quote:
Ook al die links naar wetenswaardigheden, die maken het.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:01 schreef PizzaDelivery het volgende:
[..]
Goed onderbouwde mening weer met veel argumenten. 8/10
Ja, iddquote:Op zondag 6 juli 2014 18:04 schreef ADQ het volgende:
[..]
Ook al die links naar wetenswaardigheden, die maken het.
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:58 schreef 1elegast8x het volgende:
~i personally think this world is too growded..thats all.
Ja precies. Als ik hun was had ik echt geen kind genomen dombosquote:Op zondag 6 juli 2014 18:23 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Jammer dat je ouders daar anders over dachten...
Hahahahah precies! Het zijn gwn ** domme mensjes die niet gevolgen kunnen inschatten abortie is slecht maar je faalt nog harder als je het niet kan voorkomen toch?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:47 schreef AjaxS het volgende:
Omdat god je gaat straffen, god vindt het erg minder als je je door elke gozer laat volspuiten, zolang je maar die baby houdt
in een trol trappenquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:04 schreef Woestijnvos het volgende:
Je kan beter jezelf aborteren geef het goede voorbeeld TS.
Haha dom zegquote:
Waar slaat dat op. Ik ben er toch dan kan ik toch net zo goed genieten? Maar die ongeboren babies anders dan ik waren een foutje en dat foutje zeg ik had gewoon nooit plaats mogen vinden.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:04 schreef Woestijnvos het volgende:
Je kan beter jezelf aborteren geef het goede voorbeeld TS.
En gelijk heb je. Eigenlijk had ik moeten zeggen HOE DOM KAN JE ZIJN 16 AND PREGNANT????!!!!!! OOIT VAN CONDOOMS GEHOORD???!!quote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef hoink581 het volgende:
Wat is je volgende controversieele mening waar je mensen mee op de kast gaat jagen?
Mee eens!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:04 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
anonimiteit op internet is toch lekker he
toen was abortion nog niet eens een ding.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:21 schreef Syntos het volgende:
[..]
Niet meer in de 17de. Helaas.![]()
Toen wisten ze wel raad met mensen als TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |