Goeie deal al vind ik Bali nou niet zo geweldigquote:Op maandag 7 juli 2014 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
2 weken Bali inclusief hotel en ticket voor 800.
Hmm.
Dat heb ik al van veel mensen gehoord ja. Gili eilanden staan nog wel hoog op mn lijstje though. Net als Flores.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie deal al vind ik Bali nou niet zo geweldig
Deze post is een beetje vroeg.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
Het Revanche-WK. Spanje (verloren 2010) Argentinie (verloren 1978) en als huzarenstukje revanche voor de verloren finale in 1974![]()
Sorryquote:
Op één wedstrijd na alleen maar gewonnen van Spaanstalige landen tot aan de finale, als we die al niet hebben na die 5-1 is onze wraak voor 2010 na woensdag compleetquote:Op maandag 7 juli 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
Het Revanche-WK. Spanje (verloren 2010) Argentinie (verloren 1978) en als huzarenstukje revanche voor de verloren finale in 1974![]()
TRV / [Reisverslag] Bali 2012quote:Op maandag 7 juli 2014 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
2 weken Bali inclusief hotel en ticket voor 800.
Hmm.
Dit ga ik even bestuderen bij thuiskomst.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TRV / [Reisverslag] Bali 2012
Iwanius vindt het wel leuk (vooral het vliegveld en zijn hotel), maar of dat nou zo'n goed referentiekader is weet ik niet.
Het zou me niets verbazen als het de volgende kwalificatie gewoon weer Walen vs Vlaanderen is en ze niet eens kwalificerenquote:Op maandag 7 juli 2014 11:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Hazard: Ik kan het niet alleen
![]()
Die man heeft nog geen pass goed gegeven in 5 wedstrijden
Walenquote:Op maandag 7 juli 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het de volgende kwalificatie gewoon weer Walen vs Vlaanderen is en ze niet eens kwalificeren
Dat zal vast met zijn sterrenstatus te maken gehad hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TRV / [Reisverslag] Bali 2012
Iwanius vindt het wel leuk (vooral het vliegveld en zijn hotel), maar of dat nou zo'n goed referentiekader is weet ik niet.
quote:Het inchecken ging vrij snel te meer ik als Diamond member wel
bekend was en wij dus al heel snel op weg waren naar onze suite.
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal vast met zijn sterrenstatus te maken gehad hebben.
Het inchecken ging vrij snel te meer ik als Diamond member wel
bekend was en wij dus al heel snel op weg waren naar onze suite.
Vind ik een beetje een onzin verhaal maar je laat je dus duidelijk meeslepen in de oranjekoorts, ik wordt helemaal strontziek van die zelfbevlekkingen, ga bijna hopen dat we het niet gaan redden.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
Rijke fantasie heeft die jongen.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Je kent het gezegde toch? Waar een wil is, is een weg. Dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rijke fantasie heeft die jongen.
Ik zou graag met je naar dat concert gaan, maar ik ben niet echt into de metal muziek.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent het gezegde toch? Waar een wil is, is een weg. Dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Daar bij de ingang van die keten hangen foto's van alle Diamond leden, en ja hoor, daar was er weer eentje.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik een beetje een onzin verhaal maar je laat je dus duidelijk meeslepen in de oranjekoorts, ik wordt helemaal strontziek van die zelfbevlekkingen, ga bijna hopen dat we het niet gaan redden.
Echt revancheren kan alleen in een finale
Als Brazilië morgen verliest is de hele wereld voor NL, maar of dat voldoende is weet ik nietquote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meeste finales zonder ooit te winnen
*wordquote:Op maandag 7 juli 2014 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik een beetje een onzin verhaal maar je laat je dus duidelijk meeslepen in de oranjekoorts, ik wordt helemaal strontziek van die zelfbevlekkingen, ga bijna hopen dat we het niet gaan redden.
Echt revancheren kan alleen in een finale
Heb je de poule al ingevuld?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
*word
Oke. Dat mag. Ik vind het wel een Koningsroute, zo mogelijk langs alle tegenstanders van verloren finales.
t dank jequote:Op maandag 7 juli 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
*word
Oke. Dat mag. Ik vind het wel een Koningsroute, zo mogelijk langs alle tegenstanders van verloren finales.
Bescheidenheid is dan ook niets voor Iwanius. Ik vraag me af of hij deze foto ook aan zijn schoonmoeder heeft laten zien:quote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar bij de ingang van die keten hangen foto's van alle Diamond leden, en ja hoor, daar was er weer eentje.
Ik durf niet meer te kijken. Schaam me voor de tussenstand.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je de poule al ingevuld?
Ik neem aan van wel aangezien ik iedereen een geheugensteuntje heb gestuurd.
Beste kleine land ter wereld. Al die azijnpissers weten niet waar ze het overhebben. Ik zat in 88 al als echte fan achter het doel bij Kieft zijn kopbal tegen Ierland.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meeste finales zonder ooit te winnen
Ik heb de finale als vrucht meegemaakt.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste kleine land ter wereld. Al die azijnpissers weten niet waar ze het overhebben. Ik zat in 88 al als echte fan achter het doel bij Kieft zijn kopbal tegen Ierland.
Toch is dat Uruguay wel, al is dat wel een compleet ander tijdperk.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste kleine land ter wereld. Al die azijnpissers weten niet waar ze het overhebben. Ik zat in 88 al als echte fan achter het doel bij Kieft zijn kopbal tegen Ierland.
Je scoort nog boven het gemiddelde. Houd dat vast zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te kijken. Schaam me voor de tussenstand.
Kieft vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag het ja. 8 punten meer. Goed ebzig.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je scoort nog boven het gemiddelde. Houd dat vast zou ik zeggen.
Mijn realisme is ook aan het verdwijnen. Laatste kwartfinales ook meer uit emotie ingevuld met alle gevolgen van dienquote:Op maandag 7 juli 2014 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te kijken. Schaam me voor de tussenstand.
Nederland 0quote:Op maandag 7 juli 2014 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Uruguay 1 wereldcup per 2 miljoen inwoners, brazilie 1 per 40
Ik vond mijn Duitsland - Frankrijk 1 - 12 zeer realistisch. Wel punten voor de Duitse goalquote:Op maandag 7 juli 2014 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn realisme is ook aan het verdwijnen. Laatste kwartfinales ook meer uit emotie ingevuld met alle gevolgen van dien
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brazilie had in 1970 nog geen 90 miljoen inwoners. Deze formule moet worden overdacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Uruguay 1 wereldcup per 2 miljoen inwoners, brazilie 1 per 40
Mijn spermacel moest nog worden aangemaaktquote:Op maandag 7 juli 2014 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]bij je papa op schoot of nog in zijn zak?
Zo'n achtergebleven cel uit 88 had inderdaad geen kans gemaakt tegen lichting 89-90quote:Op maandag 7 juli 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brazilie had in 1970 nog geen 90 miljoen inwoners. Deze formule moet worden overdacht.
[..]
Mijn spermacel moest nog worden aangemaakt
1990
Ik was deze alweer vergeten. Wat een mannetje is Japie toch ookquote:Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL / Eintracht Frankfurt 1#: Die Launische Diva
Vanaf nu is dit onze SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdommequote:Op maandag 7 juli 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brazilie had in 1970 nog geen 90 miljoen inwoners. Deze formule moet worden overdacht.
1990
Niks mis mee, bovendien hebben ze een mediageile Japanner in de gelederen dus Knut kan ook met een gerust hart mee als we daadwerkelijk een wedstrijd gaan bezichtigenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL / Eintracht Frankfurt 1#: Die Launische Diva
Vanaf nu is dit onze SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2014 12:06:14 ]
Waar kan ik een shirt kopen?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee, bovendien hebben ze een mediageile Japanner in de gelederen dus Knut kan ook met een gerust hart mee als we daadwerkelijk een wedstrijd gaan bezichtigen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |