quote:Op zondag 6 juli 2014 15:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh, ja, ik vergeet altijd dat pds dat ook kan doenen idd verstopping is de zwangerschapskwaal... dat heb ik nu af en toe (als in, ik "ga" niet meer elke dag, en dan wel makkelijk). ik heb echt sprintjes moeten trekken naar t toilet, en iedereen ging er dan vanuit dat ik moest plassen, want zwanger
Ja week overleefd! helaas nog geen vakantie, zometeen nakijken en dan nog twee weken flink aan de bak met lessen (1 week) en aflsuitende activiteiten/vergaderingen/inwerken nieuwe collega's etc. Sectieleider komt vanaf de 14e weer terug, tot die tijd moet ik nog wat dingen waarnemen.
Maar dit lekkere rustige weekend heeft wel goed geholpenben echt bijgekomen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wil iedereen nou effe ophouden met baby's krijgen? Het schiet allemaal veels te hard omhoog!
oh ik ook niet officieel, maar I tick all the boxesquote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef Crumpette het volgende:
whoaa nog twee wekendacht dat jij ook klaar zou zijn gezien de schoolvakanties nu beginnen. Doe iig zo veel mogelijk rustig aan, geen enkele scholier zit nu nog op te letten
.
Oh enne ik heb bij mijn weten geen pds hoor, ik ben gewoon een stresskip.
ja huuu ik sta ook al 20e!quote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wil iedereen nou effe ophouden met baby's krijgen? Het schiet allemaal veels te hard omhoog!
Spannend dat begin he.. onwerkelijk ideequote:Op zondag 6 juli 2014 15:49 schreef Risu het volgende:
[..]
Ik sta er lekker helemaal nog niet in. Lekker nog in de ontkenningsfase.
Dat heb ik ook hoor, iedereen hier is veeeel zwangerder dan ik. Maar mooie echo's en nu het soms voelen van baby maken het langzaamaan steeds echterquote:Op zondag 6 juli 2014 16:05 schreef Cygne het volgende:
Ik zit ook nog in de ontkenningsfase. Vind dat voor nu wel even prettig.
Ik heb ook het gevoel dat ik hier helemaal niet hoor.
Liever niet!quote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
je kunt de geelblauwe shit toch ook online bestellen tegenwoordig?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zo hard geschreeuwd tegen mijn KOMPLEMENT draadmandje dat mijn kint nu heel boos is. En ik heb met mijn zwangere apenhooft ook de verkeerde maat planken mee genomen dus nou moet ik ook nog een keer terug naar de geelblauwe hel
#fml #fwp
Doen we!quote:Op zondag 6 juli 2014 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ll, mag jij vandaag nog even bevallen en dan blijf ik daarna gewoon lekker lang vijftiende staan
40 euro bezorgkostenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
je kunt de geelblauwe shit toch ook online bestellen tegenwoordig?
bezorgen ze dan thuis of mag je er alsnog heen om het af te halen?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
je kunt de geelblauwe shit toch ook online bestellen tegenwoordig?
ja nee dank je idd, Ikea is 8 km verderopquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
40 euro bezorgkostenvoor een paar planken....
ze bezorgen thuis. en vorige keer dat ik wat losse items heb laten bezorgen kostte het 8 euro, wat ook de prijs is van samen met vriend met het OV naar de vestiging gaan. Als het zwaar is zal het wel wat meer kosten..quote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bezorgen ze dan thuis of mag je er alsnog heen om het af te halen?
oh dat wist ik niet! als wij nog iets missen is t wel een optie dan...quote:Op zondag 6 juli 2014 16:14 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ze bezorgen thuis. en vorige keer dat ik wat losse items heb laten bezorgen kostte het 8 euro, wat ook de prijs is van samen met vriend met het OV naar de vestiging gaan. Als het zwaar is zal het wel wat meer kosten..
weet je zeker dat henka niet gewoon zweedse balletjes wil?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
De auto moet morgen toch naar de APK hoor ik nu, en de garage staat bijna naast het meubelplein, dus dan maar even via sluiproute het magazijn in en snel die planken meegrissen![]()
Maar ik vind het nog steeds uitermate stom van mezelf
Idd! Ze zouden alleen nóg lekkerder zijn als ze een keer heet zouden zijn ipv lauwquote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef krijgerrtje het volgende:
Hotsogs van de ikea...echt! ik vind die dingen zo lekker. Haal schaamteloos nog een tweede en derde
die kipknakworsten van ikea vind ik zó ranzig. die ballen is niks mis mee hoor. beetje kip, beetje rund, beetje paard als ze uit t oostblok komen. omnomnom.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, die durf ik niet te eten. Ik ga altijd voor het slachtafval in worstvorm op een broodje
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:52 schreef Vue het volgende:
Na heeeeeeeul lang twijfelen klop ik dan toch maar voorzichtig aan om met jullie mee te kletsen, hopelijk houd ik jullie een beetje bij! Inmiddels al weer 28+4 weken zwanger van een meisje! 23 september uitgerekend en nu mijn buik inmiddels is ontploft voel ik mij ook heul zwanger! Hoi!
ik denk niet dat iedereen elke post leest en overal op reageert hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 17:56 schreef Vue het volgende:
Dank je wel! Voornaamste reden is eigenlijk dat ik bang ben dat ik jullie niet bijhoud en dan dus heeeel ver achterloop met bijlezen. :$
Als de mijnes eruit is, okay?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Bijhouden is heul niet verplicht!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:56 schreef Vue het volgende:
Dank je wel! Voornaamste reden is eigenlijk dat ik bang ben dat ik jullie niet bijhoud en dan dus heeeel ver achterloop met bijlezen. :$
okee... ik ben net weer een plaatsje omlaag gegaan dus het kan net!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij mijn tweede kindje, ik heb een dochtertje van bijna 2quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Vue het volgende:
Wat gezellig Cygne! Wij hebben ook zo'n buurman in onze gehorige flat, leuk!!
Ik zie het Soesa! Wat grappig! Van een eerste of tweede kindje?
Nee, van die echte.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Toch niet van dat happy hardcore he CygneHeb je nog bloedingen gehad de laatste dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis onze oude buurvrouw.
Edit: T maakt me niet uit of ik af en toe wat hoor. Maar de hele dag hetzelfde bonkebonkebonk hoeft niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
En hier hebben we ineens een echte babykamer! Met een kast zonder planken en een bedje! Ermahgerd we krijgen een baby!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb hier ook nog een matrasje van 23 jaar oud liggen, maar gelukkig snapte m'n ouders en familie wel dat ik een nieuwe wilde
Alleen nog even bedenken wat we met het oude matrasje gaan doen
![]()
milieustraat / vuurkorfquote:Op zondag 6 juli 2014 20:20 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]ik heb hier ook nog een matrasje van 23 jaar oud liggen, maar gelukkig snapte m'n ouders en familie wel dat ik een nieuwe wilde
Alleen nog even bedenken wat we met het oude matrasje gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even om te illustreren hoe klein het is, ik krijg het niet op de foto als ik ín de kamer sta![]()
Maar links van het bedje past ook nog een stoel, en als we echt willen kunnen we dr ook nog afspoelen op dr kamer![]()
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |