SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Nieuwe kandidaten die tegen elkaar met een verkiezing gaan strijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Henk (28)
• Sonny (33)
• Tim (24)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ik vind van niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:27 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik kijk er eigenlijk nooit naar,is het de moeiteAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Dan heb ik een leven, want ben geen elitequote:Op maandag 7 juli 2014 08:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
weer geen leven deze maand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zei het verkeerd, ik kan op de site en streams bekijken maar kan geen berichtjes meer plaatsen onder filmpjes en dergelijke.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat alles. Aan die chat mis je niets, maar je zegt dat je ook niet meer op de site kunt? Maar de streams zie je toch nog wel.Utopia!![]()
quote:Gefeliciteerd... ik moet nog 20 minutenquote:Op maandag 7 juli 2014 08:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Weer geen elite
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Gaat vanzelf weer over...gebeurd somsquote:Op maandag 7 juli 2014 08:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Al mijn stempels zijn weg
En ik heb 0 punten.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ik doe lot uit naam van alle niet elite mensenquote:Op maandag 7 juli 2014 08:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd... ik moet nog 20 minutenWeer geen elite
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je Elite bent krijg je een emailquote:Op maandag 7 juli 2014 08:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik heb 0 punten.![]()
Mooi!quote:Op maandag 7 juli 2014 08:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik doe lot uit naam van alle niet elite mensen![]()
![]()
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar![]()
ik heb pas 1x mail gehad .zie het bij mijn stempelsquote:Op maandag 7 juli 2014 08:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik dus ook nog niet, maar ik moet nog 18 minuten.
Heidi, je geeft me hoop.![]()
Dat. En het feit dat ze daar allemaal wel heel mediageil zijn. Pa als tv/radio-kok, zoonlief in een reallife en nu ook dochter.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die vader blind voor de werkelijkheid omtrent zijn dochter is.Kan ook betrekking hebben op de financiële (wan)toestand. Fadurrr lijkt me namelijk niet het type dat dat inziet dat zijn dochter naar de ratsmodee gaat, laat staan dat hij het in wil zien.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:30 schreef Haropro het volgende:
[..]
Was gisteren iemand die plaatste een stukje tekst die vader Muis op facebook gezet had. Iemand feliciteerde hem met de deelname van dochter Charlot aan Utopia en pa muis antwoordde: ja bedankt, het kan alleen maar beter worden het was al chaos.
Uit die zin kan je ook opmaken dat Lot aan het ontsporen was en dat Utopia dus als redmiddel aangegrepen is? Of denk ik te ver door?
[ Bericht 0% gewijzigd door Pearlbitch op 07-07-2014 08:58:29 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op maandag 7 juli 2014 08:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
![]()
![]()
en een kopstoot graag
Dank jequote:Op maandag 7 juli 2014 08:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
![]()
Utopia!![]()
Lot gaat echt niks doen vandaag :-)quote:Op maandag 7 juli 2014 08:28 schreef kaatje50 het volgende:
Ik verwacht nog wel een boze Ron vandaag. Hij wil , vanaf nu, 2 keer per dag oefenen, maar
alles moet nog opgeruimd worden. Ze komen vandaag laat uit bed. Dan met tegenzin opruimen,
dus schiet ook niet op. Dan wil ik wel eens zien of dat oefenen het ook echt gaat worden.![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 7 juli 2014 08:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik lijk in december wel of er nog eentje op MP staat
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Af en toe een beetje rellen daar is wel leukquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
huub als je mee leest.
mogen we deze maand spulletjes sturen als hint aan de bewoners.
ik zelf zou graag een zalfje sturen aan lotje voor de doorlig plekken.
kijk een staafmixer hebben ze al.
voor laura een vingerplant is ook een optie.
of voor vanessa een kookboek voor beginners dat soort dingen![]()
![]()
Oh, ja, heel af en toe lees ik wat, en als er dan Ruud soppers zitten dan geef ik even mijn vriendelijke meningquote:Op maandag 7 juli 2014 08:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Af en toe een beetje rellen daar is wel leukook zo met Lot of de Fles. Maar zit niet uren te lezen zoals hier
Ik vraag me af of Ivan wel alle 3 aan Lot geeft... Vanessa maakt nu ook wel kans op zijn 3 stemmen nu...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dat weet je nooit, de rest daar is niet zo standvastig dus verwacht ik het van Ivan automatisch ook niet meer.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:54 schreef snetje het volgende:
Ik vraag me af of Ivan wel alle 3 aan Lot geeft... Vanessa maakt nu ook wel kans op zijn 3 stemmen nu...Utopia!![]()
ik ookquote:Op maandag 7 juli 2014 08:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is 9 uur en Vanessa is wakker. Ze is wel als eerste deze keer... Maar verder loopt haar biologische klok niet helemaal goed ben ik bang.![]()
Mensen van de elite vergeet aub Ruud en Billy niet. Vorige keer dachten ze dat de elite stem door 1 foutje kwam, neuken in de BB, en niet door hun algehele gedrag.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar![]()
Het was geen schoonheidsslaapje wat ze heeft gehoudenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:00 schreef doodmoe het volgende:
Het is 9 uur en Vanessa is wakker. Ze is wel als eerste deze keer... Maar verder loopt haar biologische klok niet helemaal goed ben ik bang.![]()
Ik had wel een leven deze maand, geen elite
Ik zag laatst wat Utopia-beelden uit januari. Toen zag Vanes er toch een heel stuk beter uit dan nu!
Vanes aan de e-smoker, streams snel over naar slapende mensen.![]()
En engelenvleugeltjes voor Isaquote:Op maandag 7 juli 2014 08:50 schreef renevanlaaren het volgende:
huub als je mee leest.
mogen we deze maand spulletjes sturen als hint aan de bewoners.
ik zelf zou graag een zalfje sturen aan lotje voor de doorlig plekken.
kijk een staafmixer hebben ze al.
voor laura een vingerplant is ook een optie.
of voor vanessa een kookboek voor beginners dat soort dingen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Vond haar er in het begin al slecht uitzien voor haar leeftijd.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:03 schreef Marysha het volgende:
Ik zag laatst wat Utopia-beelden uit januari. Toen zag Vanes er toch een heel stuk beter uit dan nu!
Vanes aan de e-smoker, streams snel over naar slapende mensen.Utopia!![]()
Precies en dat is nog tien keer erger geworden de laatste weken.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:05 schreef Haropro het volgende:
[..]
Vond haar er in het begin al slecht uitzien voor haar leeftijd.![]()
Haar sigaretten zijn op las ik, ze moet wachten op Marleen.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:05 schreef schizolientje het volgende:
haar ochtendritueel, roken, slaat ze over?![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ze wil toch stoppen?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Haar sigaretten zijn op las ik, ze moet wachten op Marleen.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:08 schreef Marysha het volgende:
[..]
Ze zat aan de e-smoker daarnet, voordat de streams wisselden.![]()
Klopt dus pleaseee op ruud of bil lot gaat toch nergens heenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:01 schreef Alocanda het volgende:
Mensen van de elite vergeet aub Ruud en Billy niet. Vorige keer dachten ze dat de elite stem door 1 foutje kwam, neuken in de BB, en niet door hun algehele gedrag.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:04 schreef miertje36 het volgende:
goedemorgen allemaal, ik ben elite heb ruud gestemd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ruud en Bil ook niet hoor. Dat is wel gebleken.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:12 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Klopt dus pleaseee op ruud of bil lot gaat toch nergens heen![]()
Geen peuk?![]()
Die gaat het zwaar krijgen....
Ach, als ze deze maand een stem krijgen hebben ze wel weer een excuusquote:Op maandag 7 juli 2014 09:01 schreef Alocanda het volgende:
Mensen van de elite vergeet aub Ruud en Billy niet. Vorige keer dachten ze dat de elite stem door 1 foutje kwam, neuken in de BB, en niet door hun algehele gedrag.
Maar mijn favoriete elitenominatie:
Charlotte, geen uitleg nodig
Ruud, weer niet popi bij het publiek, terwijl hij toch zo leuk is
Vanessa, zodat ze het net rond zich voelt sluitenTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik zie Aike op de klok kijken, die denkt natuurlijk dat het 21.00 uur is ipv 9 uur in de ochtendZe draait zich nog eens even lekker om.
Geweldig...
Ruud en Billy ook niet hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 09:12 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Klopt dus pleaseee op ruud of bil lot gaat toch nergens heen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Als Ruud zijn plannen vanavond/vannacht gaat uitvoeren denken ze weer dat het daar door komt.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, als ze deze maand een stem krijgen hebben ze wel weer een excuus
Vanessa, zodat ze het net rond zich voelt sluitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze is toch gestopt als het goed is?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Haar sigaretten zijn op las ik, ze moet wachten op Marleen.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
of vanessa, die zei verleden maand dat ze het verschrikkelijk zou vinden een elite stem, plus gaat ze flippen en zal ze denken dat het door stelen komtquote:Op maandag 7 juli 2014 09:12 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Klopt dus pleaseee op ruud of bil lot gaat toch nergens heen![]()
![]()
Oh..net gefeliciteerd door Utopia met Elite...Ik bel mijn kennis die ook Elite is en heeft voor Vanessa gestemd , ik zal ook Vanessa doen.
Vanessa zal denk ik van Ivan stemmen kregen.
Ruud nu niet zo belangrijk meer is,Vanessa Lot of Laura..![]()
ik zie graag de stemmen voor lot vanessa en laura deze keer.
maar lot en vanessa ben ik al heel blij mee![]()
![]()
As vanas elite stem krijgt komt het volgens haar door de in haar ogen leugens van ivan.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, als ze deze maand een stem krijgen hebben ze wel weer een excuus
Vanessa, zodat ze het net rond zich voelt sluiten
De valse steel beschuldigingen![]()
![]()
Die lui vinden zichzelf zo geweldig hahaI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Laura hoeft nog niet eens. Zonder Lot is minder erg....quote:Op maandag 7 juli 2014 09:19 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zie graag de stemmen voor lot vanessa en laura deze keer.
maar lot en vanessa ben ik al heel blij mee
Ik zou voor Lot, Vanessa en Ruud/Billy gaan.
In elk geval alleen oudbewoners, dus één van hen gaat vertrekken![]()
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
quote:
Het is me wel vaker opgevallen dat mensen met smetvrees in veel gevallen zelf juist grote viespeuken zijn.
Waard en gasten en zulks.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik lees dat telkens hier. De diefstalbeschuldigingen, maar Ivan heeft geen enkele naam genoemdquote:Op maandag 7 juli 2014 09:21 schreef kaya39 het volgende:
[..]
As vanas elite stem krijgt komt het volgens haar door de in haar ogen leugens van ivan.
De valse steel beschuldigingen![]()
![]()
Die lui vinden zichzelf zo geweldig haha“Loop niet voor me, want ik volg niet.
dat is dus de nicotine die je kunt toevoegen en waarvan de rivm nog niet precies weet wat het doet. Het is 1 grote reclamestunt voor de e smoker!Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
ze zat ook eerst aan de verkeerde kant te lurken. hahahahahaJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
oh nou baal ik van mijn stem op ruud want dat was wel leuk geweest jaquote:Op maandag 7 juli 2014 09:18 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
of vanessa, die zei verleden maand dat ze het verschrikkelijk zou vinden een elite stem, plus gaat ze flippen en zal ze denken dat het door stelen komt![]()
Die heb echt geen smetvrees.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is me wel vaker opgevallen dat mensen met smetvrees in veel gevallen zelf juist grote viespeuken zijn.
Waard en gasten en zulks.
Dan was ze dag 2 al de poort uitgerend.
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
En dan blazen en trekken. Kan dat ding niet zo goed tegen (weet ik uit ervaring. Moest hem helemaal schoonmaken)quote:Op maandag 7 juli 2014 09:23 schreef schizolientje het volgende:
ze zat ook eerst aan de verkeerde kant te lurken. hahahahaha
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Nee. Maar volgens vanas wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik lees dat telkens hier. De diefstalbeschuldigingen, maar Ivan heeft geen enkele naam genoemd
Vandaar
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
ron gaat vertrekken dat staat eigenlijk al vastquote:Op maandag 7 juli 2014 09:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Laura hoeft nog niet eens. Zonder Lot is minder erg....
Ik zou voor Lot, Vanessa en Ruud/Billy gaan.
In elk geval alleen oudbewoners, dus één van hen gaat vertrekken![]()
![]()
Vanessa is niet eerlijk, wat ze heeft met Joey gedaan heeft ze nooit gezegd en ook Lot met Laura..niet van gezegd dus ik begrijp best dat Ivan ook geen namen wil geven..Het is TV..je kan een mens kapot maken!![]()
Waarom slapen ze ineens in de schuur?
Het worden al echt aparte groepjes in de loods. Dat "alles MOET samen" gedoe werkt inderdaad niet goed.🐱![]()
Snurken van Ron.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:26 schreef GekkePoes het volgende:
Het worden al echt aparte groepjes in de loods.Utopia!![]()
Gewoon de navulling rumsmaak an der geven.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:24 schreef Estherdv het volgende:
vannessa mist haat sigaretten, ze vind haar e-smoker vies
Leg ze hele dagen an dat ding te lurken ineens.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
In het centraal is het idee van Isa's smurfenhuisjes volledig afgebrand, maar ze krijgt nu toch haar zin.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:26 schreef GekkePoes het volgende:
Het worden al echt aparte groepjes in de loods.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ben helaas deze maand geen elite......ik wil geen leven![]()
Ik hoop dat de elite stemmen deze maand gaan naar Lot, Ruud en Vanessa![]()
![]()
quote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
helaas welquote:Op maandag 7 juli 2014 09:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ron gaat vertrekken dat staat eigenlijk al vast![]()
![]()
![]()
![]()
Isa heeft wel gelijk hoor, dat je een plekje nodig hebt voor privacy. Zelfs in een normaal huishouden met familieleden heeft iedereen een eigen kamer nodig om even zonder de rest iets te kunnen doenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In het centraal is het idee van Isa's smurfenhuisjes volledig afgebrand, maar ze krijgt nu toch haar zin.![]()
(maar toch dan moet je je niet voor zo een programma opgeven ofzo als je heel veel privacy nodig hebt)
🐱![]()
Ik denk dat de best is op Vanessa stemmen..een Utopia zonder Vanessa geen dictatuur meer en Lot en Laura hun mond gaan houden..
de kwaad Vanessa is.![]()
De koningin van de gulle lach is ook ontwaakt.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
![]()
Er word zo veel zeep op de vloer gegooid dat de zeep voor een plaklaagje zorgt waar vuil enzo extra snel aan vast gaat zitten🐱![]()
In BB hadden ze ook verschillende slaapkamers, waar je met je eigen roomies rustig kon slapen. Het verschil met hier, is dat in de loods alle ruimtes open zijn en je dus niet kunt afsluiten voor lawaai.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Isa heeft wel gelijk hoor, dat je een plekje nodig hebt voor privacy. Zelfs in een normaal huishouden met familieleden heeft iedereen een eigen kamer nodig om even zonder de rest iets te kunnen doen![]()
(maar toch dan moet je je niet voor zo een programma opgeven ofzo als je heel veel privacy nodig hebt)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
schoonmaakazijn van de action is ideaal, zit nog een lekker luchtje aan ookquote:Op maandag 7 juli 2014 09:31 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Er word zo veel zeep op de vloer gegooid dat de zeep voor een plaklaagje zorgt waar vuil enzo extra snel aan vast gaat zittenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Mijn dankbaarheid is groot!quote:Op maandag 7 juli 2014 08:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:34 schreef schizolientje het volgende:
[..]
schoonmaakazijn van de action is ideaal, zit nog een lekker luchtje aan ooken kost ook niet zo veel.
🐱![]()
Geen sponsor, dus dan is het extra moeilijk om over de Action te sprekenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:34 schreef schizolientje het volgende:
[..]
schoonmaakazijn van de action is ideaal, zit nog een lekker luchtje aan ook
SOONY![]()
Jammer dat we hem alleen nooit een rat zien vangen....
Ivan geeft drie stemmen op Lot heeft hij gezegdquote:Op maandag 7 juli 2014 09:19 schreef Paule33 het volgende:
Oh..net gefeliciteerd door Utopia met Elite...Ik bel mijn kennis die ook Elite is en heeft voor Vanessa gestemd , ik zal ook Vanessa doen.
Vanessa zal denk ik van Ivan stemmen kregen.
Ruud nu niet zo belangrijk meer is,Vanessa Lot of Laura..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De vorige keer maakte ik een stuk of 3 opmerkingen onder de filmpjes op de site, misschien helpt datquote:
🐱![]()
Zolang daar een Ruud rondloopt met zijn stront- en koeienzeik poten , is dat dweilen met de kraan open, nog maar niet te praten over zijn uitgewoonde trol die met haar zure sloot alle meubels poleertquote:Op maandag 7 juli 2014 09:34 schreef schizolientje het volgende:
[..]
schoonmaakazijn van de action is ideaal, zit nog een lekker luchtje aan ook
O, en dan gaat er naast zitten roken ha ha haquote:Op maandag 7 juli 2014 09:24 schreef Estherdv het volgende:
vannessa mist haat sigaretten, ze vind haar e-smoker viesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:37 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat we hem alleen nooit een rat zien vangen....UtopiKat
SOONY![]()
De bewoners roken heel erg raar met die e-sigaret, ze lurken er aan en blazen het meteen weer uit. (en krijg je bijna niets binnen) Maar zo zijn ze wel erg snel van de nicotine verslaving af
🐱![]()
gelukkig eet Vanessa al haar lichamelijke afval op zoals je zojuist kon zienquote:Op maandag 7 juli 2014 09:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zolang daar een Ruud rondloopt met zijn stront- en koeienzeik poten , is dat dweilen met de kraan open, nog maar niet te praten over zijn uitgewoonde trol die met haar zure sloot alle meubels poleertJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Hij zal ook Vanessa stemmen..advies van visitorsquote:Op maandag 7 juli 2014 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ivan geeft drie stemmen op Lot heeft hij gezegd![]()
Waarschijnlijk vinden ze het goor, maar gaat het om de handelingquote:Op maandag 7 juli 2014 09:39 schreef GekkePoes het volgende:
De bewoners roken heel erg raar met die e-sigaret, ze lurken er aan en blazen het meteen weer uit. (en krijg je bijna niets binnen) Maar zo zijn ze wel erg snel van de nicotine verslaving af
SOONY![]()
net als in het echte leven, ik ben een stopper maar heb er totaal geen problemen mee als mensen roken in mijn omgeving, ook niet in mijn huisquote:Op maandag 7 juli 2014 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, en dan gaat er naast zitten roken ha ha haJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
en slaapkamer, woonkamer.quote:
Ze zullen maar spontaan van iedereen wat familie op bezoek krijgen. En dan is het zo een teringzooi
🐱![]()
Bij mij mogen mensen alleen niet bij mij in huis roken, verder maakt het me echt niets uit .quote:Op maandag 7 juli 2014 09:41 schreef schizolientje het volgende:
[..]
net als in het echte leven, ik ben een stopper maar heb er totaal geen problemen mee als mensen roken in mijn omgeving, ook niet in mijn huis🐱![]()
ik had ooit ook zo n ding maar je gaat een soort stiekem roken, je hand er omheen, ook al omdat je je voor lul voelt staan met zo n ding. Maar het is wel afdoende om je trek te stillenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden ze het goor, maar gaat het om de handelingJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Is het geil om met je pronte punttietjes zonder BH te lopen? Ik zie Collie ook á lá Bill huppelen?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Echt hequote:Op maandag 7 juli 2014 09:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
en slaapkamer, woonkamer.
Ze zullen maar spontaan van iedereen wat familie op bezoek krijgen. En dan is het zo een teringzooi![]()
![]()
Over die boekhoudfraude horen we nu niets meer
En alles ff goed strak naar beneden trekken ookquote:Op maandag 7 juli 2014 09:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Is het geil om met je pronte punttietjes zonder BH te lopen? Ik zie Collie ook á lá Bill huppelen?![]()
![]()
ik hoop dat ivan vandaag aan ron vertelt dat hij 3 stemmen geeft aan Lot en Ron dat dan ook doet
maar ben bang dat ron daar te schijterig voor is![]()
Rienk is zijn spreuk van de dag aan het zoeken in de bijbel, daar heeft nij nu tijd voor omdat Nic ergens anders slaapt. Zij verwaarloost de zonnegroet en hij de bijbel. Zie je dat relaties niet goed zijn. Ik zie trouwens ook niemand meer sporten/lopen/hardlopen in de ochtend, ook al een tijd nietJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Is het geil om met je pronte punttietjes zonder BH te lopen? Ik zie Collie ook á lá Bill huppelen?![]()
Gisteren zag ik het ook al, dan zijn die tepels hard en is BiColly weer een jaagsterquote:Op maandag 7 juli 2014 09:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Is het geil om met je pronte punttietjes zonder BH te lopen? Ik zie Collie ook á lá Bill huppelen?
SOONY![]()
je zou toch denken dat ze onderhand uitgeslapen zijn vanaf gister 8 uur ofzo, maar nee sommige liggen nog op bed niet normaal![]()
Logisch toch.. De bewoners Marije hebben heeft zich het weekend de blaren gelopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:46 schreef schizolientje het volgende:
Rienk is zijn spreuk van de dag aan het zoeken in de bijbel, daar heeft nij nu tijd voor omdat Nic ergens anders slaapt. Zij verwaarloost de zonnegroet en hij de bijbel. Zie je dat relaties niet goed zijn. Ik zie trouwens ook niemand meer sporten/lopen/hardlopen in de ochtend, ook al een tijd niet![]()
2 kisten appels, dan kun je toch ook heerlijk appelmoes maken?Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Na weken niks doen , hakt 24 uur doorhalen er blijkbaar flink inquote:Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef miertje36 het volgende:
je zou toch denken dat ze onderhand uitgeslapen zijn vanaf gister 8 uur ofzo, maar nee sommige liggen nog op bed niet normaal![]()
Er wordt gebiecht bij moeder overste wat er nog gegeten is gisterenavondJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Nee ze zit te lurken aan zo'n E-sigaret, die legt ze bij elke haal terug bij het sigarettendoosje...quote:Op maandag 7 juli 2014 09:50 schreef renevanlaaren het volgende:
zag ik vanessaa nu net een peuk uit maken![]()
dank jequote:Op maandag 7 juli 2014 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee ze zit te lurken aan zo'n E-sigaret, die legt ze bij elke haal terug bij het sigarettendoosje...![]()
![]()
vanessa of lot natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
Ben deze maand ook Elite, eens ff goed bedenken wie ik de stem geef
![]()
![]()
Goedemorgen
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Het erge is, dat ze hun eigen lichaam als steriel beschouwen, en niet snappen dat mensen het toch vies vinden als die dan met hun handen aan andermans eten komen, of met de vingers iets uit een pan proeven.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waard en gasten en zulks.🐱![]()
Ik heb voor Sonny gekozenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:56 schreef Esmee1512 het volgende:
Ik hoop toch op Sonny of Tim als nieuwe inwoner...![]()
![]()
Nog maar een weekje hoor Ron..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja en Lot duikt er bovenop en we hebben een nieuw setje in de loods. Ik gun dat Lot niet. heb liever eentje die het met Marije aan gaat leggenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:56 schreef Esmee1512 het volgende:
Ik denk dat deze allebei wel wat vrouwen van slag kunnen brengen daar....![]()
![]()
Ik ook, ook al is het een bgabje.quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Je hebt 1 stem toch ?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja dat zijn mijn voorkeuren ook, ik denk dat ik 2 voor Lot en 1 voor Nes doe
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Gaat Vanessa even bepalen dat die andere twee wakker moeten worden?
edit: ze fluisterde naar Nicoline🐱![]()
Ik ook, maar dat was per ongelukquote:
Geen elite, maar gezien het feit hoe weinig ik de streams aanslinger, is dat ook niet zo raar!
Ik had sowieso voor Lot of Vanessa of Ruud gekozen.
Vanessa omdat het gewoon een irritant wijf is.
Lot, idem dito.
Ruud, omdat het een irritante gast is.
Billy laat zich vooral meeslepen door Ruud, en haar roze bril.
Laura draait ook wel bij als Lot er niet is.
En als Vanessa weg is, draait iedereen bij.![]()
Een wat??quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Je klikt twee keer bij de nieuwen om het filmpje te bekijken, en dan zie je ineens staan [ dank u voor het stemmen]quote:
🐱![]()
Wat zei ze, had het geluid uitquote:Op maandag 7 juli 2014 10:01 schreef GekkePoes het volgende:
Gaat Vanessa even bepalen dat die andere twee wakker moeten worden?
edit: ze fluisterde naar Nicoline![]()
Exact zo ging het. ik wilde zijn filmpje bekijken en had het verkeerde veld aangekliktquote:Op maandag 7 juli 2014 10:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je klikt twee keer bij de nieuwen om het filmpje te bekijken, en dan zie je ineens staan [ dank u voor het stemmen]
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
geen idee, ik had zelfs soundboost aan naar 400% en hoorde nog niets.![]()
![]()
mag ik u dankenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja zag het ook helaas..... maar ik heb 'm wijs gebruikt m'n stem![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
g'morgen.
en weer ben ik elite.
knap toch met mijn gratis streams.
maar op wie moet ik stemmen?
en wat me opvalt is dat je moet stemmen wie je eruit wilt hebben en dat het zit onder de link:
"stem hier op je favoriet
zie onderaan. lekker verwarrend dus.
Beste Elite!
Met gepaste trots kunnen wij meedelen dat jij tot de top 1000 van alle Utopianen behoort. Jij bent het beste van het beste. Het summum. Het neusje van de zalm.
Kortom: de Elite!
Dat betekent privileges...
Privileges
Het is weer verkiezingstijd in Utopia. Iedere vier weken komt er een nieuwe inwoner naar Utopia en dat betekent dat er een inwoner zal moeten vertrekken. Geen gemakkelijke klus en daarom laten we dat het liefst over aan mensen die Utopia het beste kennen: aan jou!
Nomineren gaat als volgt:
Tijdens de maandelijkse nominatie brengen alle 15 inwoners ieder 3 stemmen uit.
Deze stemmen geven ze aan de inwoner of inwoners die in hun ogen het minst waardevol zijn voor Utopia. Deze stemmen kunnen de inwoners verdelen hoe ze maar willen:
1 stem op drie verschillende inwoners,
2 stemmen op één inwoner en 1 stem op een andere inwoner, of
3 stemmen op één inwoner.
Er worden in totaal 45 stemmen verdeeld door de inwoners zelf. Maar daar blijft het niet bij...
De Elite
De Elite, bestaande uit de 1000 meest participerende paspoorthouders, geldt als 16e inwoner. Ook de Elite heeft in totaal 3 stemmen te verdelen. Jij ,als lid van de Elite, mag kiezen welke inwoner volgens jou het meest in aanmerking komt voor eliminatie.
De 3 inwoners op wie het meest gestemd is door de Elite, ontvangen ieder één stem.
Er zijn dus 45 Inwonerstemmen + 3 Elitestemmen = 48 stemmen in totaal.
Uitslag
Nadat de inwoners én Elite gestemd hebben, volgt de uitslag:
De 3 inwoners met het meest aantal stemmen zijn genomineerd voor eliminatie.
De nieuwe inwoner zal uiteindelijk beslissen wie van de genomineerden Utopia definitief zal moeten verlaten.
Waar en wanneer
Deze exclusieve stembus is slechts 24 uur geopend. Vandaag is de stembus geopend sinds 09:00 uur vanochtend en kan jij stemmen op de inwoner die Utopia volgens jou moet verlaten. Wees er op tijd bij, want jouw stem is cruciaal voor het verloop van Utopia.
Op dinsdag 8 juli om exact 09.00 uur sluit de stembus.
Stem hier op jouw favoriete inwoner!"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
[..]
[ link | afbeelding ]
Een 'bij-gebrek-aan-betertje'.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik ben alweer geen elite. Klopt wel, want ik stream ook bijna nooit.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
[..]
[ link | afbeelding ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
die heb ik dan zeker.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik heb 0 punten."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Dus jij hebt Henk gestemd? :-Pquote:Op maandag 7 juli 2014 09:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja en Lot duikt er bovenop en we hebben een nieuw setje in de loods. Ik gun dat Lot niet. heb liever eentje die het met Marije aan gaat leggen![]()
Is er al bekend hoeveel geld er is opgehaald of wordt dat angstvallig verzwegen?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Is nog niet bekend, moet nog uitgerekend worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Is er al bekend hoeveel geld er is opgehaald of wordt dat angstvallig verzwegen?Utopia!![]()
oh nee, sorry naar buiten geschoven, de kopieermachine gaat weer wegJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
of halen ze die printer op...quote:Op maandag 7 juli 2014 10:07 schreef schizolientje het volgende:
er wordt weer wat naar binnen geschoven in atelier![]()
En Ron bietst een pak papier, maar dat is voor de groep hè?Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
De copuleermachine blijft.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:08 schreef schizolientje het volgende:
oh nee, sorry naar buiten geschoven, de kopieermachine gaat weer weg"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Eigenlijk geen van drie om eerlijk te zijn. Ik vind het 3 x niks en doe niet aan bgabjesquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Tuurlijk heeft ze buikpijn, ze weet dat ze mee moet helpen met de troep opruimenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:08 schreef Haropro het volgende:
Lot heeft pijn in haar buiiiiiiiiiihuiiiiiiiiiik.
en daar heeft ze echt 'n broertje aan dood....![]()
![]()
komt van al dat vretenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:08 schreef Haropro het volgende:
Lot heeft pijn in haar buiiiiiiiiiihuiiiiiiiiiik.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:09 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb als nieuwe bewoner trouwens op Sonny gestemd. Filmpjes deden het bij mij niet.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik ook niet, stream ook bijna nooitquote:Op maandag 7 juli 2014 10:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ben alweer geen elite. Klopt wel, want ik stream ook bijna nooit.![]()
![]()
Wij zuigen onze verslagen uit onze duim![]()
![]()
die sokken in de slippers van Ron, lachen, ik ken iemand die maakt uitsluitend vakantie foto's van mannen met opgetrokken sokken en dan in slippers of sandalenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Nou de keus is deze maand inderdaad niet spectaculair...quote:Op maandag 7 juli 2014 10:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Eigenlijk geen van drie om eerlijk te zijn. Ik vind het 3 x niks en doe niet aan bgabjes![]()
vooral witte sokken zijn ergquote:Op maandag 7 juli 2014 10:10 schreef schizolientje het volgende:
die sokken in de slippers van Ron, lachen, ik ken iemand die maakt uitsluitend vakantie foto's van mannen met opgetrokken sokken en dan in slippers of sandalen
🐱![]()
Elke dag beetje zelfde riedeltje, dus is in feite best uit duim te zuigen :-P.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, stream ook bijna nooit![]()
![]()
![]()
![]()
Laura: "We gaan gezond eten deze week!"
Lot: "Waarom?"To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja begint op te vallen he? Altijd ziek zwak en misselijk als er iets gedaan moet worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze buikpijn, ze weet dat ze mee moet helpen met de troep opruimen
en daar heeft ze echt 'n broertje aan dood....Utopia!![]()
Ik niet hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, stream ook bijna nooit![]()
![]()
![]()
Heb hier een kopie van het script liggen, dat maakt het makkelijker.
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot: "Waarom?"Toch knap dat iemand waarvan de vader een restaurant heeft (had) nu dikker wordt van het vreten in Utopia...quote:Op maandag 7 juli 2014 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot: "Waarom?"![]()
goede morgen hahah stemmen dan hequote:Op maandag 7 juli 2014 10:05 schreef heks29 het volgende:
g'morgen.
en weer ben ik elite.
knap toch met mijn gratis streams.
maar op wie moet ik stemmen?
en wat me opvalt is dat je moet stemmen wie je eruit wilt hebben en dat het zit onder de link:
"stem hier op je favoriet
zie onderaan. lekker verwarrend dus.
Beste Elite!
Met gepaste trots kunnen wij meedelen dat jij tot de top 1000 van alle Utopianen behoort. Jij bent het beste van het beste. Het summum. Het neusje van de zalm.
Kortom: de Elite!
Dat betekent privileges...
Privileges
Het is weer verkiezingstijd in Utopia. Iedere vier weken komt er een nieuwe inwoner naar Utopia en dat betekent dat er een inwoner zal moeten vertrekken. Geen gemakkelijke klus en daarom laten we dat het liefst over aan mensen die Utopia het beste kennen: aan jou!
Nomineren gaat als volgt:
Tijdens de maandelijkse nominatie brengen alle 15 inwoners ieder 3 stemmen uit.
Deze stemmen geven ze aan de inwoner of inwoners die in hun ogen het minst waardevol zijn voor Utopia. Deze stemmen kunnen de inwoners verdelen hoe ze maar willen:
1 stem op drie verschillende inwoners,
2 stemmen op één inwoner en 1 stem op een andere inwoner, of
3 stemmen op één inwoner.
Er worden in totaal 45 stemmen verdeeld door de inwoners zelf. Maar daar blijft het niet bij...
De Elite
De Elite, bestaande uit de 1000 meest participerende paspoorthouders, geldt als 16e inwoner. Ook de Elite heeft in totaal 3 stemmen te verdelen. Jij ,als lid van de Elite, mag kiezen welke inwoner volgens jou het meest in aanmerking komt voor eliminatie.
De 3 inwoners op wie het meest gestemd is door de Elite, ontvangen ieder één stem.
Er zijn dus 45 Inwonerstemmen + 3 Elitestemmen = 48 stemmen in totaal.
Uitslag
Nadat de inwoners én Elite gestemd hebben, volgt de uitslag:
De 3 inwoners met het meest aantal stemmen zijn genomineerd voor eliminatie.
De nieuwe inwoner zal uiteindelijk beslissen wie van de genomineerden Utopia definitief zal moeten verlaten.
Waar en wanneer
Deze exclusieve stembus is slechts 24 uur geopend. Vandaag is de stembus geopend sinds 09:00 uur vanochtend en kan jij stemmen op de inwoner die Utopia volgens jou moet verlaten. Wees er op tijd bij, want jouw stem is cruciaal voor het verloop van Utopia.
Op dinsdag 8 juli om exact 09.00 uur sluit de stembus.
Stem hier op jouw favoriete inwoner!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was me altijd eerst en daarna kleed ik me aan, in de loods doen ze het gewoon andersom. En zo'n schoonmaakdoekje voor al die schmink, stap toch gewoon ff snel onder de douche.![]()
![]()
Varkenspest?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
hahahaha Nico gaat zich excuseren bij die mannen dat ze er allemaal zo verrot
uit zien..... ja we hebben net 24 uur gelopen![]()
![]()
![]()
Heeft ze haar gezicht nog niet gewassen? die make up is van voor de KWFquote:
ik zag haar lopen met van die vlinderachtige tekeningetjes🐱![]()
Net met make-up verwijder doekje over haar gezichtquote:Op maandag 7 juli 2014 10:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heeft ze haar gezicht nog niet gewassen? die make up is van voor de KWF
ik zag haar lopen met van die vlinderachtige tekeningetjesUtopia!![]()
Mannen met sandalen/slippers, evenals witte sokken een absolute 'no go'quote:Op maandag 7 juli 2014 10:10 schreef schizolientje het volgende:
die sokken in de slippers van Ron, lachen, ik ken iemand die maakt uitsluitend vakantie foto's van mannen met opgetrokken sokken en dan in slippers of sandalen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ja maar op wie?quote:
ik weet het niet meer."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Ze was meteen naar dat henna-tatoo standje gerend en wellicht zijn die wat uitgeschoten. Ze beloofde in ieder geval er eentje op haar voorhoofd te nemen als Laura dat ook zou doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heeft ze haar gezicht nog niet gewassen? die make up is van voor de KWFBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Grijze sokken met sandalen vind ik ook een no-goquote:Op maandag 7 juli 2014 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mannen met sandalen/slippers, evenals witte sokken een absolute 'no go'🐱![]()
Sandalen zijn een no-goquote:Op maandag 7 juli 2014 10:15 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Grijze sokken met sandalen vind ik ook een no-goBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:![]()
![]()
Goedemorgen iedereen
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lauraquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Eigenlijk bedoelde ik het los van elkaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:15 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Grijze sokken met sandalen vind ik ook een no-go
Sandalen of slippers bij mannen is helemaal 'not done'
Witte sokken ook niet, in wat voor schoenen dan ook.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
zonder sokken mag het wel van mijquote:Op maandag 7 juli 2014 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik het los van elkaar.
Witte sokken ook niet, in wat voor schoenen dan ook.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Witte sokken ook niet, in wat voor schoenen dan ook.ik heb een kennis die zegt dat witte sokken heel erg sportief staan, maar die snapt niet dat dat alleen is tijdens het sporten
🐱![]()
dan heb jij me over de streep getrokken want jij hebt ze meegemaakt.quote:"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Er is iets mis met je regelafstandquote:Op maandag 7 juli 2014 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Witte sokken ook niet, in wat voor schoenen dan ook.
Wat denk je dat het kost? al die lege ruimte
het wordt wat vandaag, Vanessa vindt dat het grote schoonmaakdag is, sommigen grote uitrustdag, Ron grote oefendag, bonje??????Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
precies ze zat keihard te liegen tegen mij !quote:Op maandag 7 juli 2014 10:18 schreef heks29 het volgende:
[..]
dan heb jij me over de streep getrokken want jij hebt ze meegemaakt.![]()
![]()
alhoewel ruud bij mij even hoog op de lijst staat.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:20 schreef Hobby het volgende:
[..]
precies ze zat keihard te liegen tegen mij !
maar je moet kiezen."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Waarom hangt Ruud zijn elitenominaties eigenlijk niet boven zijn bed? Hij vindt het toch zo belangrijk wat het publiek van hem vindt?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Lot gaat dus ook stoppen met roken. Maar goed dat ze zo'n ijzeren discipline heeft, anders zou ze misschien aan het vreten slaan..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lot gesteld net al bij Fles sigaretten [ link | afbeelding ]Jullie maken me harrie in de warriequote:Op maandag 7 juli 2014 10:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot gaat dus ook stoppen met roken. Maar goed dat ze zo'n ijzeren discipline heeft, anders zou ze misschien aan het vreten slaan..
En ik hoor Lot net tegen Fles zeggen: niet sigaretten vergeten te bestellen hoor....quote:Op maandag 7 juli 2014 10:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot gaat dus ook stoppen met roken. Maar goed dat ze zo'n ijzeren discipline heeft, anders zou ze misschien aan het vreten slaan..![]()
ja, en ze vreet nu al chips.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot gaat dus ook stoppen met roken. Maar goed dat ze zo'n ijzeren discipline heeft, anders zou ze misschien aan het vreten slaan..![]()
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Al dagen niet meerquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
nee, de andere die met de sax. we hebben al 2 connunicatiemensen. aike en ivan.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Om te nomineren: Marjet, Vanfles of Lot
Om er in te komen: Sonny
sonny erin - ivan eruit denk ik."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
wat een slapjanussen zijn het daar toch allemaal, stuk voor stuk. Een afspiegeling van de samenleving? Wat staan we er dan rot voor eigenlijk.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Serieus, als je op Groenland aanspoelt, en je loopt er zo bij, word je op zeker neergeknuppeld.quote:![]()
Marije snapt niet dat als je een paar keer op de stream zegt dat mensen zonder paspoort ook kunnen komen dat dat overkomt. Maar de mensen zonder paspoort kunnen geen streams kijken
🐱![]()
Gaat lekker met je kuchje Vanes.
Ron gaat populair worden want hij is de enige die nog sigaretten heeft zometeen.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:25 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Serieus, als je op Groenland aanspoelt, en je loopt er zo bij, word je op zeker neergeknuppeld.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:25 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Serieus, als je op Groenland aanspoelt, en je loopt er zo bij, word je op zeker neergeknuppeld.
en als hij naar huis moet en zijn sigaretten meeneemt zijn blijven ze uren boos op hem.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:26 schreef pullup het volgende:
Gaat lekker met je kuchje Vanes.
Ron gaat populair worden want hij is de enige die nog sigaretten heeft zometeen."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
LOL, ze heeft ook inderdaad een wansmaak wat kleding betreftquote:Op maandag 7 juli 2014 10:25 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Serieus, als je op Groenland aanspoelt, en je loopt er zo bij, word je op zeker neergeknuppeld.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
LOL, ze heeft ook inderdaad een wansmaak wat kleding betreft
Gewoon in zicht van iedereen alles zelf oprokenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:27 schreef heks29 het volgende:
[..]
en als hij naar huis moet en zijn sigaretten meeneemt zijn blijven ze uren boos op hem."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Nee...dit staat echt veel beter op TV....allemaal aan de E-sigaret
ze heeft ook maar 11 uur geslapen he...quote:Op maandag 7 juli 2014 10:22 schreef IsitHeaven het volgende:
Wat een loopje heeft lot vandaag en een sjagerijnige kop ook![]()
Als je in de Dikke van Dale zoekt op wansmaak zie je een foto van haar, BillyBoy, en Vod.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
LOL, ze heeft ook inderdaad een wansmaak wat kleding betreft![]()
Irritant net gestopte rokers gezeik op 1 *zapBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dat valt wel mee, zo'n pakje is best leuk als je slank bent. Ze koopt verkeerde kleding met haar figuur vind ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
LOL, ze heeft ook inderdaad een wansmaak wat kleding betreftUtopia!![]()
Of ze in het bijzijn van de rokers onder de kraan houden tot ze doorweekt zijn, en dan weggooien.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gewoon in zicht van iedereen alles zelf oproken![]()
En chocola...quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
omdat je anders misschien heel dik word is maar een idee lotquote:Op maandag 7 juli 2014 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot: "Waarom?"![]()
of verbranden.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gewoon in zicht van iedereen alles zelf oproken"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Moet Charbolle niet even gaan douchen? Al die shit van van KWF zit nog op haar lichaam. Euhwww...
Zou werl leuk zijn als ze stopt, nog 10kgs erbij met haar eetgedrag.![]()
zelfs Lenie wil ze niet hebben zo...quote:Op maandag 7 juli 2014 10:25 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Serieus, als je op Groenland aanspoelt, en je loopt er zo bij, word je op zeker neergeknuppeld.![]()
en spierpijn en staat dan te klagen tegen marije die 22 uur in touw is geweest en gezwollen benen had gisteravondquote:Op maandag 7 juli 2014 10:29 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ze heeft ook maar 11 uur geslapen he..."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:32 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zelfs Lenie wil ze niet hebben zo...![]()
![]()
Jij wel weer héquote:Op maandag 7 juli 2014 10:12 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik niet hoor.Heb hier een kopie van het script liggen, dat maakt het makkelijker.
de mevroi van de b&b die het aanhad stond het anders prima hoor!quote:Op maandag 7 juli 2014 10:30 schreef Haropro het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, zo'n pakje is best leuk als je slank bent. Ze koopt verkeerde kleding met haar figuur vind ik."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
En Marije had daar een creme voor gekocht van 11 euro en biedt Lot die tube aan zodat ze het op haar benen kan smeren. Die meid is veel te goed.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:32 schreef heks29 het volgende:
[..]
en spierpijn en staat dan te klagen tegen marije die 22 uur in touw is geweest en gezwollen benen had gisteravondUtopia!![]()
Ik moet er ook wel om lachen.....quote:Op maandag 7 juli 2014 10:31 schreef R0T29 het volgende:
E-sigaretten en nicotinepleisters zijn voor mietjes![]()
Stoppen is stoppen
weden dat ze binnen een week zeggen liever kanker dan niet rokenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Maar ondertussen is er ook iets positiefs te melden over Lot: ze is aan het meehelpen opruimen.
Utopia!![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:34 schreef Hobby het volgende:
haha lot draagt nog steeds mijn zonnebril hihi lach me rot ik zei dat hij peperduur was haha
Ohhh dat pak wat Lot aan heeft komt van de only mijn dochter heeft er ook zo 1 , maar zojuist toen ik het zag bleef de strijkbout te lang er op staan sorryyyyyyyyyyyyyy dochter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je daar geweest ??quote:Op maandag 7 juli 2014 10:34 schreef Hobby het volgende:
haha lot draagt nog steeds mijn zonnebril hihi lach me rot ik zei dat hij peperduur was haha
![]()
Ik heb nu maar eens gevraagd hoe het kan, dat ik al 2 maanden op hetzelfde puntenaantal sta, terwijl ik 24/7 stream en reageer op hun site. Zo is de kans om ook eens een elitestem te mogen geven, natuurlijk nihil.
Lot doet iets, dan zal ze straks wel heel moe zijn. Opvouwen...![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:34 schreef ledn81 het volgende:
En Lot jat weer even een paar bloemetjes..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:34 schreef Oekaboe het volgende:
Ohhh dat pak wat Lot aan heeft komt van de only mijn dochter heeft er ook zo 1 , maar zojuist toen ik het zag bleef de strijkbout te lang er op staan sorryyyyyyyyyyyyyy dochter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou ik ook doen
geef liever van mijn eigen geld nieuwe kleding."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:34 schreef Oekaboe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
onze hobby zit vol verhalen maar mag ze niet delen. helaas!!quote:"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
ben je ook een schuimpje? En waarom geef je in hemelsnaam een zonnebril weg?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:36 schreef Hobby het volgende:
[..]
ja al meerdere keren maar voorlopig heb ik het wel gezien !![]()
Eetbare bloemen.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:34 schreef ledn81 het volgende:
En Lot jat weer even een paar bloemetjes..
[ afbeelding ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Lot nog steeds in dat pak, wat mevrouw uittrok en meteen Lot aantrok? Weleens van een wasmachine gehoord?![]()
Waarom kan ze die niet delen?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:36 schreef heks29 het volgende:
[..]
onze hobby zit vol verhalen maar mag ze niet delen. helaas!!![]()
Ik hoop dat het een grote tube is voor marije. Houdt ze nog wat over misschien.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:33 schreef Haropro het volgende:
[..]
En Marije had daar een creme voor gekocht van 11 euro en biedt Lot die tube aan zodat ze het op haar benen kan smeren. Die meid is veel te goed.![]()
haha ja ik kan een boek schrijven hihiquote:Op maandag 7 juli 2014 10:36 schreef heks29 het volgende:
[..]
onze hobby zit vol verhalen maar mag ze niet delen. helaas!!![]()
![]()
ik voor de 2e keer op rij elite. met gratis streams. dus het is een tombola.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:35 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb nu maar eens gevraagd hoe het kan, dat ik al 2 maanden op hetzelfde puntenaantal sta, terwijl ik 24/7 stream en reageer op hun site. Zo is de kans om ook eens een elitestem te mogen geven, natuurlijk nihil.
Lot doet iets, dan zal ze straks wel heel moe zijn. Opvouwen...
heb nu het juli elite niveau alweer ontsloten staat er."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
En heb je ze afgebrand namens ons???quote:Op maandag 7 juli 2014 10:36 schreef Hobby het volgende:
[..]
ja al meerdere keren maar voorlopig heb ik het wel gezien !zeker?
![]()
ben weer geen elite and I love it... 1e 4 keer op Billy gestemd en ze zit er nog....quote:Op maandag 7 juli 2014 10:37 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik voor de 2e keer op rij elite. met gratis streams. dus het is een tombola.
heb nu het juli elite niveau alweer ontsloten staat er.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |