Ja dat krijg je er nou van.quote:
TR gematigdquote:
Oh dat had ik bij mijn eerste vriendje.quote:
Ben je ooit vreemd gegaan, Faxie?quote:
Dat je wadde?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben dr zo bang voor na de bevalling... Dat ik de put van vrouw holle overhou..![]()
ECHO, echo, echoquote:Op maandag 7 juli 2014 00:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben dr zo bang voor na de bevalling... Dat ik de put van vrouw holle overhou..![]()
Nou dat t allemaal zo uitgerekt wordt dat seks nooit meer t zelfde zal zijn...quote:
Ik kan uit ervaring spreken dat ik er nooit last van heb gehad.quote:
Ohquote:Op maandag 7 juli 2014 00:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou dat t allemaal zo uitgerekt wordt dat seks nooit meer t zelfde zal zijn...
Oh oke, dat stelt dat weer een beetje gerust...quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring spreken dat ik er nooit last van heb gehad.
Edit: als man zijnde
Kan je dat bewijzen?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring spreken dat ik er nooit last van heb gehad.
Edit: als man zijnde
Een relatie van 7 jaar gehad met iemand die een kind heeft. Is dat voldoende?quote:
mmmm 7 jaar , das veel.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Een relatie van 7 jaar gehad met iemand die een kind heeft. Is dat voldoende?
Dat zeg je verkeerd, het was te veel.quote:
Dat dacht ik ook toen ik dat aan het schrijven was, ik dacht "complicate, stel zulke vragen niet aan Faxie aub" maar toen had ik het al getypet. T was te laat.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou vreemd gegaan kunnen zijn?
mmmm 7 jaar dat is te veel.quote:
Nee nooitquote:Op maandag 7 juli 2014 00:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ben jij ooit vreemdgegaan complicate?
Nu heb je me echt gekwetstquote:Op maandag 7 juli 2014 00:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik dat aan het schrijven was, ik dacht "complicate, stel zulke vragen niet aan Faxie aub" maar toen had ik het al getypet. T was te laat.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nee nooit, wel 1x de persoon geweest waarmee vreemdgegaan werd maar dat wist ik toen nog niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Van jou hadden we niet anders verwacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef aeque het volgende:
* aeque zegt heel trots dat hij nog nooit is vreemdgegaan
Wat een doetje ben ik ook...quote:Op maandag 7 juli 2014 00:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Van jou hadden we niet anders verwacht.
Zijt ge zo rap gekwetst ? Je weet goed wat ik bedoelde hèquote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu heb je me echt gekwetst![]()
Ik wil compensatie
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Zijt ge zo rap gekwetst ? Je weet goed wat ik bedoelde hè
Wat heb ik dan gezegd dat jou gekwetst heeft?quote:
doetje doetje doetje nana nanan nanananaaaquote:
Je wrijft m'n onvrijwillige vrijgezelle leven er weer even inquote:Op maandag 7 juli 2014 00:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat heb ik dan gezegd dat jou gekwetst heeft?
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef complicate het volgende:
[..]
doetje doetje doetje nana nanan nanananaaa
Ach gossie, je bent niet de enige vrijgezel hoor Faxie.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wrijft m'n onvrijwillige vrijgezelle leven er weer even in
Maar wel voor eeuwigquote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach gossie, je bent niet de enige vrijgezel hoor Faxie.
Het is allemaal mijn schuldquote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wrijft m'n onvrijwillige vrijgezelle leven er weer even in
Heus niet. Wij regelen wel wat voor je.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:30 schreef complicate het volgende:
[..]En heb je het hem vergeven?
Nou das nog best een drama verhaal geweest,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zn vriendin was type tokkieen die kwam verhaal halen met n paar familieleden....
Maar nee hem heb ik nog 1x gezien en daarna niet meer en ook.nooit meer gesproken...S. 2014
J. 2016
Owja want het is jouw schuld natuurlijk, en niet van die vriendquote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou das nog best een drama verhaal geweest,
Zn vriendin was type tokkieen die kwam verhaal halen met n paar familieleden....
Maar nee hem heb ik nog 1x gezien en daarna niet meer en ook.nooit meer gesproken...
Je lijkt mij moeilijk te troosten,elke keer als ik dat probeer maak ik het altijd erger dan het is.quote:
Oh nee, gelukkig heb je die niet meer gesproken.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou das nog best een drama verhaal geweest,
Maar nee hem heb ik nog 1x gezien en daarna niet meer en ook.nooit meer gesproken...
Ja hij kon er niks aan doen...quote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja want het is jouw schuld natuurlijk, en niet van die vriend![]()
Sommige mensen
En dit!quote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja want het is jouw schuld natuurlijk, en niet van die vriend![]()
Sommige mensen
Je moet harder proberenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Je lijkt mij moeilijk te troosten,elke keer als ik dat probeer maak ik het altijd erger dan het is.
Hij kon er niks aan doenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja hij kon er niks aan doen...1x sorry zeggen en t was weer goed geloof ik..
Ach ja ik ben blij dat ik ze beide niet meer zie...
Nee want ik weet wat je gaat zeggen om ieder mogelijke poging tot "troosten".quote:
Haha wat dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee want ik weet wat je gaat zeggen om ieder mogelijke poging tot "troosten".
Het komt wel goed , Faxie, je gaat wel een vrouw vinden die bij jou past. De moed niet verliezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Het komt wel goed , Faxie, je gaat wel een vrouw vinden die bij jou past. De moed niet verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Het komt wel goed , Faxie, je gaat wel een vrouw vinden die bij jou past. De moed niet verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FAXIE FAXIE FAXIE FAXIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zie je , jij gelooft mij nietquote:
1) No love without freedom, no freedom without love
Want?quote:
Omdat het wel goed komt met Faxie inderdaad.quote:
En we gaan gewoon ala van Gaal voor hem JUICHEN.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zijt ge echt aan het winnen?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan dat niet meer gelovenSniksnikboehoesnotterweenhuilhuil
OKE TEAM FAXIE JUICHENquote:Op maandag 7 juli 2014 00:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat het wel goed komt met Faxie inderdaad.
En we gaan gewoon ala van Gaal voor hem JUICHEN.
Faxie, faxie faxie faxie, het komt goed, Faxie Faxie, Faxie, het komt gooooooooed oleee olee oleee![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef complicate het volgende:
[..]
OKE TEAM FAXIE JUICHEN
Faxie, faxie faxie faxie, het komt goed, Faxie Faxie, Faxie, het komt gooooooooed oleee olee oleee![]()
![]()
![]()
Ah dus je doet alsofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Oh oh das de eerste keer dat het lukt om je te troosten.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah dus je doet alsof
Ik steff elke dag wel een beetje van binnen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op Fok komen en jou zien posten is alles wat me nog op de been houdt![]()
![]()
Oh hallo Whiskersquote:![]()
Hoe gaat ie?
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh oh das de eerste keer dat het lukt om je te troosten.
UnicumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank u voor het welkomquote:
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Hoiquote:Hier best ok
Hoe is het bij jou?
Stop eens met liegenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik steff elke dag wel een beetje van binnen hoor![]()
![]()
Op Fok komen en jou zien posten is alles wat me nog op de been houdt![]()
OKe?
Met mij ook goed. Ik zie je niet meer zo vaak op Fok?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HoiHier best ok
Hoe is het bij jou?
Oh Faxie is blij mensen, JUICHENquote:
Ben er regelmatig hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 00:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Met mij ook goed. Ik zie je niet meer zo vaak op Fok?
Maar niet altijd in R&P
Moet soms ook wel eens op de FP aan de bak of ik lees zonder te posten
Ja ik ga ook bijna gaan slapen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee het is echt zo![]()
Pff ik ben best moe eigenlijkZo maar eens slapen ofzo denk ik.
Ik mis een verhaal geloof ik..quote:Op maandag 7 juli 2014 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee het is echt zo![]()
Pff ik ben best moe eigenlijkZo maar eens slapen ofzo denk ik.
Anyway: slaap lekker dan
Ah ok, das daarmee dat ik je hier in R&P niet tref, ik post alleen ik R&Pquote:Op maandag 7 juli 2014 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben er regelmatig hoor
Maar niet altijd in R&P
Moet soms ook wel eens op de FP aan de bak of ik lees zonder te posten
Haha nee er is geen verhaal hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis een verhaal geloof ik..
Anyway: slaap lekker dan![]()
![]()
Maar ik vind het leuk je weer te zienquote:Op maandag 7 juli 2014 00:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, das daarmee dat ik je hier in R&P niet tref, ik post alleen ik R&P
Faxie probeert mij wijs te maken dat heel zijn vreugde afhangt van mij te zien op FOK!quote:Op maandag 7 juli 2014 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis een verhaal geloof ik..
Anyway: slaap lekker dan![]()
Ja zo beweert Faxie vaak dingen die hij niet meent, maar hij is wel lief enzo
Heb een zwak voor Vlaamse dames en heren
*woonde ooit erg dichtbij Vlaanderen*"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ook leuk je weer te zienquote:Op maandag 7 juli 2014 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik vind het leuk je weer te zienBen je ook nog zo laat wakker?
Awel ik zie u graagquote:Op maandag 7 juli 2014 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
*woonde ooit erg dichtbij Vlaanderen*![]()
![]()
Goede samenvattingquote:Op maandag 7 juli 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Faxie probeert mij wijs te maken dat heel zijn vreugde afhangt van mij te zien op FOK!![]()
Ja zo beweert Faxie vaak dingen die hij niet meent, maar hij is wel lief enzo![]()
![]()
Ja, dat snapte ik uit 2 posts alquote:Op maandag 7 juli 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Faxie probeert mij wijs te maken dat heel zijn vreugde afhangt van mij te zien op FOK!![]()
Ja zo beweert Faxie vaak dingen die hij niet meent, maar hij is wel lief enzo
Maar waarom? Wat het is Faxie's ellende dan dan hij zich aan jou moet vasthouden?![]()
(Niet negatief naar of jou of Faxie bedoelt, gewoon rete-nieuwsgierig)
Vlaanderen mist u.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
*woonde ooit erg dichtbij Vlaanderen*
Dank jequote:Op maandag 7 juli 2014 00:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ook leuk je weer te zienBen je ook nog zo laat wakker?
Ben erg goed in laat wakker
Klinkt iig Vlaams jaquote:
Maar ik kan het ook nabootsen..
Dus: welke nationaliteit heeft Faxie C?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Oh er is geen Faxie's ellende, het is gewoon een knappe man die doet alsof hij geen vrouw kan krijgen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik uit 2 posts al
Maar waarom? Wat het is Faxie's ellende dan dan hij zich aan jou moet vasthouden?![]()
(Niet negatief naar of jou of Faxie bedoelt, gewoon rete-nieuwsgierig)
quote:![]()
Was er vandaag nog![]()
Ok, voor benzine en sigaretten
Ohw, interessantquote:Op maandag 7 juli 2014 01:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh er is geen Faxie's ellende, het is gewoon een knappe man die doet alsof hij geen vrouw kan krijgen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Forum Opties Forumhop: Hop naar: