_142035945
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:32 schreef Molurus het volgende:

[..]

Jouw teaser bevatte dan ook geen enkele berekening. Wat wil je dan?
Dan heb je hem ook echt gezien. :') _O-

quote:
Maar om je tegemoet te komen is er door de andere deelnemers wel degelijk gerekend aan je claims. Maar blijf vooral doen alsof dat niet is gebeurd. ;)
Neuh, er werd wat geroepen, 1 linkje gepost en gelijk valt de hele hyenabende eroverheen. Zoals gezegd; kansloos.

quote:
En met je tegenstanders kansloos noemen overtuig je ook niemand.
Wel als ze kansloos zijn. :)

Gelovers laten zich niet overtuigen, precies de idee van dit topic. Jigzoz vergeet alleen een heel belangrijke groep; zij die de "officiele verhalen" geloven.

pi_142035962
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:33 schreef Molurus het volgende:

[..]

Zoals gezegd.. "gelovigen die niet willen weten dat ze gelovig zijn". Die kunnen daar erg agressief van worden als je ze daar toch op wijst. Ik heb dit vaak meegemaakt, ook met mensen die geloven in Ufo's en Zero Point Energy enzo.
Nou, da's toch maf?

Hoewel... Ik heb ook wel christenen en moslims keihard zien flippen vanwege iets als evolutie.
pi_142035978
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Agressie?? :?

pi_142035982
quote:

[..]

En randmongolen zijn de critici neem ik aan? 8)7
pi_142035990
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Agressie?? :?
Ja. Er wordt je hier volgens mij van alle kanten dat je maar moet geloven wat je wil, maar je gaat toch tekeer alsof er net gedreigd is om je huis plat te branden.
pi_142036001
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:37 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

En randmongolen zijn de critici neem ik aan? 8)7
Nee, randmongolen zijn mensen die geen reet van het onderwerp weten maar wel alvast ervanuitgaan dat iemand die wel iets meer moeite doet, onzin zou lullen.

Gelovigen hebben daar ook een handje van, zie het voorbeeld van evolutie. De media, het Wetboek, "zogenaamde experts", het zijn de dominees van de 21e eeuw die op ziekelijke wijze aanbeden en geloofd worden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')