Ja dat krijg je er nou van.quote:
TR gematigdquote:
Oh dat had ik bij mijn eerste vriendje.quote:
Ben je ooit vreemd gegaan, Faxie?quote:
Dat je wadde?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben dr zo bang voor na de bevalling... Dat ik de put van vrouw holle overhou..![]()
ECHO, echo, echoquote:Op maandag 7 juli 2014 00:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben dr zo bang voor na de bevalling... Dat ik de put van vrouw holle overhou..![]()
Nou dat t allemaal zo uitgerekt wordt dat seks nooit meer t zelfde zal zijn...quote:
Ik kan uit ervaring spreken dat ik er nooit last van heb gehad.quote:
Ohquote:Op maandag 7 juli 2014 00:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou dat t allemaal zo uitgerekt wordt dat seks nooit meer t zelfde zal zijn...
Oh oke, dat stelt dat weer een beetje gerust...quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring spreken dat ik er nooit last van heb gehad.
Edit: als man zijnde
Kan je dat bewijzen?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring spreken dat ik er nooit last van heb gehad.
Edit: als man zijnde
Een relatie van 7 jaar gehad met iemand die een kind heeft. Is dat voldoende?quote:
mmmm 7 jaar , das veel.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Een relatie van 7 jaar gehad met iemand die een kind heeft. Is dat voldoende?
Dat zeg je verkeerd, het was te veel.quote:
Dat dacht ik ook toen ik dat aan het schrijven was, ik dacht "complicate, stel zulke vragen niet aan Faxie aub" maar toen had ik het al getypet. T was te laat.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou vreemd gegaan kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |