Of hij is gewoon geen goede courreurquote:Op zondag 6 juli 2014 16:32 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Button lijkt wel een vloek te hebben op Silverstone
Oh man die Danica Patrick in de IndyCars.. dat mens was VALS zeg ik je. Brrrr.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:31 schreef JohnB52 het volgende:
Dat gejank is dan ook reden nummer 2 dat vrouwen niet in de F1 thuis horen.
Moet je haar eens zien in de NASCAR. Teringslecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:34 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Oh man die Danica Patrick in de IndyCars.. dat mens was VALS zeg ik je. Brrrr.
Ik vind hem gewoon niet goed, mag tochquote:Op zondag 6 juli 2014 16:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Waar komt al dat gehaat van?
Door jouw username denk ikquote:Op zondag 6 juli 2014 16:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Waar komt al dat gehaat van?
Niet zo goed als Lewis, Alonso of Vettel en waarschijnlijk ook minder dan Rosberg en Ricciardo. Wel een van de betere.quote:
Van plaats 14quote:Op zondag 6 juli 2014 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Kudo's voor Bottas ook hoor, goed gedaan
Ik vind Button evengoed als Rosberg en beter dan Ricciardo. Hij is wel minder dan de 1ste 3 idd.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo goed als Lewis, Alonso of Vettel en waarschijnlijk ook minder dan Rosberg en Ricciardo. Wel een van de betere.
Vandaar dat de geruchten rondgaan dat ze zijn contract voor 2015 aan het ontbinden zijn.....quote:Op zondag 6 juli 2014 16:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Tuurlijk mag het. Gelukkig vindt McLaren dat niet
Eens. Daarnaast vind ik hem naast de baan ook wel sympathiek.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Een
Niet zo goed als Lewis, Alonso of Vettel en waarschijnlijk ook minder dan Rosberg en Ricciardo. Wel een van de betere.
Eens. Anders was ie Ricciardo wel voorbij gegaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo goed als Lewis, Alonso of Vettel en waarschijnlijk ook minder dan Rosberg en Ricciardo. Wel een van de betere.
Dat zijn geruchten zoals je het zei.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vandaar dat de geruchten rondgaan dat ze zijn contract voor 2015 aan het ontbinden zijn.....
Hoe kan dat wanneer je meer dan 1 sec achter ligt?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Eens. Anders was ie Ricciardo wel voorbij gegaan.
En Hulkenberg, Raikonen (als je afgelopen jaar niet mee telt), Bianchi misschien ook nog welquote:Op zondag 6 juli 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo goed als Lewis, Alonso of Vettel en waarschijnlijk ook minder dan Rosberg en Ricciardo. Wel een van de betere.
Jordan doet al 5 jaar lang elke race en chauvinistische voorspelling, dan is het wel eens raak bij de wat minder gewaagde. Hij had sowieso 50% kans.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:34 schreef twiFight het volgende:
Nu vind ik Jordan niet de meest snuggere presentator, maar hij voorspelde wel dat Hamilton de race kon/zou gaan winnen vandaag.
Waar rook is, is vuur.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:38 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dat zijn geruchten zoals je het zei.
Niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:38 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hoe kan dat wanneer je meer dan 1 sec achter ligt?
Met een auto dat normaal 8 tienden langzamer is?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:39 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Niet.
Maar dan moet je gewoon harder rijden
Leuke teambaas maar een zeer irritante verslaggever.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jordan doet al 5 jaar lang elke race en chauvinistische voorspelling, dan is het wel eens raak bij de wat minder gewaagde. Hij had sowieso 50% kans.
Volgens die logica is Alonso ook een poepcoureur. Had hij die 5 mensen voor hem ook maar moeten inhalen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:39 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Niet.
Maar dan moet je gewoon harder rijden
Alonso gaat niet van Ferrari naar McLaren. Dat is een stap omlaag, Geldt voor Hamilton ook en Vettel. McLaren heeft Hulkenberg vorig seizoen afgewezen. De enige mogelijkheid is Vandoorne.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur.
Hamilton naar Mercedes waren ook ''maar'' geruchten die iedereen weg lachte. Gelukkig kwam dat ook nooit uit![]()
Ow wacht......
Idd, trap die het team uit, en zet daar McNish voor in de plaatsquote:Op zondag 6 juli 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke teambaas maar een zeer irritante verslaggever.
Liever de vrouw van Button er voor in de plaats. Ze hoeft niet eens te pratenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Idd, trap die het team uit, en zet daar McNish voor in de plaatsDan mag Jordan af en toe nog eens komen opdraven als ze eens wat nieuwtjes nodig hebben tijdens het Silly Season.
Lees nog eens wat je hebt getypt?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:41 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Alonso gaat niet van Ferrari naar McLaren. Dat is een stap omlaag, Geldt voor Hamilton ook en Vettel. McLaren heeft Hulkenberg vorig seizoen afgewezen. De enige mogelijkheid is Vandoorne.
McLaren gaf hem geen vrijheid en Dennis zei nog iets lelijks over hem. Geen een reden wrm Alonso, Vettel of Hamilton naar McLaren willen?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:43 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Lees nog eens wat je hebt getypt?
Dat Hamilton naar Mercedes ging LEEK ook een stap terug...
De Honda motor die er aan komt?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
McLaren gaf hem geen vrijheid. Geen een reden wrm Alonso, Vettel of Hamilton naar McLaren willen?
Die misschien langzamer dan Renault en Ferrari kan zijn. Dat is al een reden om niet te komen.quote:
De bankrekening is een goede reden.....quote:Op zondag 6 juli 2014 16:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
McLaren gaf hem geen vrijheid en Dennis zei nog iets lelijks over hem. Geen een reden wrm Alonso, Vettel of Hamilton naar McLaren willen?
''misschien''quote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die misschien langzamer dan Renault en Ferrari kan zijn. Dat is al een reden om niet te komen.
Bij Mercedes verdient hij veel. Vettel en Alonso hebben ook geen hongerloontjes,quote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De bankrekening is een goede reden.....
Dat is geen zekerheid. De Mercedes motor is sws snel.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
''misschien''
Als die motor sneller is, is dat wél al een reden om te gaan.
En dat is een garantie dat ze bij Mclaren niet meer kunnen krijgen, omdat ze geen hongerloontjes hebbenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Bij Mercedes verdient hij veel. Vettel en Alonso hebben ook geen hongerloontjes,
Ik kan me herinneren dat ze in haar IndyCar tijd een fout maakte bij het stoppen in de pitsstraat. Toen blokkeerde ze haar wielen en reed een monteur klem tussen haar bolide en de muur. Gaf ze over de boordradio de monteur nog de schuld om vervolgens maar vooral te willen weten of haar auto schade had. Totaal geen 'is he alright?' zoals je dat doorgaans toch wel door een coureur hoort vragen na zo'n incident.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet je haar eens zien in de NASCAR. Teringslecht.
Ze kunnen gwn meer geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dat is een garantie dat ze bij Mclaren niet meer kunnen krijgen, omdat ze geen hongerloontjes hebben
Ja, maar een post-race show kost centjes en het is niet alsof ze geld krijgen van al haar kijkers... O WACHTquote:Op zondag 6 juli 2014 16:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
En sport1 is gelijk gestopt met uitzenden
Pay-per-minute contract met de FOM.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
En sport1 is gelijk gestopt met uitzenden
Ik vraag me dan ook echt af of zo'n SKY uitzending integraal overnemen kostbaarder is dan wat ze nu doenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:52 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja, maar een post-race show kost centjes en het is niet alsof ze geld krijgen van al haar kijkers... O WACHT
Het is maar de vraag OF Sky dat wil doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook echt af of zo'n SKY uitzending integraal overnemen kostbaarder is dan wat ze nu doen
Qua productiekosten lijkt het me alleen maar goedkoper, maar daar steekt Bernies bedrijf een grote stok voor, vanwege de uitzendrechten van F1.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook echt af of zo'n SKY uitzending integraal overnemen kostbaarder is dan wat ze nu doen
Waarom gaat BBC wel door?? En Sport1 niet waar we 15 euro per maand betalen zelf Sky kan het dus ook Sport1. Ik vindt dat zelf de voorbeschouwing matig ze kunnen eens niet ondertiteling zorgen voor de mensen die niet de Engelse goed beheersen. Sport1 moet nog veel leren.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Pay-per-minute contract met de FOM.
Maar Sky heeft met genoeg kanalen zoiets geregeld hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Het is maar de vraag OF Sky dat wil doen.
De voorbeschouwing is ook een lachertje. Samenvatting van de kwalificatie (alsof niet iedereen die een Sport1 abo neemt die gewoon al gezien heeftquote:Op zondag 6 juli 2014 16:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Waarom gaat BBC wel door?? En Sport1 niet waar we 15 euro per maand betalen zelf Sky kan het dus ook Sport1. Ik vindt dat zelf de voorbeschouwing matig ze kunnen eens niet ondertiteling zorgen voor de mensen die niet de Engelse goed beheersen. Sport1 moet nog veel leren.
Wel een beetje jammer dat Massa zo slecht wegkwam, had dubbelfeest kunnen zijnquote:
Volgens mij een Ierse of Schotse zender ook met de BBC. Het heeft te maken met concurrentie, maar dat zal Sky niet boeiend want die heeft geen concurrentie met Nederland (maar Sport1 wel dus die kan die rechten afgekocht hebben!).quote:Op zondag 6 juli 2014 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Sky heeft met genoeg kanalen zoiets geregeld hoor.
Fox, One en vast nog wel meer.
Maar met die 300.000 abonnees zou het bedrag per maand flink omhoog gaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Sky heeft met genoeg kanalen zoiets geregeld hoor.
Fox, One en vast nog wel meer.
Opa Ruud, het pitstopspel en Plooijquote:Op zondag 6 juli 2014 17:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
De voorbeschouwing is ook een lachertje. Samenvatting van de kwalificatie (alsof niet iedereen die een Sport1 abo neemt die gewoon al gezien heeft![]()
) en dan een kwartiertje voorbeschouwen.
![]()
Gewoon weer met een studio erbij (Ruud kom er maar in) en een pitreporter er weer bij
![]()
Nu klopt ie beter... ajb nooit meer die werkloze tandarts op tv. Wat heb ik mij altijd geërgerd aan die vent. Doen alsof hij goede maatjes was met Montoya en als de camera weg draait, zag je Montoya een keer met zijn ogen rollen 'Okeeee, dat hebben we ook weer gehad'.quote:
Waar kan ik tekenen?quote:
Allard mag ook hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 17:08 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nu klopt ie beter... ajb nooit meer die werkloze tandarts op tv. Wat heb ik mij altijd geeergerd aan die vent. Doen alsof hij goede maatjes was met Montoya en als de camera weg draait, zag je Montoya een keer met zijn ogen rollen 'Okeeee, dat hebben we ook weer gehad'.
Was een grapje hoorquote:
Jack ''wad heppend'' Plooijquote:
Allard is ook niet meer wat het geweest is.. ik vind hem een ouwe zeur geworden. Hij spreeukt steeds vaker het woord auto uit als oto en houdt er klassieke en generaliserende denkbeelden op na als je het hebt over 24 uur van le mans en bijvoorbeeld de jongens die deze race rijden dankzij GT-Academy, wat Allard maar blijft bestempelen als 'racen in je luie stoel'. Erg jammer. Was vroeger zeker wel fan hem. Maar hij moet echt z'n oogkleppen afzetten.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:12 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nee, dat is tegenwoordig een irritante man!
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jack ''wad heppend'' PlooijDie kerel kent maar 3 zinnen in het Engels
![]()
- Na een dikke blow-up: ''wad heppend?''
- ''wads jor stratedjie?''
- ''Ken joe ent onto du podejum?''
Maar m'n nostalgiequote:Op zondag 6 juli 2014 17:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Allard is ook niet meer wat het geweest is.. ik vind hem een ouwe zeur geworden. Hij spreeukt steeds vaker het woord auto uit als oto en houdt er klassieke en generaliserende denkbeelden op na als je het hebt over 24 uur van le mans en bijvoorbeeld de jongens die deze race rijden dankzij GT-Academy, wat Allard maar blijft bestempelen als 'racen in je luie stoel'. Erg jammer. Was vroeger zeker wel fan hem. Maar hij moet echt z'n oogkleppen afzetten.
Je vergeet de standaard vraag in bijna elk interview ;quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jack ''wad heppend'' PlooijDie kerel kent maar 3 zinnen in het Engels
![]()
- Na een dikke blow-up: ''wad heppend?''
- ''wads jor stratedjie?''
- ''Ken joe ent onto du podejum?''
Aardig mee eens. Hij kan prima op een vermakelijke manier een race vollullen, maar zijn commentaar is wat té veel overtuigd van zijn eigen gelijk. En dat eindeloze gebruik van het woord "crescendo"quote:Op zondag 6 juli 2014 17:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Allard is ook niet meer wat het geweest is.. ik vind hem een ouwe zeur geworden. Hij spreeukt steeds vaker het woord auto uit als oto en houdt er klassieke en generaliserende denkbeelden op na als je het hebt over 24 uur van le mans en bijvoorbeeld de jongens die deze race rijden dankzij GT-Academy, wat Allard maar blijft bestempelen als 'racen in je luie stoel'. Erg jammer. Was vroeger zeker wel fan hem. Maar hij moet echt z'n oogkleppen afzetten.
Daar erger ik me ook enorm aan, heb je gewonnen, krijg je een Santander-logo die al jaren hetzelfde van vorm is en 't is ook op meerdere circuits de trofee, alsof men niks beters kon verzinnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hahaha zo terecht dat afzeiken van de trofeeën in de vorm van sponsorlogos.
Ow jah, hoe kan ik die nu vergetenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je vergeet de standaard vraag in bijna elk interview ;
- taires een isju ?
Als je nu niet zo'n jonge Nattekitten was geweest had je Sjek Plooij wel gekend van de F1, en niet van Domino D-Day, en dan had je zijn standaard vragen ook wel onthouden inclusief descriptiequote:Op zondag 6 juli 2014 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Daar moest ik 3 keer over heenlezen voor ik doorhad wat er stond
Die studio heb ik gewoon meegemaakt hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 17:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als je nu niet zo'n jonge Nattekitten was geweest had je Sjek Plooij wel gekend van de F1, en niet van Domino D-Day, en dan had je zijn standaard vragen ook wel onthouden
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:33 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg als Van Dam's Montezoemeloo
Zelf heb ik altijd nog wel het idee gehad om weer eens een race te kijken in een bioscoop achtige setting. Heb een half jaar geleden al gekeken voor een locatie en De Vorstin te Hilversum lijkt mij wel redelijk centraal en 'makkelijk' te organiseren. GP van Austin of Brazilië dan daar kijken ?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:16 schreef Fer het volgende:
Herinner me alleen die sukkels die altijd in het publiek zaten. Was ook een keer duidelijk dat de presentatie de race in een eigen hokkie keek, ipv met die paupers.
En die ene keer met die Wietske die een spelletje deed, waar je een lcd jvc speler kon winnen.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op maandag 07-07-2014 om 15:11:54Ferrari say Raikkonen will be fit for German GP - but they are resting him for the Silverstone test. @Jules_Bianchi will drive on Wednesday reageer retweet
Benching Kimitwitter:willbuxton twitterde op maandag 07-07-2014 om 09:51:08Following yesterday's race, why I believe Kimi Raikkonen deserves to be sat at home in a fortnight: http://t.co/aEAd8ECFRV reageer retweet
Ben het wel met hem eens eigenlijkquote:Regardless of the condition of his ankle, I do not believe that Kimi Raikkonen should be on the grid for the German Grand Prix in two weeks time. The first lap incident which brought out the red flags in yesterday’s British Grand Prix was born of such staggering racing negligence, that I am truly of the opinion that the 2007 Formula 1 World Champion should be left at home to contemplate what could have been a far worse accident, resulting in far greater injuries than the bruised ankle he suffered.
Here are the facts. In the midst of a first lap battle, Kimi Raikkonen ran wide at Aintree corner. Using the vast asphalt run off, he kept his right foot planted so as not to lose too many positions. Maintaining racing speed, he drove back onto the track and into the pack on the Wellington Straight.
There was nothing strange about this. We see it every week. These men are racing drivers, the best in the world, and it is rare that one of them would chose to lift and heed position. The fact that so many modern racing circuits have replaced gravel traps with asphalt runoff only serves to promote such activity for without the asphalt, cars that run wide at such speed would, in years gone by, have ended up beached and out of the race.
In Sunday’s case, there was also the issue of a strip of grass / gravel separating the asphalt run off and the track. This gulley was at a slightly different height to both the runoff and the track, and it was this element which caused Raikkonen’s Ferrari F14T to become unsettled as it re-entered the track.
Our initial impressions were that, so fast and heavy was Raikkonen’s connection with this gulley, that it had broken his rear suspension, causing the sharp spearing to the right and launching the car into the 47G impact with the metal barrier. However in Ferrari’s official press statement, no mention is made of such damage, instead merely referencing that “a rut between the grass and the tarmac spun his F14 T around.”
Over the past few hours I have read countless arguments that we should blame this element of the track for the incident, and while I agree that perhaps this is something that needs to be looked at for next year, it does not exonerate the Finn.
Drivers conduct track walks before the race weekend to take note of precisely this type of detail. They will walk into gravel traps to see how much asphalt exists at the extremity near the barrier incase they run off and can make it through to the side to continue on their way. They look for manhole covers, changes in asphalt, kerbing, astroturf etc. Famously, Raikkonen rarely conducts such track walks. Had he done so this weekend, he might have been more aware of the safe re-entry points.
When you distill it down, it really is very simple. Raikkonen ran wide in an on-track battle. He maintained and, by continuing his acceleration, increased racing speed off-track. He re-entered the track at speed, on the racing line, and in an unsafe manner. He was not in control of his car and was responsible for a huge accident, the aftermath of which saw loose wheels and debris strewn across the track.
Raikkonen’s accident caused the retirement of Felipe Massa. The wheel, torn from the F14T in the incident, narrowly missed Marrusia’s Max Chilton as it bounced just inches wide of his head.
It was a nasty and unnecessary accident. Yes the runoff and the track played their part. But, and I have seen no mention from Ferrari that Raikkonen was experiencing any issue which would have taken control of the car or crucially throttle application away from him, it was the Finn and the Finn alone whose decisions and driving created the accident, one from which we are lucky everyone walked away.
I see no difference between this lack of judgment and the lack of judgment displayed by Romain Grosjean at the 2012 Belgian Grand Prix. Regardless of intent, the result of his actions created an unacceptable level of danger to the driver himself, his on-track rivals, and workers around the track.
For that reason I believe that Kimi Raikkonen, regardless of his achievements, victories, racing team or world championship, should face the same punishment as the Frenchman and should sit out the next race
Maakt niet uit, hij is naast de baan terechtgekomen. Dan moet je wachten tot je er veilig weer op kan. Als dat betekent dat je moet wachten tot iedereen voorbij is dan moet dat maar, als het sneller kan prima, maar 'zo min mogelijk tijd verliezen' is niet het uitgangspunt.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:30 schreef Wombcat het volgende:
Ik ook wel. Zeker als Kimi idd geen trackwalks doet om te verkennen hoe het circuit erbij ligt.
Aan de andere kant mag je er vanuit gaan dat er naast het circuit geen greppeltjes liggen die de auto lanceren.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij is naast de baan terechtgekomen. Dan moet je wachten tot je er veilig weer op kan. Als dat betekent dat je moet wachten tot iedereen voorbij is dan moet dat maar, als het sneller kan prima, maar 'zo min mogelijk tijd verliezen' is niet het uitgangspunt.
Náást het circuit niet? Hoezo dat? Is dat ook gemaakt om zo hard mogelijk op te gaan voor hen die niet binnen de lijntjes kunnen blijven?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Aan de andere kant mag je er vanuit gaan dat er naast het circuit geen greppeltjes liggen die de auto lanceren.
Er is natuurlijk nog een verschil tussen zo hard mogelijk en zo zacht mogelijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Náást het circuit niet? Hoezo dat? Is dat ook gemaakt om zo hard mogelijk op te gaan voor hen die niet binnen de lijntjes kunnen blijven?
Niet relevant. Hij reed naast de baan met een snelheid waarmee hij anderen in gevaar bracht.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nog een verschil tussen zo hard mogelijk en zo zacht mogelijk.
Er ligt een grote plak asfalt naast het circuit. Die ligt daar zodat je toch je weg kunt vervolgen als je bocht niet haalt. Als het aldus en zodoende de bedoeling is om vanaf daar weer verder te gaan, ligt het niet voor de hand dat daartussen nog een greppel ligt die dat tot een heel gevaarlijke exercitie maakt..quote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Náást het circuit niet? Hoezo dat? Is dat ook gemaakt om zo hard mogelijk op te gaan voor hen die niet binnen de lijntjes kunnen blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |