SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het is dus even afwachten hoe het er morgen uit komt te zien. Makkelijkste is dus 8+4 MOTM spelers en nog een paar om de bank te vullen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zou mooi zijn!quote:Op zondag 6 juli 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Maar het is dus even afwachten hoe het er morgen uit komt te zien. Makkelijkste is dus 8+4 MOTM spelers en nog een paar om de bank te vullen.![]()
Haha Toefjes laten ragequiten. Stond 8-0 voor, toen kon hij het niet meer aan.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Sierd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is niet waar. En dat weet je. Naar mannetje. Bij 3-0 in de 30e minuut was je weg.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef Revontulet het volgende:
Haha Toefjes laten ragequiten. Stond 8-0 voor, toen kon hij het niet meer aan.
Ik ben de rotste niet, ik zal even een screentje van de app bij deze post voegen.![]()
![]()
Openbaar maken van namen TR gemachtquote:Op zondag 6 juli 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet waar. En dat weet je. Naar mannetje. Bij 3-0 in de 30e minuut was je weg.
Ik ben de rotste niet, ik zal even een screentje van de app bij deze post voegen.
[ afbeelding ]wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wat voor een enorme kneus moet je zijn om een friendly te spelen en dan te liegen over een uitslag
Geen wonder dat je zoveel verliest in divisie 1![]()
Ik speel niet eens fut.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef Kiid het volgende:
Wat voor een enorme kneus moet je zijn om een friendly te spelen en dan te liegen over een uitslag
Geen wonder dat je zoveel verliest in divisie 1wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Hey sta eindelijk weer in de top 10
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan ben ik tenminste er in de top 10 uitgegooid.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi dan zal ik je er even uit gooien
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
haha ja wat een kneus hequote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef Kiid het volgende:
Geen wonder dat je zoveel verliest in divisie 1![]()
zit hij uberhaupt in divisie 1?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef Kiid het volgende:
Geen wonder dat je zoveel verliest in divisie 1
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zullen er echt mensen zijn die hier http://www.bol.com/nl/p/t(...)mm/9200000027700171/ 170 euro voor betalen?
ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:31 schreef over_hedge het volgende:
Zullen er echt mensen zijn die hier http://www.bol.com/nl/p/t(...)mm/9200000027700171/ 170 euro voor betalen?![]()
Sodeju, na dat slachtveld van gisteravond, heb ik vandaag van 10 tot 4 lopen beachvolleyballen. Godverdomme wat is dat zwaar zeg
Maar wel lekker gewonnen van een team waar echt een veel te fanatieke gast in zat. Heel de tijd zeiken op de scheids en claimen dat ballen uit waren, terwijl ze gewoon op de lijn vielen. Hij kon er ook echt geen hout van. Ik liet hem 4x achter elkaar happen door te doen alsof ik ging blokken, waardoor hij dus een lobje deed (die ik dan heel gemakkelijk naar een medespeler kon slaan). Vervolgens dacht hij: nu ga ik echt vol smashen en toen zette ik wél het blok: punt voor ons
Kapot gelachen om die kneus
Nee, het enige wat ik nog speel is zo nu en dan een potje WCquote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Prachtig is dat inderdaad. Wij hebben van de zomer weer een voetbaltoernooi en daar doet ook zo'n team met kneuzen aan mee die alles veel te serieus nemenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef DuTank het volgende:
Sodeju, na dat slachtveld van gisteravond, heb ik vandaag van 10 tot 4 lopen beachvolleyballen. Godverdomme wat is dat zwaar zeg
Maar wel lekker gewonnen van een team waar echt een veel te fanatieke gast in zat. Heel de tijd zeiken op de scheids en claimen dat ballen uit waren, terwijl ze gewoon op de lijn vielen. Hij kon er ook echt geen hout van. Ik liet hem 4x achter elkaar happen door te doen alsof ik ging blokken, waardoor hij dus een lobje deed (die ik dan heel gemakkelijk naar een medespeler kon slaan). Vervolgens dacht hij: nu ga ik echt vol smashen en toen zette ik wél het blok: punt voor ons
Kapot gelachen om die kneusVorig jaar wonnen we met 1-0 in de poule dat was echt genieten
#levenalseenkoning![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prachtig is dat inderdaad. Wij hebben van de zomer weer een voetbaltoernooi en daar doet ook zo'n team met kneuzen aan mee die alles veel te serieus nemenVorig jaar wonnen we met 1-0 in de poule dat was echt genieten
#levenalseenkoning
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Oh, sorry.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niet voetballen joh
Als het op zo'n toernooi gezellig is, is het wat mij betreft altijd geslaagd, maar soms moet je fanatiekelingen wel even proberen aan te pakken.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Liverpool en Lille hebben overeenstemming bereikt over Divock Origi'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb je niet op zo'n toernooi, normaal een recreatie groep en een competitie groep?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niet voetballen joh![]()
Ja maar dan heb je nog mensen in de recreatie groepen die bloed fanatiek zijn. Wij gaan gewoon de wei in en zien wel wat er van komt zolang we maar regelmatig kunnen wisselenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heb je niet op zo'n toernooi, normaal een recreatie groep en een competitie groep?![]()
![]()
Sinds een tijdje krijg ik de melding dat er geen teamtraining beschikbaar zijn, terwijl ik ze wel in de club heb. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen?![]()
Geen teamtraining aan je team geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:39 schreef nistelaria het volgende:
Sinds een tijdje krijg ik de melding dat er geen teamtraining beschikbaar zijn, terwijl ik ze wel in de club heb. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen?![]()
Club verwijderen is de enige oplossingquote:Op zondag 6 juli 2014 23:39 schreef nistelaria het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Geen teamtraining aan je team geven.Haha, elke keer weer twijfel ik als ik hier een serieuze vraag wil stellenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Club verwijderen is de enige oplossing![]()
![]()
Zijn heel veel mensen met dat probleem op EA forum. Is niet echt een oplossing volgens mij..vage bug. In de webapp lukt het ook niet?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef nistelaria het volgende:
[..]
[..]
Haha, elke keer weer twijfel ik als ik hier een serieuze vraag wil stellenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gelukkig heb je Tim nogquote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef nistelaria het volgende:
[..]
[..]
Haha, elke keer weer twijfel ik als ik hier een serieuze vraag wil stellen![]()
Zonder context klinkt het erger, Boskamp maakte hem nog wel belachelijk om die uitspraakquote:Op zondag 6 juli 2014 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch haast wel nep zijn toch? Of zou dat treurig volk zo diep gezakt zijn![]()
Boskamp is die dikke belg toch? Dan heb ik wel respect voor die manquote:Op zondag 6 juli 2014 23:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zonder context klinkt het erger, Boskamp maakte hem nog wel belachelijk om die uitspraak![]()
Nee, gewoon een Rotterdammer die veel in Belgie heeft gewerkt.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boskamp is die dikke belg toch? Dan heb ik wel respect voor die manOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Veel slechter kun je het niet treffenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een Rotterdammer die veel in Belgie heeft gewerkt.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel slechter kun je het niet treffen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
zure Belgenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch haast wel nep zijn toch? Of zou dat treurig volk zo diep gezakt zijnniks mooiers
![]()
wat een baas is het toch ookquote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
paard.gif is al vroeg in vorm dit seizoen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik dacht de eerste keer nog dattum zatquote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo zie ik ze het allerliefstequote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
TOTS Godin en TOTS CourtoisZo'n lange keeper met zulke stats, en dan geen punten voor je team kunnen pakken
![]()
![]()
Merk aan TOTS Courtois ook geen enkel verschil met de NIF. Van dichtbij is hij geniaal, maar van verder weg is het toch vaak grabbelen. Vooral bij lage longshots. Cech en TOTS Cech zijn wel heel goed, maar ook daar merk ik weinig verschil. Alleen IF Handanovic is echt goed tov de NIF (van de IF keepers die ik heb gehad dit jaar).quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Godin en TOTS CourtoisZo'n lange keeper met zulke stats, en dan geen punten voor je team kunnen pakken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die 2 vond ik ook bagger ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Toefjes het volgende:
![]()
IF Handanovic, Neuer en Cech zijn wel de beste keepers dit jaar denk ik. IF Hart misschien ook welquote:Op maandag 7 juli 2014 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Merk aan TOTS Courtois ook geen enkel verschil met de NIF. Van dichtbij is hij geniaal, maar van verder weg is het toch vaak grabbelen. Vooral bij lage longshots. Cech en TOTS Cech zijn wel heel goed, maar ook daar merk ik weinig verschil. Alleen IF Handanovic is echt goed tov de NIF (van de IF keepers die ik heb gehad dit jaar).![]()
Marchetti is ook geniaalquote:Op maandag 7 juli 2014 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Handanovic, Neuer en Cech zijn wel de beste keepers dit jaar denk ik. IF Hart misschien ook wel![]()
En kan je tots pepe niet in je team kwijt? Die is ook geniaal goed![]()
Ik heb al iets anders bedacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Marchetti is ook geniaal![]()
En kan je tots pepe niet in je team kwijt? Die is ook geniaal goed![]()
![]()
Sirigu is ook heel goedquote:Op maandag 7 juli 2014 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Handanovic, Neuer en Cech zijn wel de beste keepers dit jaar denk ik. IF Hart misschien ook wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In dat geval sif cabaye nemenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al iets anders bedacht.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou, m'n coins zijn nu eigenlijk opquote:Maar Diaby is wel een hele nuttige kracht in dit team denk ik. Strength en lengte wel belangrijk voor de verdedigende acties en kopduels
![]()
Oh hahaquote:Op maandag 7 juli 2014 00:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, m'n coins zijn nu eigenlijk opMaar Diaby is wel een hele nuttige kracht in dit team denk ik. Strength en lengte wel belangrijk voor de verdedigende acties en kopduels
Wat vind je van benzema trouwens?![]()
Tijd voor een nieuwe themacup EA, luie aidsbavianen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat ja. Anders blijf ik weg van de playstation...quote:Op maandag 7 juli 2014 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Tijd voor een nieuwe themacup EA, luie aidsbavianen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
that shall them learnen!quote:Op maandag 7 juli 2014 01:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ja. Anders blijf ik weg van de playstation...![]()
De eerste wedstrijden complete bagger. Had 1 goal uit 6 wedstrijden, maar hij begint nu los te komen. 9 goals in 10 wedstrijden. Eigenlijk een hele complete spits waar niks op aan te merken valt. Maar ja, dat was Benzema eigenlijk al.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oh haha
Wat vind je van benzema trouwens?
Balotelli kan het daarentegen nog niet waarmaken: 3 goals in 10 wedstrijden. (en maar 2 assist) Maar laat het wel staan zo, speelt erg prettig, 2 van die fysiek sterke spitsen.![]()
Het is toch ook zomer man dan ga je lekker op het terras zitten, BBQ'en of FOK!'enquote:Op maandag 7 juli 2014 01:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ja. Anders blijf ik weg van de playstation...![]()
![]()
Dacht dat dit die midget was. Paolo Henrique (ex-Heerenveen, misschien kent PotS m nog) ook al daarheen. Goed moment om de Chinese competitie toe te voegen.![]()
quote:Ik doe overdag genoeg, maar ik heb nu al een slecht slaapritme en 's nachts dus bakken met tijd, maar ik heb gewoon echt geen zin om dat ding aan te zetten.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch ook zomer man dan ga je lekker op het terras zitten, BBQ'en of FOK!'en
#JBGSquote:Op maandag 7 juli 2014 01:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net een statement gemaakt. Kon het niet meer aan."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Vertel ons meerquote:Op maandag 7 juli 2014 01:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net een statement gemaakt. Kon het niet meer aan.![]()
Dat ontken ik onder geen enkele omstandigheid.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
het is skillquiten. Je bent gewoon te goedquote:Op maandag 7 juli 2014 01:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net een statement gemaakt. Kon het niet meer aan.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is skillquiten. Je bent gewoon te goed![]()
Probeer je piemel er eens uit te halen dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kan nog steeds niks horen met mijn linkeroor is dat erg?![]()
schlong van drie meterquote:Op maandag 7 juli 2014 01:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Probeer je piemel er eens uit te halen dan?![]()
![]()
Verstopping waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kan nog steeds niks horen met mijn linkeroor is dat erg?
Kun je laten uitspuiten bij de huisarts, maar als je een maal begint met uitspuiten, zul je er waarschijnlijk vaker last mee krijgen.![]()
Handig toch, als er een hoop herrie is in de ochtend en je wilt doorslapen ga je gewoon op je rechter oor liggen en weer lekker verder slapen ^^quote:Op maandag 7 juli 2014 01:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kan nog steeds niks horen met mijn linkeroor is dat erg?![]()
Drama inderdaad. Zelden zoveel EAids gehad als met hen in mijn teamquote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Toefjes het volgende:
Was ook weer zo opgelost trouwens. NIF Courtois is gewoon beter dan zijn TOTS, en TOTS Pepe is echt een baas
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De hele dag maakt geen fuck uit, als je maar wint van hunquote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prachtig is dat inderdaad. Wij hebben van de zomer weer een voetbaltoernooi en daar doet ook zo'n team met kneuzen aan mee die alles veel te serieus nemenVorig jaar wonnen we met 1-0 in de poule dat was echt genieten
#levenalseenkoning
Voor de rest gewoon bier zuipen en lol maken.
Ik pluk er nu alleen wel de vruchten van....
Godver...kom ik er nu achter dat ik woensdag een hele dag congres heb...aan de andere kant van het land, en pas om half 9 klaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver...kom ik er nu achter dat ik woensdag een hele dag congres heb...aan de andere kant van het land, en pas om half 9 klaar
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat wordt een beetje doorrijden op de terugweg. Denk dat het niet druk zal zijn op de weg, dus dan ga ik 10 uur net halen...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of gewoon bij Zhano kijkenquote:Op maandag 7 juli 2014 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje doorrijden op de terugweg. Denk dat het niet druk zal zijn op de weg, dus dan ga ik 10 uur net halen...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welke kant bedoel jij dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had het over de andere kant van het land. Niet over Groenland.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De maandag morgen, wat een heerlijke dag is dat altijd. Gelukkig hoef ik niet de WK versieringen weg te halen
![]()
![]()
Wat een kansloze bedoeling weer. Gelukkig hoef ik nooit naar Amerika, maar ik zal het ook zeker niet gaan doen, puur door dit soort onzin.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat een kansloze bedoeling weer. Gelukkig hoef ik nooit naar Amerika, maar ik zal het ook zeker niet gaan doen, puur door dit soort onzin.Daarbij kunnen ze ook nog de gegevens van je laptop en mobiele telefoon downloaden. Vorig jaar moesten zij ook mijn hele laptop doorzoekenquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
eigenlijk moet je dan gewoon een pdf'je erop zetten met als naam BOMB MANUALquote:Op maandag 7 juli 2014 09:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Daarbij kunnen ze ook nog de gegevens van je laptop en mobiele telefoon downloaden. Vorig jaar moesten zij ook mijn hele laptop doorzoeken
en dan als inhoud:
Morrie![]()
op zoek naar een leuk team ben de oude een beetje zat
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
budget, formatie, spelers die er per se in moeten?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:21 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
op zoek naar een leuk team ben de oude een beetje zatHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
eigenlijk moet je dan gewoon een pdf'je erop zetten met als naam BOMB MANUAL
en dan als inhoud:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Budget zet binnen een miljoen, liefst 433(4) en spelers die er perse in moeten heb ik niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
budget, formatie, spelers die er per se in moeten?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ook, maar iedere keer als ik een andere team maak dan vind ik het niks en ga ik weer terug naar het oudequote:Op maandag 7 juli 2014 09:21 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
op zoek naar een leuk team ben de oude een beetje zat
Ik speel nou al heel lang met mijn Serie A team![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
eigenlijk moet je dan gewoon een pdf'je erop zetten met als naam BOMB MANUAL
en dan als inhoud:
[ afbeelding ]
Het ergste van alles is dat ze dat nog niet weten te waarderen ook. Die mensen nemen zichzelf zo serieus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
heb nu ditquote:Op maandag 7 juli 2014 09:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook, maar iedere keer als ik een andere team maak dan vind ik het niks en ga ik weer terug naar het oude
Ik speel nou al heel lang met mijn Serie A team
di natale balo
Hernanes
SIF pogba TOTS vidal
constant SIF godin TOTS chiellini SIF maicon
handanovic,
soms speelt TOTS de rossi hier nog.
en
Schirly IF bentekker Mirallas
De bruyne
Cabaye iMOTM fellaini
Cole Kompany TIF caulker Walker
IF hart.
en daar ben ik dus wel een beetje op uigekeken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat eerste teamquote:Op maandag 7 juli 2014 09:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nu dit
di natale balo
Hernanes
SIF pogba TOTS vidal
handanovic,
en
De bruyne
Cabaye iMOTM fellaini
IF hart.
en daar ben ik dus wel een beetje op uigekeken.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nu dit
di natale balo
Hernanes
SIF pogba TOTS vidal
handanovic,
en
De bruyne
Cabaye iMOTM fellaini
IF hart.
en daar ben ik dus wel een beetje op uigekeken.
zo iets..?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mooi voorbeeldje van commercie belangrijker dan het spelletje zelfquote:Op maandag 7 juli 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ongelofelijk wat een bende....
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit heb ik nu:quote:Op maandag 7 juli 2014 09:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nu dit
di natale balo
Hernanes
SIF pogba TOTS vidal
handanovic,
en
De bruyne
Cabaye iMOTM fellaini
IF hart.
en daar ben ik dus wel een beetje op uigekeken.
Dit team heb ik al best wel lang en heel af en toe maak ik er wel eens kleine veranderingen mee, maar de basis heb ik al zeker 150+ wedstrijden gehad. Ik zou nog wel kunnen upgraden, maar ik vind groen leuker dan blauw![]()
![]()
Geen toni meer?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit heb ik nu:
[ afbeelding ]
Dit team heb ik al best wel lang en heel af en toe maak ik er wel eens kleine veranderingen mee, maar de basis heb ik al zeker 150+ wedstrijden gehad. Ik zou nog wel kunnen upgraden, maar ik vind groen leuker dan blauwjij hebt echt geniaal veel goals/wedstrijd zag ik, en cuadrado niet normaal veel assist
![]()
![]()
Hoe bevalt die Rodriguez? Ik heb daar nog steeds Radu staan (en die doet het prima), maar zo'n groen kaartje erbij is wel weer sjiek.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit heb ik nu:
[ afbeelding ]
Dit team heb ik al best wel lang en heel af en toe maak ik er wel eens kleine veranderingen mee, maar de basis heb ik al zeker 150+ wedstrijden gehad. Ik zou nog wel kunnen upgraden, maar ik vind groen leuker dan blauwNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pirlo op CAM...quote:Op maandag 7 juli 2014 09:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit heb ik nu:
[ afbeelding ]
Dit team heb ik al best wel lang en heel af en toe maak ik er wel eens kleine veranderingen mee, maar de basis heb ik al zeker 150+ wedstrijden gehad. Ik zou nog wel kunnen upgraden, maar ik vind groen leuker dan blauw
Lijkt me ram kut.![]()
Ik heb m gisteren ook gekocht, hele goede spelers. Workrates zijn ook wel fijn met med/med.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe bevalt die Rodriguez? Ik heb daar nog steeds Radu staan (en die doet het prima), maar zo'n groen kaartje erbij is wel weer sjiek.![]()
Hangt af van het spelletje dat je speelt. Ik heb liever een behendige dribbelaar op CAM, met een aardig schot.quote:
Types als Messi, Santi, Lallana.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil mijn team ook ombouwen maar geen idee hoe
Wat heb je?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil mijn team ook ombouwen maar geen idee hoe![]()
Ik heb Toni nog wel als wisselspeler, maar Toni is wat beter tegen slechtere tegenstanders en Gomez is beter tegen betere tegenstanders. Bij een goede speler moet ik vaak sneller voorzetten en kan ik niet wachten tot Toni aansluit waardoor hij altijd te laat komt. Gomez is dan een stuk beter. Ze lopen beide 2:1 dus het maakt ook niet zoveel verschilquote:Op maandag 7 juli 2014 09:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geen toni meer?jij hebt echt geniaal veel goals/wedstrijd zag ik, en cuadrado niet normaal veel assist
@Pride
Hij is wel goed, maar Alaba is beter. Maar heb hem puur voor de kleur![]()
@Gran
Pirlo is juist een baas. Hij kan heerlijk het spel verdelen met zijn 90+ vision en extreem goede passing.
![]()
Ik zou toch liever Vidal hebben of Vucinic. Want Vucinic is een fucking eindbaas.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb Toni nog wel als wisselspeler, maar Toni is wat beter tegen slechtere tegenstanders en Gomez is beter tegen betere tegenstanders. Bij een goede speler moet ik vaak sneller voorzetten en kan ik niet wachten tot Toni aansluit waardoor hij altijd te laat komt. Gomez is dan een stuk beter. Ze lopen beide 2:1 dus het maakt ook niet zoveel verschil
@Pride
Hij is wel goed, maar Alaba is beter. Maar heb hem puur voor de kleur![]()
@Gran
Pirlo is juist een baas. Hij kan heerlijk het spel verdelen met zijn 90+ vision en extreem goede passing.
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hangt af van het spelletje dat je speelt. Ik heb liever een behendige dribbelaar op CAM, met een aardig schot.
Types als Messi, Santi, Lallana.Een goede LB-Y'er passer op CAM vind ik dan weer fijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
M/M en 59 pees, oh en met 2* skills is het lastig om ruimte te creëren voor schoten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
D'n Vuc als CAM? Die zie ik dan niet helemaal...quote:Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zou toch liever Vidal hebben of Vucinic. Want Vucinic is een fucking eindbaas.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee joh gekkie. Ik kan mezelf toch ook niet vernoemen naar Pirlo op PSN en dan niet met Pirlo spelenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zou toch liever Vidal hebben of Vucinic. Want Vucinic is een fucking eindbaas.![]()
![]()
De spelers die ik noem zijn allemaal prima passers. Zie nu pas dat Pirlo ook best aardige dribbling heeft trouwens. Maar geen skillsquote:Op maandag 7 juli 2014 09:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Een goede LB-Y'er passer op CAM vind ik dan weer fijn.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind het echt 3x niks, weet je dat? Ik snap niet waarom ze gewoon eens gaan scouten ipv die mislukte troep terug te kopen. Is daar fucking veel geblesseerd geweest en waarom hebben wij interesse in Dost? Omdat hij net zo groot is als Pellequote:![]()
![]()
Sowieso payet if > cabellaquote:Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liefst naar een 4-1-2-1-2 of een 4-4-2/(2)cabella is een midget
![]()
Ik vind het ook niks eigenlijk.. maar ik denk dat van Geel geen budget heeft om een goede spits terug te kopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het echt 3x niks, weet je dat? Ik snap niet waarom ze gewoon eens gaan scouten ipv die mislukte troep terug te kopen. Is daar fucking veel geblesseerd geweest en waarom hebben wij interesse in Dost? Omdat hij net zo groot is als PelleRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb het een maand terug ofzo al geroepen, best grappigquote:
Ik denk ook dat het best een succes kan worden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is gewoon het sentiment denk ik meer. Ik heb Pirlo dit jaar ook niet gebruikt, maar vorig jaar had ik 'm in een 4231 team op CAM geloof ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De spelers die ik noem zijn allemaal prima passers. Zie nu pas dat Pirlo ook best aardige dribbling heeft trouwens. Maar geen skills
wat is er met dat eerste team ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Sowieso payet if > cabellacabella is een midget
Cabella is een mofo baas!
Als ze Janmaat/De Vrij/BMI/Pelle verkopen dan mag er wel wat voor terug verwacht worden en dan hoef ik geen ex-eredivisie speler die vaak geblesseerd was en hopeloos gefaald heeft daar. Er zit nog geen haast bij lijkt mij aangezien het nog niet eens augustus is. Dus kan hij net zo goed wachten tot het budget er wél is.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks eigenlijk.. maar ik denk dat van Geel geen budget heeft om een goede spits terug te kopen.![]()
Op wide cam deed hij het ook wel goed bij mij maar als centrale cam heeft ie wat mij betreft niet genoeg krachtquote:![]()
![]()
Ik hoop dat we een keer 2 goede spitsen krijgen zodat we ook kunnen vlammen als er een blessure of een schorsing is.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:55 schreef Kiid het volgende:
Als ze Janmaat/De Vrij/BMI/Pelle verkopen dan mag er wel wat voor terug verwacht worden en dan hoef ik geen ex-eredivisie speler die vaak geblesseerd was en hopeloos gefaald heeft daar. Er zit nog geen haast bij lijkt mij aangezien het nog niet eens augustus is. Dus kan hij net zo goed wachten tot het budget er wél is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nergens last van eigenlijk want de verdedigers kunnen niet bij hem komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op wide cam deed hij het ook wel goed bij mij maar als centrale cam heeft ie wat mij betreft niet genoeg kracht
Maar ik heb een beetje moeite met een 433 formatie .
Inderdaad. Al viel het nog best mee als je kijkt hoeveel punten we pakte zonder Pelle. Sowieso moet er een goede rechtsbuiten komen. Of in ieder geval 1 die zijn mannetje voorbij kan komen want nog een seizoen Schaken kan echt niet meer. Die heeft zijn beste tijd gehadquote:Op maandag 7 juli 2014 09:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat we een keer 2 goede spitsen krijgen zodat we ook kunnen vlammen als er een blessure of een schorsing is.![]()
Manuquote:Op maandag 7 juli 2014 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Al viel het nog best mee als je kijkt hoeveel punten we pakte zonder Pelle. Sowieso moet er een goede rechtsbuiten komen. Of in ieder geval 1 die zijn mannetje voorbij kan komen want nog een seizoen Schaken kan echt niet meer. Die heeft zijn beste tijd gehad![]()
![]()
Wat is je budget, welke spelers moeten erin en in welke opsteling? Zal eens kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nergens last van eigenlijk want de verdedigers kunnen niet bij hem komen.
Maar ik heb een beetje moeite met een 433 formatie .![]()
Je kan het altijd proberen met Manu links en Boetius rechts of andersom.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Al viel het nog best mee als je kijkt hoeveel punten we pakte zonder Pelle. Sowieso moet er een goede rechtsbuiten komen. Of in ieder geval 1 die zijn mannetje voorbij kan komen want nog een seizoen Schaken kan echt niet meer. Die heeft zijn beste tijd gehadFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liefst naar een 4-1-2-1-2 of een 4-4-2/(2)
Zoiets? Ah kut zie net dat ik de normale 4-4-2 heb gebruikt
Futhead![]()
![]()
Oja, was Manu alweer vergeten. Maar toch vind ik dat er wel 1 minimaal bij moet komen anders ben je volledig afhankelijk van de grillen van twee 19/20-jarigequote:Op maandag 7 juli 2014 10:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen met Manu links en Boetius rechts of andersom.![]()
Die Rodriguezquote:Op maandag 7 juli 2014 10:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Futhead
Betere stats voor een CAM gaan we niet meer zien op Fifa denk ik![]()
![]()
Graag Cuadrado, Chiellini, Ibarbo. Martinez bewarenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wat is je budget, welke spelers moeten erin en in welke opsteling? Zal eens kijken wat ik kan doen
En als het kan Thiago Silva ook maar mag iets anders.
Budget maakt niet uit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Falcaoquote:Op maandag 7 juli 2014 10:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Futhead
Dies echt goed, alleen klein.quote:
Je kunt de voorhoede ook vervangen met Ibra + Ibarbo voor ultieme aids.![]()
Hmm Ibra is alleen een beetje traag.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dies echt goed, alleen klein.
Je kunt de voorhoede ook vervangen met Ibra + Ibarbo voor ultieme aids.
TOTY Ibra heeft 82 PEESquote:Op maandag 7 juli 2014 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hmm Ibra is alleen een beetje traag.![]()
Zoveel coins heb ik jammer genoeg niet.quote:
Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat and Stefan de Vrij have all played key roles for the Dutch in Brazil, with Terence Kongolo and Jordy Clasie – nicknamed the Dutch Xavi at Feyenoord – regarded as youthful cover by Van Gaal.
Bwohhhhh![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:17 schreef Kiid het volgende:
Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat and Stefan de Vrij have all played key roles for the Dutch in Brazil, with Terence Kongolo and Jordy Clasie – nicknamed the Dutch Xavi at Feyenoord – regarded as youthful cover by Van Gaal.
Bwohhhhh
Feyenoorders die haten op Dost2 vleugel spelers ernaast met een voorzet en je hebt 25-30 goals in het seizoen binnengehaald.
![]()
Nou ik zou Clasie wel eens op de plek van Wijnaldum willen zien. Slechter kan het niet zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
De kromme is een beetje seniel aan het worden. Hij heeft gelijk over Robben en Messi maar....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat gedweep met Clasie hier steeds
Van Gaal heeft tot nu toe alles scherp gezien, en perfect gewisseld. En Wijnaldum doet het naar behoren. Niet voor niks dat Clasie dus nog gewoon op het bankje mag blijven zitten hoor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Serieus?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Van Gaal heeft tot nu toe alles scherp gezien, en perfect gewisseld. En Wijnaldum doet het naar behoren. Niet voor niks dat Clasie dus nog gewoon op het bankje mag blijven zitten hoor.
Ho shit SIF godin moet SIF benatia zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 09:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik tel 10 spelers en een random godinen de jong staat nog op CDM
en af en toe TOTS de rossi dus
#FreeTrapz![]()
Het is nou wel weer wat topics geleden hoor dat ik erover begon. Af en toe de boel scherp houden hier kan geen kwaad, toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Van Gaal heeft tot nu toe alles scherp gezien, en perfect gewisseld. En Wijnaldum doet het naar behoren. Niet voor niks dat Clasie dus nog gewoon op het bankje mag blijven zitten hoor.
Clasie heeft als enige nog niet de kans gehad om zichzelf te bewijzen. En Wijnaldum heeft dan weinig fout gedaan, maar hij deed ook weinig goed. Datgene wat Wijnaldum heeft gedaan voor Oranje (niet de middencirkel verlaten, balletjes terug en opzij) zou zelfs Cilissen ook wel kunnen doen.![]()
lekker zelfde tactiek hanteren als nu, alles hoog naar vorenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:19 schreef Zhano het volgende:
Feyenoorders die haten op Dost2 vleugel spelers ernaast met een voorzet en je hebt 25-30 goals in het seizoen binnengehaald.
![]()
![]()
Serieus.quote:Volgens mij ben jij niet de enige die erover begintquote:Op maandag 7 juli 2014 10:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is nou wel weer wat topics geleden hoor dat ik erover begon. Af en toe de boel scherp houden hier kan geen kwaad, toch?
Clasie heeft als enige nog niet de kans gehad om zichzelf te bewijzen. En Wijnaldum heeft dan weinig fout gedaan, maar hij deed ook weinig goed. Datgene wat Wijnaldum heeft gedaan voor Oranje (niet de middencirkel verlaten, balletjes terug en opzij) zou zelfs Cilissen ook wel kunnen doen.
Daarbij hebben we tijdens het WK dagelijks zo'n 3/4 topics nodig, dus als je er om de paar topics over begint, komt het toch dagelijks even aan bod
En nogmaals: je kan niet zeggen dat Van Gaal rare fratsen uithaalt. Blijkbaar dwingt Clasie het gewoon niet af.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ho shit SIF godin moet SIF benatia zijnen de jong staat nog op CDM
en af en toe TOTS de rossi dus![]()
![]()
![]()
Beter zet je daar Kuyt neer en gewoon Janmaat op RB.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou ik zou Clasie wel eens op de plek van Wijnaldum willen zien. Slechter kan het niet zijn.
Beide Wijnaldem en Clasie zijn gewoon aids.![]()
Kuyt zou ook wel een goede zijn denk ik gezien zijn uithoudingsvermogen. En Kuyt heeft altijd wel de drang om gewoon naar voren te spelen.![]()
Ik kom alleen maar op rommel uit, full serie A met jackson erinquote:Op maandag 7 juli 2014 10:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Graag Cuadrado, Chiellini, Ibarbo. Martinez bewaren
En als het kan Thiago Silva ook maar mag iets anders.
Budget maakt niet uit.![]()
![]()
He pots! Ik heb Brice en Romain nog kunnen omwisselen.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus.
[..]
Volgens mij ben jij niet de enige die erover begint
Daarbij hebben we tijdens het WK dagelijks zo'n 3/4 topics nodig, dus als je er om de paar topics over begint, komt het toch dagelijks even aan bod
En nogmaals: je kan niet zeggen dat Van Gaal rare fratsen uithaalt. Blijkbaar dwingt Clasie het gewoon niet af.
🍆![]()
zo erge flip dit
10 uur moeten inschrijven voor derdejaarsvakken en 1 over 10 zit alles al vol. Leiden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar op rommel uit, full serie A met jackson erin
Anders misschien Martinez vervangen met een goede spits die minimaal 4*/4* heeft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooi! En nu hopen dat hij gaat vlammenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:38 schreef Johnbon het volgende:
[..]
He pots! Ik heb Brice en Romain nog kunnen omwisselen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En juist Pelle viel als geen ander in de categorie mislukte troep.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het echt 3x niks, weet je dat? Ik snap niet waarom ze gewoon eens gaan scouten ipv die mislukte troep terug te kopen. Is daar fucking veel geblesseerd geweest en waarom hebben wij interesse in Dost? Omdat hij net zo groot is als Pelle![]()
Bijna alle Nederlandse clubs halen soms mislukte troep, poetsen die keutel tot ie glimt en verkopen weerquote:Op maandag 7 juli 2014 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En juist Pelle viel als geen ander in de categorie mislukte troep.![]()
![]()
Leiden topstadquote:Op maandag 7 juli 2014 10:39 schreef poker4lifee het volgende:
zo erge flip dit
10 uur moeten inschrijven voor derdejaarsvakken en 1 over 10 zit alles al vol. Leiden![]()
![]()
![]()
Juist. Altidore? Mislukte troepquote:Op maandag 7 juli 2014 10:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bijna alle Nederlandse clubs halen soms mislukte troep, poetsen die keutel tot ie glimt en verkopen weer![]()
Maar kan me kiid's reactie ook wel deels voorstellen. Feyenoord heeft in het verleden echt vreselijk veel oude troep binnen gehaald waar het niet goed mee ging.![]()
¤ 2.06 voor 100K op vipcoinsfifa. Is er al een site gesignaleerd die ze voor minder dan 2 euro aanbieden?![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En juist Pelle viel als geen ander in de categorie mislukte troep.Klopt. Alleen hoe groot is de kans dat dit weer gebeurd? Niet zo heel groot, maar Dost is sowieso ook heel vaak geblesseerd geweest. Pelle speelde gewoon niet omdat hij te kort kwam. Ik heb liever dat ze eens kijken in het buitenland en wat spitsen volgen die nog jong zijn en waar rek in zit.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En juist Pelle viel als geen ander in de categorie mislukte troep.
Beetje zoals Guidetti, maar dan zonder te huren.![]()
Hij is misschien dit seizoen 2 keer blessa geweest, daarvoor bijna nooit. Echt een nonargument.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Alleen hoe groot is de kans dat dit weer gebeurd? Niet zo heel groot, maar Dost is sowieso ook heel vaak geblesseerd geweest. Pelle speelde gewoon niet omdat hij te kort kwam. Ik heb liever dat ze eens kijken in het buitenland en wat spitsen volgen die nog jong zijn en waar rek in zit.
Dat mag jij vinden. Maar ik zie het niet zitten in Dostquote:Op maandag 7 juli 2014 11:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij is misschien dit seizoen 2 keer blessa geweest, daarvoor bijna nooit. Echt een nonargument.![]()
Goed gebit voor een Engelse.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Levensgevaarlijk dit![]()
Ach, Robben was ook vaak geblesseerd, en nu maakt hij Nederland wereldkampioen. Bovendien kan elke speler (ook elk mens trouwens) eens een jaartje pech hebben. Denk dat Feyenoord echt niet beters binnen kan halen dan dit. Of je moet volgend jaar weer diegene naar de Kuip halen die bij Excelsior meer dan 7 goals maakt.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Alleen hoe groot is de kans dat dit weer gebeurd? Niet zo heel groot, maar Dost is sowieso ook heel vaak geblesseerd geweest. Pelle speelde gewoon niet omdat hij te kort kwam. Ik heb liever dat ze eens kijken in het buitenland en wat spitsen volgen die nog jong zijn en waar rek in zit.
Hij had 2 jaar geleden niet voor Duitsland moeten kiezen, maar voor een top-3 club in NL. Was voor zijn carriere beter geweest, en dan had het legioen nu zitten springen om zijn komst.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Maar ik zie het niet zitten in DostNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wie zegt dat Dost de beste optie is? Er bestaan meer voetballers dan alleen degene die in de Eredivisie spelen of hebben gespeeld. Ik word er gewoon moe van (ala Kieft) dat we nooit eens verder kijken dan onze neus lang is.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, Robben was ook vaak geblesseerd, en nu maakt hij Nederland wereldkampioen. Bovendien kan elke speler (ook elk mens trouwens) eens een jaartje pech hebben. Denk dat Feyenoord echt niet beters binnen kan halen dan dit. Of je moet volgend jaar weer diegene naar de Kuip halen die bij Excelsior meer dan 7 goals maakt.![]()
Goedemorgen allemaal.
Ook goedemorgenquote:
Jij bent nog niet bekend met de gouden regel: eerst beginnen met iets positiefs, voordat je iets/iemand affikt?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Jij bent nog niet bekend met de gouden regel: eerst beginnen met iets positiefs, voordat je iets/iemand affikt?
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Beter zet je daar Kuyt neer en gewoon Janmaat op RB.
Beide Wijnaldem en Clasie zijn gewoon aids.
Zo op bijna alle belgische forums een leuk plaatje gepost.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik mag vinden dat Dost niet vaak geblesseerd is?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Maar ik zie het niet zitten in Dost![]()
![]()
Gefixedquote:Op maandag 7 juli 2014 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Nee, jij mag vinden dat het een non-argument isquote:Op maandag 7 juli 2014 11:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik mag vinden dat Dost niet vaak geblesseerd is?![]()
Bas Dost is gewoon een pussy poepertje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jullie mogen ook L. de Jong voor onze neus wegkapen als Dost niet goed is hoor, graag zelfs
Zanka voor 6 ton terug naar Denemarken.![]()
De Jong lijkt me anders prima voor PSV.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:30 schreef DutchSL het volgende:
Jullie mogen ook L. de Jong voor onze neus wegkapen als Dost niet goed is hoor, graag zelfs
Zanka voor 6 ton terug naar Denemarken.![]()
Insert-Feyenoorder argumentquote:
"Ik vind het echt 3x niks, weet je dat? Ik snap niet waarom ze gewoon eens gaan scouten ipv die mislukte troep terug te kopen."
En vooral omdat hij meer dan 5 miljoen moet kosten (huidige bod van PSV en dat is waarschijnlijk al te laag) en een salaris zal eisen dat boven ons plafond ligt (maar daar waren we bij Ruiz ook al zo creatief mee..).![]()
Prijzen schommelen heel erg.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
¤ 2.06 voor 100K op vipcoinsfifa. Is er al een site gesignaleerd die ze voor minder dan 2 euro aanbieden?
Gisteren kon je bijvoorbeeld 100k voor ¤1,50 kopen.![]()
Financieel gezien ven ik het wel met je eens ja, ik dacht puur aan het voetballende.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Insert-Feyenoorder argument
"Ik vind het echt 3x niks, weet je dat? Ik snap niet waarom ze gewoon eens gaan scouten ipv die mislukte troep terug te kopen."
En vooral omdat hij meer dan 5 miljoen moet kosten (huidige bod van PSV en dat is waarschijnlijk al te laag) en een salaris zal eisen dat boven ons plafond ligt (maar daar waren we bij Ruiz ook al zo creatief mee..).![]()
Dan is het ook niet gek dat die prijzen zo sky high gaan. Elke armoedzaaier kan nu multi miljonair worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Prijzen schommelen heel erg.
Gisteren kon je bijvoorbeeld 100k voor ¤1,50 kopen.![]()
Inderdaad. Wel leuk dat ik er 60k winst op maak, maar als de rest van de spelers ook stijgen dan heb je er alsnog geen flikker aanquote:.
Ik hoop dat vandaag de re-release van Higuain en Hummels erin zitten zodat die goedkoper worden. Dan kan ik ze weer terugkopen![]()
Dat wel, maar duurt nog wel 2 maanden. Je kan nog wel wat plezier eruit halen als je nog graag met high-end spelers wilt spelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar waarom nu nog coins kopen? FUT14 loopt toch gewoon op zijn einde?
Het is dat ik geen coins nodig heb, maar ik zou er geen probleem mee hebben om er twee tientjes tegen aan te knallen en dat je dan anderhalf miljoen ofzo hebt![]()
Top, weet meteen welke website dit is.quote:
Tuurlijk, dat moet iedereen voor zich bepalen. Ik denk alleen dat ik het niet meer zou doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat wel, maar duurt nog wel 2 maanden. Je kan nog wel wat plezier eruit halen als je nog graag met high-end spelers wilt spelen.
Het is dat ik geen coins nodig heb, maar ik zou er geen probleem mee hebben om er twee tientjes tegen aan te knallen en dat je dan anderhalf miljoen ofzo hebtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze misschien?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:58 schreef Rijst het volgende:
hoi ik heb een dance nummer in mn hoofd maar ik weet niet hoe die heet. Heeft ook geen text.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Wanne kutgrapquote:Op maandag 7 juli 2014 12:00 schreef Toefjes het volgende:
De Moffen !!![]()
Zoekt dekking. Ik herhaal: zoekt dekking
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wijnaldum een aanvaller, Robben een middenvelder, Kuyt een aanvaller?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha![]()
Als we verliezen van Argentinie dan mag hij de laatste wedstrijd wel spelen, Vorm ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha![]()
Komt er gewoon laat in tegen de duitsers in de finale en scoort de 2-1 voor Nederland in de laatste seconden van de reguliere speeltijd.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha
Nee zonder geinen. Ik sta er niet van te kijken dat hij nog geen speeltijd heeft gekregen. Al vind ik de guzman en Wijnaldum niet echt goed dit WK.Feyenoord Rotterdam![]()
profielschetsen van uefa komen niet overeen met die van van geniaalquote:Op maandag 7 juli 2014 12:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wijnaldum een aanvaller, Robben een middenvelder, Kuyt een aanvaller?![]()
Van Gaal is slim genoeg om zijn joker achter de hand te houden tot de finale. Nu denkt de hele wereld dat wij een kut middenveld hebben met Wijnaldum, maar als Jordy 'il Maestro' Clasie straks speelt tegen die Duitsers dan weten ze niet wat hen overkomt. Clasie trekt gewoon die hele verdediging uit elkaar met 1 simpele steekbal. Simpel voor hem dan
![]()
Ben jij zijn 'everyting'?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:12 schreef Kiid het volgende:
Van Gaal is slim genoeg om zijn joker achter de hand te houden tot de finale. Nu denkt de hele wereld dat wij een kut middenveld hebben met Wijnaldum, maar als Jordy 'il Maestro' Clasie straks speelt tegen die Duitsers dan weten ze niet wat hen overkomt. Clasie trekt gewoon die hele verdediging uit elkaar met 1 simpele steekbal. Simpel voor hem dan
![]()
Nee, ik kijk altijd objectief naar zijn spel en daar valt mij altijd op hoe geniaal hij kan zijn in zijn passing.quote:![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:12 schreef Kiid het volgende:
![]()
![]()
POTSie ? hoe ziet je tourlijst er uitquote:welke helden moeten het doen voor je?
#FreeTrapz![]()
Het gaat me wat ver om hem nu al te vergelijken met van Hanegem, maar ik snap wel waarom je zo denktquote:![]()
anders gaan jullie die ene speler die nog niet gespeeld heeft even op zitten hemelenwat een god moet dat zijn zeg
#FreeTrapz![]()
Clasie is net Pirlo inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2014 12:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik kijk altijd objectief naar zijn spel en daar valt mij altijd op hoe geniaal hij kan zijn in zijn passing.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Je kan beter vragen wie niet, heb een stuk of 6 poules ingevuldquote:Op maandag 7 juli 2014 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
POTSie ? hoe ziet je tourlijst er uitwelke helden moeten het doen voor je?
Dit is mijn meest serieuze, denk ik:
1 41. Vincenzo Nibali (Ita) Astana Pro Team
2 51. Peter Sagan (Slw) Canondale Pro Cycling
3 121. Arnaud Démare (Spa) FDJ.FR
4 91. Andrew Talansky (VSt) Garmin - Sharp
5 31. Alberto Contador Velasco (Spa) Tinkoff - Saxo
6 23. Alexander Kristoff (Noo) Katusha
7 21. Joaquim Rodriguez Oliver (Spa) Katusha
8 135. André Greipel (Dui) Lotto - Belisol Team
9 18. José Joaquin Rojas Gil (Spa)
10 11. Alejandro Valverde Belmonte (Spa)
11 71. Mark Cavendish (GBr)
12 163. Fabian Cancellara (Zwi)
13 181. Simon Gerrans (Aus)
14 1. Christopher Froome (GBr)
15 101. Marcel Kittel (Dui)
De jouwe?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rodriguez verwacht ik niks van (ja, makkelijk lullen nadat hij gisteren al een kwartier verloor, maar vooraf ook al niet). Hij rijdt de Tour vooral als voorbereiding op de Vuelta, misschien dat hij 1 of 2 dagen uitzoekt voor een lange ontsnapping.![]()
ik had wederom zoals alle jaren een poule met budget had 1M om te verdelen. en dit zijn ze geworden.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wie niet, heb een stuk of 6 poules ingevuld
Dit is mijn meest serieuze, denk ik:
1 41. Vincenzo Nibali (Ita) Astana Pro Team
2 51. Peter Sagan (Slw) Canondale Pro Cycling
3 121. Arnaud Démare (Spa) FDJ.FR
4 91. Andrew Talansky (VSt) Garmin - Sharp
5 31. Alberto Contador Velasco (Spa) Tinkoff - Saxo
6 23. Alexander Kristoff (Noo) Katusha
7 21. Joaquim Rodriguez Oliver (Spa) Katusha
8 135. André Greipel (Dui) Lotto - Belisol Team
9 18. José Joaquin Rojas Gil (Spa)
10 11. Alejandro Valverde Belmonte (Spa)
11 71. Mark Cavendish (GBr)
12 163. Fabian Cancellara (Zwi)
13 181. Simon Gerrans (Aus)
14 1. Christopher Froome (GBr)
15 101. Marcel Kittel (Dui)
De jouwe?
Contador
Kittel
Nibali
Rui Costa
Mollema
kristoff
Rojas
Pinot
Haussler
BardetPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had hem inderdaad ook wat sterker verwacht. Waren al wel berichten dat hij niet voor het AK ging...nu maar hopen dat hij in de bergen nog ergens een paar etappes kan stunten dan. Kreeg ook wel de indruk dat hij het prima vond dat hij op achterstand stond. Misschien gaat hij ook nog wel voor de bolletjestrui.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:53 schreef DutchSL het volgende:
Rodriguez verwacht ik niks van (ja, makkelijk lullen nadat hij gisteren al een kwartier verloor, maar vooraf ook al niet). Hij rijdt de Tour vooral als voorbereiding op de Vuelta, misschien dat hij 1 of 2 dagen uitzoekt voor een lange ontsnapping.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op het eerste oog niks mis mee. Pinot lijkt wat tegen te vallen, maar dat wist je 3 dagen geleden ook niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik had wederom zoals alle jaren een poule met budget had 1M om te verdelen. en dit zijn ze geworden.
Contador
Kittel
Nibali
Rui Costa
Mollema
kristoff
Rojas
Pinot
Haussler
BardetNAC Breda
Rèsbaarge![]()
ach ik ken mensen die cavendish en modolo in hun lijst hadden zie je na 2 dagen 3ton van je miljoen doorgestreept.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op het eerste oog niks mis mee. Pinot lijkt wat tegen te vallen, maar dat wist je 3 dagen geleden ook niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daarom posten we hier, kan StijnDa ook meelezen.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SPT / Tour de France 2014 #3 Zonder Stijn![]()
WK / Wanneer mag Clasie invallen?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SPT / Tour de France 2014 #3 Zonder StijnPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Overigens mag je in dat topic ook de Tour niet bespreken, dan sturen ze je naar het aparte Tour forum.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daarom posten we hier, kan StijnDa ook meelezen.![]()
![]()
Dan ga je daar heen.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:02 schreef DutchSL het volgende:
Overigens mag je in dat topic ook de Tour niet bespreken, dan sturen ze je naar het aparte Tour forum.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah dan zijn we cool.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe ik ook, tijdens interessante etappes (vandaag dus niet, kut massasprints).Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stond ineens Popo aan mijn deur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bazenopmerking van Smeets gisteren trouwens tegen de zure Robben-hatende Belg die in zijn show zat over Jurgen Vandenbrouck (de Belgische hoop deze Tour): die valt nog vaker dan Robben![]()
![]()
brouck ja? Dacht altijd dat het broeck was..quote:Op maandag 7 juli 2014 13:15 schreef DutchSL het volgende:
Bazenopmerking van Smeets gisteren trouwens tegen de zure Robben-hatende Belg die in zijn show zat over Jurgen Vandenbrouck (de Belgische hoop deze Tour): die valt nog vaker dan Robben![]()
Net tegen 1 van de ziekste teams ooit gespeeld. TOTS Messi, TOTS James, TOTS Cuadrado, TOTS Matuidi, TOTS Tiago Silva, TOTS Maicon en iMotm Luiz.
Maar ik had Gomez, die scoorde er 34-2 winst uiteindelijk. Dit zal het hoogtepunt van mijn dag wel weer geweest zijn waarschijnlijk.
![]()
Ook goed. Frank Vandenbroucke, Jurgen Vandenbroeck. Rare Belgen met hun spelling, noem het gewoon van den Broek.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
brouck ja? Dacht altijd dat het broeck was..![]()
we spelen nog officieel twintig seconden, Jordy Clasie 2-1!quote:Op maandag 7 juli 2014 12:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Komt er gewoon laat in tegen de duitsers in de finale en scoort de 2-1 voor Nederland in de laatste seconden van de reguliere speeltijd.
Nee zonder geinen. Ik sta er niet van te kijken dat hij nog geen speeltijd heeft gekregen. Al vind ik de guzman en Wijnaldum niet echt goed dit WK.![]()
Ik teken ervoorquote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we spelen nog officieel twintig seconden, Jordy Clasie 2-1!![]()
![]()
Sinds ik TOTS Sturridge er uit heb gegooid voor IF Eto'o, draait het echt lekker. Eto'o 16 goals uit 15 wedstrijden. Gomez inmiddels 30 goals in 21 wedstrijden. Voor mij echt een hoog gemiddelde.quote:
Denk dat Gomez wel de beste gouden spits is deze FUT editie voor mij persoonlijk![]()
![]()
Nee liever:quote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we spelen nog officieel twintig seconden, Jordy Clasie 2-1!
5-0 Nederland Argentinie en Clasie mag nog even zijn eerste minuten van het toernooi maken.![]()
Ik snap ook niet zo goed waarom Wijnaldum daar nu staat, zou persoonlijk toch gewoon De Guzman daar neerzetten ondanks dat hij niet heel goed speelde in het begin (maar Wijnaldum dus ook niet).![]()
Die kunnen er allemaal niks vanquote:Op maandag 7 juli 2014 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom Wijnaldum daar nu staat, zou persoonlijk toch gewoon De Guzman daar neerzetten ondanks dat hij niet heel goed speelde in het begin (maar Wijnaldum dus ook niet).![]()
Als iedereen daar faalt, en we toch steeds winnen, dan is die positie blijkbaar niet zo belangrijk he.![]()
Ik heb liever dat Kuyt een penalty stopt en terwijl het 0-1 staat voor Duitsland en bij de laatste corner Kuyt de gelijkmaker binnen kopt als keeper zijnde. En in de penalty shoot-out pakt Kuyt 3 penalty's en zijn we wereldkampioen.quote:
Wordt toch compleet overgeslagen, alle ballen gaan zo snel mogelijk naar Robben.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:23 schreef Toefjes het volgende:
Als iedereen daar faalt, en we toch steeds winnen, dan is die positie blijkbaar niet zo belangrijk he.
Precies. Iedereen maakt zich dus druk om niks. jij of ik kunnen er ook staan.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wordt toch compleet overgeslagen, alle ballen gaan zo snel mogelijk naar Robben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: