SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het is dus even afwachten hoe het er morgen uit komt te zien. Makkelijkste is dus 8+4 MOTM spelers en nog een paar om de bank te vullen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zou mooi zijn!quote:Op zondag 6 juli 2014 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Maar het is dus even afwachten hoe het er morgen uit komt te zien. Makkelijkste is dus 8+4 MOTM spelers en nog een paar om de bank te vullen.![]()
Haha Toefjes laten ragequiten. Stond 8-0 voor, toen kon hij het niet meer aan.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Sierd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is niet waar. En dat weet je. Naar mannetje. Bij 3-0 in de 30e minuut was je weg.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef Revontulet het volgende:
Haha Toefjes laten ragequiten. Stond 8-0 voor, toen kon hij het niet meer aan.
Ik ben de rotste niet, ik zal even een screentje van de app bij deze post voegen.![]()
![]()
Openbaar maken van namen TR gemachtquote:Op zondag 6 juli 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet waar. En dat weet je. Naar mannetje. Bij 3-0 in de 30e minuut was je weg.
Ik ben de rotste niet, ik zal even een screentje van de app bij deze post voegen.
[ afbeelding ]wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wat voor een enorme kneus moet je zijn om een friendly te spelen en dan te liegen over een uitslag
Geen wonder dat je zoveel verliest in divisie 1![]()
Ik speel niet eens fut.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef Kiid het volgende:
Wat voor een enorme kneus moet je zijn om een friendly te spelen en dan te liegen over een uitslag
Geen wonder dat je zoveel verliest in divisie 1wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Hey sta eindelijk weer in de top 10
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan ben ik tenminste er in de top 10 uitgegooid.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi dan zal ik je er even uit gooien
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
haha ja wat een kneus hequote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef Kiid het volgende:
Geen wonder dat je zoveel verliest in divisie 1![]()
zit hij uberhaupt in divisie 1?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef Kiid het volgende:
Geen wonder dat je zoveel verliest in divisie 1
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zullen er echt mensen zijn die hier http://www.bol.com/nl/p/t(...)mm/9200000027700171/ 170 euro voor betalen?
ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:31 schreef over_hedge het volgende:
Zullen er echt mensen zijn die hier http://www.bol.com/nl/p/t(...)mm/9200000027700171/ 170 euro voor betalen?![]()
Sodeju, na dat slachtveld van gisteravond, heb ik vandaag van 10 tot 4 lopen beachvolleyballen. Godverdomme wat is dat zwaar zeg
Maar wel lekker gewonnen van een team waar echt een veel te fanatieke gast in zat. Heel de tijd zeiken op de scheids en claimen dat ballen uit waren, terwijl ze gewoon op de lijn vielen. Hij kon er ook echt geen hout van. Ik liet hem 4x achter elkaar happen door te doen alsof ik ging blokken, waardoor hij dus een lobje deed (die ik dan heel gemakkelijk naar een medespeler kon slaan). Vervolgens dacht hij: nu ga ik echt vol smashen en toen zette ik wél het blok: punt voor ons
Kapot gelachen om die kneus
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, het enige wat ik nog speel is zo nu en dan een potje WCquote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Prachtig is dat inderdaad. Wij hebben van de zomer weer een voetbaltoernooi en daar doet ook zo'n team met kneuzen aan mee die alles veel te serieus nemenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef DuTank het volgende:
Sodeju, na dat slachtveld van gisteravond, heb ik vandaag van 10 tot 4 lopen beachvolleyballen. Godverdomme wat is dat zwaar zeg
Maar wel lekker gewonnen van een team waar echt een veel te fanatieke gast in zat. Heel de tijd zeiken op de scheids en claimen dat ballen uit waren, terwijl ze gewoon op de lijn vielen. Hij kon er ook echt geen hout van. Ik liet hem 4x achter elkaar happen door te doen alsof ik ging blokken, waardoor hij dus een lobje deed (die ik dan heel gemakkelijk naar een medespeler kon slaan). Vervolgens dacht hij: nu ga ik echt vol smashen en toen zette ik wél het blok: punt voor ons
Kapot gelachen om die kneusVorig jaar wonnen we met 1-0 in de poule dat was echt genieten
#levenalseenkoning![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prachtig is dat inderdaad. Wij hebben van de zomer weer een voetbaltoernooi en daar doet ook zo'n team met kneuzen aan mee die alles veel te serieus nemenVorig jaar wonnen we met 1-0 in de poule dat was echt genieten
#levenalseenkoning
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |