Die pic is Oostblokker volgens mij. Staat in een fotoboek.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar was/is alle ophef over?
Geestelijk compleet verkracht dat kind en uiterlijk.. meh, gewoon.
[..]
Zou mij niets verbazen als ze haar tampon residu van haar handen likt
Nee die zag er sws anders uitquote:Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die pic is Oostblokker volgens mij. Staat in een fotoboek.
Meloewa post die pic en vraagt dan in fobo wat dat voor een saw achtige foto is het is dus niet meloewa.quote:
Chroestjov, laat ons niet langer in spanning!quote:
Hmm, jammer toen je pics wilde van een bepaalde FOK!ster had je er geen moeite mee. Paar maanden terug, maar goed.quote:
ok.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Meloewa post die pic en vraagt dan in fobo wat dat voor een saw achtige foto is het is dus niet meloewa.
Je denkt toch niet dat Chroestjov zo geboren is!?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Chroestjov? Nee toch?
[ afbeelding ]
Hmmm... Is het zijn ze een trauma waard, ja of nee...
Koel! Een zwart gatquote:Op maandag 7 juli 2014 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Braddie is so fat he collapsed into himself
Idd want Braddie en z'n rijbewijs halen gaat nog jáááren duren!quote:Op maandag 7 juli 2014 15:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zal er wel niet van gaan komen dan.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Toe maar, en wat voor modellenmateriaal ben jij?
Meloewa's meloenen matig vinden en vervolgens ontwijkend antwoorden wanneer er wordt gevraagd naar je eigen fruitmandquote:
Huh wat? Ik reageer alleen maar op de TTquote:Op maandag 7 juli 2014 19:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meloewa's meloenen matig vinden en vervolgens ontwijkend antwoorden wanneer er wordt gevraagd naar je eigen fruitmand
Oh, dan is het goed. Ik schrok al een beetje.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh wat? Ik reageer alleen maar op de TT!
Goedgekeurd.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Chroestjov? Nee toch?
[ afbeelding ]
Hmmm... Is het zijn ze een trauma waard, ja of nee...
Heb je nog meer materiaal inmiddels?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dm me pics dan maar please als iemand dit leest, Meloewa is mijn liefde die me heeft afgewezen ook al woon ik een paar kilometer verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |