SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Nieuwe kandidaten die tegen elkaar met een verkiezing gaan strijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Henk (28)
• Sonny (33)
• Tim (24)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ik vind van niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:27 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik kijk er eigenlijk nooit naar,is het de moeiteAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Dan heb ik een leven, want ben geen elitequote:Op maandag 7 juli 2014 08:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
weer geen leven deze maand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zei het verkeerd, ik kan op de site en streams bekijken maar kan geen berichtjes meer plaatsen onder filmpjes en dergelijke.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat alles. Aan die chat mis je niets, maar je zegt dat je ook niet meer op de site kunt? Maar de streams zie je toch nog wel.Utopia!![]()
quote:Gefeliciteerd... ik moet nog 20 minutenquote:Op maandag 7 juli 2014 08:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Weer geen elite
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Gaat vanzelf weer over...gebeurd somsquote:Op maandag 7 juli 2014 08:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Al mijn stempels zijn weg
En ik heb 0 punten.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ik doe lot uit naam van alle niet elite mensenquote:Op maandag 7 juli 2014 08:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd... ik moet nog 20 minutenWeer geen elite
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je Elite bent krijg je een emailquote:Op maandag 7 juli 2014 08:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Al mijn stempels zijn weg
En ik heb 0 punten.![]()
Mooi!quote:Op maandag 7 juli 2014 08:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik doe lot uit naam van alle niet elite mensen![]()
![]()
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar![]()
ik heb pas 1x mail gehad .zie het bij mijn stempelsquote:Op maandag 7 juli 2014 08:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik dus ook nog niet, maar ik moet nog 18 minuten.
Heidi, je geeft me hoop.![]()
Dat. En het feit dat ze daar allemaal wel heel mediageil zijn. Pa als tv/radio-kok, zoonlief in een reallife en nu ook dochter.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die vader blind voor de werkelijkheid omtrent zijn dochter is.Kan ook betrekking hebben op de financiële (wan)toestand. Fadurrr lijkt me namelijk niet het type dat dat inziet dat zijn dochter naar de ratsmodee gaat, laat staan dat hij het in wil zien.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:30 schreef Haropro het volgende:
[..]
Was gisteren iemand die plaatste een stukje tekst die vader Muis op facebook gezet had. Iemand feliciteerde hem met de deelname van dochter Charlot aan Utopia en pa muis antwoordde: ja bedankt, het kan alleen maar beter worden het was al chaos.
Uit die zin kan je ook opmaken dat Lot aan het ontsporen was en dat Utopia dus als redmiddel aangegrepen is? Of denk ik te ver door?
[ Bericht 0% gewijzigd door Pearlbitch op 07-07-2014 08:58:29 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op maandag 7 juli 2014 08:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
![]()
![]()
en een kopstoot graag
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dank jequote:Op maandag 7 juli 2014 08:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
![]()
Utopia!![]()
Lot gaat echt niks doen vandaag :-)quote:Op maandag 7 juli 2014 08:28 schreef kaatje50 het volgende:
Ik verwacht nog wel een boze Ron vandaag. Hij wil , vanaf nu, 2 keer per dag oefenen, maar
alles moet nog opgeruimd worden. Ze komen vandaag laat uit bed. Dan met tegenzin opruimen,
dus schiet ook niet op. Dan wil ik wel eens zien of dat oefenen het ook echt gaat worden.![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 7 juli 2014 08:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik lijk in december wel of er nog eentje op MP staat
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |