Alles gelezen, ik dacht dat dit over oranje ging...quote:Op maandag 7 juli 2014 23:16 schreef superworm het volgende:
Prachtig artikel:
[..]
http://www.ticotimes.net/(...)sele-2014-costa-rica
Ik denk dat de Pfaffs schadelijker is voor kinderen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef Vatta het volgende:
Die belgen ook he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)akte-me-razend.dhtml
Die hele vent is totaal niet serieus te nemenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat de Pfaffs schadelijker is voor kinderen.
Enigszins misleidend, want het hoogste cijfer dat je in Denemarken kunt krijgen is 12. 10 is vergelijkbaar met een Nederlandse negen. Een Deense 4 is geen onvoldoende, maar hetzelfde als een zeven bij ons.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:11 schreef takkfyrir het volgende:
Op de website van de Deense publieke omroep worden cijfers uitgedeeld voor de spelers, en krijgen de drie keepers (én Robben) een tien:
Komt denk ik omdat jij er zoveel geplaatst hebt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef Kingstown het volgende:
Leuk om al die artikelen uit de buitenlandse media hier te lezen!
Als je dit beweerd zal je het moeten bewijzen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ga daar over beginnen.![]()
Voor je het weet begint er iemand over Robben die, nog niet zo lang geleden, 120 minuten als een dolle het veld op en neer rende. En daarna nog lachend een interview kon geven.
Dat gezeur begrijp ik uberhaupt niet. Het kan ook de andere kant op vallen...spelers van Costa Rica die geïrriteerd raken en iedere bal vervolgens met 150km/u in de haak schieten. Maar Krul mag dat toch gewoon doen?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef Vatta het volgende:
Die belgen ook he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een gejank zeg, jezus. Wat moeten kinderen denken?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef Vatta het volgende:
Die belgen ook he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet meer dan terecht na die wereldpot tegen... euh.... kom op.... nou ja.....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
En hun eigen elftal groots onthalen met alle egards, omdat je de kwartfinale hebt gehaald staat de premier te wachten, en krijgt het vliegtuig zo'n salut met brandweerwagens die water staan spuiten en alles
Dat mag ook gewoon. Zolang hij als de penalty wordt genomen, maar op de doellijn staat. Het is zelfs raadzaam om de tegenstander wat uit zijn concentratie te brengen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:20 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat gezeur begrijp ik uberhaupt niet. Het kan ook de andere kant op vallen...spelers van Costa Rica die geïrriteerd raken en iedere bal vervolgens met 150km/u in de haak schieten. Maar Krul mag dat toch gewoon doen?
Precies, bij de eerste de beste écht tegenstander huilend naar huis. En dit kan je inderdaad beter aan je kinderen laten zien, veel sportiever;quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht na die wereldpot tegen... euh.... kom op.... nou ja.....
Doet mij erg denken aan het stuk wat in de Wallstreet Journal stond over ons en waarom de Amerikaanse tv kijker nu ons moet steunen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:39 schreef Jane het volgende:
Een Britse column van 24 juni:
WORLD CUP blog: England out - why we should all support the Dutch
[...]
But the Dutch are our brothers. They are our closest relatives in the history of the world. Their word for bread is brood. Their word for football is voetbal. And when it comes to booze, their word for drink is drank – they are ahead of us in all the important fields.
On my kitchen wall at home is a glorious flyer picked up from the toilet of an Amsterdam pub. No, not one of those, but one advertising coming back to the pub on the Dutch public holiday to celebrate their royal family. It’s orange, obviously, and asks ‘Wat ga ju doen en op Koninginne Dag?’ which, if read in a Gateshead accent, makes perfect sense. They are basically Geordies that stayed where they were 1,500 years ago, and chilled out a bit more.
And they are good at football. Supporting Holland is a joyous thing – they might actually win a match, or at least look like they might. They don’t play like they are terrified of the ball, the grass, their team-mates and scoring a goal.
The problem with the Dutch has always been that they argue amongst themselves too much. At most major championships they play well for a bit, then start bickering about tiny nuances of formation, or just how orange their orange kit is, or whether PSV or Ajax are the true originators of ‘totaal voetbal’, or what they are doing on Queen’s Day.
But this time, they appear to be a united force, happy and focussed. They have left their manager, the irascible Louis van Gaal, to be the grumpy one.
[...]
He sounds like the perfect Englishman abroad, the kind of fella who sits in a Jacuzzi overlooking a tropical beach with a cocktail in his hand and complains about the umbrella in his drink. And where is Mr van Gaal going after Holland’s oranje odyssey? Manchester United. He’ll fit right in.
So get behind the Dutch, you’ve got to love them. They’ve got some great strikers and their main centre back is a chap called Ron Vlaar, which is the best name at the World Cup by far. Go Holland!
De hele blog staat hier: http://www.westerndailypr(...)28-detail/story.html
Prima evaluatie over zijn eigen team en coach, de vergelijking met van Gaal was totaal onnodig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:15 schreef borisz het volgende:
Een leuk artikel over Louis vanuit België
http://sportmagazine.knac(...)-opinion-263793.html
Hoewel het vooral over de Belgische ploeg gaat.
De vergelijking met Van Gaal is nu juist waar het artikel om draait. De dingen die van Gaal wel doet (van systeem wisselen als dat nodig is, van start gaan met een plan, omschakelen naar een ander plan als de wedstrijd daar om vraagt, grote ego's op hun plaats zetten als dat nodig is, etc) heeft Wilmots nagelaten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:59 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Prima evaluatie over zijn eigen team en coach, de vergelijking met van Gaal was totaal onnodig.
Dus Wilmots was een publiekslieveling, ipv een bewezen tacticus, hadden wij zoiets met v. Basten ook niet gehad?
Ja maar komop, dat is zoiets als Gordon voor Nederland laten sprekenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef Vatta het volgende:
Die belgen ook he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, maar tenzij ik oogkleppen op heb, is van Gaal de enige coach ook dit WK die meer taktieken op 1 wedstrijd duft uit te voeren behalve "de bus parkeren"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
De vergelijking met Van Gaal is nu juist waar het artikel om draait. De dingen die van Gaal wel doet (van systeem wisselen als dat nodig is, van start gaan met een plan, omschakelen naar een ander plan als de wedstrijd daar om vraagt, grote ego's op hun plaats zetten als dat nodig is, etc) heeft Wilmots nagelaten.
Prima artikel wat mij betreft.
Dat werd mij al duidelijk toen ik tijdens de achtste finale in Milaan was.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:42 schreef takkfyrir het volgende:
Volgens een poll van Gazzetta dello Sport hoopt ruim 62 procent van de Italianen op een Nederlandse WK-overwinning:
[ afbeelding ]
Op ruime afstand gevolgd door Argentinië (23,5%), en dan bungelen Duitsland (7%) en Brazilië (6%) er nog een eind achteraan. Als ik Google translate een beetje kan volgen, worden het feit dat De Jong bij AC Milan speelt (en AC Milan een verleden met Nederlandse voetballers heeft), het Inter-verleden van Sneijder, de Nederlandse verloren halve finale (na strafschoppen) tegen Italië op het EK in 2000 en het feit dat Nederland nog nooit een WK gewonnen heeft als redenen (?) genoemd. En iets met Robben.
Hier is het artikel trouwens op de website van GdS te lezen.
Een gezellige ex-voetballer die zowel Nederlands als Frans spreekt is inderdaad ideaal om mee te nemen als assistent, maar absoluut ongeschikt als 1e man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:26 schreef Morendo het volgende:
Het is dan ook volkomen flauwekul om een onervaren trainer bondscoach te maken. Nu doen ervaren trainers als Del Bosque, Hodgson en Capello het niet per se goed. Maar ik denk wel dat de KBVB een fout maakte met de aanstelling van WIlmots. Had hem dan eerst assistent gemaakt voor dit WK en het volgende EK.
Niet voor niets hoor je her en der ook wel dat dit tactisch een vrij zwak WK is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Klopt, maar tenzij ik oogkleppen op heb, is van Gaal de enige coach ook dit WK die meer taktieken op 1 wedstrijd duft uit te voeren behalve "de bus parkeren"
Dat laat ook niet veel zoekruimte over voor geschikte trainers.
Uitgeschakelde landen steunen meestal de underdog. Hetzelfde is in Engeland aan de gang.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:42 schreef takkfyrir het volgende:
Volgens een poll van Gazzetta dello Sport hoopt ruim 62 procent van de Italianen op een Nederlandse WK-overwinning:
[ afbeelding ]
Op ruime afstand gevolgd door Argentinië (23,5%), en dan bungelen Duitsland (7%) en Brazilië (6%) er nog een eind achteraan. Als ik Google translate een beetje kan volgen, worden het feit dat De Jong bij AC Milan speelt (en AC Milan een verleden met Nederlandse voetballers heeft), het Inter-verleden van Sneijder, de Nederlandse verloren halve finale (na strafschoppen) tegen Italië op het EK in 2000 en het feit dat Nederland nog nooit een WK gewonnen heeft als redenen (?) genoemd. En iets met Robben.
Hier is het artikel trouwens op de website van GdS te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |