Voor wie zou Maxima nu zijn. Dat word ruzie na afloop. Beetje Domquote:Op maandag 7 juli 2014 03:41 schreef kraakschandaal het volgende:
Het wordt spannend in huize W.A. Oranje.
Maxima is natuurlijk voor Nederland maar ik vraag me af of ze op de bank blijft zitten wanneer Argentinië scoort.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:50 schreef Cherna het volgende:
[..]
Voor wie zou Maxima nu zijn. Dat word ruzie na afloop. Beetje Dom
Ze zouden niet aanwezig zijn. Kan me er wel iets bij voorstellen. Normaal is prins Pils wel overal te zien bij dit soort evenementen.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:52 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Maxima is natuurlijk voor Nederland maar ik vraag me af of ze op de bank blijft zitten wanneer Argentinië scoort.
hopelijk shakirquote:Op maandag 7 juli 2014 03:31 schreef kraakschandaal het volgende:
Morgen wordt de scheidsrechter bekend voor de andere halve finale.
Ik houd mijn hart vast.
Papa werd uitgekotst door Argentinie vanwege vermeende misdrijven onder het regime Videla dus ik gok Oranje sowieso.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:52 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Maxima is natuurlijk voor Nederland maar ik vraag me af of ze op de bank blijft zitten wanneer Argentinië scoort.
In het kader van de rust binnen de familie gaan ze daar niet heen samen,quote:Op maandag 7 juli 2014 03:55 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ze zouden niet aanwezig zijn. Kan me er wel iets bij voorstellen. Normaal is prins Pils wel overal te zien bij dit soort evenementen.
How am I gonna be an optimist about this?quote:Op maandag 7 juli 2014 04:04 schreef kraakschandaal het volgende:
Willem kun je er goed bijhebben, juichen dat kan ie,
Daar lig ik niet wakker van.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
How am I gonna be an optimist about this?
Het zal me aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Doen willem en maxima aan anale sex, denk je?
Doelman. Cillesen is zijn vertrouwen kwijt.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:10 schreef kraakschandaal het volgende:
*btw ontopic, welke positie gaat Dirk bezetten ?
Doe niet zo grappig joh, pedofielquote:Op maandag 7 juli 2014 04:08 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn reet roesten.
Dirk Kuyt is een rechtsback maar met zijn flexibiliteit wordt hij weleens centrale middenvelder.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:10 schreef kraakschandaal het volgende:
*btw ontopic, welke positie gaat Dirk bezetten ?
Wanneer alle wissels op zijn en de doelman weg moet is Dirk de 1e keus.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:11 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Doelman. Cillesen is zijn vertrouwen kwijt.
Nee dan heb je er Krul.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:14 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Wanneer alle wissels op zijn en de doelman weg moet is Dirk de 1e keus.
Zoiets?quote:Op maandag 7 juli 2014 04:16 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Soms kun je die wissel niet maken en dan heb je Dirk nog.
Schop Blind eruit en vervang hem met Vlaar. Met zijn achterlijke achterwaarste schopjes.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:20 schreef Nober het volgende:
Mijn vermoedelijke opstellingen:
Cillessen
De Vrij, Martins Indi, Kongolo
Kuijt, Wijnaldum, Sneijder, Blind, Memphis
Robben, Van Persie
Romero
Zabaleta, Campagnaro, Fernández, Garay, Rojo
Gago, Mascherano
Messi
Higuaín, Lavezzi
Ja maar hoeveel wedstrijden heeft ie dat niet gedaan? Ik kan me voorstellen dat ie best roestig is.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:23 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Hij trekt de handschoenen aan en gaat gewoon keepen
Dirk is niet de snelste maar wel slim, veel gaat er mis maar hij denkt altijd vooruit.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:26 schreef Erf14 het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel wedstrijden heeft ie dat niet gedaan? Ik kan me voorstellen dat ie best roestig is.
We hebben geen ruimte voor zelfs een fout tegen Argentinië, België kan hierover mee praten.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:28 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dirk is niet de snelste maar wel slim, veel gaat er mis maar hij denkt altijd vooruit.
Dirk bijt zich ergens in vast en laat het niet gaan. Best een optie op Messi IMHO. Zijn positie is ook vrij simpel: "waar Messi loopt"quote:Op maandag 7 juli 2014 04:28 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dirk is niet de snelste maar wel slim, veel gaat er mis maar hij denkt altijd vooruit.
Nee Messi is een maat te klein voor Dirk, Clasie lijkt me de ideale daarvoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dirk bijt zich ergens in vast en laat het niet gaan. Best een optie op Messi IMHO.
Laxeermiddel in de drinkflesjes van Argentiniëquote:Op maandag 7 juli 2014 05:16 schreef kraakschandaal het volgende:
Die man is nu al geniaal en gaat nog wat moois verzinnen tegen de Argentijnen.
Uiteraard verlagen wij ons niet tot dat soort praktijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 05:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Laxeermiddel in de drinkflesjes van ArgentiniëVast ook nog nooit eerder vertoond
Maar toch hoop ik dat Van Gaal weer meeleest, net als dat topic over wisselen van doelman voor pingelsquote:Op maandag 7 juli 2014 05:26 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Uiteraard verlagen wij ons niet tot dat soort praktijken.
Dit geneuzel houdt Louis zich niet met bezig kan ik je vertellen.quote:Op maandag 7 juli 2014 05:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar toch hoop ik dat Van Gaal weer meeleest, net als dat topic over wisselen van doelman voor pingels
Vlaar is geblesseerdquote:Op maandag 7 juli 2014 04:23 schreef Erf14 het volgende:
[..]
Schop Blind eruit en vervang hem met Vlaar. Met zijn achterlijke achterwaarste schopjes.
Hij gaat wellicht zo spelen:quote:Op maandag 7 juli 2014 05:16 schreef kraakschandaal het volgende:
Die man is nu al geniaal en gaat nog wat moois verzinnen tegen de Argentijnen.
Zouden we dan zomaar een keer op voorsprong komen in de eerste helft?quote:Op maandag 7 juli 2014 06:21 schreef TLC het volgende:
Ik heb er n goed gevoel over, dit gaat Oranje binnen 90 minuten afronden![]()
![]()
2-0
Gebeurde ook al tegen Australiëquote:Op maandag 7 juli 2014 06:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zouden we dan zomaar een keer op voorsprong komen in de eerste helft?
OK. En dan langer vasthouden dan 10 secondenquote:
Waarom niet Clasie ipv Blind?quote:Op maandag 7 juli 2014 06:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij gaat wellicht zo spelen:
[ afbeelding ]
Dat weet je natuurlijk nooit, Messi kan in 10 seconden een geniale actie hebben en scorenquote:Op maandag 7 juli 2014 06:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
OK. En dan langer vasthouden dan 10 seconden
Doe je Feyenoordbril af en je weet het antwoord zelf ook. Clasie is niet goed genoeg voor dit niveau. Hij is vele malen slechter dan De Guzman, Wijnaldum en Blind. Dat weet Van Gaal en iedereen die er objectief naar kijkt. Clasie is meegegaan wegens gebrek aan beter, sowieso de minste middenvelder in de selectie.quote:
quote:
Nonsens. Blind doet niks anders dan balletjes achteruit trappen.quote:Op maandag 7 juli 2014 06:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe je Feyenoordbril af en je weet het antwoord zelf ook. Clasie is niet goed genoeg voor dit niveau. Hij is vele malen slechter dan De Guzman, Wijnaldum en Blind. Dat weet Van Gaal en iedereen die er objectief naar kijkt. Clasie is meegegaan wegens gebrek aan beter, sowieso de minste middenvelder in de selectie.
Blind is sowieso een vaste waarde omdat hij zeer goed kan switchen tussen de middenveldpositie, linksback en aansluiting naar voren toe. Op basis daarvan zal hij altijd spelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 07:14 schreef Erf14 het volgende:
[..]
Nonsens. Blind doet niks anders dan balletjes achteruit trappen.
Dus het is de minste van twee kwaden en omdat er algeheel gebrek aan kwaliteit is in het middenveld, krijgt Blind de opdracht.quote:Op maandag 7 juli 2014 07:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blind is sowieso een vaste waarde omdat hij zeer goed kan switchen tussen de middenveldpositie, linksback en aansluiting naar voren toe. Op basis daarvan zal hij altijd spelen.
Verder hoor je mij nergens zeggen dat Blind (of Wijnaldum) fantastische middenvelders zijn maar ze zijn 2-3 niveaus beter dan Clasie. Sowieso snap ik niet waar die Clasie-hype op gebaseerd is, leuk spelertje voor de eredivisie, net als Roy Beerens van AZ bijvoorbeeld. Maar momenteel ook niet meer dan dat, zeker niet goed genoeg voor een WK. Misschien in 2018.
Het voordeel van Blind is dat je anytime van systeem kan wisselen, omdat hij zowel linksback als op het middenveld kan spelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 07:22 schreef Erf14 het volgende:
[..]
Dus het is de minste van twee kwaden en omdat er algeheel gebrek aan kwaliteit is in het middenveld, krijgt Blind de opdracht.
Clasie is erg overschat. Maar goed, dat ziet ook de technische staf. Als Clasie echt een goede indruk had gemaakt op de training had hij gewoon gespeeld, zo is Van Gaal gewoon.quote:Clasie is vooral erg snel en denkt ook snel. Tis geen hype.
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:41 schreef kraakschandaal het volgende:
Het wordt spannend in huize W.A. Oranje.
Maxima heeft al aangegeven helemaal voor Nederland te zijn, zoals verwacht dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:50 schreef Cherna het volgende:
[..]
Voor wie zou Maxima nu zijn. Dat word ruzie na afloop. Beetje Dom
Aan de andere kant lijkt me een keeper die de hele tijd rondloopt met de gedachte dat hij binnen 30 minuten....25 minuten...10 minuten... gewisseld gaat worden nog minder ideaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 06:41 schreef OeJ het volgende:
Ik maak me ook wel zorgen om Cillessen. Niet omdat hij gewisseld is, maar dat hij daarover van tevoren niet was ingelicht. Dat zal denk ik toch voelen, alsof er achter je rug om dingen zijn bekokstooft, omdat Krul volop was voorbereid. Als een schoolkind dat niet bij zijn rapportbespreking mag zijn. En hoe werkt dat uit op de rest van 't team? Van Gaal werd juist eerder zo geprezen, dat hij duidelijk was naar zijn spelers in de communicatie, geen spelletjes.
Louis heeft wat recht te zetten.
Cahill ookquote:Op maandag 7 juli 2014 06:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit, Messi kan in 10 seconden een geniale actie hebben en scoren
Het ergste lijkt me nog dat dit een enorme druk op Cillessens schouders legt. Je kan dat trucje van Van Gaal natuurlijk niet elke wedstrijd uithalen, want straks raken er wat spelers geblesseerd tijdens de wedstrijd of zo en zit je door je wissels heen.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Aan de andere kant lijkt me een keeper die de hele tijd rondloopt met de gedachte dat hij binnen 30 minuten....25 minuten...10 minuten... gewisseld gaat worden nog minder ideaal.
Je kunt natuurlijk in de 120e minuut van de kwartfinale geen rekening gaan houden met eventuele risico's in een eventuele pentalyserie in een eventuele halve finale. Als je de kwartfinale niet doorkomt is dat irrelevant, dus je moet eerst zorgen dat je Costa Rica verslaat op wat voor manier dan ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:30 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Het ergste lijkt me nog dat dit een enorme druk op Cillessens schouders legt. Je kan dat trucje van Van Gaal natuurlijk niet elke wedstrijd uithalen, want straks raken er wat spelers geblesseerd tijdens de wedstrijd of zo en zit je door je wissels heen.
En Krul werd de vorige keer de grote held. Stel dat het in mijn scenario nog een keer tot penalties komt, dan sta ja daar als Cillessen volgens mij toch wel een beetje met knikkende knieën onder de lat. Want je wil niet de "schuldige" worden voor een eventuele uitschakeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |