quote:Op zondag 6 juli 2014 15:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh, ja, ik vergeet altijd dat pds dat ook kan doenen idd verstopping is de zwangerschapskwaal... dat heb ik nu af en toe (als in, ik "ga" niet meer elke dag, en dan wel makkelijk). ik heb echt sprintjes moeten trekken naar t toilet, en iedereen ging er dan vanuit dat ik moest plassen, want zwanger
Ja week overleefd! helaas nog geen vakantie, zometeen nakijken en dan nog twee weken flink aan de bak met lessen (1 week) en aflsuitende activiteiten/vergaderingen/inwerken nieuwe collega's etc. Sectieleider komt vanaf de 14e weer terug, tot die tijd moet ik nog wat dingen waarnemen.
Maar dit lekkere rustige weekend heeft wel goed geholpenben echt bijgekomen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wil iedereen nou effe ophouden met baby's krijgen? Het schiet allemaal veels te hard omhoog!
oh ik ook niet officieel, maar I tick all the boxesquote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef Crumpette het volgende:
whoaa nog twee wekendacht dat jij ook klaar zou zijn gezien de schoolvakanties nu beginnen. Doe iig zo veel mogelijk rustig aan, geen enkele scholier zit nu nog op te letten
.
Oh enne ik heb bij mijn weten geen pds hoor, ik ben gewoon een stresskip.
ja huuu ik sta ook al 20e!quote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wil iedereen nou effe ophouden met baby's krijgen? Het schiet allemaal veels te hard omhoog!
Spannend dat begin he.. onwerkelijk ideequote:Op zondag 6 juli 2014 15:49 schreef Risu het volgende:
[..]
Ik sta er lekker helemaal nog niet in. Lekker nog in de ontkenningsfase.
Dat heb ik ook hoor, iedereen hier is veeeel zwangerder dan ik. Maar mooie echo's en nu het soms voelen van baby maken het langzaamaan steeds echterquote:Op zondag 6 juli 2014 16:05 schreef Cygne het volgende:
Ik zit ook nog in de ontkenningsfase. Vind dat voor nu wel even prettig.
Ik heb ook het gevoel dat ik hier helemaal niet hoor.
Liever niet!quote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
je kunt de geelblauwe shit toch ook online bestellen tegenwoordig?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zo hard geschreeuwd tegen mijn KOMPLEMENT draadmandje dat mijn kint nu heel boos is. En ik heb met mijn zwangere apenhooft ook de verkeerde maat planken mee genomen dus nou moet ik ook nog een keer terug naar de geelblauwe hel
#fml #fwp
Doen we!quote:Op zondag 6 juli 2014 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ll, mag jij vandaag nog even bevallen en dan blijf ik daarna gewoon lekker lang vijftiende staan
40 euro bezorgkostenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
je kunt de geelblauwe shit toch ook online bestellen tegenwoordig?
bezorgen ze dan thuis of mag je er alsnog heen om het af te halen?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
je kunt de geelblauwe shit toch ook online bestellen tegenwoordig?
ja nee dank je idd, Ikea is 8 km verderopquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
40 euro bezorgkostenvoor een paar planken....
ze bezorgen thuis. en vorige keer dat ik wat losse items heb laten bezorgen kostte het 8 euro, wat ook de prijs is van samen met vriend met het OV naar de vestiging gaan. Als het zwaar is zal het wel wat meer kosten..quote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bezorgen ze dan thuis of mag je er alsnog heen om het af te halen?
oh dat wist ik niet! als wij nog iets missen is t wel een optie dan...quote:Op zondag 6 juli 2014 16:14 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ze bezorgen thuis. en vorige keer dat ik wat losse items heb laten bezorgen kostte het 8 euro, wat ook de prijs is van samen met vriend met het OV naar de vestiging gaan. Als het zwaar is zal het wel wat meer kosten..
weet je zeker dat henka niet gewoon zweedse balletjes wil?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
De auto moet morgen toch naar de APK hoor ik nu, en de garage staat bijna naast het meubelplein, dus dan maar even via sluiproute het magazijn in en snel die planken meegrissen![]()
Maar ik vind het nog steeds uitermate stom van mezelf
Idd! Ze zouden alleen nóg lekkerder zijn als ze een keer heet zouden zijn ipv lauwquote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef krijgerrtje het volgende:
Hotsogs van de ikea...echt! ik vind die dingen zo lekker. Haal schaamteloos nog een tweede en derde
die kipknakworsten van ikea vind ik zó ranzig. die ballen is niks mis mee hoor. beetje kip, beetje rund, beetje paard als ze uit t oostblok komen. omnomnom.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, die durf ik niet te eten. Ik ga altijd voor het slachtafval in worstvorm op een broodje
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:52 schreef Vue het volgende:
Na heeeeeeeul lang twijfelen klop ik dan toch maar voorzichtig aan om met jullie mee te kletsen, hopelijk houd ik jullie een beetje bij! Inmiddels al weer 28+4 weken zwanger van een meisje! 23 september uitgerekend en nu mijn buik inmiddels is ontploft voel ik mij ook heul zwanger! Hoi!
ik denk niet dat iedereen elke post leest en overal op reageert hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 17:56 schreef Vue het volgende:
Dank je wel! Voornaamste reden is eigenlijk dat ik bang ben dat ik jullie niet bijhoud en dan dus heeeel ver achterloop met bijlezen. :$
Als de mijnes eruit is, okay?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Bijhouden is heul niet verplicht!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:56 schreef Vue het volgende:
Dank je wel! Voornaamste reden is eigenlijk dat ik bang ben dat ik jullie niet bijhoud en dan dus heeeel ver achterloop met bijlezen. :$
okee... ik ben net weer een plaatsje omlaag gegaan dus het kan net!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij mijn tweede kindje, ik heb een dochtertje van bijna 2quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Vue het volgende:
Wat gezellig Cygne! Wij hebben ook zo'n buurman in onze gehorige flat, leuk!!
Ik zie het Soesa! Wat grappig! Van een eerste of tweede kindje?
Nee, van die echte.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Toch niet van dat happy hardcore he CygneHeb je nog bloedingen gehad de laatste dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis onze oude buurvrouw.
Edit: T maakt me niet uit of ik af en toe wat hoor. Maar de hele dag hetzelfde bonkebonkebonk hoeft niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
En hier hebben we ineens een echte babykamer! Met een kast zonder planken en een bedje! Ermahgerd we krijgen een baby!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb hier ook nog een matrasje van 23 jaar oud liggen, maar gelukkig snapte m'n ouders en familie wel dat ik een nieuwe wilde
Alleen nog even bedenken wat we met het oude matrasje gaan doen
![]()
milieustraat / vuurkorfquote:Op zondag 6 juli 2014 20:20 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]ik heb hier ook nog een matrasje van 23 jaar oud liggen, maar gelukkig snapte m'n ouders en familie wel dat ik een nieuwe wilde
Alleen nog even bedenken wat we met het oude matrasje gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even om te illustreren hoe klein het is, ik krijg het niet op de foto als ik ín de kamer sta![]()
Maar links van het bedje past ook nog een stoel, en als we echt willen kunnen we dr ook nog afspoelen op dr kamer![]()
disclaimer
No clue! die van de Etos/ouders van nu ben ik dus kwijt (de bon). heb wel een ouders van nu pas/jonge gezinnen pas aangevraagd - die komt pas over een week of twee geloof ik. en ik zie nu dat we dus even hadden moeten wachten met boeken bij center parksquote:Op zondag 6 juli 2014 20:27 schreef Vue het volgende:
Kwak: volgens mij wordt hij naar je thuis opgestuurd als je hem niet hebt opgehaald? Of is dat alleen met de etos mee?
Sq ik zag een foto in het andere topic van je muren en dat groene kastje, moooooi!!!!
gebruik wel een vals telefoonnummer!!quote:Op zondag 6 juli 2014 20:52 schreef Radyhyn het volgende:
Hmmm.. zal ook es een paar van die dingen aan gaan vragen.
Hoort er toch bij hé![]()
Zal toch vast wel lukken kwak.. en nooit geschoten is altijd mis. Ik neem aan dat ze wel kunnen nakijken dat ze zijn aangevraagd maar nog niet zijn opgehaald?
ik heb trws het tijdschriftaanbod waar ze je telefonisch mee lastig vallen wel genomen, vind het heel leuk om te lezen, en 16 euro voor 4 maanden vond ik wel ok. blijf denk ik nog wel een poosje doorlezen ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:52 schreef Radyhyn het volgende:
Hmmm.. zal ook es een paar van die dingen aan gaan vragen.
Hoort er toch bij hé![]()
Zal toch vast wel lukken kwak.. en nooit geschoten is altijd mis. Ik neem aan dat ze wel kunnen nakijken dat ze zijn aangevraagd maar nog niet zijn opgehaald?
Ik ook, maar er werd me wel verteld dat het automatisch afliep..quote:Op zondag 6 juli 2014 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb trws het tijdschriftaanbod waar ze je telefonisch mee lastig vallen wel genomen, vind het heel leuk om te lezen, en 16 euro voor 4 maanden vond ik wel ok. blijf denk ik nog wel een poosje doorlezen ook.
Zullen we dat samen doen? Dan horen we hier samen nietquote:Op zondag 6 juli 2014 16:05 schreef Cygne het volgende:
Ik zit ook nog in de ontkenningsfase. Vind dat voor nu wel even prettig.
Ik heb ook het gevoel dat ik hier helemaal niet hoor.
En die filet spoel je dan weg met Radler, want daar zit minder alcohol in!quote:Op zondag 6 juli 2014 21:03 schreef Cygne het volgende:
Zwangerschapspagina.![]()
Roken is heul niet slecht maar wel als je er filet americain bij eet.![]()
blije doos = felicitas = wij jonge ouders = prenatalquote:
Er zit wel bruikbare zooi in de kruidvat tas...quote:Op zondag 6 juli 2014 21:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Gratisch Zooi
Is die Kruidvattas de moeite waard? De Babydumpdoos vond ik tegenvallen.
En ik geloof dat je als je kindje geboren is met het kaartje bij de Plus ook nog een doos kan ophalen.
Ik zie het nu pas. Superlief kamertjequote:Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx voor de complimenten trouwens, mijn hormonen en henka zijn erg blij
huilen!quote:Op zondag 6 juli 2014 21:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas. Superlief kamertje! Nu wil ik eigenlijk m'n gletsjerblauwe muur ook die kleur groen schilderen. Hoe breng ik dat tactisch bij manlief
Ah dat is echt balen. Ik zou gewoon heengaan met die verlopen kaart hoor, zwanger is zwanger. Misschien kijken ze er niet eens naar. Zou waardeloos zijn als je wel de last er van hebt maar niet het voordeel.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:12 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb eindelijk mijn blije doos ophaalkaart teruggevonden... maar hij is maar geldig tot 30 junidoen ze daar moeilijk over?
die van de zwanger doos van ouders van nu ben ik trouwens echt kwijt. meh. wel de commerciële aanbiedingen, maar niet de gratis meukecht iets voor mij!
Heb dat met al me kids zo gedaan en se hebbe dr niks aan over gehoude. Me zus ze buurvrouw ze nicht ze dochter heb niet gerookt en die ze kint had asma.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
[..]
En die filet spoel je dan weg met Radler, want daar zit minder alcohol in!
Krijg nou tietuh! We hebben dezelfde buurvrouw! Haar zus is toch meer gaan roken zodat ze een kleine baby kreeg, dat beviel makkelijker?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:27 schreef Cygne het volgende:
[..]
Heb dat met al me kids zo gedaan en se hebbe dr niks aan over gehoude. Me zus ze buurvrouw ze nicht ze dochter heb niet gerookt en die ze kint had asma.
Ik herinner me de difrax speen en een heleboel reclame.... En 1 luierquote:Op zondag 6 juli 2014 21:30 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Weet iemand ook wat er dan in die doos van de etos zit? Is die de moeite waard?
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
[..]
Krijg nou tietuh! We hebben dezelfde buurvrouw! Haar zus is toch meer gaan roken zodat ze een kleine baby kreeg, dat beviel makkelijker?
en een miniatuur sudocreme!quote:Op zondag 6 juli 2014 21:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik herinner me de difrax speen en een heleboel reclame.... En 1 luier
En 2 0.0 biertjes dacht ik...
Zou m een volgende x niet weer aanvragen iig..
whehehe, Karmaquote:Op zondag 6 juli 2014 21:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net met mn goeie bedoelingen een internetspaarrekening aangemaakt bij de gezamenlijke rekening, zodat we samen kunnen sparen voor baby.
nu kan ik niet meer inloggen op internetbankieren met mijn eigen pas"neem contact op met uw bank" mijn aars!
ik roep altijd om t hardst dat ik nooooooit problemen heb met internetbankieren enzo.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net met mn goeie bedoelingen een internetspaarrekening aangemaakt bij de gezamenlijke rekening, zodat we samen kunnen sparen voor baby.
nu kan ik niet meer inloggen op internetbankieren met mijn eigen pas"neem contact op met uw bank" mijn aars!
ik roep altijd om t hardst dat ik nooooooit problemen heb met internetbankieren enzo.
Karmapunten van de cadeaupas weer moeten inleveren denk ik
De les is: je mot gewoon niet sparen voor je kint!
Bij mij was het in etappes en vaak samenhangend met groei... Maar die tepels blijven pijnlijk...quote:Op zondag 6 juli 2014 21:40 schreef Risu het volgende:
Ik zou bijna mijn bh aanlaten vannacht, kijken of ik dan beter lig. Als ik me omdraai bewegen ze teveel en gaat het zeer doenFwp.
Ik zat me af te vragen, dat wordt na een tijdje toch wel minder? Want ik kan me niet voorstellen dat het leuk is om borstvoeding te geven op deze manier. En manlief vind het minder leuk dan ik, want hij mag er niet meer aankomen.![]()
Blije dozen ga ik denk ik niet aanvragen. Teveel moeite en het meeste spul hoeft voor mij niet zo. Maar het zou best kunnen dat sm het voor me doet.
Opgelost! vriendje moest ook digitaal ondertekenen, en blijkbaar was tot die tijd bij mij alles geblokkeerd. Gelukkig heb ik m dat nog even laten doen vanavondquote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bij mij was het in etappes en vaak samenhangend met groei... Maar die tepels blijven pijnlijk...
Zo das best kut op zondag KwakzOr... Morgenochtend maar even bellen..
Het aanhappen bij borstvoeding doet in het begin best wel even gemeen zeer. Maar het went heel snel! Je borsten hoeven overigens niet de hele zwangerschap pijnlijk te blijven, was bij mij niet zo iig. Mijn advies is wel: koop op tijd grotere bh's als het nodig is. Goede steun scheelt al de helftquote:Op zondag 6 juli 2014 21:40 schreef Risu het volgende:
Ik zou bijna mijn bh aanlaten vannacht, kijken of ik dan beter lig. Als ik me omdraai bewegen ze teveel en gaat het zeer doenFwp.
Ik zat me af te vragen, dat wordt na een tijdje toch wel minder? Want ik kan me niet voorstellen dat het leuk is om borstvoeding te geven op deze manier. En manlief vind het minder leuk dan ik, want hij mag er niet meer aankomen.![]()
Blije dozen ga ik denk ik niet aanvragen. Teveel moeite en het meeste spul hoeft voor mij niet zo. Maar het zou best kunnen dat sm het voor me doet.
Ja, dus opletten hé mensen. Eerst al die oude baby-matrasjes goed inspecteren voor het afvoeren naar de stort/vuurkorf.. straks zit er nog 4 generaties aan spaargeld inquote:
zijn mijne ook niet geweest hoor! Is bij iedereen weer andersquote:Op zondag 6 juli 2014 21:50 schreef Cygne het volgende:
Mijn borsten zijn niet heel gevoelig. Tepels bij vlagen maar ook niet extreem.
lolquote:Op zondag 6 juli 2014 21:50 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ja, dus opletten hé mensen. Eerst al die oude baby-matrasjes goed inspecteren voor het afvoeren naar de stort/vuurkorf.. straks zit er nog 4 generaties aan spaargeld in![]()
@Kwak. Gelukkig maar! Toch weer goede karma hé.. én een bon én een werkende spaarrekening
Aaah, geruststellend. Nou ja, weet ik iig waar ik aan toe ben. Scheelt weer.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het aanhappen bij borstvoeding doet in het begin best wel even gemeen zeer. Maar het went heel snel! Je borsten hoeven overigens niet de hele zwangerschap pijnlijk te blijven, was bij mij niet zo iig. Mijn advies is wel: koop op tijd grotere bh's als het nodig is. Goede steun scheelt al de helft.
Mijn mini drinkt nog 1-2x per dag aan de borst, dat is ook niet bepaald comfortabel momenteel
Ze waren de vorige keer ook een stuk minder pijnlijk, maar dat duurde natuurlijk ook niet zo lang. Deze keer is het pijnlijk om op m'n buik te liggen en dat is jammer want dat ligt gewoon fijn. Maar ja, kan straks ook niet meer, dus ach.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn mijne ook niet geweest hoor! Is bij iedereen weer anders
Hehe, toch maar accepteren dan die tweedehands matrasjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:50 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ja, dus opletten hé mensen. Eerst al die oude baby-matrasjes goed inspecteren voor het afvoeren naar de stort/vuurkorf.. straks zit er nog 4 generaties aan spaargeld in![]()
@Kwak. Gelukkig maar! Toch weer goede karma hé.. én een bon én een werkende spaarrekening
Oh daarom.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn mijne ook niet geweest hoor! Is bij iedereen weer anders
krijg je dat geen commentaar van Henka?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik slaap overigens nog steeds op mijn buik. Ik probeer vaak wel op mijn zij in slaap te vallen maar word toch vaak op mijn buik wakker![]()
nee, valt erg mee. Ik lig ook niet plat op mijn buik, dat kan ik niet met mijn cupmaat, maar meer zo'n halve buikzijliggingquote:Op zondag 6 juli 2014 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
krijg je dat geen commentaar van Henka?
Ga ze hier niet in het topic zetten, maar je hebt een PM. Jullie kamertje ziet er enorm leuk uit! Ik krijg die van ons niet goed op de foto wegens te kleinquote:Op zondag 6 juli 2014 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
Amsel, trouwfoto'sdurf je een (gecensureerde) preview te delen?
Zo heb ik beide zwangerschappen tot aan de bevalling geslapen. Nooit 'comments' vanuit mijn buik gehad.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, valt erg mee. Ik lig ook niet plat op mijn buik, dat kan ik niet met mijn cupmaat, maar meer zo'n halve buikzijligging
Oh zo lig ik ook wel. K snapte al niet hoe mensen met een enorme toeter er op zouden kunnen liggen.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, valt erg mee. Ik lig ook niet plat op mijn buik, dat kan ik niet met mijn cupmaat, maar meer zo'n halve buikzijligging
Hier idemdito. Bij thuiskomst meteen die bh uit! Heerlijk!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:12 schreef Cygne het volgende:
Overigens doen mn tetten met bh juist meer pijn.
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh zo lig ik ook wel. K snapte al niet hoe mensen met een enorme toeter er op zouden kunnen liggen.
Ken je nog die ballen met zo'n ronde plank eromheen waarmee je dan kon springen? Dat beeld kreeg ik er bij
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Of een gat in je matras maken, zoals je ook wel ziet in massagetafels
Voor gevorderden: je voedingskussen in unox-worst-vorm leggen en daar je buik in laten rusten.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Of een gat in je matras maken, zoals je ook wel ziet in massagetafels
Met jouw termijn is het heel tof dat je mini al zo vroeg voelt en heel normaal dat t dan weer een paar dagen rustig is, is maar net hoe hij/zij ligt.. Pas vanaf 28 weken moet je mini meerdere keren per dag voelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef Crumpette het volgende:
oh en ik slaap ook zo half zij - half buik meestal. Helemaal buik vindt baby niet leuk, maar helemaal buik vond ik ook al niet leukis een halve yoga houding qua tetten. de zeehond, geloof ik.
de afgelopen twee dagen voel ik baby weinig tot niet.. de twee dagen daarvoor was het heel gezellig.. dat is normaal met mijn termijn, toch? 16+6
Is t echt warm, of meer jeuk? Heb geen tips verder, sorry...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:18 schreef geppie het volgende:
Is er iemand hier bekend met warme, nou eigenlijk hete voeten en daardoor niet kunnen slapen?
Het lijkt wel of de hitte van binnenuit komt want ze voelen niet extreem warm aan. Ik word er helemaal gek van! Heb al koude voetenbadjes geprobeerd, mentholpoeder, verkoelende crème en van googlen word ik niet veel wijzer. Iemand hier nog (gouden) tips?
Ik heb expres zo'n traagschuim zijslaap kussen. Gewoon van IKEA. Daardoor minder druk op nek en schouder. Lig min of meer zoals crumpette zegt.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:14 schreef Amsel het volgende:
Over die slaaphoudingen hè.. Ik slaap nu het liefst op m'n linkerzij mét voedingskussen. Maar ik weet nog steeds niet waar ik m'n linkerarm moet laten, die zit me in de weg. Ik knel 'm in ieder geval af en wordt altijd wakker met een pijnlijke en/of slapende arm. Iemand daar nog de gouden tip voor?
nee nooit van gehoord! vervelend lijkt me...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:18 schreef geppie het volgende:
Is er iemand hier bekend met warme, nou eigenlijk hete voeten en daardoor niet kunnen slapen?
Het lijkt wel of de hitte van binnenuit komt want ze voelen niet extreem warm aan. Ik word er helemaal gek van! Heb al koude voetenbadjes geprobeerd, mentholpoeder, verkoelende crème en van googlen word ik niet veel wijzer. Iemand hier nog (gouden) tips?
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:22 schreef geppie het volgende:
Nee geen jeuk, een fikkend gevoel. Heb net al een poos op het balkon gestaan op blote voeten. Totdat ik een naaktslak of 58 in het vizier kreeg
Ik heb t zelf niet gehad maar t is wel een echte kwaal geloof ik...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:26 schreef Cygne het volgende:
Vervelend geppie. Herken t niet. En naaktslakken.![]()
Hebben meer mensen dat voor de zwangerschap een bepaald voedingsmiďdel favoriet was maar nu echtis?
Ha, herkenning!quote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef geppie het volgende:
Ik ook precies zo Amsel en ook geen idee wat ik met mijn onderliggende arm moet
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:26 schreef Cygne het volgende:
Hebben meer mensen dat voor de zwangerschap een bepaald voedingsmiďdel favoriet was maar nu echtis?
Brood staat me zo tegen en nog maar te zwijgen over hartig beleg! Maar dwing mezelf want met mini erbij wil ik niet altijd zoet eten. Gelukkig kan ik nu thuis 's ochtends weerquote:Op zondag 6 juli 2014 23:26 schreef Cygne het volgende:
Shake hands! Ben om half 7 maar opgestaan want slapen wilde echt niet meer. Dus de man met de hamer zal straks wel een keertje komenquote:Op maandag 7 juli 2014 06:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Goedemorgen!!!
De slapeloze nachten voor de bevalling zijn hier gearriveerd. Ik kan gewoon van de spanning niet slapenOf gewoon heel licht. Nog 9 dagen tot UD, maar ik hoop eigenlijk dat de baby wat eerder komt
En geppie, misschien voor het slapen gaan een koude douche over jouw voeten laten gaan? Heb er ook geen ervaring mee.
Da's wel balen dat je niet even kan bijtanken... Soms is een half uurtje al genoegquote:Op maandag 7 juli 2014 06:55 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Shake hands! Ben om half 7 maar opgestaan want slapen wilde echt niet meer. Dus de man met de hamer zal straks wel een keertje komen![]()
Powernap zit er niet in vandaag, vanmiddag introductie van mijn nieuwe opleiding. Ach wat, vanavond vroeg naar bed... Kunnen we vast weer wennen aan het slaapgebrek
En gewoon het kussen niet tot zo ver leggen?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:36 schreef Amsel het volgende:
Naaktslakken zijn zoooo eng!!
Ik slaap dus in deze houding (maar dan zonder gelukzalige blik en hand op m'n buik), maar dat vindt de arm die onder het kussen zit niet leuk:
[ afbeelding ]
pijn tussen schouderbladen klinkt mij als een alarmbel voor zwangerschapsvergiftiging. Ik zou dat wel even aankaarten morgen. En succes bij de SEO!quote:Op zondag 6 juli 2014 23:03 schreef Sicilia het volgende:
Pijnlijke borsten, check! Heb ook het idee dat ze nog steeds aan het groeien zijn. Heb nu ook al paar dagen veel pijn tussen mijn schouderbladen, zou dat met zwaarder wordende borsten te maken kunnen hebben?
En, morgen SEO...ik vind het spannend!
Nee, ik heb vannacht maar wat films gekeken. En jij? Gezonde spanning las ikquote:Op maandag 7 juli 2014 07:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Goeiemorgen LL!
Hoe was jouw nacht? Al wat beter?
Ja, vlees stinkt en van de geur van knakworsten moet ik bijnaquote:Op zondag 6 juli 2014 23:26 schreef Cygne het volgende:
Vlees had ik ook tot zeker 5 maanden. Kon het niet bakken want dat stonkquote:Op maandag 7 juli 2014 07:33 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
[..]
Ja, vlees stinkt en van de geur van knakworsten moet ik bijna
Nu ben ik al geen echte carnivoor, lust eigenlijk alleen rund en kip, maar dat hoeft momenteel ook niet. Gelukkig kun je de benodigde voedingsstoffen ook uit ander eten halen. In bijvoorbeeld kwark zitten veel meer eiwitten dan in vlees.
Dat had ik bij de oudste ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 07:35 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Vlees had ik ook tot zeker 5 maanden. Kon het niet bakken want dat stonk![]()
Is nu gelukkig wel weer weg
Als het goed is 8 weken. Een 'tussenecho', omdat ik met (volgens mij) 7 weken waarschijnlijk pas 6 weken was en er vrij weinig te zien was. Behalve een vruchtzakje met een vruchtje dan, en later die week een zachtjes maar regelmatig kloppend hartje.quote:Op maandag 7 juli 2014 07:39 schreef Heliotrope het volgende:
Spannend Lurktmeteenrietje! Termijnecho? Ik weet even niet meer hoe ver je ongeveer bent...
Geen probleem!quote:Op maandag 7 juli 2014 07:47 schreef Heliotrope het volgende:
Ohja, sorry, ik kon het verhaal even niet meer aan de persoon koppelen.. veel succes dan straks! Ik duim voor een mooie echo!
Succes Rietje! Dat je maar een mooi mensje mag zien spartelen zometeen! En volgens mij ken ik je wel hoor (al twijfel ik of we in nog in hetzelfde topic gepost hebbenquote:Op maandag 7 juli 2014 07:38 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Oh, en vandaag is 'coming out-day' voor mij. Ik heb om 11:10 een echo, en als deze goed is kom ik daarna onder mijn eigen naam meedoen! Al denk ik dat de meeste huidige posters in dit topic mij niet kennen.
Ja toch wel? Ik had inderdaad gegoogled en dan kom je vaak uit op zw.vergiftiging, maar omdat ik pas 19 weken ben leek het mij wat vroeg. Dat begint toch eigenlijk pas veel later in de zwangerschap? Nou ja het kan natuurlijk nooit kwaad om het vandaag even te melden!quote:Op maandag 7 juli 2014 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pijn tussen schouderbladen klinkt mij als een alarmbel voor zwangerschapsvergiftiging. Ik zou dat wel even aankaarten morgen. En succes bij de SEO!
Daarbij zijn die dozen of tassen helemaal mijn mooie kaartje niet waardquote:Op maandag 7 juli 2014 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk ook niet dat ik het zou gaan halen. Het wordt nergens officieel aangeboden en ik zou me echt een verschrikkelijke schraper vinden als ik daar om gratis spullen stond te vragen. En ik zie het ook al voor me dat er dan eerst zes supervisors bij moeten worden geroepen voordat iemand weet waar het over gaat. Dat had ik bij kruidvat namelijk al en die maken er nota bene reclame voor. Resultaat: een rij vol zuchtende klanten en een sq die wel door de grond kan zakken, nee, ik pas![]()
plus 1quote:Op maandag 7 juli 2014 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk ook niet dat ik het zou gaan halen. Het wordt nergens officieel aangeboden en ik zou me echt een verschrikkelijke schraper vinden als ik daar om gratis spullen stond te vragen. En ik zie het ook al voor me dat er dan eerst zes supervisors bij moeten worden geroepen voordat iemand weet waar het over gaat. Dat had ik bij kruidvat namelijk al en die maken er nota bene reclame voor. Resultaat: een rij vol zuchtende klanten en een sq die wel door de grond kan zakken, nee, ik pas![]()
Ik weet niet of die drinkbekers er nog in zitten maar die waren echt super handig en E heeft die veel gebruikt. Helaas kunnen ze er niet tegen om op de grond gegooid te worden door een 1,5 jarigequote:Op maandag 7 juli 2014 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Babydumpdoos heb ik er duizenden van samengesteld tijdens dooie middagen in de zomer dus daar mis ik ook al niks aan. Scheelt weer een hoop zo
Even benoemen bij je vk. En ga ook even na of je bh nog voldoet. Moeten de bandjes niet wat strakker, is het tijd voor een grotere maat, dat werk. Vaak zie je dat met strakker stellen van de bandjes en juist wat losser van de band onder je borsten al een hoop gefixt is. Zwangerschapsvergiftiging zou ik eerlijk gezegd niet aan denken bij jouw termijn, dat is vreselijk zeldzaam. Desalniettemin wel goed om te benoemen, je verloskundige kan dan verder vragen en bekijken waar het euvel zitquote:Op zondag 6 juli 2014 23:03 schreef Sicilia het volgende:
Pijnlijke borsten, check! Heb ook het idee dat ze nog steeds aan het groeien zijn. Heb nu ook al paar dagen veel pijn tussen mijn schouderbladen, zou dat met zwaarder wordende borsten te maken kunnen hebben?
En, morgen SEO...ik vind het spannend!
Bij mijn vk kijken ze eigenlijk nooit, als er geen aanleiding toe is.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mignonne, wanneer kijken ze eigenlijk bij VK of je ontsluiting hebt?
Ook niet zo op het einde? Bijv. bij 39 weken?quote:Op maandag 7 juli 2014 08:53 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Bij mijn vk kijken ze eigenlijk nooit, als er geen aanleiding toe is.
Bij mij voor t eerst bij 40+4 geloof ikquote:Op maandag 7 juli 2014 08:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook niet zo op het einde? Bijv. bij 39 weken?
Zeker wel ff melden..quote:Op maandag 7 juli 2014 08:13 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Ja toch wel? Ik had inderdaad gegoogled en dan kom je vaak uit op zw.vergiftiging, maar omdat ik pas 19 weken ben leek het mij wat vroeg. Dat begint toch eigenlijk pas veel later in de zwangerschap? Nou ja het kan natuurlijk nooit kwaad om het vandaag even te melden
Dank je Mignonne! Ik denk zelf inderdaad dat ik heel hard op zoek moet naar een nieuwe BH. Deze zijn inderdaad echt te klein nu. Zal het zo wel even aankaarten bij de vk voor de zekerheid!quote:Op maandag 7 juli 2014 08:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
Even benoemen bij je vk. En ga ook even na of je bh nog voldoet. Moeten de bandjes niet wat strakker, is het tijd voor een grotere maat, dat werk. Vaak zie je dat met strakker stellen van de bandjes en juist wat losser van de band onder je borsten al een hoop gefixt is. Zwangerschapsvergiftiging zou ik eerlijk gezegd niet aan denken bij jouw termijn, dat is vreselijk zeldzaam. Desalniettemin wel goed om te benoemen, je verloskundige kan dan verder vragen en bekijken waar het euvel zit
Ooh die zie ik ook steeds liggen,quote:Op maandag 7 juli 2014 10:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Was ik afgelopen weekend in de primera, kom ik dit boek tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super! Wat fijnquote:Op maandag 7 juli 2014 11:14 schreef Sicilia het volgende:
SEO was helemaal prima! Groei helemaal op schema en alles er op en eraan. We hebben zelfs al een 3D-plaatje van zijn gezichtje meegekregenAlleen verder geen verloskundige gezien (bij mijn praktijk hebben ze voor de echo's een echoscopiste in dienst) en volgende afspraak pas 4 augustus weer, dus ik denk dat ik vanmiddag toch maar even bel ivm de pijn tussen mijn schouderbladen. Vind het ook wel een beetje gek eigenlijk, vorige afspraak bij de vk was 20 juni en moet dus nu over 4 weken pas weer.
Dat boek wil ik wel lezen denk ik..maar of t echt heel verstandig is?
hahah als ik dat nog had gekund had ik het nog gedaan ookquote:
Owh dan ga ik hem toch wel halen met mijn boekenbon denk ik...ik kijk nog steeds graag naar alle crimezenders dus ik denk dat ik het wel kan handelen dan denk ikquote:Op maandag 7 juli 2014 11:15 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb het boek gelezen en ach, ik raad het zwangeren niet af. Maar als je nu al geen thrillers meer kijkt dan zou ik em laten. Maar moet je kiezen tussen deze en de gelukkige huisvrouw, dan zou ik deze kiezen.
Als je m gaat halen, laat even weten hoe hij isquote:Op maandag 7 juli 2014 11:20 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Owh dan ga ik hem toch wel halen met mijn boekenbon denk ik...ik kijk nog steeds graag naar alle crimezenders dus ik denk dat ik het wel kan handelen dan denk ik
oh ja ik hou echt van crime enzo maar zwanger of pas bevallen kan ik er niet mee omgaan blijkbaarquote:Op maandag 7 juli 2014 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ben jij normaal wel van de crime enzo, r-a?
Ik lees en kijk best graag gruwelijke verhalen namelijk. Ben benieuwd of dat ook gaat veranderen en ik alleen maar disneyfilms over stroopwafels en regenbogen wil zien straks. Zou zo niet mij zijn
[..]
Super! Wat fijn
Wat fijn! En ook nog 3D-plaatjesquote:Op maandag 7 juli 2014 11:14 schreef Sicilia het volgende:
SEO was helemaal prima! Groei helemaal op schema en alles er op en eraan. We hebben zelfs al een 3D-plaatje van zijn gezichtje meegekregenAlleen verder geen verloskundige gezien (bij mijn praktijk hebben ze voor de echo's een echoscopiste in dienst) en volgende afspraak pas 4 augustus weer, dus ik denk dat ik vanmiddag toch maar even bel ivm de pijn tussen mijn schouderbladen. Vind het ook wel een beetje gek eigenlijk, vorige afspraak bij de vk was 20 juni en moet dus nu over 4 weken pas weer.
Dat boek wil ik wel lezen denk ik..maar of t echt heel verstandig is?
Vervelend zeg! Ik hoop dat de bloeddruk vanmiddag lager is.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:41 schreef Sugarsnap het volgende:
Sicilia, fijn dat de SEO goed is!
Ik kom net bij de vk vandaan en mijn bloeddruk is flink verhoogd. Automatisch 138/93 en handmatig zelfs 160/92! Nu even rustig aan doen en dan vanmiddag terug om opnieuw te meten. Als het dan weer te hoog is, word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis voor metingen. Urine zat ook een klein spoortje in, maar niet noemenswaardig. Ik ben bang dat ik een thuisbevalling ook deze keer op mijn buik kan schrijven. Beeb doet het verder nog steeds uitstekend. Sterke hartslag en goede bewegingen.
Nee, ik maak me eigenlijk helemaal niet meer zo druk over mijn oma. Het is kl*te natuurlijk, maar het is beter zo en ik hoop dat ze niet te lijden heeft. Maar mijn bloeddruk ging de vorige afspraak al omhoog.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:54 schreef Crumpette het volgende:
Sicilia wat fijn van de goede SEO!![]()
Sugar, minder leuk van de bloeddruk.. maak je je erg druk? over je oma?
balenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:06 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Nee, ik maak me eigenlijk helemaal niet meer zo druk over mijn oma. Het is kl*te natuurlijk, maar het is beter zo en ik hoop dat ze niet te lijden heeft. Maar mijn bloeddruk ging de vorige afspraak al omhoog.
oh rietje, nee toch? Wat kutquote:Op maandag 7 juli 2014 13:10 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Ik meld me weer af![]()
Misschien tot een volgende keer.
Ach neequote:Op maandag 7 juli 2014 13:10 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Ik meld me weer af![]()
Misschien tot een volgende keer.
Fijn, hopelijk daalt het nog verder door!quote:Op maandag 7 juli 2014 13:51 schreef Sugarsnap het volgende:
Opnieuw bloeddruk laten meten en nu 150/80, dus goed gedaald. Vrijdag terug voor extra controle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |