Zal er wel niet van gaan komen dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:24 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat we elkaar zouden ontmoeten zodra we allebei ons rijbewijs (_!) zouden hebben.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben de nieuwe braddie
*is dik
*probeert ook kut/backfire
topics
Chroestjov? Nee toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo droevig om moet zijn. Nummer 1 heeft iig een behoorlijk trauma aan dat borderlinekind overgehouden
Allemachtig wat een memmenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Chroestjov? Nee toch?
[ afbeelding ]
Hmmm... Is het zijn ze een trauma waard, ja of nee...
Toch een lekkerder lichaam dan verwacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Chroestjov? Nee toch?
[ afbeelding ]
Is dat ook zo'n aanwinst voor onze maatschappij?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die tjap heeft nog een dochter ook, die tegenwoordig lesbienne is, en hier vlakbij woont
Ze studeert (mbo, maar toch), spelt niet heel beroerd op zich (beter dan 99% van de mensen op FOK!), en heeft een typische kampernaamquote:Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n aanwinst voor onze maatschappij?
WIE IS DAT? Ik wil meer pics.... Dm me please held! Want volgens mij is het meloewa nee?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Chroestjov? Nee toch?
[ afbeelding ]
Ik zag het in m'n DM jaquote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze studeert (mbo, maar toch), spelt niet heel beroerd op zich (beter dan 99% van de mensen op FOK!), en heeft een typische kampernaam
Ja, dat is meloewa.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
WIE IS DAT? Ik wil meer pics.... Dm me please held! Want volgens mij is het meloewa nee?
Ik zag alleen een paard, dus doe maar niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dankjewel. Wil je ook een hete lesbienne scoren?
Dm me pics dan maar please als iemand dit leest, Meloewa is mijn liefde die me heeft afgewezen ook al woon ik een paar kilometer verder.quote:
Paardenmeisje hehequote:Op maandag 7 juli 2014 16:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zag alleen een paard, dus doe maar niet.
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dm me pics dan maar please als iemand dit leest, Meloewa is mijn liefde die me heeft afgewezen ook al woon ik een paar kilometer verder.
Meloewa was alles wat ik had.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:52 schreef deadprez het volgende:
ook al woon ik een paar kilometer verder.
gimme gimme please.quote:
Is dit meloentje?quote:
Vast.quote:
Daar was/is alle ophef over?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)600&bih=799#imgdii=_
5e pic
Zou mij niets verbazen als ze haar tampon residu van haar handen liktquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |