Nee, want ik ben geen "niburuist". De zaken die ik noemde zijn ofwel fysisch onmogelijk (JFK, 9/11, maanlandingen) ofwel klopt het verhaal niet met de feiten (Sandy Hook, Boston Bombings).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, kijk. De lijst is toch nog langer en de stelling blijft houdbaar.
Niemand kent "de" waarheid.quote:Zijn er bepaalde sites die volgens jou wél de waarheid verkondigen?
Oh, dat komt heus nog wel, maar dat ga ik niet met een stel randmongolen delen, dat snap je.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, of de maanlanding.![]()
Helaas heeft El_Matador zich eenzijdig teruggetrokken uit een topic waarin hij aankondigde voor eens en voor altijd te gaan bewijzen dat de maanlanding niet heeft plaatsgehad.
Voordat je ook in dit topic iedereen de huid vol scheldt... met wie ga je dat dan wel delen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, dat komt heus nog wel, maar dat ga ik niet met een stel randmongolen delen, dat snap je.
Dat zie ik nog wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voordat je ook in dit topic iedereen de huid vol scheldt... met wie ga je dat dan wel delen?
Ik denk niet dat het zin heeft om daarover te gaan discussiëren. Jij gelooft dat en ik niet en het gaat me niet lukken om je van iets anders te overtuigen. Ik vind dit soort zaken interessant om te zien. Meer niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen "niburuist". De zaken die ik noemde zijn ofwel fysisch onmogelijk (JFK, 9/11, maanlandingen) ofwel klopt het verhaal niet met de feiten (Sandy Hook, Boston Bombings).
Nou... laat het even weten. Ze wachten allemaal in spanning daarop.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, dat komt heus nog wel, maar dat ga ik niet met een stel randmongolen delen, dat snap je.
Nee, zoals zovaak leg je anderen woorden in de mond, alleen om je eigen stelling kracht bij te zetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zin heeft om daarover te gaan discussiëren. Jij gelooft dat en ik niet en het gaat me niet lukken om je van iets anders te overtuigen. Ik vind dit soort zaken interessant om te zien. Meer niet.
Irrelevant voor dit topic.quote:
Drie keer gelezen, maar ik mis je punt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, zoals zovaak leg je anderen woorden in de mond, alleen om je eigen stelling kracht bij te zetten.
Je bent zelf ook aardig religieus in je antitheisme trouwens. Het is je al door velen verteld, maar toch blijf je eraan vasthouden.
Fysische wetten gelden, ook als een dominee zegt dat de Aarde plat is of een of andere media die iets beweert en het wordt massaal voor waar aangenomen.
Nooit twijfelen is juist een teken van geloof/religie. Er moet een vast verhaal zijn anders raken mensen in de war.
Welnee, deden ze dat, zouden ze luisteren. Maar nee, een stel kanslozen die letterlijk zeggen "ik weet er geen fuck van" die eventjes vanaf de zolderkamer mijn punten "debunken". Kansloos.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou... laat het even weten. Ze wachten allemaal in spanning daarop.
Ehm... zover je met argumenten kwam, dat was niet vaak, werd er wel degelijk inhoudelijk op gereageerd. Zo is er na je vertrek nog in detail geanalyseerd hoe het nou precies zit met die foto's en wat je daar wel of niet uit kunt afleiden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welnee, deden ze dat, zouden ze luisteren. Maar nee, een stel kanslozen die letterlijk zeggen "ik weet er geen fuck van" die eventjes vanaf de zolderkamer mijn punten "debunken". Kansloos.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ehm... zover je met argumenten kwam, dat was niet vaak, werd er wel degelijk inhoudelijk op gereageerd. Zo is er na je vertrek nog in detail geanalyseerd hoe het nou precies zit met die foto's en wat je daar wel of niet uit kunt afleiden.
Dat dat niet leidt tot de conclusie die jij wilt trekken... sja... maakt dat hen "kansloos"?
Het feit dat jij vooral degene was die daar aan het schelden was en jij degene was die zich heeft teruggetrokken uit dat topic zegt voor mij genoeg.
Hé, vanwaar die agressie?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was "aan het schelden"? Flikker toch op man, ben jij dominee ofzo?
Kansloos inderdaad. Lui die van niks weten en wel een mening hebben. Prima, maar daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen.
Die Aarde klopt van geen kanten, maar dat maakt jou niet uit. Jij gelooft dat we op de maan zijn geweest.
Correct. Wil je misschien enkele tientallen quotes?quote:
De mensen daar waren tenminste aan het rekenen aan optica. Veel verder dan 'het kan niet' kwam jij zelf niet. Als je echt ergens verstand van hebt dan wist je dat goed te verbergen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:25 schreef El_Matador het volgende:
Kansloos inderdaad. Lui die van niks weten en wel een mening hebben.
Stampvoeten en roepen 'het kan niet' overtuig je niemand mee. Heb je dat zelf niet door?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:25 schreef El_Matador het volgende:
Prima, maar daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen.
Die Aarde klopt van geen kanten, maar dat maakt jou niet uit. Jij gelooft dat we op de maan zijn geweest.
Gozer, zelfs op mijn teaser werd niet inhoudelijk ingegaan. Een of andere uitvlucht met een berekening die alleen op 1 foto wordt toegepast en niet op de honderden andere foto's uit dezelfde serie. Ik heb duidelijk gemaakt dat dat dus geen tegenbewijs is, maar dat wilde er niet in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Correct. Wil je misschien enkele tientallen quotes?
[..]
De mensen daar waren tenminste aan het rekenen aan optica. Veel verder dan 'het kan niet' kwam jij zelf niet. Als je echt ergens verstand van hebt dan wist je dat goed te verbergen.
[..]
Stampvoeten en roepen 'het kan niet' overtuig je niemand mee. Heb je dat zelf niet door?
Jouw teaser bevatte dan ook geen enkele berekening. Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gozer, zelfs op mijn teaser werd niet inhoudelijk ingegaan.
En met je tegenstanders kansloos noemen overtuig je ook niemand.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:30 schreef El_Matador het volgende:
Sja, zoals gezegd, kanslozen ga ik mijn tijd niet aan verdoen.
Zoals gezegd.. "gelovigen die niet willen weten dat ze gelovig zijn". Die kunnen daar erg agressief van worden als je ze daar toch op wijst. Ik heb dit vaak meegemaakt, ook met mensen die geloven in Ufo's en Zero Point Energy enzo.quote:
Dan heb je hem ook echt gezien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jouw teaser bevatte dan ook geen enkele berekening. Wat wil je dan?
Neuh, er werd wat geroepen, 1 linkje gepost en gelijk valt de hele hyenabende eroverheen. Zoals gezegd; kansloos.quote:Maar om je tegemoet te komen is er door de andere deelnemers wel degelijk gerekend aan je claims. Maar blijf vooral doen alsof dat niet is gebeurd.![]()
Wel als ze kansloos zijn.quote:En met je tegenstanders kansloos noemen overtuig je ook niemand.
Nou, da's toch maf?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoals gezegd.. "gelovigen die niet willen weten dat ze gelovig zijn". Die kunnen daar erg agressief van worden als je ze daar toch op wijst. Ik heb dit vaak meegemaakt, ook met mensen die geloven in Ufo's en Zero Point Energy enzo.
Agressie??quote:
En randmongolen zijn de critici neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. Er wordt je hier volgens mij van alle kanten dat je maar moet geloven wat je wil, maar je gaat toch tekeer alsof er net gedreigd is om je huis plat te branden.quote:
Nee, randmongolen zijn mensen die geen reet van het onderwerp weten maar wel alvast ervanuitgaan dat iemand die wel iets meer moeite doet, onzin zou lullen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:37 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En randmongolen zijn de critici neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |