Misschien staat het in een van de kroegen opquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef Fer het volgende:
HELP, zondag ga ik op vakantie. Hoe kan ik de race nou kijken, ben dan wel onderweg in Duitsland, maar het is vast niet te zien met Duitse Digitenne..
Vast wel. Ik heb ooit in Zwitserland met digitenne F1 gekeken op RTL.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef Fer het volgende:
HELP, zondag ga ik op vakantie. Hoe kan ik de race nou kijken, ben dan wel onderweg in Duitsland, maar het is vast niet te zien met Duitse Digitenne..
Het is FOK!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:22 schreef k_man het volgende:
Gaat die discussie nou al twee weken door? Jullie hebben echt geen reet te doen he?
Wachten op een moment of een plek dat hij weer veilig de baan op kan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, wat moet hij naast de baan blijven doen..
Als die greppel daar niet lag was het perfectly safe om daar en met die snelheid terug de baan op te rijdenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wachten op een moment of een plek dat hij weer veilig de baan op kan.
Waarom niet, de pruus zend het toch gewoon uit of zit het daar inmiddels ook achter de decoder?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef Fer het volgende:
Pruus? Ik dacht RTL Television, maar is dat te ontvangen met een FTA setje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom niet, de pruus zend het toch gewoon uit of zit het daar inmiddels ook achter de decoder?
Pruus>Pruis>Duitsquote:
Die gast heeft hem al de nodige tijd meegemaakt en denkt: laat die Australiër maar even gek doen... even tanden op mekaar en het is zo weer voorbij... en doorrrrr..quote:
Die greppel lag daar wel. Als daar de baan lag was het ook helemaal veilig daar door te racen, maar die lag daar niet want hij was uit de baan gevlogen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als die greppel daar niet lag was het perfectly safe om daar en met die snelheid terug de baan op te rijden
twitter:charlygp twitterde op woensdag 16-07-2014 om 18:46:01“@moli_erreala: Rosberg: "Vettel went out the track. This is not allowed": http://t.co/xso6kVqsbJ …” ..y otra más.Luego es que tenemos manía reageer retweet
Gras is nooit safe met die snelheid. Hij had met minder snelheid een paar meter eerder de baan op moeten gaan over het asfalt. Whiting vond trouwens ook dat Kimi een waarschuwing had moeten krijgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als die greppel daar niet lag was het perfectly safe om daar en met die snelheid terug de baan op te rijden
Zonder FRIC zouden ze meer voordeel moeten hebben van de 'flexibele' neus, waardoor ze nog steeds met een lagere rijhoogte zouden kunnen rijden dan de rest.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:59 schreef Fer het volgende:
Arm Redbull, eerst die EBD weg, nu FRIC en de motor is ook nog steeds prut. Van top naar flop in een half jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |