Ach, er veranderd weinig. Er komt een naam bij, een zalfje, wat water.quote:
Dat trekt ook mijn interesse. Mainly doordat het mij opvalt dat de meeste alevieten een haat ontwikkelen richting soennieten.quote:
wie zie jij als geschikt alternatief dan voor Erdogan?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat trekt ook mijn interesse. Mainly doordat het mij opvalt dat de meeste alevieten een haat ontwikkelen richting soennieten.
Die discussies thuis..Stomme Erdogan.
Ik kan je geen antwoord geven, omdat:quote:Op zondag 6 juli 2014 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wie zie jij als geschikt alternatief dan voor Erdogan?
Wat zijn de instapvoorwaarden?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:45 schreef leeell het volgende:
[..]
Ach, er veranderd weinig. Er komt een naam bij, een zalfje, wat water.
Ik ben zelfs gerechtigd om je te dopen ! (als assistent, dat wel)
Niet alleen soennieten. Geloof mij.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat trekt ook mijn interesse. Mainly doordat het mij opvalt dat de meeste alevieten een haat ontwikkelen richting soennieten.
Die discussies thuis..
Wie ben jij en wat is je afkomst en geloof?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:47 schreef leeell het volgende:
Ik kwam vroeger best vaak bij de soefitempel in katwijk, altijd vreemde lui wel
Als jij op de kieslijst zou staan dan wist ik het wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wie zie jij als geschikt alternatief dan voor Erdogan?
Ik ben Leeell, Nederlander, en Abrahamistquote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat is je afkomst en geloof?
geen, eenieder is welkom.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zijn de instapvoorwaarden?
[..]
Niet alleen soennieten. Geloof mij.
Mijn mama toen ze vandaag hoorde dat Cola Turka van Erdogan ( of iig volgers) zou zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zijn de instapvoorwaarden?
[..]
Niet alleen soennieten. Geloof mij.
halo je kan niet zomaar naar iemands geloof en afkomst vragenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat is je afkomst en geloof?
Wel in dit topic.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
halo je kan niet zomaar naar iemands geloof en afkomst vragen
Mwuah, niet helemaal mee eens, zeker wat betreft het bolucu gedeelte niet, hij is juist diegene geweest die het heeft laten aantonen en bespreekbaar heeft gemaakt dat er in Madimak een stuk of 5 man zijn neergeschoten.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan je geen antwoord geven, omdat:
- ik mij niet meer verdiep in Turkse politiek
- ik dat land sws heb opgegeven.
In ieder geval iemand die een iedereen bij elkaar probeert te houden in plaats van "verdeel en heers" toe te passen. Die man is een regelrechte bolucu.
Ik ga niet voor minder dan Kalief hoorrr, schijnt makkelijk te zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef leeell het volgende:
[..]
Als jij op de kieslijst zou staan dan wist ik het wel.
"Oh my God Karen, you can't just ask people why they're white"quote:Op zondag 6 juli 2014 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
halo je kan niet zomaar naar iemands geloof en afkomst vragen
Ik ben opgegroeid als hervormd christen, priesteropleiding gehad, net niet afgemaakt. Toen interesse in de Islam, Koran gelezen, toen moslima als vriendin en veel mee bezig geweest en nu discussieer ik zo afentoe over de inhoud van het geloof.quote:
Je hebt alleen een vlag nodig lijkt wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga niet voor minder dan Kalief hoorrr, schijnt makkelijk te zijn.
Er is nog hoop dus voor jouw vervloekte ziel.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:52 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid als hervormd christen, priesteropleiding gehad, net niet afgemaakt. Toen interesse in de Islam, Koran gelezen, toen moslima als vriendin en nu discussieer ik zo afentoe over de inhoud van het geloof.
Ah oke. Tnx voor de uitleg. Als ik baklava had gehad, had ik je gegeven.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:52 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid als hervormd christen, priesteropleiding gehad, net niet afgemaakt. Toen interesse in de Islam, Koran gelezen, toen moslima als vriendin en nu discussieer ik zo afentoe over de inhoud van het geloof.
En Twitter schijnt noodzakelijk te zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:52 schreef leeell het volgende:
[..]
Je hebt alleen een vlag nodig lijkt wel.
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"Oh my God Karen, you can't just ask people why they're white"
Ik ben verlicht, jullie zijn allen misleid door imperialistische uitvaardigingen van valse profeten, ik zie god, de profeten en discipelen voor wat ze zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is nog hoop dus voor jouw vervloekte ziel.
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik ben verlicht, jullie zijn allen misleid door imperialistische uitvaardigingen van valse profeten, ik zie god, de profeten en discipelen voor wat ze zijn.
Onthoofdingsfilmpjes geven je wel meer streetcredz krijg ik het idee, zo kan je ook nog makkelijk mensen ronselen die daar op af komen (zowel man/vrouw)quote:Op zondag 6 juli 2014 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En Twitter schijnt noodzakelijk te zijn.
okok , dat lag er iets te dik opquote:
Mohammed is juist de profeet ooit die in z'n eigen boek wordt bedreigd, terechtgewezen en gecorrigeerd, zonder dat hij meer is dan een mens en boodschapper.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik ben verlicht, jullie zijn allen misleid door imperialistische uitvaardigingen van valse profeten, ik zie god, de profeten en discipelen voor wat ze zijn.
Hij heeft ook staan juichen toen de schuldigen vrij zijn gelaten..? Als jij hem geen bolucu vindt, dan weet ik het ook niet. Qua Koerden is er idd wel wat vooruitgang, maar dat lijkt mij gericht op stemmen.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, niet helemaal mee eens, zeker wat betreft het bolucu gedeelte niet, hij is juist diegene geweest die het heeft laten aantonen en bespreekbaar heeft gemaakt dat er in Madimak een stuk of 5 man zijn neergeschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |