Geef mijn blueberries terug JAAquote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEEE DOE NORMAAL DENK AAN DE KINDEREN IN AFRIKAAAAAAAA WATISMOSMETJOUUUU
Ik hoor dat een groot deel nu opgevangen wordt door Boko Haram, niks om je meer zorgen over te maken dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEEE DOE NORMAAL DENK AAN DE KINDEREN IN AFRIKAAAAAAAA WATISMOSMETJOUUUU
Watquote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een uur voor iftar zelfs. Echt een bitch he?
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:55 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik hoor dat een groot deel nu opgevangen wordt door Boko Haram, niks om je meer zorgen over te maken dus.
In jouw wereld ben ik een liliputter ja, maar verder ben ik net below average ofzo. Ik ben rond de 1.67. Verder zit ik tijdens werk niet op mijn kont maar sta ik de hele dag en ben ik redelijk actief. Oh en ik ben redelijk chubby dus eet ik sowieso meer dan nodig.quote:
als je er maar van genietquote:Op zondag 6 juli 2014 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In jouw wereld ben ik een liliputter ja, maar verder ben ik net below average ofzo. Ik ben rond de 1.67. Verder zit ik tijdens werk niet op mijn kont maar sta ik de hele dag en ben ik redelijk actief. Oh en ik ben redelijk chubby dus eet ik sowieso meer dan nodig.
hoe chubby? Ha ha ik ben een cm langerrrquote:Op zondag 6 juli 2014 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In jouw wereld ben ik een liliputter ja, maar verder ben ik net below average ofzo. Ik ben rond de 1.67. Verder zit ik tijdens werk niet op mijn kont maar sta ik de hele dag en ben ik redelijk actief. Oh en ik ben redelijk chubby dus eet ik sowieso meer dan nodig.
Ben ik serieus de kleinste van jullie?!quote:Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe chubby? Ha ha ik ben een cm langerrr
Niet dik ofzo. Gewoon chubby.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe chubby? Ha ha ik ben een cm langerrr
Ik ben ook dikchubby.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet dik ofzo. Gewoon chubby.Vraag maar aan syl of de andere mensen die mij hebben gemeet.
ja maar wat is chubbyquote:Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet dik ofzo. Gewoon chubby.Vraag maar aan syl of de andere mensen die mij hebben gemeet.
Sowieso volgt 99% van de Moslims die veronderstellen dat de ahadith "sahih" zijn de standaarddogma's waarvan men/wij niet eens duidelijk kunnen uitleggen waarom hadith A nou exact sahih is, volgens wie, welke voorwaarden etc. Het is een pure aanname dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was voorheen iemand die alle sahih ahadith accepteerde, maar naarmate ik heb gelezen en geluisterd zijn veel daarvan mij echt tegen de borst gaan stuiten. Heel veel dingen gaan zelfs recht tegen de boodschap van de Koran en het verstand in en hoe de Profeet in de Koran en soenna wordt gepresenteerd. Ik ben hierdoor ook een tijdje vrij areligieus geweest.
In tegenstelling tot dit heb ik nooit moeite gehad met de boodschap, leringen en nuances van de Koran en accepteer ik dit, alhamdulillah, nog steeds als onveranderde woord van God. Gevoelsmatig merk je ook dat de ahadith mensenwerk zijn. Ik verwerp ahadith die overeenkomen met de leer van de Koran overigens niet, maar ben slechts kritischer naar het totaal gaan kijken. Ik ben groot voorstander van een Koranistische benadering van het geloof (zoals de Koran zelf ook wilt) en denk dat dit de enige redding van de moslims is.
jawel want ik heb geen big ass heupen en kont zoals jij, dus het ziet er al snel chubby uit.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan heb je geen overgewicht en geen recht van spreken, doei!
Dat is ook alweer 2 jaar geleden, paar cm erbijquote:
Ik vind dat moeilijk zeggen over mezelf.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar wat is chubby
Ik heb sowieso nog nooit een foto van jou geziem
Waarom iedereen zo geheimzinnig met hun hoofd
Wacht maar tot ik voor je sta, dan sta je met knikkende knieënquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |