SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het is dus even afwachten hoe het er morgen uit komt te zien. Makkelijkste is dus 8+4 MOTM spelers en nog een paar om de bank te vullen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zou mooi zijn!quote:Op zondag 6 juli 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Maar het is dus even afwachten hoe het er morgen uit komt te zien. Makkelijkste is dus 8+4 MOTM spelers en nog een paar om de bank te vullen.![]()
Haha Toefjes laten ragequiten. Stond 8-0 voor, toen kon hij het niet meer aan.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Sierd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is niet waar. En dat weet je. Naar mannetje. Bij 3-0 in de 30e minuut was je weg.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef Revontulet het volgende:
Haha Toefjes laten ragequiten. Stond 8-0 voor, toen kon hij het niet meer aan.
Ik ben de rotste niet, ik zal even een screentje van de app bij deze post voegen.![]()
![]()
Openbaar maken van namen TR gemachtquote:Op zondag 6 juli 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet waar. En dat weet je. Naar mannetje. Bij 3-0 in de 30e minuut was je weg.
Ik ben de rotste niet, ik zal even een screentje van de app bij deze post voegen.
[ afbeelding ]wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wat voor een enorme kneus moet je zijn om een friendly te spelen en dan te liegen over een uitslag
Geen wonder dat je zoveel verliest in divisie 1![]()
Ik speel niet eens fut.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef Kiid het volgende:
Wat voor een enorme kneus moet je zijn om een friendly te spelen en dan te liegen over een uitslag
Geen wonder dat je zoveel verliest in divisie 1wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Hey sta eindelijk weer in de top 10
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan ben ik tenminste er in de top 10 uitgegooid.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi dan zal ik je er even uit gooien
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
haha ja wat een kneus hequote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef Kiid het volgende:
Geen wonder dat je zoveel verliest in divisie 1![]()
zit hij uberhaupt in divisie 1?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef Kiid het volgende:
Geen wonder dat je zoveel verliest in divisie 1
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zullen er echt mensen zijn die hier http://www.bol.com/nl/p/t(...)mm/9200000027700171/ 170 euro voor betalen?
ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:31 schreef over_hedge het volgende:
Zullen er echt mensen zijn die hier http://www.bol.com/nl/p/t(...)mm/9200000027700171/ 170 euro voor betalen?![]()
Sodeju, na dat slachtveld van gisteravond, heb ik vandaag van 10 tot 4 lopen beachvolleyballen. Godverdomme wat is dat zwaar zeg
Maar wel lekker gewonnen van een team waar echt een veel te fanatieke gast in zat. Heel de tijd zeiken op de scheids en claimen dat ballen uit waren, terwijl ze gewoon op de lijn vielen. Hij kon er ook echt geen hout van. Ik liet hem 4x achter elkaar happen door te doen alsof ik ging blokken, waardoor hij dus een lobje deed (die ik dan heel gemakkelijk naar een medespeler kon slaan). Vervolgens dacht hij: nu ga ik echt vol smashen en toen zette ik wél het blok: punt voor ons
Kapot gelachen om die kneus
Nee, het enige wat ik nog speel is zo nu en dan een potje WCquote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Prachtig is dat inderdaad. Wij hebben van de zomer weer een voetbaltoernooi en daar doet ook zo'n team met kneuzen aan mee die alles veel te serieus nemenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef DuTank het volgende:
Sodeju, na dat slachtveld van gisteravond, heb ik vandaag van 10 tot 4 lopen beachvolleyballen. Godverdomme wat is dat zwaar zeg
Maar wel lekker gewonnen van een team waar echt een veel te fanatieke gast in zat. Heel de tijd zeiken op de scheids en claimen dat ballen uit waren, terwijl ze gewoon op de lijn vielen. Hij kon er ook echt geen hout van. Ik liet hem 4x achter elkaar happen door te doen alsof ik ging blokken, waardoor hij dus een lobje deed (die ik dan heel gemakkelijk naar een medespeler kon slaan). Vervolgens dacht hij: nu ga ik echt vol smashen en toen zette ik wél het blok: punt voor ons
Kapot gelachen om die kneusVorig jaar wonnen we met 1-0 in de poule dat was echt genieten
#levenalseenkoning![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prachtig is dat inderdaad. Wij hebben van de zomer weer een voetbaltoernooi en daar doet ook zo'n team met kneuzen aan mee die alles veel te serieus nemenVorig jaar wonnen we met 1-0 in de poule dat was echt genieten
#levenalseenkoning
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Oh, sorry.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niet voetballen joh
Als het op zo'n toernooi gezellig is, is het wat mij betreft altijd geslaagd, maar soms moet je fanatiekelingen wel even proberen aan te pakken.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Liverpool en Lille hebben overeenstemming bereikt over Divock Origi'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb je niet op zo'n toernooi, normaal een recreatie groep en een competitie groep?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niet voetballen joh![]()
Ja maar dan heb je nog mensen in de recreatie groepen die bloed fanatiek zijn. Wij gaan gewoon de wei in en zien wel wat er van komt zolang we maar regelmatig kunnen wisselenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heb je niet op zo'n toernooi, normaal een recreatie groep en een competitie groep?![]()
![]()
Sinds een tijdje krijg ik de melding dat er geen teamtraining beschikbaar zijn, terwijl ik ze wel in de club heb. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen?![]()
Geen teamtraining aan je team geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:39 schreef nistelaria het volgende:
Sinds een tijdje krijg ik de melding dat er geen teamtraining beschikbaar zijn, terwijl ik ze wel in de club heb. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen?![]()
Club verwijderen is de enige oplossingquote:Op zondag 6 juli 2014 23:39 schreef nistelaria het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Geen teamtraining aan je team geven.Haha, elke keer weer twijfel ik als ik hier een serieuze vraag wil stellenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Club verwijderen is de enige oplossing![]()
![]()
Zijn heel veel mensen met dat probleem op EA forum. Is niet echt een oplossing volgens mij..vage bug. In de webapp lukt het ook niet?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef nistelaria het volgende:
[..]
[..]
Haha, elke keer weer twijfel ik als ik hier een serieuze vraag wil stellenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gelukkig heb je Tim nogquote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef nistelaria het volgende:
[..]
[..]
Haha, elke keer weer twijfel ik als ik hier een serieuze vraag wil stellen![]()
Zonder context klinkt het erger, Boskamp maakte hem nog wel belachelijk om die uitspraakquote:Op zondag 6 juli 2014 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch haast wel nep zijn toch? Of zou dat treurig volk zo diep gezakt zijn![]()
Boskamp is die dikke belg toch? Dan heb ik wel respect voor die manquote:Op zondag 6 juli 2014 23:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zonder context klinkt het erger, Boskamp maakte hem nog wel belachelijk om die uitspraak![]()
Nee, gewoon een Rotterdammer die veel in Belgie heeft gewerkt.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boskamp is die dikke belg toch? Dan heb ik wel respect voor die manOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Veel slechter kun je het niet treffenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een Rotterdammer die veel in Belgie heeft gewerkt.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel slechter kun je het niet treffen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
zure Belgenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch haast wel nep zijn toch? Of zou dat treurig volk zo diep gezakt zijnniks mooiers
![]()
wat een baas is het toch ookquote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
paard.gif is al vroeg in vorm dit seizoen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik dacht de eerste keer nog dattum zatquote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo zie ik ze het allerliefstequote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
TOTS Godin en TOTS CourtoisZo'n lange keeper met zulke stats, en dan geen punten voor je team kunnen pakken
![]()
![]()
Merk aan TOTS Courtois ook geen enkel verschil met de NIF. Van dichtbij is hij geniaal, maar van verder weg is het toch vaak grabbelen. Vooral bij lage longshots. Cech en TOTS Cech zijn wel heel goed, maar ook daar merk ik weinig verschil. Alleen IF Handanovic is echt goed tov de NIF (van de IF keepers die ik heb gehad dit jaar).quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Godin en TOTS CourtoisZo'n lange keeper met zulke stats, en dan geen punten voor je team kunnen pakken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die 2 vond ik ook bagger ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Toefjes het volgende:
![]()
IF Handanovic, Neuer en Cech zijn wel de beste keepers dit jaar denk ik. IF Hart misschien ook welquote:Op maandag 7 juli 2014 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Merk aan TOTS Courtois ook geen enkel verschil met de NIF. Van dichtbij is hij geniaal, maar van verder weg is het toch vaak grabbelen. Vooral bij lage longshots. Cech en TOTS Cech zijn wel heel goed, maar ook daar merk ik weinig verschil. Alleen IF Handanovic is echt goed tov de NIF (van de IF keepers die ik heb gehad dit jaar).![]()
Marchetti is ook geniaalquote:Op maandag 7 juli 2014 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Handanovic, Neuer en Cech zijn wel de beste keepers dit jaar denk ik. IF Hart misschien ook wel![]()
En kan je tots pepe niet in je team kwijt? Die is ook geniaal goed![]()
Ik heb al iets anders bedacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Marchetti is ook geniaal![]()
En kan je tots pepe niet in je team kwijt? Die is ook geniaal goed![]()
![]()
Sirigu is ook heel goedquote:Op maandag 7 juli 2014 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Handanovic, Neuer en Cech zijn wel de beste keepers dit jaar denk ik. IF Hart misschien ook wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In dat geval sif cabaye nemenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al iets anders bedacht.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou, m'n coins zijn nu eigenlijk opquote:Maar Diaby is wel een hele nuttige kracht in dit team denk ik. Strength en lengte wel belangrijk voor de verdedigende acties en kopduels
![]()
Oh hahaquote:Op maandag 7 juli 2014 00:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, m'n coins zijn nu eigenlijk opMaar Diaby is wel een hele nuttige kracht in dit team denk ik. Strength en lengte wel belangrijk voor de verdedigende acties en kopduels
Wat vind je van benzema trouwens?![]()
Tijd voor een nieuwe themacup EA, luie aidsbavianen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat ja. Anders blijf ik weg van de playstation...quote:Op maandag 7 juli 2014 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Tijd voor een nieuwe themacup EA, luie aidsbavianen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
that shall them learnen!quote:Op maandag 7 juli 2014 01:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ja. Anders blijf ik weg van de playstation...![]()
De eerste wedstrijden complete bagger. Had 1 goal uit 6 wedstrijden, maar hij begint nu los te komen. 9 goals in 10 wedstrijden. Eigenlijk een hele complete spits waar niks op aan te merken valt. Maar ja, dat was Benzema eigenlijk al.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oh haha
Wat vind je van benzema trouwens?
Balotelli kan het daarentegen nog niet waarmaken: 3 goals in 10 wedstrijden. (en maar 2 assist) Maar laat het wel staan zo, speelt erg prettig, 2 van die fysiek sterke spitsen.![]()
Het is toch ook zomer man dan ga je lekker op het terras zitten, BBQ'en of FOK!'enquote:Op maandag 7 juli 2014 01:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ja. Anders blijf ik weg van de playstation...![]()
![]()
Dacht dat dit die midget was. Paolo Henrique (ex-Heerenveen, misschien kent PotS m nog) ook al daarheen. Goed moment om de Chinese competitie toe te voegen.![]()
quote:Ik doe overdag genoeg, maar ik heb nu al een slecht slaapritme en 's nachts dus bakken met tijd, maar ik heb gewoon echt geen zin om dat ding aan te zetten.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch ook zomer man dan ga je lekker op het terras zitten, BBQ'en of FOK!'en
#JBGSquote:Op maandag 7 juli 2014 01:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net een statement gemaakt. Kon het niet meer aan."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Vertel ons meerquote:Op maandag 7 juli 2014 01:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net een statement gemaakt. Kon het niet meer aan.![]()
Dat ontken ik onder geen enkele omstandigheid.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
het is skillquiten. Je bent gewoon te goedquote:Op maandag 7 juli 2014 01:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net een statement gemaakt. Kon het niet meer aan.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is skillquiten. Je bent gewoon te goed![]()
Probeer je piemel er eens uit te halen dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kan nog steeds niks horen met mijn linkeroor is dat erg?![]()
schlong van drie meterquote:Op maandag 7 juli 2014 01:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Probeer je piemel er eens uit te halen dan?![]()
![]()
Verstopping waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kan nog steeds niks horen met mijn linkeroor is dat erg?
Kun je laten uitspuiten bij de huisarts, maar als je een maal begint met uitspuiten, zul je er waarschijnlijk vaker last mee krijgen.![]()
Handig toch, als er een hoop herrie is in de ochtend en je wilt doorslapen ga je gewoon op je rechter oor liggen en weer lekker verder slapen ^^quote:Op maandag 7 juli 2014 01:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kan nog steeds niks horen met mijn linkeroor is dat erg?![]()
Drama inderdaad. Zelden zoveel EAids gehad als met hen in mijn teamquote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Toefjes het volgende:
Was ook weer zo opgelost trouwens. NIF Courtois is gewoon beter dan zijn TOTS, en TOTS Pepe is echt een baas
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De hele dag maakt geen fuck uit, als je maar wint van hunquote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prachtig is dat inderdaad. Wij hebben van de zomer weer een voetbaltoernooi en daar doet ook zo'n team met kneuzen aan mee die alles veel te serieus nemenVorig jaar wonnen we met 1-0 in de poule dat was echt genieten
#levenalseenkoning
Voor de rest gewoon bier zuipen en lol maken.
Ik pluk er nu alleen wel de vruchten van....
Godver...kom ik er nu achter dat ik woensdag een hele dag congres heb...aan de andere kant van het land, en pas om half 9 klaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver...kom ik er nu achter dat ik woensdag een hele dag congres heb...aan de andere kant van het land, en pas om half 9 klaar
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat wordt een beetje doorrijden op de terugweg. Denk dat het niet druk zal zijn op de weg, dus dan ga ik 10 uur net halen...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of gewoon bij Zhano kijkenquote:Op maandag 7 juli 2014 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje doorrijden op de terugweg. Denk dat het niet druk zal zijn op de weg, dus dan ga ik 10 uur net halen...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welke kant bedoel jij dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had het over de andere kant van het land. Niet over Groenland.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De maandag morgen, wat een heerlijke dag is dat altijd. Gelukkig hoef ik niet de WK versieringen weg te halen
![]()
![]()
Wat een kansloze bedoeling weer. Gelukkig hoef ik nooit naar Amerika, maar ik zal het ook zeker niet gaan doen, puur door dit soort onzin.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |