Voor wie zou Maxima nu zijn. Dat word ruzie na afloop. Beetje Domquote:Op maandag 7 juli 2014 03:41 schreef kraakschandaal het volgende:
Het wordt spannend in huize W.A. Oranje.
Maxima is natuurlijk voor Nederland maar ik vraag me af of ze op de bank blijft zitten wanneer Argentinië scoort.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:50 schreef Cherna het volgende:
[..]
Voor wie zou Maxima nu zijn. Dat word ruzie na afloop. Beetje Dom
Ze zouden niet aanwezig zijn. Kan me er wel iets bij voorstellen. Normaal is prins Pils wel overal te zien bij dit soort evenementen.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:52 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Maxima is natuurlijk voor Nederland maar ik vraag me af of ze op de bank blijft zitten wanneer Argentinië scoort.
hopelijk shakirquote:Op maandag 7 juli 2014 03:31 schreef kraakschandaal het volgende:
Morgen wordt de scheidsrechter bekend voor de andere halve finale.
Ik houd mijn hart vast.
Papa werd uitgekotst door Argentinie vanwege vermeende misdrijven onder het regime Videla dus ik gok Oranje sowieso.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:52 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Maxima is natuurlijk voor Nederland maar ik vraag me af of ze op de bank blijft zitten wanneer Argentinië scoort.
In het kader van de rust binnen de familie gaan ze daar niet heen samen,quote:Op maandag 7 juli 2014 03:55 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ze zouden niet aanwezig zijn. Kan me er wel iets bij voorstellen. Normaal is prins Pils wel overal te zien bij dit soort evenementen.
How am I gonna be an optimist about this?quote:Op maandag 7 juli 2014 04:04 schreef kraakschandaal het volgende:
Willem kun je er goed bijhebben, juichen dat kan ie,
Daar lig ik niet wakker van.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
How am I gonna be an optimist about this?
Het zal me aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Doen willem en maxima aan anale sex, denk je?
Doelman. Cillesen is zijn vertrouwen kwijt.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:10 schreef kraakschandaal het volgende:
*btw ontopic, welke positie gaat Dirk bezetten ?
Doe niet zo grappig joh, pedofielquote:Op maandag 7 juli 2014 04:08 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn reet roesten.
Dirk Kuyt is een rechtsback maar met zijn flexibiliteit wordt hij weleens centrale middenvelder.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:10 schreef kraakschandaal het volgende:
*btw ontopic, welke positie gaat Dirk bezetten ?
Wanneer alle wissels op zijn en de doelman weg moet is Dirk de 1e keus.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:11 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Doelman. Cillesen is zijn vertrouwen kwijt.
Nee dan heb je er Krul.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:14 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Wanneer alle wissels op zijn en de doelman weg moet is Dirk de 1e keus.
Zoiets?quote:Op maandag 7 juli 2014 04:16 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Soms kun je die wissel niet maken en dan heb je Dirk nog.
Schop Blind eruit en vervang hem met Vlaar. Met zijn achterlijke achterwaarste schopjes.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:20 schreef Nober het volgende:
Mijn vermoedelijke opstellingen:
Cillessen
De Vrij, Martins Indi, Kongolo
Kuijt, Wijnaldum, Sneijder, Blind, Memphis
Robben, Van Persie
Romero
Zabaleta, Campagnaro, Fernández, Garay, Rojo
Gago, Mascherano
Messi
Higuaín, Lavezzi
Ja maar hoeveel wedstrijden heeft ie dat niet gedaan? Ik kan me voorstellen dat ie best roestig is.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:23 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Hij trekt de handschoenen aan en gaat gewoon keepen
Dirk is niet de snelste maar wel slim, veel gaat er mis maar hij denkt altijd vooruit.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:26 schreef Erf14 het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel wedstrijden heeft ie dat niet gedaan? Ik kan me voorstellen dat ie best roestig is.
We hebben geen ruimte voor zelfs een fout tegen Argentinië, België kan hierover mee praten.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:28 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dirk is niet de snelste maar wel slim, veel gaat er mis maar hij denkt altijd vooruit.
Dirk bijt zich ergens in vast en laat het niet gaan. Best een optie op Messi IMHO. Zijn positie is ook vrij simpel: "waar Messi loopt"quote:Op maandag 7 juli 2014 04:28 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dirk is niet de snelste maar wel slim, veel gaat er mis maar hij denkt altijd vooruit.
Nee Messi is een maat te klein voor Dirk, Clasie lijkt me de ideale daarvoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dirk bijt zich ergens in vast en laat het niet gaan. Best een optie op Messi IMHO.
Laxeermiddel in de drinkflesjes van Argentiniëquote:Op maandag 7 juli 2014 05:16 schreef kraakschandaal het volgende:
Die man is nu al geniaal en gaat nog wat moois verzinnen tegen de Argentijnen.
Uiteraard verlagen wij ons niet tot dat soort praktijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 05:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Laxeermiddel in de drinkflesjes van ArgentiniëVast ook nog nooit eerder vertoond
Maar toch hoop ik dat Van Gaal weer meeleest, net als dat topic over wisselen van doelman voor pingelsquote:Op maandag 7 juli 2014 05:26 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Uiteraard verlagen wij ons niet tot dat soort praktijken.
Dit geneuzel houdt Louis zich niet met bezig kan ik je vertellen.quote:Op maandag 7 juli 2014 05:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar toch hoop ik dat Van Gaal weer meeleest, net als dat topic over wisselen van doelman voor pingels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |