Dan verschillen wij van mening. Mijn mening is namelijk dat dat asfalt daar ligt om zo veilig mogelijk weer op de baan te komen. Dus niet met 100km/u snelheidsverschil, en niet te veel naar links.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin, het asfalt houdt niet te vroeg op, hij rijdt te lang door en nam dus een risico, niet vergeten dat hij gewoon van de baan af was
Het asfalt ligt daar zodat coureurs die fouten maken niet meteen uit de race liggen, dat je daar dan net zo hard mag/moet als op de baan lijkt me een misverstand, hij maakt een fout en verneukt een andermans race ook nog eens en het had nog erger af kunnen lopen, dit had hij kunnen voorkomen door af te remmen en achteraan te sluiten, dat is veilig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:31 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening. Mijn mening is namelijk dat dat asfalt daar ligt om zo veilig mogelijk weer op de baan te komen. Dus niet met 100km/u snelheidsverschil, en niet te veel naar links.
Als dat het doel is is het asfalt dus te kort, want dat was beiden voor Kimi niet mogelijk zonder het gras mee te pakken.
Maar we zien het volgend jaar wel, ik gok dat het lichtgroene strookje dan doorgetrokken is tot onder de brug.
Maar DAT is dezelfde discussie als begin jaren ' 70... "Dan ga je langzamer rijden." Zo werkt het niet bij een snelheidssport. Als je hard kan rijden doe je het.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het asfalt ligt daar zodat coureurs die fouten maken niet meteen uit de race liggen, dat je daar dan net zo hard mag/moet als op de baan lijkt me een misverstand, hij maakt een fout en verneukt een andermans race ook nog eens en het had nog erger af kunnen lopen, dit had hij kunnen voorkomen door af te remmen en achteraan te sluiten, dat is veilig.
Hij is toch buiten de baanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:37 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar DAT is dezelfde discussie als begin jaren ' 70... "Dan ga je langzamer rijden." Zo werkt het niet bij een snelheidssport. Als je hard kan rijden doe je het.
Ja, maar als er asfalt ligt is dat aanpassen dus niet nodig. DAN moet er gewoon weer grind komen te liggen. En als er toch asfalt ligt, dan moet dat op zo'n manier liggen dat je ook gewoon op gewone snelheid de baan weer veilig op kunt rijden, en dat is hier dan duidelijk niet het geval.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is toch buiten de baandan moet hij zich gewoon aanpassen
je moet asfalt en racetrack van elkaar scheiden, het ene is het andere niet, hij maakt gewoon 2 inschattingsfouten achter elkaar, verneukt een andermans race (en hindert nog een paar anderen).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:42 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, maar als er asfalt ligt is dat aanpassen dus niet nodig. DAN moet er gewoon weer grind komen te liggen. En als er toch asfalt ligt, dan moet dat op zo'n manier liggen dat je ook gewoon op gewone snelheid de baan weer veilig op kunt rijden, en dat is hier dan duidelijk niet het geval.
Maar goed, wij gaan het niet eens worden. Dat kan, no problem. Dat houdt ons, en de racerij, scherp
Het vetgedrukte is dus niet waar. Op lage snelheid remt grind nog wel af (maar asfalt ook), omdat je dan 'in het grind zakt', maar op hoge snelheid schuif je er gewoon overheen, waardoor de auto niet geremd wordt. Asfalt is daar vele malen effectiever in, maar heeft wel als nadeel dat er contact met de banden nodig is om voor die afremming te zorgen. Als je auto een paar banden kwijt is dan glij je op asfalt juist weer door. Gelukkig gebeurt dat bijna nooit op hoge snelheid (alhoewel er volgens mij wel eens zo'n geval is geweest met Hakinnen zo uit mijn hoofd?).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:23 schreef TagForce het volgende:
[..]
Onzin... Al sinds jaar en dag worden grindbakken gebruikt om auto's af te remmen. Ja, asfalt is in sommige gevallen veiliger (bijvoorbeeld wanneer het droog is), en in sommige gevallen gevaarlijker (bijvoorbeeld wanneer het nat is en totaal niet af remt). Het enige wat er zou kunnen gebeuren is dat een auto het grind hapt en gaat rollen, maar dat gebeurde al bijna nooit bij de F1. Daar zijn de auto's te laag voor. Daarnaast remt grind in veel gevallen veel beter dan asfalt, en moeten coureurs beter uitkijken om niet naast de baan te belanden. Dat maakt dan weer dat de betere coureurs in de F1 terecht komen, en de kamikaze piloten thuis blijven. Nu doen die het in verhouden ook goed, omdat ze geen hinder ondervinden van het missen van een rempunt.
Waarschijnlijk omdat de auto's die wel op de baan wisten te blijven zich daar positioneren voor de bocht, waardoor hij gewoon ouderwets door kan stampen. Maar ja, het is aan hem om de veilige terugkeer te kiezen, en dan moet je niet vol gas over het gras gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dit plaatje bevestigt voor mij dat de terugkeer met die snelheid an sich niet gevaarlijk was. Hij kreeg al alle ruimte van de anderen, zoals ook hoort in de racerij. Mijn die domme domme Kimi had gewoon over het asfalt moeten gaan en nooit een stuk gras mee moeten pakken.
Nou, je ziet de lijn die ze rijden voor de bocht aan de auto's daarvoor. Twee gaan al duidelijk aan de kant en Kobayashi wil ook al meer naar links. Voor de race vind ik het persoonlijk goed dat hij door kan blijven gaan en ook nog op snelheid zich in het veld zou kunnen vechten. Hij had echter nooit over het gras mogen gaan en mag van mij daar ook wel een gridstraf voor krijgen (zelf zou ik 5 posities doen). Overigens, mocht hij het wel gehaald hebben, had hij misschien nog mensen voorbij moeten laten gaan, want hij zou er wel tijdsvoordeel van gehad kunnen hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de auto's die wel op de baan wisten te blijven zich daar positioneren voor de bocht, waardoor hij gewoon ouderwets door kan stampen. Maar ja, het is aan hem om de veilige terugkeer te kiezen, en dan moet je niet vol gas over het gras gaan.
Als anderen voor je aan de kant moeten ben je natuurlijk al verkeerd bezig, en zich in het veld vechten is helemaal uit den boze.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nou, je ziet de lijn die ze rijden voor de bocht aan de auto's daarvoor. Twee gaan al duidelijk aan de kant en Kobayashi wil ook al meer naar links. Voor de race vind ik het persoonlijk goed dat hij door kan blijven gaan en ook nog op snelheid zich in het veld zou kunnen vechten.
Dat zei ik in eerste instantie ook, maar het is echt een dwaze actie waarvoor een weekendje straf ook niet misplaatst is. Juist omdat hij, net als enkelen hier, doet alsof het racen gewoon doorgaat als je buiten de baan bent beland.quote:Hij had echter nooit over het gras mogen gaan en mag van mij daar ook wel een gridstraf voor krijgen (zelf zou ik 5 posities doen). Overigens, mocht hij het wel gehaald hebben, had hij misschien nog mensen voorbij moeten laten gaan, want hij zou er wel tijdsvoordeel van gehad kunnen hebben.
Lijkt mij hetzelfde als een remfoutje maken, dat doen die knakkers ook nog wel eens en ja ook wereldkampioenen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dit plaatje bevestigt voor mij dat de terugkeer met die snelheid an sich niet gevaarlijk was. Hij kreeg al alle ruimte van de anderen, zoals ook hoort in de racerij. Mijn die domme domme Kimi had gewoon over het asfalt moeten gaan en nooit een stuk gras mee moeten pakken.
Daarover verschillen wij van mening. Afgezien van het lapje gras was het terugkeren op de baan hier prima veilig te doen en dan heb ik liever dat ze doorracen. Uiteraard is het niet de bedoeling buiten de baan te gaan om meer snelheid te halen, maar daarvoor bestaan al een regel (4 banden buiten de baan = plek teruggeven). Het verschilt natuurlijk wel per plek, qua snelheid en qua drukte op de baan of het te doen is, maar als het te doen is dan heb ik liever dat ze doorracen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als anderen voor je aan de kant moeten ben je natuurlijk al verkeerd bezig, en zich in het veld vechten is helemaal uit den boze.
Zoals ik eerder al zei: als ze zwaar gaan straffen dan moeten ze dat in alle situaties doen. Niet alleen hier omdat het zo dramatisch leek en Massa de race niet uit kon rijden. Er zijn in de afgelopen paar jaren tientallen momenten geweest waar dit gebeurde, alleen omdat er nu een crash was is het opeens ongehoord. Als hij de controle niet verloren had dan was hier niet langer dan 2 minuten over gepraat.quote:[..]
Dat zei ik in eerste instantie ook, maar het is echt een dwaze actie waarvoor een weekendje straf ook niet misplaatst is. Juist omdat hij, net als enkelen hier, doet alsof het racen gewoon doorgaat als je buiten de baan bent beland.
Als het nu Maldonado was ipv Raikonnen dan was de hel losgebroken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef twiFight het volgende:
[..]
Daarover verschillen wij van mening. Afgezien van het lapje gras was het terugkeren op de baan hier prima veilig te doen en dan heb ik liever dat ze doorracen. Uiteraard is het niet de bedoeling buiten de baan te gaan om meer snelheid te halen, maar daarvoor bestaan al een regel (4 banden buiten de baan = plek teruggeven). Het verschilt natuurlijk wel per plek, qua snelheid en qua drukte op de baan of het te doen is, maar als het te doen is dan heb ik liever dat ze doorracen.
[..]
Zoals ik eerder al zei: als ze zwaar gaan straffen dan moeten ze dat in alle situaties doen. Niet alleen hier omdat het zo dramatisch leek en Massa de race niet uit kon rijden. Er zijn in de afgelopen paar jaren tientallen momenten geweest waar dit gebeurde, alleen omdat er nu een crash was is het opeens ongehoord. Als hij de controle niet verloren had dan was hier niet langer dan 2 minuten over gepraat.
Sterker nog.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als het nu Maldonado was ipv Raikonnen dan was de hel losgebroken.
Raikonnen maakte gewoon een inschattingsfout en kwam daardoor gevaarlijk terug de baan op. Een straf was op z'n plek geweest, maar is niet gegeven. Klaar dus
Buiten de baan is er geen race. De volgorde is dan ook: uit de bocht vliegen - terugkeren op de baan - doorracen, en niet eerst doorracen en dan terugkeren op de baan. Eenmaal buiten de baan heeft veiligheid absolute voorrang op snelheid, en hebben coureurs binnen de baan voorrang op de uit de bochtvliegers.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef twiFight het volgende:
[..]
Daarover verschillen wij van mening. Afgezien van het lapje gras was het terugkeren op de baan hier prima veilig te doen en dan heb ik liever dat ze doorracen. Uiteraard is het niet de bedoeling buiten de baan te gaan om meer snelheid te halen, maar daarvoor bestaan al een regel (4 banden buiten de baan = plek teruggeven). Het verschilt natuurlijk wel per plek, qua snelheid en qua drukte op de baan of het te doen is, maar als het te doen is dan heb ik liever dat ze doorracen.
De regelhandhaving mag sowieso consequenter. Dit soort momenten heb ik niet veel gezien, maar het gaat erom dat het de coureur is die moet zorgen dat hij veilig terugkeert op de baan, bij zo'n crash was dat duidelijk niet het geval. Het is in zo'n situatie helemaal niet raar dat een coureur moet wachten tot het hele treintje voorbij is, het is niet zo dat de coureurs op de baan moeten ritsen.quote:Zoals ik eerder al zei: als ze zwaar gaan straffen dan moeten ze dat in alle situaties doen. Niet alleen hier omdat het zo dramatisch leek en Massa de race niet uit kon rijden. Er zijn in de afgelopen paar jaren tientallen momenten geweest waar dit gebeurde, alleen omdat er nu een crash was is het opeens ongehoord. Als hij de controle niet verloren had dan was hier niet langer dan 2 minuten over gepraat.
quote:In de afgelopen jaren zijn de circuits ook veiliger geworden. In plaats van stenen en gras bevindt zich nu geasfalteerde uitloopstroken op het circuit. Toch was het een oneffenheid in de grasstrook die voor de problemen bij Kimi Raikkone zorgde, omdat hij zo snel mogelijk het circuit weer op wilde. Dit had echter niet kunnen gebeuren als naast het circuit een grindbak lag. Toch ziet Charlie Whiting hier geen argument voor meer grindbakken: “Het asfalt is daar vanwege bekende gronden. Hij is er voor de veiligheid.” De wedstrijdleider wijst daarbij op de verantwoordelijkheid van de coureur: “In dit geval was het beter geweest als de coureur voorzichtiger de baan op gereden was. De coureur moet hier gemaand worden, dat hij in de toekomst in zo’n geval met minder snelheid op de baan terug moet keren.”
Nee, dan moet hij wachten tot die auto voorbij is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Om vervolgens van achteren genomen te worden met 100km/h verschil, puik idee
Stilstaan naast de baan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dan moet hij wachten tot die auto voorbij is.
Ze kunnen toch makkelijk een of meerdere punten geven op zijn 'rij'bewijs? Dit is echt weer zo'n besluiteloos iets van de FIA. Nu gaat hij niet vrijuit, maar hij krijgt ook geen straf, waardoor hij in feite dus wel vrijuit gaat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:12 schreef sasquatsch het volgende:
Charlie Whiting vindt dat Kimi een 'vermaning' moet krijgen
[..]
DAt zien we toch wel vaker? Degene die spint staat even stil tot er 3 auto's gepasseerd zijn, en gaat dan pas weer de baan op. Dat is 'gewoon' verder gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stilstaan naast de baan?
Dit gebeurt bijna elke race, een incident kan altijd gebeuren, gewoon verdergaan.
Brilliant argument weer, top!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
DAt zien we toch wel vaker? Degene die spint staat even stil tot er 3 auto's gepasseerd zijn, en gaat dan pas weer de baan op. Dat is 'gewoon' verder gaan.
Jawel, maar het is het veiligst om dan even stil te blijven staan tot er niks aankomt, dus blijven ze even met hun billen knijpen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brilliant argument weer, top!
Denk je dat coureurs die midden op de baan de verkeerde kant opkijken niet even in hun billen knijpen?
Nee. hij reed 30 meter verderop, weinig kans dat er daar een auto er op dat rechte stuk vanaf vliegt en hem raakt.quote:Denk je dat het niet levensgevaarlijk is om vlak naast de baan, waar ze met 200 voorbij komen even rustig te gaan staan wachten?
Dat klopt niet helemaal met elkaar.quote:Kimi heeft het gewoon prima gedaan, gewoon met een slechte afloop.
Ze moeten een plekje vinden om er veilig tussen te kunnen schuiven, en zonder de coureurs die wel binnen de baan wisten te blijven van hun lijn af te dwingen. Dat laatste komt niet zo heel precies in de praktijk, maar de veiligheid wel.quote:Wat jij hier allemaal loopt te verkondigen gaat helemaal nergens over, anders ga je de coureurs ook even zeggen dat ze naast de baan moeten gaan wachten tot de rest voorbij is als ze tijdens de start rechtoor schieten.
Komt hij er goed vanaf, maar goed zo werkt het nu eenmaalquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:12 schreef sasquatsch het volgende:
Charlie Whiting vindt dat Kimi een 'vermaning' moet krijgen
[..]
Dat is niet vergelijkbaar. Als Kimi de controle niet had verloren moest hij ook een straf krijgen dus?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef JohnB52 het volgende:
Pastor Maldonado And Lewis Hamilton crash Valenci…:
Hier heeft Maldonado wel een straf voor gekregen, dus Raikkonen had dat ook moeten krijgen...
Compleet andere situatie, dat was echt kansloos Lewis naar buiten drukken. Nu was het niet handig wat Kimi deed maar niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef JohnB52 het volgende:
Pastor Maldonado And Lewis Hamilton crash Valenci…:
Hier heeft Maldonado wel een straf voor gekregen, dus Raikkonen had dat ook moeten krijgen...
Onzin. Maldonado veroorzaakte ook een ongeluk. Imho volledig vergelijkbaar. Zonder in te houden de baan oprijden en anderen daarmee van de baan rijden. Als je van de baan raakt en weer de baan op gaat ben je altijd fout als je anderen daarbij raakt, ongeacht of het komt doordat je de controle over de wagen verliest of niet. Veroorzaak je geen ongeluk hoef je niet bestraft te worden, maar mag je er wel op gewezen worden. Veroorzaak je wel een ongeluk moet je gewoon bestraft worden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet vergelijkbaar. Als Kimi de controle niet had verloren moest hij ook een straf krijgen dus?
Al had ik de auto moeten duwen...quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef Fiorano het volgende:
Leal mist trouwens op 0,46 km na het benodigd aantal kilometers voor z'n super licentie. Reed vandaag 51 rondjes in de Caterham.
Ik lees het verkeerd trouwens, hij heeft 300.46 km gelezen en heeft dus het genoeg.quote:
Ik weet niet waarom, maar op amateurbeelden vind ik het er heel anders uitzien. Je ziet trouwens erg goed bij Massa (0:18) hoe snel zo'n auto afremt op het asfalt (mits de banden contact hebben).quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | N. Rosberg Mercedes 01:19.131 29 L. Hamilton Mercedes 01:19.196 25 F. Alonso Ferrari 01:19.423 21 D. Ricciardo Red Bull 01:19.697 27 J. Button McLaren 01:19.833 24 S. Vettel Red Bull 01:20.097 28 K. Magnussen McLaren 01:20.105 32 K. Raikkonen Ferrari 01:20.210 21 D. Kvyat Toro Rosso 01:20.337 28 A. Sutil Sauber 01:20.505 18 F. Massa Williams 01:20.542 19 J. Vergne Toro Rosso 01:20.586 23 N. Hulkenberg Force India 01:20.592 22 S. Perez Force India 01:20.598 24 S. Wolff Williams 01:20.769 22 G. van der Garde Sauber 01:20.782 23 R. Grosjean Lotus 01:21.603 20 P. Maldonado Lotus 01:21.854 30 K. Kobayashi Caterham 01:22.572 31 J. Bianchi Marussia 01:22.982 24 M. Ericsson Caterham 01:23.256 35 M. Chilton Marussia 01:23.299 22 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | L. Hamilton Mercedes 01:18.341 38 N. Rosberg Mercedes 01:18.365 39 D. Ricciardo Red Bull 01:18.443 35 K. Raikkonen Ferrari 01:18.887 38 K. Magnussen McLaren 01:18.960 40 F. Massa Williams 01:19.024 36 J. Button McLaren 01:19.221 40 S. Vettel Red Bull 01:19.248 35 F. Alonso Ferrari 01:19.329 32 V. Bottas Williams 01:19.385 34 A. Sutil Sauber 01:19.417 41 D. Kvyat Toro Rosso 01:19.452 27 S. Perez Force India 01:19.581 28 N. Hulkenberg Force India 01:19.593 32 J. Vergne Toro Rosso 01:19.760 32 P. Maldonado Lotus 01:20.158 35 R. Grosjean Lotus 01:20.358 35 E. Gutiérrez Sauber 01:20.504 40 J. Bianchi Marussia 01:21.328 31 M. Ericsson Caterham 01:21.870 21 M. Chilton Marussia 01:21.898 28 K. Kobayashi Caterham 01:23.728 12 |
Het zit dicht bij elkaar. Maar Gutierrez staat op zijn vertrouwde plek op 1 seconde van Sutil terwijl VdG er slechts 0,2 seconde vanaf zat.quote:
Ok bedankt!quote:
Omdat ik ook tv gidsen niet vertrouw kijk ik voor de vt, qual en racetijden altijd gewoon op formula1.com (zet je geluid wel even zacht). Blijft toch het betrouwbaarst.quote:
Die dan ook in een betere wagen rijdt en het niet slecht doet door slechts 0,2 seconde van Massa te zitten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:03 schreef ColtZ40 het volgende:
Haha, vd garde is langzamer dan een meisje.
Straf slaat niet echt ergens op. Maldonado is een malle kloot, maar dit had geen straf moeten zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef JohnB52 het volgende:
Pastor Maldonado And Lewis Hamilton crash Valenci…:
Hier heeft Maldonado wel een straf voor gekregen, dus Raikkonen had dat ook moeten krijgen...
Natuurlijk wel. Maldonado rijdt de baan op zonder te kijken. Deze is zelfs nog erger dan die van Raikkonen. Raikkonen verloor de macht over de wagen. Malle Donna reed bewust zo de baan op terwijl Lewis daar reed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straf slaat niet echt ergens op. Maldonado is een malle kloot, maar dit had geen straf moeten zijn
Hamilton duwt m naar buiten daar, en Maldonado leek nooit volledig buiten de baan vanuit dat camerastandpuntquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maldonado rijdt de baan op zonder te kijken. Deze is zelfs nog erger dan die van Raikkonen. Raikkonen verloor de macht over de wagen. Malle Donna reed bewust zo de baan op terwijl Lewis daar reed.
Raikkonen reed redelijk bewust de baan weer op. Imho.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maldonado rijdt de baan op zonder te kijken. Deze is zelfs nog erger dan die van Raikkonen. Raikkonen verloor de macht over de wagen. Malle Donna reed bewust zo de baan op terwijl Lewis daar reed.
Ja, wat moet hij naast de baan blijven doen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:48 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Raikkonen reed redelijk bewust de baan weer op. Imho.
Iets wat een paar hier inderdaad vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, wat moet hij naast de baan blijven doen..
Maldonado ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, wat moet hij naast de baan blijven doen..
Misschien staat het in een van de kroegen opquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef Fer het volgende:
HELP, zondag ga ik op vakantie. Hoe kan ik de race nou kijken, ben dan wel onderweg in Duitsland, maar het is vast niet te zien met Duitse Digitenne..
Vast wel. Ik heb ooit in Zwitserland met digitenne F1 gekeken op RTL.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef Fer het volgende:
HELP, zondag ga ik op vakantie. Hoe kan ik de race nou kijken, ben dan wel onderweg in Duitsland, maar het is vast niet te zien met Duitse Digitenne..
Het is FOK!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:22 schreef k_man het volgende:
Gaat die discussie nou al twee weken door? Jullie hebben echt geen reet te doen he?
Wachten op een moment of een plek dat hij weer veilig de baan op kan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, wat moet hij naast de baan blijven doen..
Als die greppel daar niet lag was het perfectly safe om daar en met die snelheid terug de baan op te rijdenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wachten op een moment of een plek dat hij weer veilig de baan op kan.
Waarom niet, de pruus zend het toch gewoon uit of zit het daar inmiddels ook achter de decoder?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef Fer het volgende:
HELP, zondag ga ik op vakantie. Hoe kan ik de race nou kijken, ben dan wel onderweg in Duitsland, maar het is vast niet te zien met Duitse Digitenne..
Pruus? Ik dacht RTL Television, maar is dat te ontvangen met een FTA setje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom niet, de pruus zend het toch gewoon uit of zit het daar inmiddels ook achter de decoder?
Pruus>Pruis>Duitsquote:
Die gast heeft hem al de nodige tijd meegemaakt en denkt: laat die Australiër maar even gek doen... even tanden op mekaar en het is zo weer voorbij... en doorrrrr..quote:
Die greppel lag daar wel. Als daar de baan lag was het ook helemaal veilig daar door te racen, maar die lag daar niet want hij was uit de baan gevlogen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als die greppel daar niet lag was het perfectly safe om daar en met die snelheid terug de baan op te rijden
twitter:charlygp twitterde op woensdag 16-07-2014 om 18:46:01“@moli_erreala: Rosberg: "Vettel went out the track. This is not allowed": http://t.co/xso6kVqsbJ …” ..y otra más.Luego es que tenemos manía reageer retweet
Gras is nooit safe met die snelheid. Hij had met minder snelheid een paar meter eerder de baan op moeten gaan over het asfalt. Whiting vond trouwens ook dat Kimi een waarschuwing had moeten krijgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als die greppel daar niet lag was het perfectly safe om daar en met die snelheid terug de baan op te rijden
Zonder FRIC zouden ze meer voordeel moeten hebben van de 'flexibele' neus, waardoor ze nog steeds met een lagere rijhoogte zouden kunnen rijden dan de rest.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:59 schreef Fer het volgende:
Arm Redbull, eerst die EBD weg, nu FRIC en de motor is ook nog steeds prut. Van top naar flop in een half jaar.
Zou ik wel kunnenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:01 schreef Zorro het volgende:
Bedenk nu eens wat je hier bij zou kunnen zeggen en dat een uur lang. Dan is het best knap wat Olav doet
Hoogstwaarschijnlijk wel, al kan Bianchi misschien nog voor een kleine verrassing zorgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt gewoon Sauber, Caterham, Marussia exit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |