Ja dat krijg je er nou van.quote:
TR gematigdquote:
Oh dat had ik bij mijn eerste vriendje.quote:
Ben je ooit vreemd gegaan, Faxie?quote:
Dat je wadde?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben dr zo bang voor na de bevalling... Dat ik de put van vrouw holle overhou..![]()
ECHO, echo, echoquote:Op maandag 7 juli 2014 00:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben dr zo bang voor na de bevalling... Dat ik de put van vrouw holle overhou..![]()
Nou dat t allemaal zo uitgerekt wordt dat seks nooit meer t zelfde zal zijn...quote:
Ik kan uit ervaring spreken dat ik er nooit last van heb gehad.quote:
Ohquote:Op maandag 7 juli 2014 00:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou dat t allemaal zo uitgerekt wordt dat seks nooit meer t zelfde zal zijn...
Oh oke, dat stelt dat weer een beetje gerust...quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring spreken dat ik er nooit last van heb gehad.
Edit: als man zijnde
Kan je dat bewijzen?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring spreken dat ik er nooit last van heb gehad.
Edit: als man zijnde
Een relatie van 7 jaar gehad met iemand die een kind heeft. Is dat voldoende?quote:
mmmm 7 jaar , das veel.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Een relatie van 7 jaar gehad met iemand die een kind heeft. Is dat voldoende?
Dat zeg je verkeerd, het was te veel.quote:
Dat dacht ik ook toen ik dat aan het schrijven was, ik dacht "complicate, stel zulke vragen niet aan Faxie aub" maar toen had ik het al getypet. T was te laat.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou vreemd gegaan kunnen zijn?
mmmm 7 jaar dat is te veel.quote:
Nee nooitquote:Op maandag 7 juli 2014 00:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ben jij ooit vreemdgegaan complicate?
Nu heb je me echt gekwetstquote:Op maandag 7 juli 2014 00:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik dat aan het schrijven was, ik dacht "complicate, stel zulke vragen niet aan Faxie aub" maar toen had ik het al getypet. T was te laat.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nee nooit, wel 1x de persoon geweest waarmee vreemdgegaan werd maar dat wist ik toen nog niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Van jou hadden we niet anders verwacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef aeque het volgende:
* aeque zegt heel trots dat hij nog nooit is vreemdgegaan
Wat een doetje ben ik ook...quote:Op maandag 7 juli 2014 00:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Van jou hadden we niet anders verwacht.
Zijt ge zo rap gekwetst ? Je weet goed wat ik bedoelde hèquote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu heb je me echt gekwetst![]()
Ik wil compensatie
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Zijt ge zo rap gekwetst ? Je weet goed wat ik bedoelde hè
Wat heb ik dan gezegd dat jou gekwetst heeft?quote:
doetje doetje doetje nana nanan nanananaaaquote:
Je wrijft m'n onvrijwillige vrijgezelle leven er weer even inquote:Op maandag 7 juli 2014 00:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat heb ik dan gezegd dat jou gekwetst heeft?
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef complicate het volgende:
[..]
doetje doetje doetje nana nanan nanananaaa
Ach gossie, je bent niet de enige vrijgezel hoor Faxie.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wrijft m'n onvrijwillige vrijgezelle leven er weer even in
Maar wel voor eeuwigquote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach gossie, je bent niet de enige vrijgezel hoor Faxie.
Het is allemaal mijn schuldquote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wrijft m'n onvrijwillige vrijgezelle leven er weer even in
Heus niet. Wij regelen wel wat voor je.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:30 schreef complicate het volgende:
[..]En heb je het hem vergeven?
Nou das nog best een drama verhaal geweest,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zn vriendin was type tokkieen die kwam verhaal halen met n paar familieleden....
Maar nee hem heb ik nog 1x gezien en daarna niet meer en ook.nooit meer gesproken...S. 2014
J. 2016
Owja want het is jouw schuld natuurlijk, en niet van die vriendquote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou das nog best een drama verhaal geweest,
Zn vriendin was type tokkieen die kwam verhaal halen met n paar familieleden....
Maar nee hem heb ik nog 1x gezien en daarna niet meer en ook.nooit meer gesproken...
Je lijkt mij moeilijk te troosten,elke keer als ik dat probeer maak ik het altijd erger dan het is.quote:
Oh nee, gelukkig heb je die niet meer gesproken.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou das nog best een drama verhaal geweest,
Maar nee hem heb ik nog 1x gezien en daarna niet meer en ook.nooit meer gesproken...
Ja hij kon er niks aan doen...quote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja want het is jouw schuld natuurlijk, en niet van die vriend![]()
Sommige mensen
En dit!quote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja want het is jouw schuld natuurlijk, en niet van die vriend![]()
Sommige mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |